Daniel
אני ישמח לעזרה חח ואולי גם יצליח להמשיך את השאר..

אני חחייבת עזרה!

Daniel 14/06/2014 779 צפיות 5 תגובות
אני ישמח לעזרה חח ואולי גם יצליח להמשיך את השאר..

אפשר עזרהה??
זה כבר כמה זמן שאני מנסה לכתוב סיפור חדש או להמשיך את הסיפורים שלי אבל זה לא הולך..
אז החלטתי להתחיל סיפור חדש עם העזרה שלכם,אני רוצה שתתנו דמויות אולי זה יעזור לי ומאחת הדמויות אני יצליח לקבל השראה ויכתוב סיפור עם הדמויות ויוסיף..
ואם למישהו יש טיפים אני ישמח לקבל אוותם


תגובות (5)

ייאיי אני אוהבת לעזור :)
1סיפורי פנמייה-קחי כמה דמיות נגיד 6, שתיים מתוכן מרכזיות השאר משניות. תשלבי בינהן אפשר לגוון ולעשות הרבה דברים עם סוג סיפורים זה.
2 אם לא זה אפשר סיפור מאפיות כלומר של מאפיונרים. הסיפור מבוסס על שתי מאפיות. במאפייה הראשונה נמצאת בחורה שהיא הבת של האפיונר הראשי. במאפייה השנייה נמצא בחור הבן של המאפיונר.את יכולה שייתנו לבחור משימה,שבה הוא צריך לגרום לבחורה להתאהב בו ובהלך המשימה הוא מתאהב בה. ומי פה העולם גדול..
מקווה שעזרתי לך (אני מעדיפה את האפוציה השנייה)
בהצלחה ואני אקרא את הסיפור כשתתחילי :)

29/06/2014 22:43

חחח תודה רוני;)
אבל אני רוצה משו קצת יותר מקורי כי אני חושבת שכל האתר כבר חרש תאמאמאמא של הסיפורים האלה..
אבל כבר יש לי סוג של התחלה בראש:)
ותוודה עוד פעם♡

30/06/2014 11:56

חחח תודה רוני;)
אבל אני רוצה משו קצת יותר מקורי כי אני חושבת שכל האתר כבר חרש תאמאמאמא של הסיפורים האלה..
אבל כבר יש לי סוג של התחלה בראש:)
ותוודה עוד פעם ♡

30/06/2014 11:57

הייי…. יש לי סיפור חדש ואני אשמח אם תקראי ותגיבי מה דעתך עליו :) אם את צריכה עזרה במשהו את יכולה לדבר איתי ;)

30/08/2014 18:08

חחח סורי על הדילאיי העצום הזה אבל רק עכשיו שמתי לבב אז תוודה אהל החלאתי לרדת מהסיפורים חח

13/10/2014 00:02
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך