הדר100
תהנו !!

אפילו אהבה -פרק 5 ^^ !

הדר100 20/10/2013 786 צפיות תגובה אחת
תהנו !!

היתאהבתי בו בשניה ,היתאהבתי בעיניים הירוקות שלו המחשמלות שלו ועל החיוך הקטן הזה שגרם לי כל פעם לפרפרים בבטן ואולי אני לא מכירה אותו ואני סתם חייה בסרט אבל הייתי בטוחה בלי שום. ספק ,אני אוהבת אותו <3
______________________________
הלילה הראשון בחדר היה סיוט .
הבנות שהיו שם היתעלמו מימני ולא סתמו את הפה עד 3 בבוקר . עד שקמתי וצרחתי עלייהם " שאם הן לא סותמות את הפה עכשיו , אני מזה הורגת אותם "
ואז הם גילגלו עיניים והלכו לישון סוף סוף .
בבוקר קמתי לחדר מבולגן מאוד כל הבגדים שלהן היו על הרצפה ורק השביל הדימיוני בין הכניסה למיטה שלי היה מסודר .
היתלבשתי , גופייה לבנה עם קשקושים וג'ינס שחור ועשיתי מחליק ,קצת איפור והייתי מוכנה .
יצאתי מהחדר מיתעלמת מהבנות שרק ציחקקו עליי .
הלכתי לחדר אוכל ובדרך לשם פגשתי את עומרי " היי"
"אזז מה את ועדן חברים ?"
חייכתי " לא"
"אז ?"
"סתם ,אנחנו מדברים "
"אה ,בואי לאכול "
הלכנו ביחד לאכול , שוב החברים המוזרים של עומרי התחילו לתחקר אותי .
וזה היה מצחיק (:
אחרי האוכל ניגשנו לשיעור הראשון ,שיעור תאטרון .
הייתישבנו במעגל ושרון ביקשה מימני לעלות על הבמה הגדולה שבצד החדר ולהעלות את הקטע שלי בהצגה.
"למה עוללו לך ככה ? למה נתת שירמסו אותך שוב . אך יכולת לתת להם לקחת אותה שוב . עד שהיינו רחוקים כל כך מהמציאות .
הלב שלה היה שבור .את האהבה שלה היא גמרה באיזה חור חשוך ומדוכא ."
היה שקט בכיתה לרגע.
"האם יש ספק ? " שרון שאלה
"לא " אמר עומרי וחייך אליי .
"קיבלת את התפקיד " חייכה שרון.
והתלמידים בכיתה מחאו כפיים ,
"אני רוצה שתשבי עם עומרי ותעשו ביחד חזרות . מחר מעלים את הסצנה הראשונה "
ירדתי מהבמה ושרון הזמינה את עומרי לקטע שלו .
הוא עלה על הבמה והתחיל " ללא ספק האהבה שלה שברה את כל הגבולות . אבל לא נשאר יותר מה לעשות . היא בחרה לוותר על מה שנותר לה אני לא רואה שני ,האם זאת אשמתי ? "


תגובות (1)

את לערוך את ההתחלה..
אבל יפה, תמשיכי :)

20/10/2013 05:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך