keren
אני מאוד שמחתי שהרבה מאוד קוראים אהבו את הסיפור שלי, אולי בהמשך אני יכתוב עוד. ביי בינתיים.

אני והחבר הדמיוני שלי – פרק 45 ~החתונה~

keren 21/06/2014 803 צפיות 8 תגובות
אני מאוד שמחתי שהרבה מאוד קוראים אהבו את הסיפור שלי, אולי בהמשך אני יכתוב עוד. ביי בינתיים.

הגענו לים, הים היה כל כך שקט וכחול ופשוט הים חיכה לנו.
התחלנו להצטלם, ממש הרגשתי דוגמנית שמצטלמת לעמוד בשער, ראיתי שדניאל היה קצת מובך להצטלם מול הרבה מאוד אנשים שטיילו בים, אבל אחרי כמה זמן הוא נרגע ואפילו ישתגע, התחיל לצעוק לאנשים בים 'אני מאושר', 'אני הולך להתחתן ביי'
לחשתי לדניאל שיפסיק יחשבו שיצאת מבית משוגעים, והוא אמר לי שלא אכפת לו כל עוד אני איתו.
הוא כל כך חמוד שבאלי כבר לטרוף אותו! אחרי מליוני תמונו חזרנו ללימוזינה, והתחלנו לנסוע לאולם "לארמון שלנו" ככה הרגשתי, הגענו לאולם עדיין אף אחד לא הגיע, התחלנו להתכונן
לקבלת הפנים של המשפחה, דניאל גם הפתיע אותי מאוד, דניאל לקח אותי למין חצר כזה
מאוד צפוף אבל באופק ראיתי ניצוצות, הוא כיסה לי את העיניים, ולקח אותי בעדינות
ואחרי כמה דקות הוא אמר תתכונני, הוא הוריד לי את הכיסוי וראיתי משהו מופלא כמו אגדה, ראיתי דשא באמצע מין ברכה שהיא גם כמו נחל וגם יש בה גלים, וגם גמדים מפלסטיק, ומסביב יש מלא טבעות תלויות על עצים, משהו מטורף!!!
אחר כך דניאל חיבק אותי ואמר לי: "אני רוצה להגיד לך ש…אני מאוד מאוד!"
לא היה לי סבלנות, ואמרתי לו: "נו תמשיך…"
דניאל המשיך: "אני מאוד מאוד אוהב אותך! ואת מאוד יקרה לי ואני לא רוצה לאבד אותך".
חייכתי אבל אני לא יודעת למה התחלתי לבכות דמעות מאושר.
אמרתי: "חח יפה שלי, אני גם מאוד אוהבת אותך, וגם אתה מאוד חשוב ויקר לי מאוד".
אני שומעת קולות שדומים לקול של אמא שלי, דניאל הסתכל על השעון שלו.
והסתכל עליי ואמר: "אדל עוד דקה אנחנו חייבים להיכנס לחופה, בואי מהר".
רצנו לעבר הדלת, התחלנו לרוץ אל הכניסה שבה אנחנו נכנסים לחופה על הפסנתר.
אנשי צוות ודניאל עזרו לי לעלות על הפסנתר, שבקושי עליתי עליו כי השמלה הפריע לי.
ואז התחילה המוזיקה…ואיש צוות אמר לנו, זהו אתם נכנסים, נכנסנו באטיות לאולם, וכל הסבתות והסבים והדודות והדודים האמהות והאבהות והילדים כולם מבטים עלינו, הגענו באטיות לחופה ונראה לי שהרב יתעייף לחכות לנו עד שנגיע עם הפסנתר חח.
דניאל קם ולקח אותי על ידיו ונכנסנו לחופה, התרגשתי כל כך שהלב שלי נפל לתחתונים,
הרב התחיל לדבר ולשאול את דניאל "האם אתה לוקח לאישה את אדל?"
דניאל ענה במהירות "כן" ואז הרב שאל אותי "האם את לוקחת את בעלך לעתיד דניאל?"
עניתי "כן".
הרב אמר "דניאל אתם עכשיו ראויים להתנשק".
אחר כך דניאל שבר את הכוס וכולם התנפלו עלינו והתחילו לברך אותנו.
ואז התחילה החגיגה, ריקודים, חפלות.
היה לי נורא כיף, ודניאל לחש לי אחרי שעות של ריקודים שהשעה הייתה 02:38 אמר לי, אני רוצה כבר לחדר.
כעסתי עליו קצת בכל זאת חתונה לפחות ניהיה עד ארבע בלילה לפחות, אבל תאמת להיות כנה גם אני רציתי כבר לחדר.
שמעתי שמשהו קורא לי, אדל…אדל…
הסתובבתי וראיתי את אנה, חיבקתי אותה ואמרתי: "את נהנת?"
היא אמרה: "מאוד אבל אני אצטרך ללכת יש לי בחילות אני לא מרגישה טוב".
אמרתי: "אני מבינה אותך טוב נתראה מחר ביי"
אחר שעה בערך כבר כולם התחילו ללכת לבית וגם אנחנו, הלכנו לבית.
ודניאל כבר בכניסה לבית התחיל להתחרמן, שבקושי הצלחתי לפתוח את הדלת
של הבית, אני רציתי להוריד את השמלה שלי, אבל כבר דניאל התחיל להוריד לי,
אז הגענו לחדר, לדעתי דניאל היה יותר מאושר בחדר מאשר בחתונה חח.

יומני היקר, זהו זה הגענו לסוף הסיפור שלי.


תגובות (8)

האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מושלמים שלי אני מאוהבת בהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייייייייייייייייייי

21/06/2014 18:53

אני תאמת סיימתי את הסיפור הזה.
אבל, אני חושבת שאני ימשיך את הסיפור הזה כבר על איך שהיא בהיריון, ואז נולד לה ילד.. וכולי.

21/06/2014 22:18

סיפור מושלםםן

21/06/2014 23:00

וואו!
לא ציפיתי שכל כך יאהבו את הסיפור שלי, תודה לכולכם אני ממשיכה את סיפור כבר עכשיו.
אבל אני צריכה שתעזרו לי.
אני צריכה שלושה דמויות, בן, ושתי בנות תאומות כנסו לסיפורים שלי ויהיה כתוב שם: עזרה בדמויות .

23/06/2014 17:49

זה סיפור יפה מהמם פשוט ואני אחות של קרן וגם לי יש סיפורים מדהימים ומושלמים וגדי לכם להסתכל יותר על הסיפורים שלי

24/06/2014 16:51

תודה מתוקה : )

28/06/2014 22:24

קרן אשמות הם לבן תיקראי דודו ולבנות התאומות אחת תיקראי לה לבי ולשניה תיקראי ליב מקבה שאת אוהבת את השמות וקרן עשיתי סיפור חדש קורים לו ביתי רוצה לישון

29/06/2014 18:10

תודה אסתר.
אבל אני לא בטוחה שאני ירצה להמשיך את הסיפור.
אני התחלתי סיפור חדש, שמו 'אני נשארתי לבד'

29/06/2014 21:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך