רומי;)
אני כלכך אוהבת אותכןןןן, תודה רבהה על התגובות והייווש לקוראות החדשותת<3

"אף פעם לא הרגשתי מאוהב כלכך" פרק 38

רומי;) 04/01/2014 1651 צפיות 10 תגובות
אני כלכך אוהבת אותכןןןן, תודה רבהה על התגובות והייווש לקוראות החדשותת<3

"תעשי איתי תחרות שחייה" שמעתי קול מאחורי, הסתובבתי
"מה אתה עושה פה?" שאלתי, חייכתי חיוך כלכך גדול, כלכך שמחתי.
"אחים שלך הזמינו אותי" אמר ונתן להם את הכיפים המוזרים האלה (אתם יודעות למה אני מתכוונת).
"שיהיה ברור זה שאתם ביחד זה לא אומר שמותר לכם נשיקות לידנו ברור?" שאל אלירן, הוא לא מת על איתי אבל הוא מנסה בשבילי, הם מנסים בשבילי.
אני ואיתי הסתכלנו אחד על השני וצללנו ישר למים, נשיקה כלכך כיפית מלאה באהבה.
"אני אוהב אותך" לחש לי באוזן לאחר שיצאנו מהמים
"גם אני אוהבת אותך" חייכתי אליו ונתתי לו נשיקה.
"לא דיברנו על זה לפני שנייה?!" שאל אלירן במבט כזה של WTF?!
"סליחהה מצטערתת" אמרתי, באמת שזה לא היה בכוונה, שאני איתו אני מרגישה שכל העולם עוצר לשנייה ואנחנו ביחד וזהו.

"איתי?" שאלתי אותו, היינו בחדר שלנו,לקחנו עוד אחד כדי שנוכל להיות ררק שנינו, אני יודעת שזו הייתה אמורה להיות חופשה עם אחים שלי בגלל כל מה שקרה בתקופה האחרונה אבל הם הזמינו אותו ולי אין תלונות:)
"ממ?" ענה לי
"אני חושבת שיש משהו שאתה צריך לדעת עליי" אמרתי
"אני מקשיב" קם למצב ישיבה
"אתה מכיר את תהל? חברה שלי?" שאלתי, ניסיתי למשוך את זה, למרות שאין לי טראומות מהדברים האלה חשוב שהוא ידע אבל קשה לספר על זה.
"מה איתה?"
"אח שלה הוא…" אמרתי ונעצרתי באמצע מתיישבת על קצה המיטה
"הי יפה שלי את יכולה לספר לי הכל, אני תמיד איתך" עטף אותי עם ידו הגדולה.
"ספרי לי, אח של תהל, את מתכוונת לגיא?" המשיך
"כן, הו-א ה-וא אנס אותי" השפלתי את ראשי, הוא לא הגיב.
"איתי תגיד משהו" אמרתי לו
"באלי – לשבור – אותו" אמר, יכלתי לראות את הכעס בעיניו
"רציתי שתדע איתי, אין לך מה התעצבן אני בסדר והוא כבר קיבל עלזה"
"ואני רוצה שתדעי, אני בחיים לא יעשה לך משהו כזה, כל עוד את איתי אף אחד לא יתקרב אלייך או יגע בך, אני דואג לך, את חשובה לי ואני אוהב אותך, אוהב אותך כלכך" אמר, לא חשבתי פעמים, משכתי אותו לנשיקה עמוקה, עמוקה ונעימה כלכך.
"אני אוהבת אותך" אמרתי לו שהתנתקנו.
"את רוצה שנעשה משהו היום?" שאל אותי, שכבנו במיטה הוא היה בפיסוק ונשען על גב המיטה ואני ישבתי התוך פיסוקו נשענת על גבו בעוד הוא משחק לי בשיער, המצב הזה כלכך הזכיר לי את מה שעברתי עם נתי, אבל הבטחתי לעצמי שלא, אני לא יחשוב עליו הוא זה שלא רצה להמשיך התפקיד שלי זה לשכוח.
"מה אפשר לעשות?" שאלתי
"רוצה נלך לIce Mall?"
"כןכן" אמרתי בהתלהבות
"נסיכההה שלי אני מת על החיווך הזההה" תפס בפניי והדביק לי נשיקה.
צחקתי.
"מתי יוצאים?" שאלתי
"עוד שעה, יספיק לך?"
"אממ כן, אם אני יתחיל עכשיו" אמרתי וקמתי מהמיטה
"חייםשלי את יכולה לבוא עם פיגמה אף אחד לא אמור להסתכל עלייך שאני איתך" אמר
"אתה רוצה שחברה שלך תהיה מכוערת?" ניגשתי לארון
"חברה שלי אף פעם לא מכוערת, חברה שלי תמיד יפה" חיבק אותי מאחור והכניס את השורט שהוצאתי.
"את לא לובשת את זה" אמר
"נו אבל אני איתך" אמרתי בפרצוף מתחנן וחמוד
"אני לא יכול" אמר
"מה?" שאלתי לא מבינה
"אני פשוט מת עלייך" חייך ומשך אותי לנשיקה.
"נוו אני צריכה להתחיל להתארגן אני לא יספיק" מילמלתי אבל לא יכלתי להתנתק ממנו.
לבסוף הוא עזב אותי, הוצאתי מכנס גינס קרעים ארוך מהארון וחולצה לבנה קצרה שפתוחה בצדדים עם טופ ורוד מרקר ונעלי פלטפורמה בצבע של הטופ, זה היה מושלם היחדד.
"אמרתי לך שחברה שלי יפה" עמד מאחוריי.

נקודת מבט איתי-
הגענו לקניון, החלפנו נעלי החלקה והתחלנו להחליק, לפחות לנסות, פעם ראשונה שלה, אני באמת אוהב אותה היא מיוחדת כלכך והיא שלי…
אחרי חצי שעה שהחלקנו והיא תפסה את הרעיון, נפרדנו לכמה שניות, פתאום נשמעו יריות, ישר חיפשתי את המקום, פאקק היא הייתה על הרצפה מחוסרת הכרה.


תגובות (10)

ואווו איזה סיפור מושלם אבלל באלי שהיא תיהייה עם נתי אוףף אבל עדיין מושלם והמשךך דחוףף :)))))

04/01/2014 11:35

תמשיכייי

04/01/2014 11:38

תמשיכי! :)

04/01/2014 11:43

מולם

04/01/2014 11:45

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא תמשיכייייייייי עכשיוווווווווו

04/01/2014 11:46

או מי גאד או מי גאד או מי גאד!! בבקשה תגידי לי שלא קרה לה כלום! די את חייבת להמשיך אני עוד שניה מתה מרוב לחץץ!!!

04/01/2014 11:55

מושלםםםם תמשיכיייייי דחוףףףף

04/01/2014 12:08

מושללללם אבל שתהיה עם נתי

05/01/2014 06:44

תמשיכי

05/01/2014 09:18

יואווו מושלםם תמשיכיי !
אבל שאלה… פרק 36 נגמר שנתי נכנס לחדר שאלה אבל לא דיברת על זה בפרק אחרי זה
אז מה קרה שם?!

06/01/2014 11:37
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך