מורן ♥
וואי נטשתי את הסיפור הזהההה D:
מקווה שאהבתןןן ושבוע טובבב ❤

אני יודעת שכולם חושבים ש… אני קצת משוגעת (; – פרק שלישי

מורן ♥ 21/12/2013 1039 צפיות 10 תגובות
וואי נטשתי את הסיפור הזהההה D:
מקווה שאהבתןןן ושבוע טובבב ❤

החזרתי את הקלטת הלוהטת לתיק.. מחר אני יחזיר לילד הזה את הדיסק און קי ושהוא יעשה איתו מה שבא לו.
אבל עד מחר אלוקים גדול, תנו לי קודם לעבור את היום בשקט.. (;

-כעבור יום-
הגעתי לבית ספר באיחור של שעה. טובב, לפחות הגעתי..
״לא כלכך מהר..״ מישהו מאחורי אמר. נעצרתי והסתובבתי בעייפות, ״מי את?״ המישהו שאל. אההה בטח זה עוד איזה מורה ממורמר שאשתו לא נותנת לו. עם משכורות של מורים אפשר גם להבין למה ..
״מיתר שרעבי, למה??״ שאלתי בפוזה של וואחשית. הכי כיף לעשות פוזות על מורים, ״רוצה חתימה? גלויה? בדיוק מחר אני הולכת לחתום על ספרים בחנות הזאת שבקניון, תבוא.. נעשה לך חמישים אחוז״ אמרתי וקלטתי שהמורה מסתכל עליי במבט רציני ומוציא פנקס מהכיס של החולצה. אהאאא מישהו לוקח אותי ברצינות !! למה שלא ננצל את זה? (;
״סתם אני צוחקת!!״ אמרתי והתחלתי לצחוק. הוא נרגע והתחיל לצחוק ביחד איתי. פתאום הרצנתי, ״אני לא עושה הנחות״ .
המורה הזדעזע. טוב זה הכי בקטנה שיש, מה הוא מת???
״תירגע המורה, מה לי ולספרים?? הספר האחרון שנגעתי בו היה בפנוכו סמים..״ צחקתי, ״תזרום טיפה, שתחרר.. אם בא לך אני יכולה לארגן לך איזה .. חומר״ אמרתי וקרצתי לו. בשלב הזה הוא כבר נהיה עצבני.
המורה בא לפתוח את הפה ופתאום איזה ילדה עברה בסביבה.
״בוקר טוב אדוני המפקח, מה אתה עושה פה?״ היא שאלה בנחמדות.
מזהההההה??? מה היא אמרה?? מפקחחחחחח?? מיתר יא מפגרת בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום מה את עושה עכשיו?????
״אייי״ מלמלתי וזרקתי את התיק שלי לצד השני של המסדרון, ״אופס נפל. ביי״ אמרתי ורצתי לצד השני. הרמתי את התיק והמשכתי לרוץ לשכבה שלי שמאחוריי אני שומעת את המפקח צועק בשם שלי.
כל הכבוד מיתר, מצאת עם מי להסתבך -.-
הגעתי לכיתה שלי וניכנסתי ישר.
למזלי המורה הייתה עם הגב אליי.
״זוזי״ העפתי איזה ילדה מהמקום והתיישבתי מהר לפני שהמורה קלטה, ״מזה ילדה אני אומרת לך שתפוס פה אז למה את עוד עומדת פה????״ צעקתי על הילדה והיא הסתכלה עליי מבוהלת ותפסה מקום. חחחחח מסכנה לא מבינה מאיפה נפלתי עלייה..
היו כמה ציחקוקים בכיתה והמורה השתיקה את כולם.
הוצאתי מחברת והתחלתי לכתוב. פתאום קלטתי שאין לי מחק. הסתובבתי לזה שיושב לידי, הוא פשוט ישן על השולחן.. ״היי יש לך מחק?״ שאלתי והוא הרים את הראש בעייפות.
שיער שחור, עיניים ירוקות, גוף נחמד וטיפה זיפים. אהה, סביר..
״כן קחי״ הוא אמר בעייפות וזרק אליי מחק. המחק פעם לי בפנים.
״פשייי איזה יחס. תודה״ אם יש משהו שאני שונאת זה שלא מתייחסים אליי. זרקתי עליו בחזרה את המחק ויצאתי מהכיתה בעצבים.
וואלה יופי..


תגובות (10)

מושלם

21/12/2013 12:36

תמשיכיייייייייייי ואחמ אחמ גם את השני ולמה פתחת משתמש חדש?

21/12/2013 12:54

תמשיכי

21/12/2013 14:21

יאיאיא אני הזכרתי לך

21/12/2013 14:21

איזה גברר היאא

21/12/2013 15:35

תמשיכי!!

21/12/2013 22:28

תמשיכייייייייי

22/12/2013 03:02

……………..מושלם תמשיכי…………………

22/12/2013 05:45

יש לך סיפור מושלם!!0!!;)
ותמשיכי כבררר גם את הסיפור השני כי אני מטורפת עליווו

22/12/2013 08:49

איפה אפשר למצוא את הפרקים הקודמים של הסיפור הזה ??
רק אני לא הבנתיי מה הולך פהה ?!!
תמשייכייי את הסיפוור השני הוא מושלם ♥

22/12/2013 09:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך