זאת עם המשקפיים P:
לא היו תגובות אבל היו צפייות ובגלל זה התחלתי , אז בבקשה עם אתם כבר טורחים להיכנס אז כבר תגיבו :) מקווה שאהבתם ואשמח לשמוע את דעתכם :))

אקווה סקול פרק 1 :)

לא היו תגובות אבל היו צפייות ובגלל זה התחלתי , אז בבקשה עם אתם כבר טורחים להיכנס אז כבר תגיבו :) מקווה שאהבתם ואשמח לשמוע את דעתכם :))

נשלי ברט –

התחושה בתוך המים הייתה מענגת ,כאילו בשנייה אחת כל הגוף שלי נרפה , במים לא היו רעשים מיותרים , לא צעקות ולא מריבות . במים הכל היה מושלם . אבל אז נגמר לי להאוויר והייתי חייבת לחזור למציאות העגומה שבה אני חיה .
\"שוב אתה והתירוצים העלובים שלך ?!\" הצעקות של אימי נשמעו עד הבריכה שבחצר בה הייתי .
\"אני לא מתרץ !אולי תחזרי לאמא שלך ככה יהיה יותר טוב לשניינו !\" השיב אבי בצעקה .
לקחתי נשימה עמוקה וחזרתי אל קרקעית הבריכה , משם יכולתי לראות את השמיים הכחולים ,את העצים שהצילו את החלק האחר של הבריכה ומידי פעם איזו ציפור שחלפה בשמיים . כל כך קינאתי בציפורים , הם יכול לעוף לכל מקום מתי שרק התחשק להם . בקרקעית הבריכה לא יכולתי לשמוע את הצעקות וזו הייתה הקלה משמעותית עבורי כי עם כמה שאני אוהבת את הוריי ומכבדת אותם על שנתנו לי את כל מה שרציתי אני פשוט לא יכולה לשמוע את הצעקות שלהם ,את הצורה שבה הם מדברים אחד לשני ,האם יום יבוא וגם אני אדבר ככה עם בן הזוג שלי ? אני מקווה שלא .
עצמתי את עיניי אך שמתי לב שמשהו מציל את שדה ראייתי , פקחתי את עיניי וראיתי את דמותו המעומעמת של אבי מעלי . הוא היה נראה כאילו יש לו חדשות רעות .
עליתי מעל פני המים פעם נוספת כדי לשמוע מה יש לו לומר .
\"נש , אנחנו צריכים לדבר \" הוא המר בסבר פנים חמורות . שירעו של אביה היה בעבר שחור כמו שלי אבל התחיל להאפיר , הוא אמר שזה בגלל שאמא שלי משגעת אותו , ועיניו היו כחולות כמו שלי , אפשר לומר שאנחנו ממש דומים . הוא לבש מכנסיי חכי וחולצה מרופטת , רגליו היו יחפות והוא התיישב ותבל אותם בבריכה .
\"מה יש ?\" שאלתי ברכות ויצאתי מהמים והתיישבתי לידו .
\"אני נוסע לתקופה מסויימת ל… ליד הים \" הוא אמר ולא הביט בי . הייתי בהלם , למה הוא נוסע? למה הוא עוזב ככה סתם ? ואיפה אני נמצאת בכל הסיפור הזה ? \"את לא תוכלי לבוא איתי \" הוא אמר ומילותיו עוררו את חשדי .
\"לאן אתה נוסע ?ולמה ?\"שאלתי במהירות .
\" אני צריך להיות לבד , לחשוב על דברים . אבל זה בסדר את לא תישארי כאן איתה , את תלכי לבית ספר קיץ \" הוא אמר וניסה לחייך . מה זאת אומרת בית ספר קיץ ?
\"למה אתה מתכוון ?\" דרשתי לדעת , לא התכוונתי לבזבז את החופשה שלי בכיתה חנוקה וללמוד מתמטיקה .
\"זה בית ספר קיץ לצלילה \" . ברגע שהוא אמר את המילים שום דבר כבר לא עניין אותי , אני יודעת שזה ישמע רע אבל מאז ומעולם זה היה החלום שלי , לצלול , לראות את הים מבפנים .
\"אני … איזה בית ספר זה יהיה ?\" המשכתי לשאול , חיוכו של אבי התרחב כשהוא ראה שאני מגלה עניין ברעיון שלו .
\"למקום קוראים אקווה סקול והוא מתמחה בכל מה שקשור לים , לפני משהו כמו עשרים שנה ביליתי שם קיץ אחד , זה היה … קיץ בלתי נשכח \".בלי לשאול ידעתי שזה היה הקיץ שבו הוא פגש את אימי , הקיץ שבו שנייהם התאהבו . \"בכל מקרה אני נוסע מחר ואני אוריד אותך שם \" אבי חייך ועזב אותי מתרגשת ליד הבריכה .
פשוט ידעתי שזה הולך להיות קיץ מושלם ,


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך