זה פרק ארוך אבל הוא שווה קריאה אני אקרא את התגובות והדירוגים אם הסיפור יפה אז אני אמשיך אותו..
אוהבת: ג'ינס כחול.

אני בסדר העולם לא :)

08/12/2013 1945 צפיות תגובה אחת
זה פרק ארוך אבל הוא שווה קריאה אני אקרא את התגובות והדירוגים אם הסיפור יפה אז אני אמשיך אותו..
אוהבת: ג'ינס כחול.

פרק 3:Q
ופתאום ראיתי את נטע ודן מתנשקים …
באתי אל נטע ואמרתי לה:" למה עשית לי את זה ?"
דן אמר:" אני חייבת ללכת נדבר כבר.."
והיא אמרה לי: "תהיי בטוחה שזה לא היה בכוונה, אני חושבת שאני מתחילה להתאהב בו…"
עניתי לה : "תקשיבי, אם את חשבת שאת מתחילה להתאהב בו למה לא באת ואמרת לי? את הרי יודעת שאני ואת חברות ממש טובות זה לא שהייתי כועסת עלייך …"
והיא ענתה לי : "אני מצטערת אם פגעתי בך, זה לא שזה היה בכוונה זה פשוט קרה. הוא חייך אליי עם החיוך הכובש הזה שלו וזה קרה."
עניתי לה: " החיוך הכובש שלו ?!"
את יודעת שכל החיים שלי אני אומרת לך שיש לו חיוך כובש ושאני אוהבת אותו ואז אני רואה אתכם מתנשקים ?"
היא ענתה לי:" אני ממש מצטערת …"
באיזשהו שלה הפסקתי לשמוע אותה וחשבתי לעצמי אולי זה באמת הזמן לוותר…? כל החיים אהבתי מישהו שבכלל לא היה לו אכפת ממני, ועכשיו החברה הכי טובה שלי והוא מתנשקים ?! יש לי קוד כבוד… כשחברה רוצה מישהו שאני אוהבת או מרגישה משהו כלפיו אני לוקחת צעד אחורה לא משנה מי זה ובמיוחד נטע שהיא החברה הכי טובה שלי שעשתה הכל למעני ותמיד נשארה לצידי…
טוב החלטתי ש…
היא קטעה אותי במחשבה ואמרה לי :"את שומעת אותי?"
אמרתי לה: "כן כן" ברוגע …
ואז אמרתי לה: "אני ממהרת נדבר אחר כך."
החלטתי שלהבריז מהשיעור הראש שלי היה מפוצץ בכל כך הרבה מחשבות: עליי, על ירין, על דן, על נטע, ואם לוותר, להמשיך?.
היה נמאס לי לחשוב על הכל אז החלטתי שאני נכנסת להתקלח וכשאני יצא אלוהים גדול.
אחרי רבע שעה שיצאתי מהאמבטיה ( פעם ראשונה שהתלבשתי באמבטיה ) באתי להיכנס לחדר … נכנסתי. בדקתי הודעות בפלאפון ראיתי הודעה מאת אהובתי (נטע) עוד אחת מאורטל אחת מדן ועוד אחת מאמא שלי…
פתחתי את הפלאפון כי רציתי לענות לאורטל ולראות מה דן ונטע רצו כשפתאום הרגשתי יד מלטפת את המותניים שלי בהתחלה נבהלתי אבל אז שמעתי את הקול המוכר והאהוב הזה של ירין אומר לי: "התגעגעתי אלייך…" שאלתי אותו מלא שאלות התחלתי במאיפה לך איפה אני גרה, איך נכנסת, מתי באת? הוא עצר אותי ואמר לי:" שלום גם לך.."
אמרתי לו:" שלום שלום" והתיישבתי על המיטה.. הוא שאל אותי: "מה יש?" אמרתי לו:" איך אתה היית מרגיש כשהיית מגלה …"
חשבתי אם להגיד לו על דן ועל זה שאני אוהבת אותו יותר נכון אהבתי ואז נזכרתי שאהבתי אני כבר לא.. אני כבר לא אוהבת אותו.
אז אמרתי לו:" איך אתה היית מרגיש אם היית מגלה כשהחברה הכי טובה שלך התנשקה עם החבר הכי טוב שלך והם לא סיפרו לך כלום וגילית את זה לבד בזה שראית שהם התנשקו? הוא אמר :" הייתי מרגיש עצבני ועצוב ו.. למה? קרה משהו?" אמרתי לו:" לא פשוט חברה שלי מחו"ל שאלה אותי מה לעשות.." וצחקתי צחוק מזויף…
הוא אמר :" אהה הבנתי.."
אמרתי לו:" עכשיו לעניינו אתה מוכן להגיד איך נכנסת, מתי, מאיפה אתה יודע איפה אני גרה ולמה אתה פה?
הוא ענה לי:" אמא שלך הייתה פה ומיהרה אז אמרה לי להיכנס ולחכות לך בחדר הגעתי מלפני עשר דקות בערך שאלתי מהמזכירות את הכתובת שלך ובאתי כי הייתי חייב לראות אותך…
עניתי לו: "כבר אמרתי שאתה חמוד?"
הוא ענה לי:" כן, פעמיים רק היום.."
צחקנו ביחד קמתי ופתאום נפלתי עליו זה יצא במין מצב כזה שהוא נפל איתי על המיטה הוא צחק ואמר:" את תמיד מגושמת?" אמרתי לו:" למי קראת מגושמת?!" ובאתי לקום כשהוא בא ומשך אותי בחזרה אבל לא משך כואב משך בעדינות ואמר:" את לא תתחמקי ממני בכזאת קלות.." אמרתי לו:" באמת נראה לך שאני רוצה להתחמק ממך?!, אמרת שהתגעגעת אליי מקודם או שדמיינתי?" הוא אמר:" כן לא יכול להפסיק לחשוב עלייך.. ועל השפתיים שלך" והוא נשך את השפה התחתונה וזה היה כזה כובששש!!!!! אמרתי לו תוכיח:" הוא אמר:" מתי שתרצי ואז הוא ליטף לי את הצוואר ואמר אני אוהב אותך.." ונישק אותי!! אומייגוד עזבו אותי מדן התאהבתי קשות בירין!!! באמצע הנשיקה כשהתנתקנו (באסה) היה לי טלפון תנחשו ממי.. כן זו נטע כשעניתי לה שמעתי שהיא צעקה ברקע כל כך נבהלתי ושמתי נעליים לא היה אכפת לי שאני עם שורט וחולצת פיג'מה לקחתי את ירין אמרתי לו:" בוא" עם דמעות בעיניים ורצתי לכיוון הבית של נטע… במעלית הוא אמר:" מה קרה מה יש?" וחיבק אותי חזק כשאני כולי בוכה.. אמרתי לו בוא זה דחוף.. כשהגעתי לבית של נטע שאלתי את אמא שלה:" איפה היא? היא ענתה לי:" היא יצאה לפארק אז רצתי לפארק ושם ראיתי ש….


תגובות (1)

תמשיכי

08/12/2013 09:26
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך