היא לא יודעת פרק 1 עונה 1

03/10/2013 558 צפיות 2 תגובות

זהו הוא סיפור על נינה אלי לומר שכל הסיפור עינו אמיתי ולא נכתב בכוונה לפגוע מקווה שאהבתן.
~נינה~
נינה היא ילדה מאוד מקובלת נוטה להתנשא ולחשוב שהיא יותר טובה מכולם
מה את תלבשי מחר שאלה טיילה את נינה
~טיילה~
חברתה הכי טובה של נינה היא גם מקובלת ונוטה להיתנשא אבל יש לה לב מאוד טוב ונדיב
חזרה לסיפור
נינה ף אני לא יודעת מה את חושבת שטומי יאהב?
~טומי~
הילד הכי חתיך בבית ספר + שכונה נינה מאוהבת בו קשות
טיילה: אממ נראה לי הוא אוהב בנות שעושות ספורט אז תלבשי משהו ספרטיבי ונצא על אופניים .
נינה: רעיון ממש מעולה ! אבל אני שונאת לרכב על אופניים אני שונאת להזיע /:
טיילה: מה חשוב לך יותר ?
נינה טוב את צודקת כרגיל..
טיילה: דא
מנקודת המבט של טיילה:
למה דווקא היא צריכה להיות עם טומי גם אני אוהבת אותו ): עוד לפניה !! אבל הוא בטח לא ישים לב אלי כי אני לא "נינה" .
נקודת המבט של נינה:
מחר בטוח טומי יציע לי חברות העיקר שאני אראה מופלע חח טוב על מי אני עובדת אני תמיד נראת נפלא!
למחרת יום שבת
נינה מתעוררת ומתלבשת וגם טיילה מתלבשת אחרי זמן קצר הן נפגשות ותראו מי זה שם טומי (טרם טרם טוו) נינה שמה אודם טיילה מתחילה להיות עצובה טומי רוכב לידן ולא שם לב אליהן גם ניננה נעשת עצובה אך טומי מגיע ושואל את טיילה למה היא עצובה וטיילה המופתעת עונה הכל בסדר סתם מחשבה…
נינה : מזה היה למה הוא לא שם לב אלי ?! ולמה כל כך הסמקת מה קורה פה ?
טיילה : לא קורה פה כלום בטח הוא לא שם לב שאת עצובה
נינה: כן ברור אל תחשבי שאני לא מבינה מה קורה פה!! ביי
נינה הולכת ומשאירה את טיילה לבד בקור ..
תגיבו עם אתן רוצות שאני אמשיך


תגובות (2)

^^

הייי וברוכה הבאה לאתר :P
אז כמה דברים:
תוסיפי סימני פיסוק. בעיקר נקודות ומרכאות (") שצריך. תפרטי גם קצת יותר על הדמויות. ועל מה שהדמות חושבת.
לדוגמה:
לילה, מלכת הכיתה המעצבנת התקרבה אלי. השיער שלה התנופף צד מצד לצד. היא הייתה נראתה כועסת ויפה מתמיד. השפוטות שלה באו אחריה. תמיד הן חשבו שאם יהיו לצידה יהיו מקובלות יותר. אבל אף אחד לא חשב שהן יתדרדרו לכמו 'משרתות' שלה.
"מה את רוצה?!" הסתכלתי לה בעיניים. "סליחה? מאיזה זכות את מעתיקה ממני את הבלונד" העיפה את שיערה אחורה. "אני העתקתי ?! תעשי טובה כל הכיתה צבעה את השיער לבלונד!" אני פשוט התפוצצתי מצחוק!!
————
אגב, העלילה עצמה של הסיפור דיי יבשה. אני מצטערת אבל ממש מצטערת אם נפגעת אבל שתדעי שאני הייתי גרועה יותר שהתחלתי לכתוב…
תתחילי בסיפור חיים של הדמות שבחרת. עם הרבה פירוטים ומחשבות. קצת על המשפחה ואולי גם על חברה טובה…
בהצלחה ומצפה להמשך ♥

03/10/2013 09:31

תודה רבה על הביקורת אני אשתדל להיתפר בפעם הבאה (:

03/10/2013 10:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך