אני לא מאמינה שהתאהבתי בוווו ! -פרק 13

מנקודת המבט של זאין :
ראיתי שהארי יוצא מהבית מהודר ולבוש יפה ועקבתי אחריו כי חשדתי בו ,
הוא צעד למרכז וניגש לבחורה שיבשה על הספסל ,
הוא כיסה את עינייה אבל הייתי רחוק ולא ראיתי מי זאת ,
ראיתי שהוא ישב לידה והיא קמה וצעקה התקרבתי וראיתי את "מיילי ?! "
ניגשתי לשם ואמרתי בקול:"מיילי ?"
מיילי הסתובבה והסתכלה עליי כמה שניות ואמרה :"היי זאין ,מה אתה עושה פה ?"
עניתי לה :מהה מה את עושה פה בפינה הרומנטית ועוד עם הארי החבר הכי טוב שלי ?"הייתי בשוק ולא האמנתי ישר עלו לי לראש עם הם בדייט בגלל זה הם התלבשנו כל כך יפה ,פשוט ליבי התרסק באותו רגע החברים הטובים שלי בוגדים בי .
הארי הסתכל עלי במבט של חושש התאפקתי לו להתפרץ עליו ולהרביץ לו .
מיילי ישר ענתה לי :"לא לא לא זה לא מה שאתה חושב רק נפגשנו פה כדי לארגן משהו בשביל היום הולדת שלך לעוד חודש ובזה הרגע הרסת את זה נכון הארי ? "
והארי הגיב:"כן ברור , מה חשבת?"
ואו הייתי ממש מושפל איך הייתי יכול לעשות את זה לחשוד בחברים הכי טובים שלי ,איך לא סמכתי עליהם הרגשתי ממש עצוב באותו רגע ופעור פה לא היה לי מה לומר ,אני זה שיצאתי המגעיל הם נפגשים כדי לעשות משהו בשבילי ואני הרסתי , רק רציתי להצטער וללכת משם .
אז אמרתי לה :"אני ישאיר אותכם לבד והלך , כאילו לא ראיתי אותכם , אוהב אותכם וסומך עליכם אתם יודעים ואני יודע שלא יקרה איזה משהו,אז.. תמשיכו בי " הבאתי להארי לחיצת יד ולמיילי חיבוק אמרתי לה באוזן "סליחה שלא סמכתי עלייך " ,למרות שלא הבנתי למה הם התלבשו מכובד אבל זרמתי עם מה שמיילי אמרה אני סומך עלייה ,והלכתי משם .

מנקודת המבט של מיילי :
צעקתי על הארי ואמרתי לו "מה אתה המעריץ הסודי שלי איך יכולת לעשות את זה ?"
הארי בא לענות לי ופתאום הופיע זאין משום מקום ואמר בקול :"מיילי ?"
הסתובבתי ולא הבנתי מה קורה באותו הרגע,
הבנתי ישר לפי המבט של הארי שהוא המעריץ הסודי וזה שנישק אותי אז שתקתי ולא אמרתי כלום כמה שניות רק אמרתי :"היי זאין,מה אתה עושה פה" זה מה שיצא לי מהפה באותו הרגע .
זאין ענה:"מהה מה את עושה פה בפינה הרומנטית ועוד עם הארי החבר הכי טוב שלי ?"
אמרתי באותו רגע זהו הוא יכעס עלי ובטוח ניפרד ויגמר הכל אבל לא רציתי שזה יקרה החלטתי לשנות הכל והמצאתי איזה משהו שעלה לי בראש :""לא לא לא זה לא מה שאתה חושב רק נפגשנו פה כדי לארגן משהו בשביל היום הולדת שלך לעוד חודש ובזה הרגע הרסת את זה נכון הארי ? "פניתי להארי שלא יראה שקוף מידי שקורה משהו .
הארי ענה:"כן ברור ,מה חשבת ?"
זאין ענה :"אני ישאיר אותכם לבד והלך , כאילו לא ראיתי אותכם , אוהב אותכם וסומך עליכם אתם יודעים ואני יודע שלא יקרה איזה משהו,אז.. תמשיכו בי "
זאין הביא לי חיבוק ולחש לי באוזן "סליחה שלא סמכתי עלייך" ואו באותו הרגע נשבר לי הלב איך יכולתי להגן על הארי ולא סיפרתי לזאין הרגשתי נורא עם עצמי.
שזאין הלך הארי אמר לי: "למה הגנת עלי הארי למה עזרת לי חשבתי את כועסת??"
אומרתי לו :"למה עשית את זה לחבר הטוב שלך תספר לי אתה המעריץ הסודי ? אתה זה שנישקת אותי?"
הארי ענה לי :"לא יודע מה קרה לי משהו בי התאהב בך מהמבט הראשון אבל לא יכולתי לספר את זה לאף אחד רק לעצמי כי עם הייתי מתעצבן לא היה לי חברים"
הסתכלתי עליו ,כעסתי ואמרתי :
"אתה מבין מה עשיתי עכשיו ומה אתה עשית שתינו שיקרנו לחבר שלנו ואני מרגישה משהו בלב כי אני פגעתי בו"
הארי אמר : "אתם חברים ?"
אמרתי לנסות בלי לפגוע: "אנחנו בשלבים , הארי אני שמתי לב בזמן האחרון חשדתי בך אבל ידעתי שאין סיכוי שזה אתה ועכשיו אני מגלה שזה אחרת ? , מה אתה רוצה שנעשה עכשיו , שנספר לזאין ביחד?"
הארי אמר : "לא בואי נשכח מזה"
שתינו חזרנו הביתה ביחד ,כל הדרך שתקנו פשוט לא היה לנו מה להגיד חוץ מזה ששתינו ידענו שיצאנו לא בסדר במיוחד הארי .
עליתי לחדר שלי כדי לישון ולשכוח את מה שקרה ,זאין כזה טוב לא מגיעה לו שאני יעשה לו רע..

מנקודת המבט של הארי :
חזרנו הביתה אני ומיילי , כל אחד עלה לחדרו .
ואו שקעתי איזה כמה שעות במיטה בתחושה של אני מאוהב ואני לא יכול יותר , אבל זאין הוא חבר כל כך טוב שלי מה אני יעשה .
את מיילי אני ממש אוהב ,אני לא ישכח את הנשיקה שפשוט אהבתי ,אין דברים כאלה.
אבל יצאתי מגעיל ממה שקרה ונגרם בגללי ,מזל שזאין לא גילה את זה .
אוף אני אוהבת אותה אני לא יכול להחזיק את זה יותר החלטתי שאני עושה את זה .
בלילה שכולם נרדמו והלכו לישון ניכנסתי לחדר של מיילי לא יכולתי יותר .
היא שמעה שמישהו נכנס לחדר והתעוררה היא קלטה שזה אני ואמרה : "הארי מה אתה עושה כאן בשעה כזאת מאוחרת ?"
אמרתי :"אני לא יכול יותר" ונישקתי אותה.

ההמשך יבוא ………….


תגובות (8)

אומייגזר!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!

15/11/2012 02:34

תמשייייייייייכיייין !! ;)

15/11/2012 04:50

תמשייייייייייכיייין !! ;)

15/11/2012 04:50

עוד 5 תגוובות ממשיכה (: ♥

15/11/2012 06:13

תמשיכי !!!

15/11/2012 12:11

תמשיכי!!!!!!!!

15/11/2012 12:15

תמשיכייייי תשמעי היה לי משעמם קראתי את כל הסיפור עד בפרק זההה אני במתחח (:

16/11/2012 07:31

המשכתי (:

16/11/2012 09:33
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך