אתה אש… אני אש… ביחד נישרף פרק 3

ליאן2012 30/11/2011 1969 צפיות תגובה אחת

נסעתי לכיוון הבית של אליאב… ומחוץ לבית אני רואה מלא משטרות התקדמתי כדי לראות מה קרה… ראיתי את אמא שלו בחוץ בוכה.. שאלתי אותה "חווה, מה קרה פה??? חווה, אמא של אליאב: "אוי ליאן טוב שהגעת אל תשאלי, אני לוקחת את הבנות לבי"ס וכשאני חוזרת אני רואה את הבית מלא עשן ואליאב בתוכו נחנק… המשטרה אומרת רימון זרקו לנו לבית, מה זה רימון ? מי זה זרק לנו ? מה עשינו רע?"
היא לא הפסיקה לבכות ואני כבר ידעתי שהמצב הפך לחמור… הרגשתי אשמה כי ידעתי על האזהרות שהם מתכננים לשלוח לאליאב ולא הספקתי להגיע לפניהם… השועל הזה.. לא ישן בלילה… וכנראה גם לא בבוקר…
את אליאב פינו לבי"ח נסעתי לשם כדי לראות מה שלומו… הודעתי לחברה שלי, נוי שבאה איתי גם לבקר את אליאב… בד"כ לה אני מספרת הכל אבל על הלילה ההזוי של אתמול ועל המשך הבוקר המפתיע לא פצחתי במילה בדרך לבי"ח…. אבל היא כמו אחותי… נפש תאומה… היא מרגישה עליי הכל אז היא שאלה: "ליאן, אתמול במועדון יצאת לעשן ופתאום נעלמת… אחרי זה לא ענית לטלפונים, הודעת רק אחרי זה, איפה היית מה קרה… את נראית לא טוב אני דורשת שתספרי לי הכל אני מכירה אותה בכדי שתשקרי אותי" אני: "צודקת… מה אני חושבת להסתיר ממך משהו בכלל… אחרי זה נשב בארומה אני יספר לך הכל.." נוי:" חסר לך שלא.. עכשיו מה הקטע הזה עם הרימון עשן לבית של אליאב?" אני:"לא רוצה להגיד סתם… אבל נראה לי שהוא הסתבך.." הגענו לבית חולים, הוא שאף יותר מדי עשן כנראה ואיבד את ההכרה… שוטרים חיכו בחוץ… אבל כמובן שאליאב לא פתח את הפה…
נוי: "ליאן אני יורדת להביא משהו לשתות אני יביא לכם?" אני: "כן מה שאת רוצה את יודעת מה אנחנו אוהבים". אני: "אז מה אליאב… רוצה לספר לי את האמת עכשיו?" אליאב:"אין מה לספר ליאן" אמר בשיא הבאסה… אני: "אני יודעת הכל" אליאב: "מה איך?" אני: "שמע רגע משהו… בן יחפור לך והוא ירצה להתערב אתה יודע איך הוא תגיד לו שלא יכנס לזה ושאתה סוגר את זה…" אליאב: "מה למה מה את קשורה ליאן?" אני: "אני יעזור לך, אחרי צהריים אני יבוא לקחת אותך מפה… אני יסביר לך הכל. נוי, את נשארת? יש לי מה לעשות" נוי: "איזה מצחיקה את רק הגענו! ואמרתי שתשבי איתי אחרי זה!" אני: "אחרי זה חיים שלי מבטיחה לך" נוי: "טוב יאלה לכי אני יישאר איתו" קרצתי לאליאב עין שלא הבין מה הולך בכלל ויצאתי לדרך. לאן ?………. "אבא שלך ואבא שלו היו חברים פעם, את מכירה בפנים…" נסעתי לאזור תעשייה ידעתי שאני אמצא אותו שם… וכך היה… התביישתי אבל אגרתי את כל האומץ שבתוכי וניגשתי אליו… "אריה.. אפשר לדבר איתך רגע בצד?" אריה: "אהה את הבת של ישראל ז"ל נכון?" אני: "כן…" אריה: "בטח מותק בואי תיכנסי" נכנסתי לעסק שלו למשרד, הוא היה נחמד מאוד, אפילו נס קפה הוא הכין לי. "מה הביא אותך עד אליי ליאן?" אני: "הבן שלך, שי" הוא החמיץ פנים ולא הבין איך אנחנו קשורים אחד אל השני… "אתם מכירים? מה קרה ?" אני: "בחור שהוא כמו אח בשבילי הסתבך בהימורים… פגשתי את שי ואת חבר שלו אני לא רוצה להרחיב יותר מדי אבל הבנתי שהוא חייב לשי הבן שלך את הכסף… היום בבוקר גיליתי שנזרק רימון עשן לבית שלהם, חס וחלילה לא שאני מאשימה גם לא מתערבת, אבל רציתי לדעת אם יש דרך אחרת לסגור את הסיפור הזה" הוא הסתכל עליי במבט מעריץ כזה… והשיב בחיוך "כמה הידיד הזה שלך חייב, ובמי מדובר?" אני: "אליאב" אריה: "ממ כן… אני יודע על הסיפור, אפשר בטח שאפשר לסגור איך שתרצי כמה שתרצי" ואווווווו זה היה קל.. טוב לא חשבתי שהוא יוכל לעמוד בקסם שלי ובזה שאני הבת של ישראל אבי היקר…שאני מתגעגעת אלי כ"כ. השיא בפגישה היה שאבא של שי חייג אליו ואמר לו שיגיע מיד… כמובן שהוא לא ציפה לראות אותי פה.. ישר שהוא נכנס הוא אמר: "מה את עושה פה?" אריה: "שי תשב שנייה אני רוצה לדבר איתך" שי: "אבא אל תעקוף אותי אני מבקש" אריה: "תשב ותקשיב לי רגע !!!! , הבחור הוא כמו אח שלה מה הבעיה, תפרוש לו את התשלומים היא אחראית עליו שהוא ישלם, תוריד לו את הריביות מה שצריך שי" ממש העמיד לו עובדה… הרגשתי שבאותה שנייה שי שונא אותי בדם ומאחל שיקרה לי משהו, שי: "אבא ממתי אתה מתערב בעסקים שלי?" אריה: "אמרתי משהו ואתה תכבד אותו.. תסגרו יפה ביניכם את הפרשה הזאת ואני לא רוצה לשמוע מילה מעבר לשיחה שהתקיימה כאן" שי: "שיחקת אותה… הצלחת לסדר לו עסקה בת זונה, כנראה אבא שלי ממש העריך אותך" הוא לחץ לי יד שהכל סגור בסוג של ציניות ועצבים מעורבבים ולא שכח להזכיר "חסר לחמוד שלך שלא משלם בזמן" אריה: "הלו הלו מה קורה ביניכם? מה כל השנאה הזאת שי תרסן את עצמך ותכבד את מי שעומד מולך ובטח שאותה!!!" שי: "אבא, נראה לי שכיבדתי אותה מספיק.." אופס… מישהו פה כועס.. הוא יצא מהחדר ואני הודיתי לאריה בחיבה וכבוד… ויצאתי לדרך… נפגשתי עם נוי בארומה כמו שהבטחתי לה… סיפרתי לה הכל, היא מכירה אותו מסתבר ואת אבי הבחור שהיה איתו… "איזה אמיצה את ליאן אין אני מטורפת עלייך ממש עזרת אותו, סידרת לו עסקה שאף בחור טוב לא היה מסדר לו חחחחח" אני: "איזה קטע נוי… נראה לי הוא עוד שנייה רצח אותו שם אצל אבא שלו" נוי: "עזבי הכל רוצה לשמוע קטע הזוי..? אבי שדיברת עליו שהיה עם שי…? הוא התחיל איתי במועדון לפני שבועיים אז כשלא יצאת איתנו.." אני: "אהה וואיי איזה קטע זה הבחור שסיפרת לי שהחלפתם מספרים לא?" נוי: "בדיוק אחותי עליו אני מדברת…" אני: "הוא נראה טוב אבל… את יודעת איך הם אלה.." נוי: "אני יודעת אני יודעת יצא לי לחשוב עליו דיברנו פעמיים 3 אבל דחיתי אותו אין לי כוח להיכנס לזה… אם כבר מדברים שי הזה, חוץ מהפוזות שהוא עשה עלייך… אין שום סיכוי בעולם שהוא לא הסתכל עלייך… לא קיים דבר כזה" אני: "עזבי אותי ממנו זה שרוט לגמרי נוי … גם ככה הוא מקלל אותי עכשיו חחחח" ואז קיבלתי שיחה מאליאב… "ליאן כפרה עלייך, אני לא יודע איך להודות לך, לא רציתי שתהיי מעורבת בזבל הזה זה כבר משהו שמצתבר, מה הייתי עושה בלעדייך מהההה?" אני: "עזוב הכל עכשיו, רק אל תעשה פדיחות, תשלם בזמן כמו שצריך, תסגור עם שי את הכל וזהו… תפסיק עם ההלוואות וההימורים האלה זה לא בשבילך …" אליאב: "טוב תבואו אליי אחרי זה, כולם באים" אני: "אחרי זה נקפוץ" הורדתי את נוי בבית וחזרתי הבייתה… בן ישב בסלון ראה טלוויזיה עם חבר שלו קובי. בן: "ליאן בואי רגע…" פחדתי קצת שזה קשור ללילה והיום… לא היה לי כוח להיכנס לזה ושהוא יתחיל לחפור לי שזה לא בסדר ואני לא צריכה להתערב וזה פדיחות ובלה בלה בלה…. אבל הוא הפתיע אותי עם בשורה אחרת לגמרי..


תגובות (1)

היי ליאן אהבתי את הסיפור המדהים שלך תמשיכי מהר תודה בקי ♥♥♥

30/11/2011 08:25
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך