שלום לכולם , רציתי להעלות את הסיפור לכאן כדאי לדעת איך הכתיבה שלי אז אשמח לתגובות ואפילו להערות , כל דבר שיעזור לי להשתפר .בקרוב חלק 2..(:
מקווה שנהנתם

אני ותומר-חלק א

12/10/2013 692 צפיות 4 תגובות
שלום לכולם , רציתי להעלות את הסיפור לכאן כדאי לדעת איך הכתיבה שלי אז אשמח לתגובות ואפילו להערות , כל דבר שיעזור לי להשתפר .בקרוב חלק 2..(:
מקווה שנהנתם

"היום המסיבה הכי שווה בעיר בפרחים 85 כולם יהיו שם כניבה חופשית תבואו (: " זה מה שטל התכונה לפרסם בפייסבוק שלה . "לא לא לא ! אף אחד לא יבוא עם מודעה כזאת" חיכיתי אליה והתחלתי לשנות כמה פרטים :"המסיבה הכי חמה בעיר מי שלא שם לא קיים ! ובקטן יותר :כניסה חופשית בפרחים 85."
"זה כבר ימשוך יותר קהל " אמרתי וטל התחילה לצחוק "את טובה בדברים האלה " "אני יודעת " עניתי וקרצתי לה . טל היא אחת החברות הטובות ביותר שלי ,אנחנו ביחד בערך מכיתה א ונעשה הכל אחת בשביל ההשנייה. "טוב אני חייבת לעוף תומר מחכה לי " "יאלה ביי נתראה בערב" טל ענתה ונפרדה ממני בחיבוק .
תומר כבר היה בחוץ "תוווווומררר" צעקתי מההתרגשות אחרי שבוע שלא ראיתי אותו "יפההה שליי " הוא השיב וקפצתי עליו. הוא הדביק לי נשיקה רטובה על השפתיים וחיבק אותי חזק. הוא פתח לי את הדלת של המכונית השחורה שלו ונכנסתי ,הוא נכנס לאוטו והכל לנסוע "איך היה?" שאלתי "היה מדהים אבל התגעגעתי אלייך נורא " "אוי נסיך שלי "השבתי. אני ותומר כבר שנתיים ביחד מכיתה יא . "לאן את רוצה?" שאל "לא אכפת לי " חיכתי . תומר המשיך לנסוע ולפתע עצר את האוטו במקום מבודד "תצאי" יצאנו מהמכונית והוא הוציא תיק מהבגז .הלכנו יד ביד לאן שהוא הוביל אותנו , אחרי חמש דקות שקטות של הליכה הוא סובב אותי אליו ונשק לי על הפה ,החליק את ידו על גבי התחתון ומשם לישבן "היי" צחקתי וגם הוא הוא ירד ליריכי והרים אותי כך שהינו עכשיו באותן גובה "אני אוהב אותך את יודעת את זה?" אמר ונתן נשיקה בכל סנטימטר בפנים שלי "אני יודעת " "אני אוהב את העניים שלך ואת הצורה בה את מסתכלת עליי" אמר ונשק לי בשתי עניי "אני אוהב את המצח שלך ואת הצורה שהוא מתעוות כשאת חושבת " צחקתי ונשק לי במצח " אני אוהב את האף שלך ואיך שאת מריחה " אמר ונשק לי באף….וכך זה המשיך עד לפה "ןאני אוהב את הפה שלך ואיך שאת מנשקת אותי"אמר והדביק לי נשיקה ארוכה ורטובה בפה.ירדתי ממנו וחיבקתי אותו חזק חזק כמו ילד קטן שמחבק את אימו כשלא רוצה שתעזוב.הוא שם יד על כתפיי וככה הלכנו צמודים צמודים . הוא ביקש שהעצום את עיניי וכך עשיתי..לאחר כמה דקות של הליכה אמר לפתע "הגענו " "לפתוח?" "עוד לא יפיפיה " אמר ונתן נשיקה עדינה בלחי "את יכולה להתישב בנתיים " שמעתי שהוא פתח את התיק והוציא מתוכו כמה דברים ,לאחר דקות ספורות ביקש שאפתח את עניי . "ווווואווו " היתי בשוק תומר הביא אותנו לאגם יפיפה והכין פקניק של ממש "אז…את אוהבת?" "בטח שאני אוהבת זה מדהים " אכלנו שתינו צחקנו דיברנו התנשקנו התחבקנו…בשלב כול שהוא נשכבנו על הדשא ידו על כתפי וידי על בטנו אני מסתכלת על פרצופן היפיפה לתוך עינו החומות הגדולות והוא בוהה בשמיים ,זה הדבר שהוא הכי אוהב לעשות להסתכל על השמיים הכחולים ולחשוב…" אתה בא למסיבה ,כן?" "בטח שאני בא " חייך וקרץ לי .


תגובות (4)

תמשיכיייייי

13/10/2013 06:09

סבבה אני ימשיך היום בסביבות שלוש (: שמחה שנהנת

13/10/2013 22:52

מושלםםםםם

15/10/2013 11:37

תודה שמחה לשמוע(:

17/10/2013 09:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך