אני רץ. – פרק 3

viviki1 16/09/2013 693 צפיות 2 תגובות

בחרתי כמה חליפות מהארון אבל אני עדין לא ממש בטוח לגבם ..,בסוף הלכתי על חולצה שחורה ומכנס חרדל ומגפים שחורים הצצתי בשעון ,פאק רבע לעשר!, ועוד לא הספקתי לסדר את השיער, אומרים שיש קטע כזה אם בנים שחצי שעה משקעים בשיער ובסוף נראה אותו דבר, אז הלכתי אל האפשרות הזאת, עזבתי תשיער בתקווה שהוא יחליט להסתדר, יצאתי מהבית לקחתי 300ש"ח מקופת הבית והבטחתי להחזיר (רוב הסיכוים שאני לא יצליח אבל תמיד יש את ההרגשה הזאת, כשאתה מבטיח לעצמך משהו וזה נותן תחושה יותר טובה אז זאת בול ההרגשה) ביררתי את זה ואני שולח את לולי לחברה מהגן בדרך לדייט. נכנסתי למריקן-ליאו התיישבתי באחד המקומות,ברקע התנגנה מוזיקה איטלקית, האווירה הייתה מאוד חושנית ורומנטית, פתאום הצטערתי על זה שבחרתי את המסעדה הזאת, כי בכל זאת אני לא מכיר אותה והיא לא אותי .מי יודע מה יעבור לה בראש אולי אני אנס מקצועי או משהו כזה התחלתי להזיע בכפות הידיים.אבל בכל זאת אם היא הסכימה לצאת לדייט בספונטנויות כזאת ..זה אומר משהו לגבייה? עזבתי תשאלה.
והנה היא נכנסת לבושה בשימלה אדומה לא חושפנית מידי ולא צנועה מידי, מלאט לאט זה הפך למהר מהר מהר …(אני מדבר על הדופק שלי יסוטים) היא ניגשה עלי ישר קמתי הזזתי לה את הכיסא ואמרתי " היי את ניראת נהדר" ואז הצטערתי גם אל זה כיאלו למה אמרתי נהדר ?!, הייתי צריך להגיד יפה או פגז או פיצוץ משפט של מתבגר כזה,מקובל (אבל לא, יצאתי פדופיל בן 80 ניראה לי,לא יודע). "תודה.גם אתה ניראה לא רע" ," תודה" עניתי.שנינו התישבנו
"אז מאיפה עברתם לכאן?" שאלתי.
"עברנו לכאן לא מזמן מצרפת" היא ענתה.
"מגניב, אני גם מצרפת עברתי לכאן לפני שנתיים " ואז דפקתי לה משפט בצרפתית היא ענתה לי ..
"יאו אז ספר לי קצת אל עצמך בן כמה אתה ?"
"16 את?"
"גם." היא ענתה ,ואז ניגש המלצר ונתן לנו את התפריט .."מה את רוצה להזמין ?"שאלתי .."ניראה לי שנלך על פיצה בכל זאת מסעדה איטלקית ..יאו שניה חשבתה אל זה אם למסעדה קוראים מריקן-ליאו שזה שם אמריקיאי ומגישים שם אוכל איטלקי קצת מוזר נכון?!"זה לא היה מצחיק, אבל צחקתי בכל זאת ,מכירים את זה שמישהו צוחק ואתם פשוט נדבקים תוך כדי זה בדיוק מה שקרה … שנינו לא הפסקנו לצחוק ולצחוק עד שהיא תקעה גרבס או שזה היה אני ,אני לא זוכר אבל מה אכפת לי כל עוד אף אחד מאיתנו לא התייחס לזה אז זה לא פדיחה (יאי לי או לה?).המלצר ניגש אלינו עם מגש פיצה זיתים וטונה .מכירים את זה שאתם מרגישים שהמלצר יותר יפה ממכם ופיתאום אתם מרגישם אפס קטן ובת הזוג שלך עפה עליו אז זה בדיוק מה שהרגשתי .סמכתי על האניטוציות שלי שהמלצר ממזר, והוא קרץ לקריסטין באותו רגע קמתי מהכיסא ואמרתי בקול מאיים "מה נירא לך שאתה עושה ?!" וקפצי עליו כמו חתול יפני שלמד 5 שנים קרטה ותוך כדי שאנחנו מתגלגלים אחד על השני קרסיטין צועקת ומנסה לשחרר אותי מעליו "דין תפסיק!! די בבקשה אתם עוד תהרגו אחד את השני!!"
, "דין! המלצר קרוב משפחה שלי " ובאותה שניה ששמעתי את זה הרפתי ממנו, המלצר ישר נעמד על רגליו כולו אדום.ואני, נראה כמו סמרטוט ספוג מכות הייתי הכי נובך בעלום עד ש..


תגובות (2)

חחחח. איזה פדיחות עולם תמשיכיי

16/09/2013 23:50

הוא כל כך מטומטם! מה הוא רב מכות עם מלצר שהם אפילו לא באמת יוצאים ? דביל…בכל מקרה אהבתי(;

19/09/2013 16:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך