אוקיי , אזז אחרי שהכתיבה שלי נהייתה יותר בשלה , ואני טובה יותר , אוהו איזה פניות והפתעות הסיפור יקבל . יכול להיות שהיא תמות , שאריאל ימות , שהם יתקרבו , הכל יכול לקרות .
ובפרק הבא תכירו את החברה הכי טובה של דניאל , שלי בסיפור וגם במציאות .
הא כן ואת אהבה ממבט ראשון אני ימשיך עוד מעט , ושם בכלל הולכות להיות פניות , נגלה דברים על אריאל , דניאל , דברים שלא ציפייתם ! טוב חפרתי נראלי . אז ביי <3 הא כע ולפחות 4 תגובות הא ?

אני אריאל ועוד מישו שמפריע פרק ו

23/03/2012 891 צפיות 5 תגובות
אוקיי , אזז אחרי שהכתיבה שלי נהייתה יותר בשלה , ואני טובה יותר , אוהו איזה פניות והפתעות הסיפור יקבל . יכול להיות שהיא תמות , שאריאל ימות , שהם יתקרבו , הכל יכול לקרות .
ובפרק הבא תכירו את החברה הכי טובה של דניאל , שלי בסיפור וגם במציאות .
הא כן ואת אהבה ממבט ראשון אני ימשיך עוד מעט , ושם בכלל הולכות להיות פניות , נגלה דברים על אריאל , דניאל , דברים שלא ציפייתם ! טוב חפרתי נראלי . אז ביי <3 הא כע ולפחות 4 תגובות הא ?

" הלו ? " . עניתי לטלפון .
" מה ?! דניאלי ?! התעוררת ?! אני חשבתי שאריאל יענה לי ! אוקיי .. אני באה תוך שעתיים בערך , פשוט נסעתי למחוץ לעיר ".אמא שלי אמרה בלי לתת לי להכניס מילה .
" חחח " צחקתי בקול , ההתרגשות של אמא שלי תמיד הצחיקה אותי . "סבבה , קחי את הזמן אני עם אריאל , אוהבת אותך מלא , ביי " שמעתי נשימות כבדות בצד השני של הקו , והשיחה התנתקה .
" הא ? ". אריאל שאל .
" אמא " עניתי בנונשלנטיות .
" היא תבוא עוד שעתיים , ככה היא אמרה לפחות , אבל זאת אמא שלי היא תמיד מתעכבת . יש לנו ' זמן איכות ' " .אמרתי ואת צמד המילים האחרונות ביטאתי בחושניות מסויימת .
שכבנו מחובקים בערך 10 דקות , בלי לדבר ובנתיים חלפו בראשי כמה מחשבות .
ת'אמת , קצת מביך להודות בזה , אבל חשבתי שדווקא עכשיו , כשעברתי לגור אצלו לחודשיים , תהיה הפעם הראשונה שלנו . אתם ייודעים למה אני מתכוונת , כאילו , אני כל כך אוהבת אותו ורוצה להוכיח לו את זה . טוב , עכשיו אני יודעת שבשבועיים הקרובים זה לא יקרה , למרות שיש לי יכולת החלמה מוזרה , מהירה מדי .
טוב , אני מקווה להחלים תוך שבועיים . כי כן , יצא לי ולאריאל לנהל את " השיחה " אבל לא עשינו עם זה כלום .
" אריאל ?" שאלתי , והייתה לי נימה כאילו אני הולכת להגיד משו רע .
" הא ? " הוא שאל בנימה מפוחדת , נזהרת .
" תודה " אמרתי וזוויות פי השתפלו כלפי מעלה . נתתי מבט מרגיע , ישר בעיניים שלו וחטפתי פרפרים בבטן , כמו בפעם הראשונה שראיתי אותו , והתאהבתי בו .
" תודה ? " הוא שאל בקול מפחיד , כאילו ' נראלך שתודה זה מספיק אחרי הכל ?! '.
נשימתי נעתקה .
" את באמת חושבת שאת צריכה להגיד לי תודה ? אני יעשה הכל בשבילך , לא אכפת לי היה למות במקום שתסבלי ! אני צריך להגיד לך תודה , על זה ששינית לי את החיים מהרגע שנכנסת אליהם ".
וואו , נרגעתי .
הסתכלתי אליו במבט תמים , פשוט נישקתי אותו .
נשיקה טהורה , נשיקת תודה .
החלטתי לפתוח את " השיחה " שוב .
הטלפון צלצל שוב , אוף נו תמיד ברגעים הכי לא מתאימים .
זה היה אבא שלי , שחזר היום מחול , טיסת עסקים מטעם העבודה .
נורא התרגשתי לדבר איתו , אחרי שבוע שלא דיברתי איתו, לספר לו מה עבר עליי . אבא שלי הכי מבין אותי בעולם !
אבל פתאום נשמעה דפיקה בדלת , מישו לחץ על הידית במהירות , אני קפצתי בבהלה וחיבקתי את אריאל , הפלתי את הטלפון מהיד , וראיתי בדלת את שני האנשים שהכי לא ציפתי לראות .


תגובות (5)

אין לי שמץ של מושג מדוע איש אינו מגיב (כולל אני) ועל כך אני מצרה אהבתי מאד מאד את הכתיבה שלך ואמשיך בשמחה ובאהבה להגיב ואת דניאל תמשיכי בבקשה לרגש אותי ממני בהוקרה ובאהבה בקי ♥♥♥

11/04/2012 09:04

הסיפור שלך דיי טוב, העלילה מעניינת והייתי רוצה לקרוא את ההמשך אבל רק אחריי שתתקני את שגיאות הכתיב…
דבר נוסף, אי אפשר לכתוב, "חחח" בסיפור, זה פשוט…חובבני?
הרוווחים- תרווחי רק אחריי המילה ולא לפניי.
אני מקווה שלא תעלבי, אני רק מנסה לעזור! P:

11/04/2012 09:11

ממש אהבתי תמשיכי !!!

12/06/2012 07:43

דניאל38 תמשיכי את זה בבקשה

28/07/2012 13:06

ראיתי את ההודעה שלך וקראתי את הסיפור מהפרק הראשון עד לפרק הנוכחי ממש אהבתי את הסיפור ואני מחכה לקרוא עוד פרקים של הסיפור הזה
למה לא ניתן לקרוא את הפרק השביעי?

06/10/2012 10:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך