אני בסדר העולם לא :)

09/12/2013 743 צפיות תגובה אחת

פרק 4:P
*רצתי לפארק ושם ראיתי את…
דן…
ראיתי את דן ואת נטע ביחד.. הם התחבקו וראיתי את נטע בוכה ובקושי נושמת…
הם עדיין לא ראו אותי יכולתי פשוט ללכת אבל..הבנתי שאלו נטע ודן שני החברים הכי טובים שלי לא משנה כמה כעסתי עלייה או עליו הייתי חייבת לעזור לה.. היא ראתה אותי וישר רצה לחבק אותי. שאלתי אותה:" מה קרה?!??!!??!" היא כולה התנשפה וניסתה לדבר אמרתי לה:" ששש זה בסדר.. תנשמי." הסתכלתי על דן וחיכיתי שיענה לי הוא שם יד על הראש ונראה מתוסכל אמרתי לו:" מה קרה?.." הוא אמר שהוא ראה את נטע מהחלון והחליט לרדת אליה ואז כשהגעתי ראיתי שהיא רצה ומישהו רודף אחריה רצתי אליה היא חיבקה אותי ואז הוא ברח.." אמרתי להם:" אוימיגוד את בסדר?!?!!? הוא נגע בך? הוא עשה לך משהו?" היא נרגעה בזמן שאני ודן דיברנו אז היא אמרה:" כן…הוא לא עשה לי כלום…הוא יצא מהשיחים והתחיל לרדוף אחריי עד שדן הגיע והוא ברח.." אמרתי לנטע ודן אם הם רוצים לבוא אליי שנראה סרט או משהו כזה הם הסתכלו אחד על השנייה ואמרתי להם:"נו מה אתם מתלבטים אין אף אחד בבית אחי בן ה-11 אצל חבר והוא נשאר לישון שם, אבא שלי באילת מטעם עבודה, אחי הקטן יותר בערך בן 6 נמצא אצל סבתא שלי והם יחזרו איתו רק מחר (בגלל שאחי הקטן חולה ואמא שלי לא תמיד בבית לטפל בו), ואמא שלי בעבודה עד מאוחר.." הם אמרו:"טוב לא צריך את ההיסטוריה של החיים של המשפחה .." כולנו צחקנו והתקדמנו לכיוון הבית שלי..דן ונטע מאחורה ואני וירין מקדימה… דן ונטע דיברו ביניהם והוא חיבק אותה כל הדרך… אני וירין דיברנו על המשפחה שלי על המשפחה שלו וכאלה דברים… הגענו אליי לבניין אני וירין עלינו במעלית כי דן ונטע רצו לדבר אז עלינו ואיך שיצאנו ירין נצמד אליי ואמר:"אני ואת…? זה כבר בגדר חברים?" חייכתי וטיפה הסמקתי אמרתי לו אתה צריך לשכנע אותי…" הוא חייך ונישק אותי נשיקה עדינה הוא אמר :"מספיק משכנע?" הנהנתי ואמרתי לו: "בוא ניכנס". נכנסנו, התקדמתי לכיוון הספה הוא בינתיים נעל ואז מהר סובב אותי מהיד אליו (ככה שהגב שלי היה מולו) הוא נתן לי נשיקה עדינה כזו בצוואר החזיק אותי מהמותניים ואמר:"אז..זה כן?" הנהנתי חייכתי והוא אמר:"כבר אמרתי שיש לך חיוך כובש?" חייכתי ואמרתי לו:"תתרגל אליו.." הוא חייך והתנשקנו בנשיקה שאני כל כך מכורה אליה!!!!! פתאום דפיקה בדלת אלה היו דן ונטע שאלתי אותו:" יא מפגר מה נעלת?!" חח צחקנו הוא אמר:"למי קראת מפגר?" ונישק אותי נשיקה עדינה ..
פתחנו להם הלכתי לכיוון המקרר ואמרתי:" יאללה מי רוצה מה וכמה?" הם אמרו:" כלום בואי רגע.." באתי ודן אמר:" יש לי משהו להגיד לכם… אני ונטע זוג .." נטע הסתכלה עליי.. הנהנתי, קרצתי, וחייכתי היא חייכה ואמרה עם השפתיים:" תודה" והם התנשקו.. לא יודעת למה אבל הייתי ממש בסדר עם זה…
אחר כך ירין בא ואמר:" אז יש כבר שתי זוגות בחדר..". דן ונטע אמרו:" רגע אתם.." אני קטעתי אותם ואמרתי:" כן" וצחקתי ואז אני וירין התנשקנו..
פתאום עוד דפיקה בדלת הסתכלתי מהעינית וראיתי את …אתם בחיים לא תאמינו..


תגובות (1)

המשך

09/12/2013 07:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך