אני והעבריין ביחד פרק 1

31/05/2018 435 צפיות אין תגובות

כן , אני , אני הנערה שיצאה ממוסד לחולי נפש , אני .
אמילי פומן , הבת 18 , כן אני , בת לעבריין מוכר בכול העולם ואישתו , כן אני .
האחיינית של האויב הגדול של אבא שלה , שהוא עושה את עצמו אבא שלה ,אני .
הכל אני הכול סביבי .
מנהלת מירוץ נגד הזמן כאילו שמישהו רודף אחריי .

מאתמול זה התחיל , עבריין שאני משערת שדי שמעתי עליו בעברי , סטיוארט המרמן בן ה-20 מסנט לואיס המסוכנת , כן זה הוא .
וההוא , במקרה הזה ניסה לאנוס אותי , אבל ראה שלא הולך לו כאשר אחי ג'וש עצר את העניין ונתן לו בראש .
ג'וש אחי התאום , מאותה בטן , נשמה טהורה שמגינה עליי .
הוא לא היה במוסד לחולי נפש .
אני ? אני פשוט עברתי מספיק שם .
תעלו שנייה את ראשכם למעלה , ואחר כך שוב החזירו מבט עליי . נו כבר הספקתם להבין אותי ? לדעת מי אני ? אז צדקתם . אני הבת של העבריין המסוכן ביותר בארה"ב כולה ולא זה לא סטיוארט , זה אבא שלי , הנס פומן השני , העבריין הגדול של אמריקה .
ואני ? מחפשת דרך לנצח אותו , אחריי כול הסיוט שנגרם לי בגללו בשאר החיים שלי .
בואו איתי למסע שלא הייתם בו , בואו להכיר את העולם התחתון , בואו לנצח את הרע מכול .

———————-
השעה הייתה 6 בבוקר , שעת הסיוט .
" קומי אחותי , שעת הסיוט הגיעה " ולא זה לא היה ג'וש , זאת הייתי מייגן חברתי הטובה .
" מדוע ולמה הגיע היא מהר ?" אני שואלת .
" אני לא הזמן והזמן לא אני , אני מצטערת , אמילי ." היא אומרת . טוב נו ברור שהיא לא הזמן , אף אחד מאיתנו לא הזמן.
קמתי , צחצחתי שיניים , התלבשתי , הוצאתי את אולי הכלב שלנו יחד עם מייגן ,ואז חזרנו הביתה לתפילה ממושכת . טוב התפילות האלו חשובות יש כאלה שאומרים לנו היהודים באמריקה כי ה' מאוד חשוב .
אחר כך יצאתי עם אקדח לרחוב , זוכרים ? הגעתי מבית של עבריין גדול בעולם. יום ויום אני מחפשת אותו לילה ולילה וגם שעה אחר שעה אפילו . אבל אני לא מוצאת אותו כרגע . אני חושדת שהוא ….מסתתר מאחורי העץ! אני חושדת שהוא … מזיין מישהי ! אני חושדת שהוא … גונב משהו ממישהו ! טוב נו די בתכלס אלה הדברים שהוא יכול לעשות חוץ מהדבר הראשון הרי עוד לא אמרתי שהוא לא מפחד מאף אחד כולל מסטיוארט , נכון ? אז הוא אינו מפחד .
טוב לא מצאתי אותו הרחוב היה ריק .
———————
00:00 בלילה , עוד שעת סיוט הגיעה , והפעם השעון המעורר העיר אותי .
" הגיע הזמן לתפוס את הטמבל הזה שנקרא אבא שלי …" אבל , לרגע עצרתי את המחשבה שלי .
לאבא שלי יש צבא ענק משלו באמריקה איך אני אנצח אותם לבדי ? ואז נזכרתי בסטיוארט .
החלטתי לצאת לרחוב , הפעם ללא רובה .
ישבתי על הספסל , כאילו חיכיתי למישהו כלשהו .
" למי היפה מחכה ? " נשמע קול מוכר .
אוי זה סטיוארט ! הוא בא בול בזמן .
ואז ראיתי משטרה רצה אחריו .
הוא התחיל לרוץ במהירות מטורפת הבן אדם יותר מהיר מפרארי אפילו ! וואו!
ואז המשטרה לא מצאה את סטיוארט כי הוא ברח למקום לא נודע , שאני כן יודעת איפה הוא .
" אל תגלי להם שאני פה יפה , בבקשה ." הוא התחנן ממש .
"טוב , אבל אל תחשוב שאני זונה שלך בבקשה ." ביקשתי . הוא היה חסר מענה כי כמובן שלא יהיה לו מה לענות הרי למה שעבריין יצליח להיות מחוייב לדברים כאלו ? שאלה טובה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך