להמשיך ?

אני בסדר העולם לא :)

10/12/2013 588 צפיות תגובה אחת
להמשיך ?

פרק 5:
** כשהסתכלתי מהעינית ראיתי את…
אורטל…
חשבתי לעצמי.. מה היא עושה פה? ואם לפתוח לה או לא ..
לי לא היה אכפת שהיא תדע שאני וירין זוג אבל נטע לא רצתה שהיא תדע שהיא ודן זוג, בסוף פתחתי לה.
היא כולה התנשפה ואז היא צעקה עליי:" את שפויייההההה??!!?אמרתי לה: "מה קרהה?!?!?" היא אמרה:" מה עובר עלייך? את לא עונה לפלאפונים, להודעות ומלפני עשר דקות לא היית בבית!!!!!! חיבקתי אותה נתתי לה מלא נשיקות אמרתי:" סליחה, סליחה, סליחה" איזה מתאיים פעם ואז פרצוף כלבלב היא אמרה לי:" מה אכפת לי שנעלמת? אבל עשית מסיבה ולא הזמנת אותי ? חח " כולנו צחקנו והיא הלכה למקרר לקחה בקבוק כזה של קולה שהיה במקרר והתיישבה היינו ישבנו בסלון איזה חמש דקות בשקט אפילו לא הדלקנו טלוויזיה אז היא אמרה: "תקשיבו.." בלחש..
ואז היא דפקה צעקה:" מה זה השקט הזה מההה ?" ואז היא עשתה כאילו היא גילתה לי סוד ואמרה :" פספסתי משהו? נטע עשתה לי עם הראש לא. ואמרתי: "כן .. אני וירין זוג.." היא קמה צרחה ואמרה:" יאיי מזל טוב!!!!!!!!!!!
ראינו סרט, עשינו צחוקים עד שכל אחד נפרד לדרכו .. חח כולם הלכו רק אני וירין נשארנו השעה הייתה שש וחצי והייתי מתה מעייפות..
אני וירין ישבנו על המיטה שלי.
ירין אמר לי:" את עייפה?" אמרתי לו:" כן ולחשוב שזה רק היום הראשון של כיתה י' " הוא אמר:" פ'סדר אבל מחר יום שבת את יכולה לעשות מה שאת רוצה.. עניתי לו:" כמו לבוא אלייך?" הוא ענה לי:" עד כדי כך משעמם לך?" צחקתי נתתי לו מרפק קטנה כזו בבטן ואז פתאום הוא מתחיל להתפתל לי מכאבים אמרתי לו: "מה אתה בוכה נו.. קום חח" אבל הוא לא הגיב ולא קם התחלתי להילחץ ואמרתי: "זה רציני?" חיכיתי שנייה ואמרתי:" אומייגוד אני מה זה מצטערת ירין אתה בסדר!?" הוא הוציא את הידיים מהפנים נשכב על המיטה והשכיב אותי עליו הוא ליטף לי את הלחי ואז את הצוואר ונישק אותי עם השפתיים שלו.. והוא ענה לי:" עכשיו אני בסדר" אמרתי לו:" יא מפגר נבהלתיי!!" וצחקתי הוא אמר: "יופי כי בשביל נשיקות כאלה אני אבהיל אותך כל יום.." צחקנו והתנשקנו מלא מלא מלא עד איזה שבע ורבע ואז הוא אמר:" יאוו כבר נהיה מאוחר אני חייבת ללכת" אמרתי לו:" חייב?" הוא ענה:" כן סורי בייב אני חייב לטוס יש לי עוד עבודה בשמונה.."
אני אני מתה כשהוא קורא לי בייב!!!!!!! ועוד עם החיוך הכובש שלוווווו!! אמרתי לו: "אין בעיה אבל אתה חייב לי פיצוי.. מחר אני באה לבית שלך.." הוא אמר זה יעלה לך.. נתתי לו נשיקה לוהטת והוא אמר לי :" את מנשקת טוב" אמרתי לו:" בהזדמנות נלמד אותך חח" הוא אמר:" יאללה מחר אני אבוא לאסוף אותך דברי איתי כשאת קמה.. ".
התקלחתי שמתי פיג'מה ופתאום אני רואה איזה מתאיים התראות בפלאפון לא היה לי כוח לענות אבל אז קיבלתי הודעה מ***** נבהלתי והתעלפתי…


תגובות (1)

המשךךך

10/12/2013 07:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך