אני בסדר העולם לא :)

08/12/2013 814 צפיות אין תגובות

פרק 2:
* כשהסתובבתי ראיתי את דן..
הילד הכי מושלם עליי אדמותת!! אני פשוט מתה על הילד הזה יש לו חיוך כובש הוא שרירי עגיל בגבה וזה רק חיצוניות הפנימיות שלו בכלל השיא.. הקיצר הוא בא חיבק אותי ונתן לי נשיקה בלחי וזה תמיד מוזר לי כי הוא גבוה לי כזה חחח ואמר לי:"נו איך את? מתרגשת לקראת כיתה י'?" אמרתי לו:"מה יש להתרגש?" הוא אמר:" בכל זאת ביצפר חדש, ילדים חדשים, מורים חדשים והכי חשוב מנהלת חדשה וגם יש א…" קטעתי אותו ואמרתי לו :"כן סוף סוף עזבתי את המנהלת הקודמת שלי, תמיד הייתה לי הרגשה כזו שהיא שונאת אותי.." הוא צחק ואמר :" רק הרגשה?" כולנו צחקנו והלכנו לכיוון הכיתה למזלי לא הייתי צריכה לעבור במזכירות לדעת איפה הכיתה שלי כי אם כן הייתי הולכת הם היו רושמים לי איחור מזל ששלושתנו באותה הכיתה… הקיצר איך שהגנו לכיתה ראיתי מישהו שאפילו יותר חתיך מדן (כן כן הייתי דלוקה על דן ) ואני ישבתי לבד כי דן ואורטל ישבו ביחד אז הוא בא והתיישב לידי, מהרגע שהוא בא והתיישב לידי איזה בלונדה מחומצנת אחת כל השיעור הסתכלה עלינו אז באמצע השיעור נתתי לו מרפק בקטנה כזה ושאלתי אותו:" מה היא רוצה ממני?" הוא הסתכל על המחומצנת ואמר:" זו אור… היא כמו הסלב של השיכבה." אמרתי לו:" מה אכפת לי בגלל זה לדפוק לי מבטים כאילו הרגתי מישהו?!" הוא צחק ואמר:" לא .. פשוט בחופש אני והיא היינו זוג ומלפני כמה ימים נפרדנו…" אמרתי לו אהה סליחה מצטע.." כשהמורה קטעה אותי ואמרה:" בר לוי? נכון?" הנהנתי בתקווה שלא תגיד לי לצאת או משהו כזה והיא אמרה אני מבקשת ממך להיות בשקט אמרתי לה:"סבבה סליחה".
כשסוף סוף השיעור המשעמם הזה נגמר החתיך ההוא שישב לידי בא אליי ואמר:" אני יודע איך קוראים לך בזכות המורה את יודעת איך קוראים לי?" אמרתי לו:" לא ממש.." הוא אמר לי:"קוראים לי ירין ..ירין מזרחי" אמרתי לו:"סבבה, שמע יש לי עוד שעה עונש בגלל המורה הזו.." הוא אמר לי :" סבבה תביאי את המספר שלך נעביר לך את הזמן…" אמרתי לו:" אתה חמוד אתה יודע?" הוא אמר:" עכשיו כן.. בזכותך..". החלפנו מספרים חייכתי ובאתי ללכת כי ראיתי שכבר אין פה אף אחד פתאום הוא תפס לי את היד סובב אותי אליו תפס אותי מהמותניים קירב אותי אליו ואמר לי:" את יודעת שיש לך חיוך כובש?" חייכתי ומודה טיפה הסמקתי ופתאום התנשקנו… אלוהים יודע למה אבל לא עצרתי אותו לא רציתי לעצור הרגשתי הרגשה כל כך ממכרת לנשיקה הזו שלא לא רציתי לעצור ולא היה אכפת לי מי מסתכל התנשקנו איזה חצי דקה ואז כשהתנתקנו בעדינות הוא אמר יש לך שיעור לא ? צחקתי ורצתי לשיעור אבל תנחשו את מי ראיתי בדרך…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך