אני מאוהב

16/06/2012 2126 צפיות 17 תגובות

אני לא יודע האם זה נכון, אבל פתאום אני מרגיש שאני מאוהב בו.
וכן, אני בן, והוא בן, ואני מאוהב בו.
אני מדמיין את עצמי, איתו, ביחד.
אני רוצה אותו איתי, כל הזמן, בלי סוף.
רק כשהוא מדבר לידי, הבטן שלי עושה סלטות מבפנים.

יש לו מעין מבט נעים בעיניים, וזה כל כך בטוח להביט בהן.

אני יודע שאני מאוהב לחינם,
הוא לא יאהב אותי. יש לו כבר חברה, ובכלל, איך אני אוכל לומר לו את זה?

אני מאוהב בבחור, ואני בעצמי בחור.
פעם זה היה מקובל, אבל כיום? כיום רק פוגעים במי ששונה, אבל אני מאוהב.
והאהבה מתוקה, ועם זאת עוקצת.


תגובות (17)

שלא תעז לחשוב שלהתאהב בגבר זה אסור! תתאהב במי שבא לך, ואם הוא לא מאוהב בך, אז תאהב אותו בסתר. מתישהו יבוא הגבר או האישה בשבילך. אל תסתכל על המין, תסתכל על מה שבפנים ועל מי שטוב לך איתו.

16/06/2012 11:47

אתה מאוהב בבן ? O.O

16/06/2012 12:00

O.O
יש לך אומץ ! אני אומרת שתלך בדרך שלך אתה לא חייב להקשיב לאף אחד …
אפילו שזה קצת מוזר לי ~!
תעשה ככה שתהיה מאושר ואל תקשיב לאחרים =]
אתה בונה את החיים :S

16/06/2012 12:07

חבר קרוב של המשפחה שלי הוא הומו והוא ממש חמוד ורק שתדע שלהיות מאוהב לא מגבילה גילאים או מינים.

16/06/2012 12:21

לך על זה! אתה לא עושה שום דבר רע!, אני יודע שהחברה של היום רגישה לדברים כאלה… (קללות וכו…) ואתה אפילו לא מאמין עד כמה אני מנסה למנוע את זה, אתה תהיה מאושר עם מי שאתה תאהב לא משנה מי זה!, תזכור את זה ושלרגע אחד אל תחשוב שזה אסור
בהצלחה
רוני,

16/06/2012 12:26

אני לא נושמת! שמישו יחזיק אותי!
זה מדהים וזה כזה מתוק וחמוד שגורם לי לחיך כמו משוגעת..או אהבה.. זה כזה מדהים..ולמרות שהעולם הנשי הפסידה גבר מדהים רגיש ומתוק כמוך העולם הגברי הרוויח ואני כל כך מקנא…
איך הייתי רוצה סוף שמח לסיפור שלך ושהבחור הזה בסוף יתוודה על אהבתו אלייך ושתיכם תחיו באושר ועושר עד עצם הימים הבאים..

16/06/2012 12:30

Estonian – תודה.
קורן – כן.
דנה – אני אמיץ אולי באתר, אבל אני פחדן בכיין במציאות שמחוץ למחשב.
vampire angel – אני יודע, אבל אני פוחד מהתגובה של כולם.
רוני – אני מקווה שאני אצליח.
סבריאל – תודה רבה לך! התגובה שלך ריגשה אותי ממש!

16/06/2012 12:42

דרך אגב, התגובות שלכם נותנות לי כוח והרגשה טובה, ואני ממש מודה לכם!

16/06/2012 12:43

לוקאס שים זין על כולם ועם הם באמת אוהבים אותך הם יקבלו אותך כמו שאתה
אז פאקינג אל תפחד ותדע שבאתר הזה בחיים לא נשפוט אותך לפי אהבתך למין הגברי

16/06/2012 12:45

וסליחה על הקללה

16/06/2012 12:47

זה נכון שהיום החברה יותר ביקורתית כלפי קשרים מהסוג הזה….
אבל זה גם נכון שהיום יש יותר אנשים שמנסים לשנות את זה!
יהיה טוב, אין לך מה לדאוג… זה ממש חמוד בעיניי… היום אין דבר שאתה לא יכול לעשות!
אל תגביל את עצמך בגלל מחשבות של אחרים… אתה זה מי שאתה, וכמה שתנסה להשתנות אתה תגלה שזה חסר סיכוי… תאהב את עצמך!!
ודרך אגב, אני מסכימה עם סבריאל, המין הנשי באמת מפסיד גבר ממש מיוחד:)

16/06/2012 14:41

גם אני מסכימה הם מה שסבריאל אמרה

17/06/2012 11:30

הבנות פה לא מבינות בנושא, אתה לא צריך לתת להם שום יחס מעשי
כל עוד הן לא יודעות ממה זה נובע ומה הגורם, הן אומרות את זה רק בגלל שזה
חמוד מרגש רומנטי וכו', אני מבין בזה קצת יותר רחוק, מבחינה פסיכולוגית
זה ברור מאליו שזו הדרך שתבחר, זה לא משהו שאתה שולט בו, אתה רק בן 12
ועצוב שתחייה את שארית חייך בגלל איך שהחברה שאתה חיי בה כיום קבעה לך.
מתי שיהיה כבר מאוחר ותסתכל עוד חמש שנים אחורה תבין שפשוט נכנעת
לחיים – וזו לא תהיה אשמתך, תחייה אותם בתור תחושה של נשלט,
לא תוכל להתעלם מעובדה כפי שהיא, החיים שלך היו מתוסכלים וכמה שלא תנסה להתעלם זה ירדוף אחריך, חבל לך לעשות מעשה פזיז ובזה תחרוץ את גורלך
אתה צריך להבין שלא נולדת הומו ובזה נגמר הסיפור, מה שמוביל אותך להימשך לבנים זה המציאות הגורלית והאכזרית שאתה נמצא בה,
אתה מחפש כל כך את החום ואהבה שחסר לך, אבל לא אל ידי בנות,
כי אתה חושב שאתה לא שייך, אתה לא מספיק גברי, לא מספיק נראה כמו שצריך וכו'
למרות שאין לך מושג כמה בנות אוהבות בנים רגישים (כמובן רק בנות איכותיות)
לעת עתה אין לך הרבה מה לעשות, אלא להתאפק לא לקחת צעדים גדולים מדי.
אתה צריך למצוא את המקום המתאים לך, מקום שתרגיש חופשי ותגלה את עצמך ומי שאתה באמת, רק אז תוכל לקבוע בוודאות אם אתה נמשך לבנים או לא. ולא באופן חולני כמו כיום, בהצלחה :)

19/06/2012 03:23

Pandas מה אתה מבין? חווית מקרה כזה? אתה מכיר מישו קרוב אלייך שהוא גיי?
אתה יודע כמה הם סובלים בגלל שהחברה לא מוכנה לקבל אותם אלא בתנאים שלהם?
יש לי אח מאומץ..בן 40.. נשוי לגבר אחר והם פשוט זוג מדהים ומתוק..שלא לדבר על הבקיאות בננושא שיש לאחותי..
לוקאס..תחייה את חייך כפי שנראה לך לנכון..אם אתה באמת רואה שבנות זה לא התחום שלך (אני הייתי מנסה לו לא הייתי דתיה) גם גברים זה נהדר..:-)

19/06/2012 03:42

כל העדפות\הרגלים האלה הם טעם נרכש, בדיוק כמו סיגריות – ככל שהעניין מתעורר בגיל צעיר יותר (כתוצאה מחשיפה או ישות סמכותית משפיעה בשילוב מצב תודעתי לא מגובש ומעורער) ה"גמילה" בגיל יותר מאוחר תיהיה קשה יותר (לכן גם קהל היעד האמיתי של המפרסמים והמשווקים הם הצעירים). אפשר גם לכפות נטייה כזו גם על בן אדם בוגר שעובר משבר, למשל בכלא. הרי מערכת קבלת ההחלטות של האדם עובדת על בסיס מה שנגיש ואפשרי במידה סבירה, מה שלא נגיש מספיק או לא נגיש בכלל נפסל במקום, כך שאם ילד, צעיר, שלא מגובש בדעותיו, כפוף ותלותי נהייה קורבן למניפולציה רגשית, מערכת קבלת ההחלטות שלו בדרך כלל "תחליק" והנער יהיה חייב להשלים עם המצב כדי להשאר שפוי (כחלק ממנגנון הגנה) הזכרון מהחוויה יצרב במוחו כחוויה נטרלית עד חיובית מאוד שתשפיע בהמשך על צורת החשיבה, התפיסה ופעולות שהוא יעשה בעתיד.

את מזכירה לי מאמינים, ברגע שאת מביאה להם הוכחות לאי קיומו של האל, הם ישר יביאו את הסיבות המוסריות כביכול שבדת, את מתעלמת מעובדה שהוא לא בחר להיות כזה אלא נעשה אל ידי ההשפעה של הסביבה בא הוא חי, אל תייחסי אותו לקהילה ההומו-לסבית, הומו הוא בן אדם שנמשך לבנים מבחינה מינית, חברה שלא מקבלת הומואים היא הרוב חברה שיש בה יחסי שולטים-נשלטים, הייררכיה ואפליה מין הסתם יהיה אחוז גדול יותר לפגיעה במי ששונה. בדרך כלל זה בא משנאה עצמית וקנאה, באיזשהו אופן האדם ה"שונה" פוגע בך שקשה לך להתמודד ולהבין עם עצמך, לרוב זה בא לידי ביטוי על ידי כינוי גנאי. הדוגמה שנתת עם אחיך המאומץ לא רלוונטית הומואים זה לא שחור לבן, יש הרבה סוגים שונים ומשונים. בקשר לשלושת השאלות ששאלת בהתחלה התשובה היא כן, אך הסיפור לא קשור לסיטואציה פה.

אגב קראתי כמה סיפורים שלך והתרשמתי, יש לך סגנון כתיבה מבריק וייחודי,
לפי התיאורים על עצמך בפרופיל את נשמעת מרתקת,
השמח להכיר אותך אישית, אני גם בן 17 (=

19/06/2012 22:05

תצעד עם המון בטחון בדרך המלך הדרך שבה אתה מרגיש בטוח נינוח ומאוהב כמו שהשיר אומר : "דרך המלך היא לי דרכי היחידה" בהצלחה ולא לפחד לא לפחד לא לפחד♥

19/06/2012 22:28

לפחות על תעשה כמוני ותישאר בארון כי אני לסבית אבל אחרי שמקבלים את העובדה שזה מי שאתה זה הרבה יותר קל

25/04/2014 23:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך