viviki1
המשך יבוא ... 4 תגובות ממשיכה

אני רץ. – פרק 5

viviki1 18/09/2013 893 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא ... 4 תגובות ממשיכה

למאחרת בבוקר- יום שבת
הטלפון צילצל,עניתי "יאו אחי,אתה לא מבין איזה סטלה הייתה אתמול…מה פיספסת! אבל לא משנה תמיד תהיהי מסיבה הבאה,אנחנו רצים לשם מובן לך" אמר פול,"בסדר" עניתי,"מה קרה גבר ?,אתה נשמע בבאסה "אמר פול. ת'אמת הייתי בבאסה,מאתמול בלילה..בגלל ההורים האלה,ובגלל שנראה לי שפספסתי הזדמנות עם כירסטין…,בכל זאת לא הספקתי להגיד לה שאני מחבב אותה..,"לא קרה כלום פול..סתם אין מצב רוח" אמרתי,"שמע אחי יש לי דרך לשפר לך ת'מצב רוח,נלך היום לחוף בי'צ ונלך לדוג בנות", עכשיו איך אני הולך להסביר לו שאני מתחיל לחבב משהי ושאני לא במצב ל"דוג בנות"..,"פול יש משהי שאני מתחיל לחבב אז, אני רק יעזור לך למצוא מישהי.."אמרתי ,ופה ידעתי שהוא התנפל עליי שלא סיפרתי לו עליה "אוקי אז תתארגן אנחנו זזים עוד חצי שעה.." אמר פול.הייתי מופתע שהוא שלא חקר אותי, אז יאיי לי. הייתי מוכן ללכת לחוף ביצ' ,לבשתי גופייה שחורה ומכנס כחול,נעלתי כפכפים ולקחתי איתי כובע אדום.קוויתי שמזג האוויר היה חמים כמו שהבטיחו בחדשות, באזור שלנו,כל יום מזג האוויר מתהפך לגמרי, יום אחד גשום,יום אחד חם אש.יצאתי מהבית ,פול כבר חיכה לי למטה,לקחו אוטובוס לחוף ביצ'.הגענו תוך 10 דקות,החוף היה מלא,אין אוויר לנשום. "בן נאדם קלוט כמה פצצות יש פה!"אמר פול,"בהצלחה לך" אמרתי .."תודה חביבי" ענה פול. תפסנו לנו פינה בחוף,תקענו שימשיה,ופתחנו שתי כיסאות מתקפלות.פול ישר התיישב כמו אלה בחוף ג'רזי..קרם שיזוף.משקפיי שמש,בירה ביד ונהנה מ"הנוף".."פול זזתי לקנות נקניקיה אני רעב מת,רוצה גם?" שאלתי,"מתאים לי" ענה פול. בסוף השביל יש דוכן ניקנקיות ,הלכתי לשם.לא מספיק אני עומד בתור שעה גם איזה ילד מניאק (סליחה על המילה) דוחף אותי מאחור ,וכמובן מי זה כבר יכל להיות?!, ג'וני, תכירו את ג'וני משיג כול בחורה בשכבה אחד הבחורים הנחשקים בבית ספר עצמו ,בכול הזדמנות שיש לו הוא מציק לי,אני מנסה להחזיר לו,לא מצליח לי."אז מה קורה דין?" תוך כדי נוגע לי בכתף,"מי מכיר אותך ישמוק?!" זה משרציתי להגיד לו,,,"בסדר חבוב, אז מה תופס את כול הבחורות?" שאלתי את ג'וני, "כמו שתמיד" קרץ לי.."אוקי,אז בהצחלה אחי" אמרתי והסתובבתי לתור.חזרתי לפול עם שתי נקנקיות ,"למה לא חזרת עוד אחרי שלוש שעות?!"אמר פול .."התור ענק אחי" עניתי. סיימנו לאכול. פול ואני הלכנו להתחיל לכבוש את לבבם של הבנות,יותר נכון פול..אני סתם עומד לידו "תראה ותלמד אחי" אמר פול, לשניה לא התרכזתי ,ופוף פול כבר לא לידי,הסתובבתי כדי לחפש את פול ,ראיתי את קריסטין .יש! ,יש לי הזדמנות להגיד לה את משלא הספקתי אתמול בסוף הדייט, אבל כניראה פול הקדים אותי, הוא התחיל לפלרטט איתה….התעצבנתי רצח,לא מספיק אין לי מצוב רוח ואני עוזר לו למצוא משהי הוא גם הולך לזאת אני אוהב …אני רותח (גם מהשמש) מזעם , "דין בוא",הוא קרא לי וקרץ לי,לנו הבנים יש דבר כזה שניקרא קוד גבר ..כשהוא קורץ לך והוא לידי בחורה שווה זה אומר "יש מצאתי משהי".נגשתי ליד פול ,ולזה כבר לא ציפתי ..בלי לחשוב פעמיים כריסטין נתנה לי נשיקה בלחי היא רצתה להגיד משהו אבל פול זינק "מה?! אתם כבר מכירים?" …


תגובות (1)

תמשיכיי

19/09/2013 12:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך