השם שלי ברשותי.
לייצ׳ל (?) ❤️

אסור להסתכל על מה שבתוך הקנקן- פרק 2.

השם שלי ברשותי. 18/07/2015 1067 צפיות 6 תגובות
לייצ׳ל (?) ❤️

פרק 2.
מנקודת המבט של ליאו.
״אימון טוב חברים. לא לשכוח, מחר אימון בוקר, חמש וחצי אתם פה עם מדים. לכו לחגוג״ בלייק המאמן אמר וקרץ לנו. איזה לחגוג איזה, החיים מוקפים בחרא.
״אתה בא לבר של ג׳ייקוב?״ פול שאל אותי בדרך לחניון.
״לא יכול, אמנדה כבר עצבנית עליי על אתמול, הבטחתי לפצות אותה״ אמרתי.
״מתי תפצה את עצמך אהבל״ הוא מלמל ופתח את המכונית שלו. באמת מתי.
״אתה יודע מה, נדחה אותה ללילה. עוברים אצלך, אני מתקלח ויוצאים לבר?״ שאלתי ופתחתי את הדלת של המושב שליד הנהג.
״תעבור לגור אצלי וזהו״ הוא אמר ונכנס למושב שלו. חייכתי.
״הבן אדם היחיד במשפחה שלך שלא רוצה שאני אעבור אליכם זה אתה״ אמרתי בגיחוך.
״כי אני השפוי היחיד שם״ הוא אמר והתניע את האוטו. ״וכל בנות משפחת ביילסקי מאוהבות בתחת המתנחל שלך״ הוא הוסיף. צחקתי.
״אם כבר בבנות עסקינן״ הוא אמר והביט בי. כחכחתי בגרון, מוכן להתייצב מול השאלה שלו. שוב פעם ׳למה אתה עם הכלבה הזאת׳?
״מי הבחורה שניהלת איתה שיחה שכוללת ידיים היום בבוקר?״ הוא שאל.
״רייצ׳ל?״ שאלתי. הוא הסתכל עליי.
״רייצ׳ל?״ הוא חיקה אותי, בצורה מאוד גרועה חשוב להדגיש. ״כן, כנראה שרייצ׳ל״ הוא צחק.
״בחורה חדשה פה, חמודה״ אמרתי. ״וכולה לחצנו ידיים אחי״ מלמלתי. הוא צחק.
״בסדר בסדר, היא רווקה הרייצ׳י הזאת?״ הוא שאל.
״לא שאלתי, לא ענייני״ אמרתי בהתגרות.
״נכון, יש לך את אמנדוש״ הוא חיקה אותי, שוב, גרוע ביותר. גיחכתי.
״למה אתה עדיין עם הטינופת הזאת תסביר לזה..״
״והנה זה בא״ צחקתי.

אחרי האימון חזרתי הביתה, להתארגן לבית ספר. שונא להיות בבית כשאני רב עם אחד ההורים. או עם ג׳ייסון, אח שלי. לא אוהב את המתח הזה.
למה רבתי עם אבא שלי? הפעם זאת לא הייתה אשמתי. זה לא מעשה שאני עשיתי שהצית את המתח שתמיד נמצא שם. זה משהו שהוא עשה. עם מישהי. שהיא לא אמא שלי.
ואני לא אסלח על זה בחיים.
״ליאו..״
״אני עף לבית ספר״ קטעתי את אבא שירד אחריי במדרגות.
״תן לי להקפיץ אותך, אני רוצה לדבר איתך״ הוא אמר בנוקשות. אני יכול להיות יותר נוקשה, אל תדאג אבא.
״דיברת מספיק״ אמרתי בעצבנות והסתכלתי עליו. הוא השתתק.
״המשך יום נעים״ סיננתי ועפתי משם. קיבינימט, אני שונא את זה.
יצאתי מהבית והתקדמתי למכונית שלי, מנסה דרך להתנתק מהבית ולהתרכז בלימודים וחברים.
״נו אנחנו מאחרים!״ שמעתי קול מוכר מצד שמאל. הבטתי הצידה, וראיתי את רייצ׳ל יוצאת מהבית שלידי. אין מצב.
היא התקדמה לאוטו שהיה ממול לבית שלה ואז קלטה אותי. פאק אתה בוהה טמבל
״אין מצב״ היא אמרה וגיחכה.
״בדיוק מה שאני חשבתי״ אמרתי בחיוך.
״את גרה פה?״ שאלתי והצבעתי על הבית שהיא יצאה ממנו. היא הנהנה.
״לא סחבנו אותך לבית אחר מזה ביום ההוא?״ היא שאלה והתקרבה אליי.
״כן, לקחתם אותי לסבתא שלי״ פלטתי. לא, הם לקחו אותך לבית של אמנדה, חברה שלך.
״אה״ היא מלמלה.
״את צריכה טרמפ?״ שאלתי ופתחתי את הדלת של האוטו שלי.
״לא, אני נוסעת עם הקוף״ היא אמרה. הקוף?
״קוף!״ היא אמרה והתקדמה חזרה לבית שלה.
״מה קרציה״ מישהו יצא מהבית שלה. זה השני שעזר לי להגיע לאמנדה, אח שלה כנראה.
״תראו מי פה״ הוא אמר בחיוך.
״שלום שלום״ אמרתי והתקדמתי אליהם. חבר׳ה טובים.
״יצא לי להודות רק לאחותך, תודה על שלשום״ אמרתי ולחצתי לו את היד.
״בכיף אחי״ הוא אמר.
״טוב מצטערת להפריע אבל אנחנו מאחרים, ובשבילנו זה היום השני פה״ רייצ׳ל אמרה.
״תפסיקי יא לחץ״ אח שלה אמר.
״טוב, אתה צריך טרמפ?״ הוא שאל אותי. הסתכלתי על רייצ׳ל שחייכה אליי.
״למה לא?״ שאלתי בחיוך.
״רייצ׳ את מאחורה״ הוא מלמל לאחותו והלך לג׳יפ. היא גלגלה עיניים והסתכלה עליי.
״לא הייתי צריכה להיות נחמדה אליך״ היא סיננה והלכה לג׳יפ. צחקתי. חמודה ביותר.

״מתאים לי לטוס להוואי עכשיו״ נאנחתי כשיצאתי משיעור פיזיקה עם ברונו.
״בקשה צנועה ביותר אחי, אני מגזימן שרק רוצה ללכת לישון״ הוא אמר. חייכתי.
״האמת גם זה מתאים לי״ אמרתי, ויצאנו למדשאה.
״אני עייף מהחיים האלה״ אמרתי לו. הוא הסתכל עליי.
״כן יש לך חיים קשים״ הוא אמר כאילו בציניות.הוא לא יודע על מה הוא מדבר הטמבל
״מצחיק״ מלמלתי כשהוא חייך.
״לא צוחק, החיים שלך קשים. אני ואמא שלך מודעים לזה שלהעביר כל לילה יחד זה מקשה עליך..״
״שמור על הפה שלך בן זונה״ התעצבנתי ודחפתי אותו. חתיכת טמבל
״אני צוחק ליאו. תירגע״ הוא אמר.
״רגוע״ אמרתי והלכתי משם, מרגיש מאה עיניים נעוצות בי. שילכו להזדיין כל האנשים פה, חבורה של חיים בסרט.
״היי, מאמי מה קו..״
״אמנדה אני צריך שקט. טוב?״ שאלתי במהירות, נזהר לא להתפרץ עליה.
״טוב״ היא גלגלה עיניים בעצבנות והלכה. שתתעצבן, גם היא צריכה לצאת מהבועה המחורבנת שלה. אני צריך לדבר עם ג׳ייסון.

התקדמתי לחניון של התיכון, רוצה רק ללכת הביתה ולקוות שג׳ייסון ישן הלילה בבית.
״היי״ אמרתי לרייצ׳ל שישבה על אחד הספסלים בחוץ, נראית עצבנית בערך כמו בבוקר.
״אה היי״ היא אמרה.
״כבר את מבריזה משיעורים? החינוך הניו יורקי הזה״ מלמלתי. היא חייכה.
״האמת שסיימתי ודילן עוד לא סיים אז אני מעבירה על הספסל הנחמד הזה את הזמן״ היא אמרה. הנהנתי.
״ואין לך שום זכות לרדת על החינוך של ניויורק אדוני״ היא אמרה.
״בסדר״ מלמלתי בחיוך והסתכלתי אחורה. ראיתי את ברונו ומייק מדברים, מאוד שקוף שזה על היציאה שלי מקודם.
״הכל בסדר?״ רייצ׳ל העירה אותי. קיבינימט אני צריך שק איגרוף, כמה שיותר מהר.
״כן, אני עף הביתה״ מלמלתי והסתובבתי לכיוון האוטו.
רגע טמבל, היא גרה לידך.
״זה בסדר אתה לא חייב להציע לי טרמפ״ היא אמרה כשהסתובבתי חזרה אליה. צחקתי
״הראש שלי לא פה, בואי, אני אקפיץ אותך״ אמרתי.
״אם הראש שלך לא פה אני מעדיפה לא לנסוע איתך״ היא צחקה.
״את באה או לא?״ שאלתי. היא הנהנה והתקדמה אליי.

יצאנו מהמכונית שלי, וכל אחד הלך לשביל של הבית שלו. היא הצליחה לעודד אותי קצת, יש לה אחלה ראש.
״אוי, שכחתי להגיד לך״ היא אמרה. נעצרתי והסתובבתי חזרה אליה.
״לי?״ שאלתי בחיוך. היא הנהנה והתקרבה אליי חזרה.
״יכול להיות שהוזמנתי היום למסיבת יום הולדת שבע עשרה של סבתא שלך?״ היא שאלה בחיוך.
״מה?״ גיחכתי. אחלה ראש, אבל טיפה משוגעת.
אוי פאק, מחר היום הולדת שבע עשרה של אמנדה.
״׳אה״ מלמלתי.
״לא ידעתי שסבתא שלך כל כך צעירה שהיא לומדת איתי בשכבה״ היא צחקה.
״אוי זה יצא לא טוב״ מלמלתי בחיוך.
״למה לא אמרת לנו שהורדנו אותך אצל חברה שלך?״ היא צחקה. כי אני טמבל וחשבתי שזה בסדר להעלים את זה שיש לי חברה בגלל שאת יפה
״אני טמבל״ הודיתי בחיוך. היא צחקה.
״אוקיי״ היא מלמלה בחיוך.
״אבל תבואי למסיבה מחר. של אמנדה. חברה שלי…״
״אני אבוא״ היא קטעה אותי וצחקה.
״לכי כבר הביתה קרציה״ מלמלתי. היא צחקה ופתחה עיניים. פאק יש לה עיניים ענקיות.
״בואנה, יום אחד אתה מדבר עם אח שלי ואתה כבר מתנהג כמו מפגר?״ היא שאלה בחיוך. צחקתי.
״נתראה רייצ׳ל״ קרצתי לה והלכתי אחורה, חזרה לשביל של הבית שלי.


תגובות (6)

סיפור מדהים ממש אהבתי תמשיכי.

18/07/2015 18:08

וואלה אהבתי, לייצ'ל זה מתגלגל טוב על הלשון ;)
תמשיכייי

19/07/2015 00:17

תמשיכיייי
זה מהמם!
ולייצ'ל נשמעים כמו זוג חמוד ♥

19/07/2015 02:18

מושלם!! הכתיבה שלך ממכרת!!!!

19/07/2015 02:40

מדהיםםםם אין דברים כאלה!!

20/07/2015 12:19

מתי תמשיכי? זה נשמע מדהים,כל פעם שאני נכנסת אני מצפה שתמשיכי את הסיפורים, את כותבת מדהים! ^^

14/08/2015 18:52
11 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך