קרדיט לסוואגית סלינטור המשלמת שעזרה לי מאוד מאוד לכתוב את הפרק ולשפר אותו.
יש שתי דמיות חדשות עדן וליאור
עדן-בת 16 שיער חור גלי ארוך עד אמצצע הגב ועיינים ירוקות מצחיקה נחמדה ויפה.
ליאור-שיער חום בהיר שטני ועיניים כחולות אפורות בהירות הוא גבוהה עם קוביות ערס סטוציונר .

אני וערס? פרק 3

22/09/2013 674 צפיות 2 תגובות
קרדיט לסוואגית סלינטור המשלמת שעזרה לי מאוד מאוד לכתוב את הפרק ולשפר אותו.
יש שתי דמיות חדשות עדן וליאור
עדן-בת 16 שיער חור גלי ארוך עד אמצצע הגב ועיינים ירוקות מצחיקה נחמדה ויפה.
ליאור-שיער חום בהיר שטני ועיניים כחולות אפורות בהירות הוא גבוהה עם קוביות ערס סטוציונר .

התעוררתי באיזה מחסן "איפה אני?" שאלתי ולא ראיתי אף אחד הייתי על מיטה לבנה בתור חדר קמתי מהמיטה ומיד היו לי כאבים עזים בבטן "אוו איזה כאבים" אמרתי והרמתי את החולצה וראיתי תחבושת לא הבנתי מה קרה לי לא זכרתי כלום …
~נקודת מבט סהר~
יריתי בה בבטן . שיט שיט שיט מה עשיתי ?! לא ידעתי מה לעשות אז לקחתי אותה על הידיים כמו כלה ולקחתי אותה למקום , המקום זה מקום שבו אני ועוד 4 בנים ושתי בנות גרים אנחנו גונבים פורצים אנחנו מין כנופיה כזאתי "חבר'ה עשיתי משהו מפגר לגמרי" אמרתי להם "מה עשית הפעם סהר" אמרה עדן , ואז היא ראתה את הנערה אצלי ביד שאפילו אני לא יודע "אומיגד סהר אתה כל כך מפגר לפעמים" אמרה בלחץ "מה עשית אתה פשוט כל כך אידיוט" אמרה " אוקיי אוקיי אני יודע אני אידיוט מפגר כל מה שתגידי לי על זה אבל עכשיו תעזרי לה" אמר בלחץ "לעזור למי… אומייגד" אמר ליאור וניכנס לחדר "כמה סתימות בבן אדם אחד מה עשית לעזאזל "אמר ולקח אותה מהידיים שלי "אני מצטער אוקיי הייתי בלחץ תפסו אותי היא התקרבה כדי לראות כנראה מה קרה וזה קרה"אמרתי בלחץ ולא ידעתי מה לעשות פשוט לא ידעתי.
~נקודת מבט ליאור~
באתי להיכנס לכניסה כי שמעתי את סהר מ הוא עשה הפעם "אוקיי אוקיי אני יודע אני אידיוט מפגר כל מה שתגידי רק תעזרי לה"שמעתי את סהר אומר לעדן "לעזור למי…אומייגד"אמרתי ניכנסתי וראיתי אותו מחזיק בידיו נערה היא הייתה יפהפייה היא הייתה רזה היו לה שיער בלונידני ועיינים שלו הצלחתי לראות כי הן היו עצומות ובטנה הייתה מלאה בדם שהרס את יופיה המדהים למרות שהיא הייתה עדיין יפהפייה גיחחתי לעצמי בלב.
"כמה סתימות בבן אדם אחד מה עשית לעזאזל "אמרתי ולקחתי אותה מהידיים שלו "אני מצטער אוקיי הייתי בלחץ תפסו אותי היא התקרבה כדי לראות כנראה מה קרה וזה קרה"אמר סהר לחץ הוא לא ידע מה לעשות ראו את זה עליו.
לקחתי אותה מהידיים שלה והלכתי לחדר שלי והשכבתי אותה על המיטה. לקחתי תחבושת ,אלכוהול וצמר גפן חיטאת לי את המקום של הירייה הוצאתי את הכדור חיטאתי עוד פעם וחבשתי לה ראיתי בפפנים שה שזה כבר לא כואב והיא המשיכה לישון ניכנסתי להתקלח ויצאתי ראיתי אותי יושבת על המיטה "היי"אמרתי לה והיא ,ניבהלה והיסתכלה עליי "איפה אני?"שאלה אותי "סהר יצא אידיוט"אמרתי לה "מי זה סהר?"שאלתי "זה שירה בך הוא ממש מצטער הוא היה בלחץ ולא ידע מה לעשות"אוקיי"אמרה "ומי חבש לי את הבטן?"שאלה אותי "אני"אמרתי וחייכתי והיא חייכה אליי חזרה.


תגובות (2)

תמשיכי ממש יפה

23/09/2013 15:36

תמשיכיייי

והתיאור של עדן היה ממש כמו שלי רק עם עיניים שחורות :)

10/10/2013 13:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך