סליחה שהרבה זמן לא העלתי פשוט היו לי בעיות עם האינטרנט בגלל הגשם :/

אני בסדר העולם לא :)

12/12/2013 1077 צפיות 3 תגובות
סליחה שהרבה זמן לא העלתי פשוט היו לי בעיות עם האינטרנט בגלל הגשם :/

פרק 6:
** ראיתי הודעה מ*** נבהלתי והתעלפתי…
למחרת בבוקר קמתי כי שמעתי דפיקה בדלת אבל הייתי משותקת לא יכולתי לזוז… אחרי רבע שעה קמתי ופתחתי זה היה ירין..
"מה יש? הכל בסדר? למה לא פתחת לי עד עכשיו?" הוא נלחץ…
"כן כן… הכל בסדר" אמרתי לו ונראיתי ממש מבולבלת הוא אמר:" את לא נראת בסדר.." אמרתי לו:" סתם כאב ראש…" הוא אמר:" אהה מוכנה?" לאן? שאלתי
הוא ענה:" אני לוקח אותך לבית שלי.." עניתי לו:" כן כן אני אכנס להתקלח אני אתרגן ונצא .."הבית שלי היה ריק, השעה הייתה אחת עשרה ורבע ככה.. נכנסתי להתקלח חשבתי שאולי סתם חלמתי שזה סתם… יצאתי ככה באחת עשרה וחצי וראיתי אותו בטלפון שלי.. לא היה אכפת לי אין לי מה להסתיר הוא גם יודע את הסיסמא: י"רין", חחח אני צריכה סיסמא שאני אזכור אותה…
פתאום הוא הרים את הראש מהטלפון בזמן שהסתרקתי הסתכל עליי ואמר:" מה זה?" לא הרמתי את הראש אז שאלתי :"מה זה מה?" הוא ענה:" זהה!" הסתכלתי והבנתי שלא חלמתי באמת קיבלתי את ההודעה הזו.. הודעה מאת ***0507844 הוא הקריא את ההודעה בקול רם:" תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב אם לא תתרחקי ממנו אני נשבעת לך שאני אנקום בך ואני ארדוף אותך ואת כל המשפחה שלך עד סוף חייך אם רק תעיזי לספר על ההודעה הזו אני נשבעת לך שאת לא תזכי להתעורר…" התחלתי לבכות חשבתי שזה היה חלום, חלום רע… הוא חיבק אותי ואמר:"תירגעי.." בהתחלה חשבתי שמדובר על דן אבל אז ירין אמר:" רגע.. אני מזהה את המספר הזה !" הוא מהר הוציא מהכיס את הטלפון התחיל לחפש באנשי קשר ונכנס לאחת בשם אור … אמרתי לו:"מה אתה עושה?" הוא נכנס למידע והשווה את המספר וזה היה אותו מספר… אמרתי לו :" מי זו אני אור אני לא מכירה שום אור.." הוא אמר:"את כן, וגם אני כן.." ניסיתי להיזכר ונזכרתי … אור, הילדה המחומצנת שכל השיעור דפקה לי מבטים, חברה לשעבר של ירין…
התחלתי לבכות.. הוא שאל אותי :"מה את בוכה בייב? היא לא תצליח להפריד בינינו אני אוהב אותך ורק אותך…. יאייי אני פשוט נמסה כשהוא קורא לי בייב!! הוא ממש הדביק אותי לדלת של החדר ונישק אותי תוך כדי שהוא מחזיק לי במותניים אמרתי לו:" אני אוהבת אותך.." הוא אמר גם אני" ואז הוא נתן לי נשיקת ארנב , חח זה שמשפשפים את האף.. הוא נשך את השפה ואמר:" את מושלמת , את, היופי שלך… אני לא יכול לבקש יותר טוב.." חיבקתי אותו ונישקתי אותו..
כשיצאנו נעלתי ולקחנו מונית… איזה ג'טלמן הוא שילם עלייה חחח..
הגענו עליו הביתה לא היה לו אף אחד בבית..
הוא פתח את הדלת ונעל. נכנסנו והבית שלו פשוט ענקקק!!!!!!!!!!!!! זה כמו הבית שלי של אורטל נטע ודן ביחד!! יש לו בריכה ובוילה ענקית ומסביב לבריכה יש ספסלים ודשא והבפנים מעוצב בצורה מושלמת!!!!!!!!!!! פתאום דפיקה בדלת…
מה היא עושה פההה????…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! צעקתי


תגובות (3)

תמשיכיייי

12/12/2013 03:51

תמשייכייייי

12/12/2013 04:39

תמשיכי

12/12/2013 05:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך