שחר הוראן
מעניין? איזה מסכנה שחר :( חוצפן דילן פשוט חוצפן מצפה לתגובות

אני רוצה להיות אמיתית עם המעריצים שלי פרק 4

שחר הוראן 13/12/2012 862 צפיות 2 תגובות
מעניין? איזה מסכנה שחר :( חוצפן דילן פשוט חוצפן מצפה לתגובות

השעה הייתה 18:05 והתחלתי להיתארגן להשקה של קודי נכנסתי להתקלח התאפרתי סידרתי את השיער לבשתי את השמלה נעלתי את הנעליים וענדתי עגילי חישוק כסופים כסיימתי להתארגן השינ הייתה 19:35 וההשקה מתחילה ב21:00 והנסיעה לשם היא שעה ושעה וחצי עם פקקים כשיצאתי מהחדר ללימוזינה הלכתי להגיד ביי לדילן ולסקוט וכשסקוט ראה אותי ״מהממת שלי רק תורידי את השרשרת״ הייתה לי שרשרת של מגן דוד סקוט גם היה יהודי אבל לא הייתי מוכנה להוריד אותה אני יהודיה ואני גאה בזה ״אני את המגן-דוד לא מורידה״ ״זה לא מתאים״ ״לא אכפת לי״ אמרתי לו ויצאתי עצבנית מהחדר במסדרון פגשתי את משה ״איזה יפה את כמו תמיד אבל אני אוהב אותך יותר בלי איפור״ הוא אמר לי ״גם אני אבל זה מה שסקוט מבקש״ הוא גלגל עניים וצחקתי לפני שיצאנו מהדלת נכנסה נערה בלונדינית בערך בת 14 ״סליחה איפה החדר של דילן?״ ״חדר 214 למה?״ ״זה עניינך?״ ״כן אני חברה שלו״ ״בסדר מה ש׳תגידי״ היא צחקקה ומרחה ליפגלוס יצאנו מהמלון וישר פלאשים מכל מקום אבל לא התייחסתי חשבתי על אותה נערה מה היא עושה במלון שלי? מי נתן לה אישור להיכנס? למה היא צריכה את דילן? אין מצב שהוא בוגד בי נכון? כשנחנסנו ללימוזינה העניים שלי התמלאו דמעות אחרי חצי שעה אספנו את החברה הטובה שלי בלה תורן השחקנית משייק ״מה קורה בלה?״ ״מצויין ואת?״ ״בסדר״ אמרתי לה אבל היא ראתה שמשהו לא בסדר ״מה קרה?״ ״כשיצאנו מהמלון מישהי בלונדינית יפה שאלה אותי איפה החדר של דילן ואני קצת חוששת שהוא בוגד בי״ ״אבל דילן לא כזה״ ״אף פעם אי אפשר לדעת״ אמרתי והעניים שלי התמלאו דמעות ״טוב מה זה הדיכי הזה ניסים שים אוסטין מאהון״ היא צעקה לניסים הנהג התחלנו לשיר והזמן טס וכבר הגענו כשיצאנו מהלימוזינה התכוננו ללכת על השטיח כל אחת בתורה הלה הייתה ראשונה ואני אחרייה בינתיים בלה עלתה ואני נשארתי בצד ואז אלי אחותו של קודי הגיע ״שחר מה שלומך כמה זמן לא ראיתי אותך התגעגעתי״ ״גם אני אני בסדר איך את?״ אני בסדר יאללה תורך לעלות קדימה ניפגש״ ״ביי ניפגש״ עליתי על השטיח והתחילו פלאשים וצעקות ״שחר לכאן שחר״ זה היה כיף ההשקה הייתה די קצרה אבל נהנתי מאוד פגשתי עוד הרבה מפורסמים כמו גסטין וקונור מאיינרד כשחזרתי למלון ישר הלכתי לחדר להוריד את הבגדים ואת האיפור נכנסתי לאינטרנט והייתה תמונה שלי והיד היתה מסומנת בעיגול והכותרת הייתה ״שחר למה את פוגעת בעצמך?״ סגרתי מהר את המחשב לא רציתי לקרוא ואז נזכרתי בנערה הבלונדינית והלכתי לחדר של דילן כשפתחתי לא האמנתי ראיתי את דילן ואותה מתנשקים והעניים שלי הוצפו בדמעות ״למה?״ לחשתי ואז דילן ראה אותי…


תגובות (2)

אהבתי:)))
תמשיכי:)))
אבל תאריכי את הפרקים:))
♥♥♥

16/12/2012 05:36

תודה ואני יאריך <3

17/12/2012 06:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך