שחר הוראן
איך? מעניין? מצפה לתגובות:)

אני רוצה להיות אמיתית עם המעריצים שלי פרק 3

שחר הוראן 13/12/2012 667 צפיות 7 תגובות
איך? מעניין? מצפה לתגובות:)

״אני לא ממש אוהבת לדבר על זה סליחה אבל את צריכה להיות חזקה אני יודעת שזה לא נוח כשאומרים תישארי חזקה כי אז את מרגישה שלא מבינים אותך לדעתי כדאי לך ללכת ליועצת או יועץ כאן ולדבר איתם זה יעזור לך באמת את ילדה מקסימה ואני לא רוצה שיקרה לך משהו תאמיני באצמך שהמחלה תעבור ותפסיקי לחתוך בישבילי ובבעיקר בשבילך״ ״תודה שחר את באמת מדהימה חשבתי ככה ועכשיו אני יודעת שזה נכון״ ״גם את מקסימה תודה רבה אני שמחה שיש לי מעריצים כמוך בואי נכנס עכשיו אני צריכה להופיע רוצה לעלות לשיר איתי״ ״לא תודה לא באלי אני מתביישת״ ״אז אם את רוצה תגידי לי טוב?״ ״טוב תודה רבה״ היא קמה חיבקה אותי ונכנסנו עליתי על במה קטנה והתחלתי מן הופעה קטנה.
״שלום ילדים יפים מה שלומכם אני כל כך מתרגשת להיות כאן הלב שלי פועם חזק״ התחלתי לשיר וכל כמה שורות העלתי ילד אחר ״תודה רבה לכם אני מקווה לבוא לבקר כאן הרבה אני אוהבת אותכם תישארו חזקים ותאמינו שאתם יכולים לעשות כל דבר ותגשימו את החלומות שלכם אני מאמינה בכם״ העניים שלי התמלאו בדמעות הילדים האלה קשה להם כואב להם קשה לי לראות את זה אני באמת אוהבת אותם כשיצאנו החוצה צלמי הפפראצי הקיפו אותי מכל מקו דילן חיבק אותי והרכנתי את האש לא גציתי שיצלמו אותי בוכה כשנכנסנו לוואן נרגעתי קצת ״הכל. בסדר?״ סקוט שאל אותי ״כן זה היה לי קצת קשה״ ״מחר יש לך מסיבה להשקת הדיסק החדש של קודי סימפסון אז היום תיפגשי עם ריבה טוב?״ ״אין בעיה״ כשחזרנו למלון התארגנתי והלכתי לבית של ריבה שם יש את כל הבגדים של ההופעות והאירועים שלי ״מה שלומך?״ ״בסדר איך את?״ ״מצויין מוכנה לבחור שמלה למחר?״ ״כן״ צחקקתי כי ריבה יודעת שאני אוהבת לבחור בגדים בסוף אחרי שעות של מדידות סיכמנו על שמלה שחורה קצרה וצמודה ואז ריבה ביאסה אותי ״אבל בלי עליונית״ ״לא אני חייבת עליונית אם יהיה לי קר?״ ״סקוט העביר לי את ההודעה הזאת אני לא יכולה לעשות הרבה טוב ואת הנעליים האלה בסדר?״ ״אוקיי״ הנעליים היו שחורות עם עקב וניטים (אני חולה על ניטים) חזרתי הביתה והייתי עייפה פתחתי את הדלת שלי וראיתי את דילן יושב על המיטה ״היי דילן מה קורה?״ ״בסדר למה בכית היום?״ ״זה היה כלום עזוב״ ״אני לא יעזוב את חשובה לי אני לא רוצה שתפגעי״ ״זה היה לי קשה לראות את כל הילדים האלה שקשה להם״ דילן חיבק אותי ״אני אוהב אותך״ הוא לחש לי הוא התקדם לעבר הדלת לפני שהוא יצא הוא נישק אותי נשיקה ארוכה ורכה ״לילה טוב״ אמרתי לו ״לילה טוב״ נכנסתי למיטה ושמתי ערוץ E ואז היתה הכותרת ״שחר בוכה כאשר היא יוצאת מבית השמש״ ראיתי את זה ושמתי לב לכמה משפטים ״שחר כנראה שחקנית ממש טובה״ ״היא בטוח לא באמת בכתה״ ״דילן תבין כבר תבגוד בשחקנית הזאת״ התחלתי לבכות כיביתי את הטלוויזיה והלכתי לישון.


תגובות (7)

ואני ישמח אם תיקראו את ה״סיפור״ הקודם שלי ״לא יכולה להישאר חזקה״

13/12/2012 06:46

וואו , זה ממש יפה !
תמשיכי !

13/12/2012 08:05

מהמם תמשיכי דחוף ממני בקי ♥♥♥

13/12/2012 08:13

מהמם תמשיכי דחוף ממני בקי ♥♥♥

13/12/2012 08:14

מהמם תמשיכי דחוף ממני בקי ♥♥♥

13/12/2012 08:14

תמשייייייייייייייכיייייי!!!!!!!!!!!11

13/12/2012 11:23

תודה רבה אני מתרגשת מהתגובות אני ימשיך:) אני ממשיכהעכשיו

13/12/2012 14:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך