רוצים המשך? יאללה תנו לי תגובות :)

אני לא יכול בלעדייה….הקדמה ולאחר מכן פרק 1!!!!

05/08/2015 791 צפיות 7 תגובות
רוצים המשך? יאללה תנו לי תגובות :)

טוב אז היי!
אני תום.אני בן 17 ועברתי לגור בתל-אביב מהצפון.אבא שלי מצא עבודה ואני התבאסתי כי היו לי הרבה חברים….

יש לי עיניים כחולות ושיער שחור. יש לי עגיל בגבה ובשפה.
אני מעשן.ההורים שלי מרשים אז לא אכפת לי.
יש לי שרירים.אני מתאמן במכון כושר או בבית.
אנחנו משפחה עשירה בטירוף! מפוצצים בכסף!!

-יום אחרי-

שיט אני מאחר לבית ספר!!!
התארגנתי מהר לבשתי חולצה של נייק ומכנסי קרעים ונעליי נייק.
לבשתי כובע גרב וסידרתי את העגילים שלי.

אוקיי הגעתי לבית ספר עכשיו אני צריך ללכת למזכירות
הלכתי למזכירות ונתקלתי בילדה.
אני-"וואי אני מצטער….."
עזרתי לה להרים את הספרים
היא הייתה ממש יפה!
היא-"זה בסדר :)"
אני-"אז איך קוראים לך?"
היא-"קוראים לי אמה….ולך?"
אני-"קוראים לי תום"
היא הייתה הילדה הכי יפה שראיתי בחיים שלי,עיניים כחולות כיהות שפתיים מעט נפוחות ואף קטן וחמוד.היא לבשה חצאית פרחונית וחולצה שחורה מתחתיה.
פאק נראה לי שהתאהבתי…
אמה-"אז אתה יודע לאיזה כיתה אתה רוצה ללכת?"
אני-"לא ממש….רוצה להראות לי איפה הכיתה?"
אמה-"בטח!"
-אחרי יום שלם-
אני ואמה ישבנו ביחד כל היום!הא הכירה לי את כל החברות שלה והכרתי גם בנים.האמת שהיא אחלה של ילדה. נשמה כזאת.היא עדינה כזאת.


תגובות (7)

Exo Exo

טוב לפי הכתיבה, רואים שאת רק מתחילה. העלילה טובה, הכתיבה לא.
יש לי כמה תיקונים בשבילך:
1. כול דבר שמישהו אומר את סוגרת בעזרת מרכאות "-". בדיאלוג בין תום לאמא יש מרכאות אבל ישנם גם עוד מקומות שלא מיסגרת אותם (וכשתום אומר משהו במחשבה את יכולה למסגר את זה ככה '-'.)

2. יש לך שם סמיילי :). אין סמיילי בכתיבה מקצועית.

3. כשאת עושה דיאלוג אין צורך לכתוב "היא-" או "הוא-" לפני מה שהם אומרים אלא פשוט לכתוב את זה באופן זורם.
"זה בסדר :)"
"אז איך קוראים לך?"
"קוראים לי אמה….ולך?"
"קוראים לי תום"

4. אין סימן פיסוק כזה "….", אלא כזה "…"

5. יש לי הערה לגבי הסלנג שאת כותבת, יש כמובן סיפורים שמשתמשים בסלנג כבד כמו שאת השתמשת "שיט, פאק". הסלנג שלך משלב גם אנגלית בטקסט עברי ואני לא בטוח אם זה נראה טוב יותר מאשר "לעזאזל, אוף". אני מבין שאת מדברת על בני נוער שהרי הם בהחלט מדברים ככה, אז שיט ופאק נראים מתאימים יותר.

הקטע טוב מאוד והוא מהנה לקריאה. אני רוצה שתעני לי על השאלה: "לאן את רוצה להגיע בספרות". אם אין בכוונתך להשתפר בכתיבה ורק לבדר את הקוראים / או שאת בקטע של להשתפר בכתיבה. כי כרגע העלילה שלך באמת מבדרת, ואם באלך לעלות בדרגות כתיבה אז צריך להתחיל ולהתמקצע D:
בהצלחה.

05/08/2015 12:34
    Exo Exo

    אופס כתבתי אמא במקום אמה** ^

    05/08/2015 12:36

נשמע טוב ואני מצדיקה את התגובה שמעליי ..תמשיכי:)

05/08/2015 12:42

אני כותבת להנאת הכותבים ולא כדי לשפר את הכתיבה שלי.אני מנסה לפרו' כאבים בעזרת כתיבה.תודה רבה על הביקורת. :)

05/08/2015 13:45

לפרוק*

05/08/2015 13:46

הסיפור עצמו נחמד, אם כי הכתיבה לא טובה במיוחד, מצטערת… אבל סך הכל די אהבתי. בקשר לתגובות מעלי, יש לך טעות די בסיסית- כותבים בלעדיה, ולא בלעדיה. תמשיכי.

05/08/2015 19:11

תמשיכיי

06/08/2015 20:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך