nardle
זה סיפור ראשון שלי! יששש...חברה שלי מצאה לי את האתר! נראלי יצא טוב, לא? אני מבקשת קצת עדינות! @ >>>ורד.

אני והוא-פרק 1

nardle 26/02/2012 687 צפיות 5 תגובות
זה סיפור ראשון שלי! יששש...חברה שלי מצאה לי את האתר! נראלי יצא טוב, לא? אני מבקשת קצת עדינות! @ >>>ורד.

נכנסתי כולי בעצבים לסלון. "מה נראלך?!?!?!" צרחתי על מקס. שההסתעל על מה שהוא תמיד מסתכעל.
"הלו!!!!" תפסתי לו את האוזן וצרחתי עוד פעם. אימשלי נכנסה לחדר בהלם טוטעלי. "למה את צורחת חיימשלי?"
"כי ה…דבר הזה יושב לי על השכל ונמאס לי!!!"
"אבל תרגעי"
"לא באלי!"
"ייאלהה גם כן!" מקס קם ודחף אותי על הרצפה.
"הלו! מה נראלך שאתה עושה?!" אימשלי התערבה ופתאום קלטתי אותה עם חצי שווארמה מאזה טעימה ביד, היא זרקה לו לפנים והוא התחיל לצרוח כמו קוף אמיתי. "אני שונא את שתיכן!" הוא ניסה לנקות תחולצה שלו עם רוק אבל זה לא עזר. "למה אתה מתנהג ככה חיימשלי?" אימא שלי נישקה לו את היד.

קמתי באמצע הלילה מתזוזת לידי, הסטתי את השמיכה קצת הצידה ופתאום ראיתי את מקס יושן לו. "מקס?" לחשתי לו לאוזן, הוא הביט בעיניים שלו היפות וחייך חמוד כזה… "היי!!!" הוא גם לחש לי ופתאוםם נישק אותי על השפתיים. "חמוד שלי, אל נא נריבה, טוב?"
"טוב חיימ,"
"חחחח"
"חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח"
"מתוקים שלי?" קמתי וראיתי את אימשלי לידנו. "אתם צעירים עדיין…"
"אימא! זה לא זה!"
"מה? אז מה אתם עושישם?"
"כלום?"
מקס קם כולו אדום כמו עגבניה כזאת, רק אז שמתי לב שהוא עונד רק מכנסיים על גופו. "אחחח הקוביות שלך!!" צעקתי לו והוא ברח מהחלון.


תגובות (5)

שלום, וברוכה הבאה לאתר סיפורים.
הסיפור שלך חביב ביותר, ויש לו גוון מתח, אבל יש לי שלוש הערות מרכזיות לגביו, שכמעט כל כותב צעיר מקבל ממני.
1) פירוט. פירוט ועוד פירוט – קורא לא יכול להסתדר ללא פירוט, שכן הקורא לא תמיד מדמיין לעצמו את הסצנה שהסיפור עוסק בה. תמיד מומלץ להוסיף תארים.
2) סימני פיסוק – אני ממליצה לך לפתוח ספר ולראות כיצד ואיפה מוסיפים סימני פיסוק, זה מאוד עוזר לסדר סיפורים. אני כן חייבת לתת לך ח"ח על העובדה שריווחת את הסיפור בצורה מעולה.
3) עלילה רצופה – מאוד קשה להתחבר לעלילה מסויימת, כשרצף האירועים בה קלוקל או אינו תקין. אני ממליצה להביא את הסיפור עם רצץ אירועים הגיוני יותר.

ודבר אחרון: מכנסיים לא עונדים, אלא לובשים. תכשיט עונדים (מצטערת… פשוט מאוד הפריע לי. יפה שניסית…).
אני כן מאמינה שיש פוטנציאל לך ולסיפור, ומקווה שלקחת את הערותיי ברוח טובה.
בהצלחה בהמשך דרכך באתר.

ממני, ליסה.

26/02/2012 10:27

מצחיק!וממש חמוד…
אהמ'…תעשי פרקים יותר ארוכים…
ובהצלחה בהמשך:) :)
לילוש3>

26/02/2012 10:35

ברוכה הבאה לאתר המקסים הזה ואת כותבת מאד מאד מאד יפה אשמח אם תמשיכי תודה והמון בהצלחה ממני ♥ בקי♥

26/02/2012 11:51

סיפור יפה מאוד אהבתי מאוד תמשיכי באצלחה (;

26/02/2012 12:00

סיפור חמוד, אני לא אוסיף על ההערות שכבר אמרו. מחכה להמשך וברוכה הבאה לאתר!

26/02/2012 12:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך