זה לא כמו כל סיפור שהם בסןף ביחד וזה והיא משנה אותו מערס לעדין טוב אני מציעה שתקראו ואז תבינו.. עוד דבר זה הסיפור הראשון שלי אז אני אשמח לביקרות...

אני פאקינג התאהבתי? הקדמה…

22/02/2015 1030 צפיות אין תגובות
זה לא כמו כל סיפור שהם בסןף ביחד וזה והיא משנה אותו מערס לעדין טוב אני מציעה שתקראו ואז תבינו.. עוד דבר זה הסיפור הראשון שלי אז אני אשמח לביקרות...

הקדמה…

היייי,
קוראים לי עדן הרבה קוראים לי דני קיצור של דנדן (עד עכשיו לא הבנתי *__*)
קצת תיאור עליי:
כל החיים שלי העליבו אותי ופגעו בי על זה שאני "מכוערת",
היה לי שיער מתולתל,חום, עיניים חום כהה וצבע עור חום בהיר, לא משהו יפה. אבל זה מה שהרים אותי ונתן לי כוח. אולי זה פגע,העליב והשפיל אבל זה מה שהרים אותי למה שאני היום..
היום אני עם שיער חום -חלק- עם גוונים, רזה ונמוכה מבאס :(
החלום שלי התגשם מילדה בלי חברים הפכתי לילדה שהמון אוהבים, מילדה שרוצה לילדה שהשיגה אבל משהו חסר כאילו אני מרגישה שבאלי לחזור לאנונימיות כאילו הלב הוא לא שלם, אלא מי שהיא שאני לא.
אבל יאללה לצאת מהדיכייי זה לא הסיפורררר…..
אוקיי אני ילדה מהמשוגעות האלה שבאמצע הרחוב צועקות לאביב שאנשים מסתכלים עליה אביב אני חייבת קקי ,יש לי נוד מסריח וכאלה… מי זאת אביב?!? היחידה בעולם שהכניסה לי את החיוך לפנים, היא בנתה אותי להיות עדן בזכותה אני מי שאני היא עוזרת לי, היא תומכת בי, היא הכל בשבילי….

אהבה?!?
יש דבר כזה בכלל!?!?
לא מתאהבת!
פשוט לא מצליחה, למה? זה גם אני שואלת..
לפעמים אני חושבת שזה מהפחד להפגע, לפעמים זה בגלל שאני חושבת שאני לא בנויה לקשר רציני ואולי זה כי אני לא מסוגלת להיות עם אחד להתרגל לאחד להשאר לאחד….
אני נשמעת כמו פרחה נכון?!?
אבל זה לא ככה אני פשוט לא מצליחה וניסיתי, אבל גילתי שאני פאקינג מסוגלת להתאהב אחרי שהכרתי אותו הוא פשוט כבש אותי, את הלב הקשה שלי…

הייי,
אני אביב כולם קוראים לי ביבו,
אני התיפוס העדין בחוץ אבל בפנים אני הכי משוגעת שיש, היחידה שיודעת את זה זאת דני.
וואלה אני יכולה להגיד שיש לי גוף אני גבוהה ורזה, ציצים ותחת?!? ברוך השם לא חסר..
אהבת חיים?!? זה לקנות בגדים ♥

אני ההפך מדני אני אוהבת קיטשיות ואהבה ענקית ובנויה לקשר רציני והיא כל כך לא אבל זה מה שמשלים ביננו

הקנאה היחידה שלנו?
הקנאה היחידה זה למי יש יותר לייקים באינסטה וגם כזה בצחוק..

הייי,
אני שאקד
בן 16 וחצי חתיך אשש וגאה בזה כוסית היי מכוערת ביי
בשבילי רק כוסיות תחת וציצי.
אני מעדיף קיצי ביד מאשר לתת ביד, מוזר נכון?! אבל זה כיף אחושרמוטה.
אני גבוה רזה עם קוביות מפוצץ בשרירים
ישלי עייני שקד מבריקות מארינס (כמו כל ערס מת טיפוסי)
הביטחון שלי בשמיין\ם יורד על כל מי שלא נראה לי טוב בעיין

היי,
אני בר
בן 16 בדיוק אוהב שמחמיאים לי ביטחון נמוך בשכבה והרבה בכיתה.
אוהב להתלבש חולם להתנשק בפעם הראשונה מנסה להתקרב לשאקד רק מהנטרס לנצל אתו הוא חרא בן דם יורד על כולם אפילו עלי מנסה להיות קרוב אליו בשביל להיות כמוהו כזה שכולם אוהבים… מאז שפגעתי בידידה הכי טובה שלי אני מנסה להתקרב לעדן למרות שגם אותה העלבתי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך