Love:{
מצטערת שלא העליתי הרבה זמן... איך יצא הפרק?

אקדמיה לבלט – פרק 2

Love:{ 14/07/2014 699 צפיות 2 תגובות
מצטערת שלא העליתי הרבה זמן... איך יצא הפרק?

השעה היא רבע לשמונה ואני ונטלי מתארגנות. נטלי עושה לי קצת פן ואפשר לראות עליה שעשיתי לה קצת בייביליס. אחרי שהיא סיימה נעמדתי מול המראה הגדולה שניצבת לנו על דלת ארון הבגדים. היינו נראות מאוד יפה: אני מאופרת עדין ושערי פזור. אני לובשת שורט לבן אבל לא שקוף וטי שירט בצבע אפרסק. נטלי מאופרת עדין כמוני וגם שיערה פזור. היא לובשת שורט ג׳ינס בהיר וחולצה הנופלת לצד בצבע סגול רך ובהיר מאוד. שנינו שמנו כפכפי אצבע וחזרנו למראה, התחלנו לעשות כל מיני פוזות מצחיקות ובדיוק ארי נכנס.
״מוכנות?״ שאל ארי.
״כן״ נטלי ענתה לו ולפני שיצאנו לקחנו את תיקי הצד שלנו ויצאנו מהחדר. התקדמנו לחניית בית הספר, שם לוקי ודניאל חיכו לנו ליד המכונית של דניאל.
מאוד מצחיק המראה של הבנים; ארי ודניאל לבשו טי שירט שחורה וג׳ינס, ולעומתם לוק היה נראה ממש שונה, הוא לבש טי שירט לבנה וג׳ינס. מאוד שונה.
״גבירותיי״ דניאל אמר לנו בחיוך והניף את היד שלו על האוטו.
אני, נטלי וארי ישבנו מאחור ודניאל ולוק ישבו מקדימה. דניאל נהג.

יצאנו מהאוטו והמראה של היריד היה ממש כמו בסרטים, – גלגל ענק, הרבה דוכנים של משחקים ושל אוכל, קרוסלת סוסים – היינו צריכים ללכת קצת בשביל להגיע אבל גם מכאן ראו את כל היופי הזוהר והצבעוני הזה.
הרבה אנשים היו שם מילדים ועד קשישים. הבחנתי בזוג קשישים מתהלכים להם כאשר האיש מושך את האישה לדוכן כלשהו וזוכה בפרס בשבילה.
״בואו נלך לגלגל הענק״ אמרתי לכולם והם הסכימו אתי חוץ מלוק שלא רצה כי יש לו פחד גבהים. התקדמנו לעבר הגלגל הענק ועמדנו בתור.
הגלגל הענק עצר והאיש שהפעיל אותו אמר לנו ״זוגות זוגות״ לאחר ששילמנו לו וכך שיצא שנטלי וארי היו במושב אחד ואני ודניאל במושב אחר כי כך עמדנו בתור.
דניאל חייך אלי אחרי שהתיישבנו במושב הזוגי וחגרנו את עצמנו, ניסיתי להתעלם אבל הוא לא הפסיק להסתכל עלי.
״מה?״ שאלתי אותו בעדינות ובביישנות, ״יש לי משהו על הפנים?״ שאלתי שוב.
״לא. את פשוט מאוד יפה״ הוא אמר בשקט.
״תודה״ השבתי לו בחיוך.
לפני שהגלגל הענק עצר והיינו אמורים לרדת הוא שאל אותי אם אני ארצה לאכול איתו ארוחת ערב מתישהו ועניתי לו שבשמחה.
כעבור שתי דקות נפגשנו כולנו והמשכנו לבלות ביריד.
היריד היה ממש מהנה – עלינו על עוד כמה מתקנים והסתובבנו בכמה דוכנים ודניאל זכה בשבילי בדובי ממש ענק. ארי זכה בשביל נטלי בובת נמר וכולנו שבנו לאוטו בצחוקים.

כשהגענו לחניית בית הספר יצאנו מהאוטו ודניאל נעל אותו. כולם התחילו להתקדם ואני הסתבכתי עם הדובי הגדול שלי.
״הנה תני לי״ אמר לי דניאל ולקח מידיי את הדובי והתחלנו להתקדם כאשר כל השאר מלפנינו.
״מאוד נהניתי היום״ דניאל אמר לי בחיוך
״גם אני״ אמרתי לו ולפני שהספקנו להגיד משהו אם בכלל דרכנו היו צריכות להיפרד. כל אחד לבניין המגורים שלו.
״לילה טוב״ דניאל אמר לי
״לילה טוב״ השבתי לו והוא הושיט לי את הדובי ונתן לי נשיקה מהירה על הלחי.
נפרדנו מכולם ואני ונטלי המשכנו להתקדם לחדרנו ובדרך דיברנו על זה שכמה כיף ומצחיק היה.
נכנסנו לחדר והחלפנו את בגדינו לפיג׳מות. מחקנו את האיפור והלכנו לישון.


תגובות (2)

אהבתי♥

14/07/2014 20:27

פרק מעולה!!! ממש אהבתי את הרעיון של האקדמיה לבלט בכללי. תוכלי לכתוב עוד קצת על השגרה של האקדמיה? כי זה נשמע סופר מעניין!!!
אני לא יודעת אם את מכירה אבל יש יוטיובר (youtuber) אחד שקוראים לו דניאל או דן (שם המשתמש שלו הוא danisnotonfire) והוא תמיד לובש חולצה שחורה ומכנסי ג'ינס כהים והוא ממש חמוד… לא יודעת למה אבל דניאל ממש הזכיר לי אותו…

14/07/2014 21:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך