אתה אש… אני אש… ביחד נישרף פרק 2

ליאן2012 29/11/2011 1012 צפיות 4 תגובות

סוף סוף הסתובבתי לראות מי הגבר האמיץ הזה ששם עליי את הידיים שלו… ומי הם בכלל?!?! …
"הבת של ישראל אלוהים ישמור, שי! מה נעשה?!?!?!?" שי… ככה קוראים לבחור שדאג לסתום לי את הפה כמו שצריך… שי: "סתום את הפה שלך רגע" הוא היה לחוץ במימדים שאתם לא יכולים להבין. אפילו אני הסתכלתי על שי במבט שאין לי שמץ איך להגדיר מה הפירוש שלו…

בואו נעשה סטופ… שי, בחור מוכר מהעיר שלי, מוכר בהרבה תחומים, אני יודעת מי הוא והוא יודע מי אני אבל בחיים לא היה לנו שום סוג של דיבור.. הוא גדול ממני ב4 שנים, לא ציפיתי שאי פעם יהיה לי קשר איתו משום סיבה, אני ידעתי את המקום שלי בזכות אבא שלי ואחי הגדול, הם תמיד לימדו אותי: "ליאן, תמיד תהיי עם הראש מורם, את יודעת מאיפה באת ותמיד תדעי לאן את הולכת ותזכרי דבר אחד… אל תתערבבי עם כולם" המשפט של אבא נגע בי בכל מיני מקומות בגוף, ידעתי בתוכי שנקלעתי למצב קצת בעייתי…. הם שניהם מכירים אותי, אני יודעת מי הם, הם יודעים מי המשפחה שלי, שמעתי דברים שלא הייתי צריכה לשמוע, שי התנהג אליי בצורה לא כ"כ ראויה עד לפני שהוא ידע מי אני… בקיצור הכל הסתבך פה… וככה המשיך הלילה הצעיר…

"תחזיר לה את הפלאפון שלה קודם כל ולך הבייתה אבי" אמר שי לשותף שלו.
אבי: "אין מצב אחי אני נשאר כאן מה תעשה איתה לבד" שי: "לך אח שלי, שמע לי"
בכל השיחה הזו שלהם שתקתי לא אמרתי מילה, לא ידעתי מה הולך להיות… המשכנו ברגל לכיוון אותו מקום ששם שמעתי את השיחה שלהם ואז הוא שאל: "ליאן נכון?" אני: "כן…" המשיך… "תחזרי לכל מי שהתקשר אלייך שלא ידאג לך, תודיעי להם שאת צריכה לעשות משהו ושתחזרי מאוחר יותר" פה כבר עלו לי כל הפיוזים… "שי נכון? מה נראה לך??? אל תגיד לי מה לעשות! אני רוצה ללכת הבייתה אין לי עצבים בסדר, מה אתה דואג לא שמעתי כלום ולא ראיתי כלום!!!" שי: "תקשיבי, אני בחיים שלי לא יפגע בך… אני רוצה לדבר איתך לבד … בבקשה אל תגידי לי לא.." על כל אופן שי הוא בחור זר בשבילי, אבל הרגשתי בטוחה לא פחדתי או משהו כזה למרות שאני לא מכירה אותו באופן אישי… כן הסכמתי להקשיב לו, אני לא מפגרת… ידעתי שהוא רוצה לסגור עניין בשקט בלי שזה ידלוף לכל מיני מקומות ויווצר בלאגן.
עשיתי כמה טלפונים, באמת כולם דאגו לי, מזל שאחי לא היה איתנו במועדון אחרת כבר מזמן צוות חיפוש היה יוצא לחפש אותי.
נסענו באוטו שלי הוא אמר "כדי שתרגישי נוח.." פוליטיקאי… אין דברים כאלה… איזה חיוך יש לחצוף הזה כובש לבבות אסור לי להכחיש.. אולי זה מה שהשאיר אותי איתו.. האופן שבו הוא שלט במצב.
נתתי לו לנהוג, ישבתי לידו… יצאנו מת"א לכיוון נתניה… בדרך היה מתח.. ואז הוא פתח בשיחה.. "הכרתי את אבא שלך ז"ל, הייתי בהלוויה" הסתכלתי עליו מופתעת ואמרתי: "מה הקשר שלך אליו?" שי: "שום דבר מכרים, אני מכיר את המשפחה שלך ואת בן.." כשהוא אמר את השם של אחי.. נזכרתי… שפעם הוא היה אצלנו בבית.. אמנם הם לא חברים כאלה קרובים אבל כן, הם מיודדים. הזכרתי לו את זה והוא אישר שזה נכון. "שי, מה אתה רוצה ממני? לאן הולכים?" שי:"אני רוצה שנחליף כמה מילים בצורה מכובדת"
הגענו לנתניה, ישבנו בגן מבודד וחשוך.. השעה הייתה די מאוחרת… "ליאן, אני יודע מה שמעת, ומה דיגדג לך להקשיב לשיחה של אבי ושלי יותר ויותר… זה עניין אישי למרות שאת מכירה את השמות וכל השטויות האלה, באמת כיבדתי את אבא שלך ואני מכבד אותו גם היום, וכמובן שגם את אחיך, אני מצטער שהמצב התערפל וסתמתי לך את הפה בצורה כזאת, את מבינה אותי נכון? אני לא רוצה שיהיו בלאגנים ותספרי לבן ואז התסבוך הזה ייצא החוצה.. אני פשוט רוצה לסגור את זה ביני לבינך…" אני: "אז ככה, אמת ששמעתי את כל השיחה שלכם, קודם כל זה לא ענייני העסקים שלך הם רק שלך, אבל יש בעיה אחת הבחור… שתכננת לפגוע בו…" שי:" נו… נוווו" אני:" הוא קרוב אליי מדי, הוא ידיד כמו אח"
ואז בום בום בום הפרצוף שלו כבר השתנה … "אני רואה שיש לי פה עסק עם בחורה לא פרייארית, ליאן הוא חייב לי כסף מפה ועד להודעה חדשה כבר יותר מדי זמן" אני: "כמה? , שום דבר לא שווה שתפגע בו אין מצב, ודרך אגב הוא היה איתי במועדון לפני זה בבית שלי כנראה הייתי שליחה של האל אם המצב יצא ככה לא?" שי: "אני יודע שהוא היה שם, אבל אל תתחכמי איתי, אל תתערבי בזה, הוא חייב לי 200.000 שקל ועוד יוצא לבלות הזין הזה?" אני: "אפ אפ אפ מה אתה מדבר ככה?" קמתי והלכתי ואז הוא תפס לי את היד, סיבב אותי אליו קרוב לתוך הפנים שלו ואמר: "אל תתעסקי איתי, ואל תכנסי לזה אני לא מציע לך מתוקה!" אני: "נחיה ונראה…" עזבתי אותו שם ונסעתי לכיוון הבית, לא הפסקתי לחשוב על כל מה שקרה בלילה ההזוי הזה… כמובן שלא תיכננתי לספר לאף אחד כלום אני לא כזאת.. אבל כן רציתי להשאיר את שי ככה על אש קטנה שלא יחשוב שאני הולכת לשמור על הסוד שלו… ולצאת נגד מישהו שגדלתי איתו בגלל חוב מסריח למישהו שהשיטות שלו לא כאלה מלהיטות בכדי לפתור עניינים!!!

לידיד שלי קוראים אליאב, הוא תמיד היה מסובך וגם אם לא תמיד היה מסתבך מחדש, אני מתה עליו הוא היה איתי בכל כך הרבה מצבים.. רק חבל שיש לו בעיה אחת והיא הימורים… הוא לא סיפר לי על החוב שיש לו אצל אדון שי, ונשבעתי שבבוקר למחרת אני הולכת לדבר איתו על זה כמה שיותר מוקדם גם ידעתי ששי לא יוותר בקלות… לקחתי את התיק הזה עליי… אחרי המון מחשבות נרדמתי.

למחרת בבוקר קמתי בשעה 10:00. אמא שלי בדיוק הכינה ארוחת בוקר… בזמן ההכנות שלה החלטתי לחקור קצת אם היא מכירה את שי והמשפחה שלו יותר טוב ממה שמדברים בחוץ…. "כן, בטח שאני מכירה אותם, הם משפחה טובה ההורים שלו גרושים, אבא שלו היה חבר של אבא כפרה עלייך… את מכירה אותו בפנים" אני: "באמת? מי זה?" אמא: "אריה.. נו מהגבעה" אני: "כןןןן בטח שאני מכירה…." נפל לי האסימון לאט מדי לא מתאים לי… אבל כבר תוכנית רצה לי בראש… ואז אמא שלי קטעה לי את חוט המחשבה… "יפה תואר הבחור הזה" אני: "נו אז מה אני יעשה לו" אמא: "רק אמרתי נו באמת.." אכלנו ביחד ארוחת בוקר ועפתי לחדר להתארגן כדי לדבר עם אליאב.
נסעתי לכיוון הבית שלו… וחוץ לבית אני רואה מלא משטרות התקדמתי כדי לראות מה קרה… ראיתי את אמא שלו בחוץ בוכה.. שאלתי אותה "חווה, מה קרה פה????"


תגובות (4)

ואו תמשיכי ועכשיו!!!!

29/11/2011 12:14

מצטרפ ת בשמחה לתגובתה של Taly73

הסיפור כתוב בצורה יוצאת דופן ממש נפלא תמשיכי בבקשה דחוף צהרים טובים ממני בקי

♥♥♥♥♥

30/11/2011 03:53

תודה יקירות, מה שלחתי את פרק 3 מה דעתכן עליו? תגיבו לי שם שאדע מה אתן חושבות :)
ליאן.

01/12/2011 06:01

אחר הצהרים נעימים לך ליהן היקרה!!!
אני כועסת על עצמי כי לא איתרתי אותך מיד אך עכשיו הכל ברור לי ואפילו הגבתי ב- 30.11.ש"ז על הסיפור המדהים שלך תמשיכי לכתוב דחוף ככל יכולתך באהבה בקי ♥♥♥♥

06/12/2011 07:03
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך