אתה אש… אני אש… ביחד נישרף פרק 4

ליאן2012 04/12/2011 862 צפיות 2 תגובות

אבל בן הוא הפתיע אותי עם בשורה אחרת לגמרי…. בן: "אני טס אחותי…" אני: "מה זאת אומרת טס לאן?" בן: "אני חייב לארצות הברית… איזה שנה שנתיים" אני: "ככה פתאום בלי להודיע כלום?" בן: "את תביני אותי בסופו של דבר".
הרגשתי מן חרדת נטישה שעטפה אותי… אבא שלי לא איתנו, אחי הגדול עוזב רק האל יודע מתי הוא יחזור… נשארנו שלוש בנות… אחותי הגדולה, אחותי הקטנה, אמי ואני…. שלא נדבר על זה אחותי הבכורה בכלל בעולם שלה… היא גרה רחוק ובאה מדי פעם לבקר… אני פחות בקשר טוב איתה מאשר עם השאר.
אני ובן המשכנו את השיחה… דמעות הציפו את עיניי… "מתי אתה טס?" בן: "שבוע הבא בע"ה" אני: "ומה עם אמא מה היא אמרה ?" בן: "אמא יודעת ממזמן…" קמתי וחיבקתי אותו ולחשתי לו: "תעשה מה שטוב לך.. אולי עדיף לך להתרחק קצת מפה".
לא יודעת למה אבל הייתה לי הרגשה שהמוות של אבא שלי גורם לאחי להתרחק מכאן… אבל בחיים לא העזתי להגיד על זה מילה. על כל מקרה זה סגור וחתום.. שבוע הבא אחי טס עם עוד שני חברים טובים שלו… וכנראה שיקח זמן עד שאראה אותו…
"טוב אני עולה להתקלח…" אמרתי, בן: "חכי שנייה עוד לא סיימתי.. אני רוצה להציע לך משהו" התקרבתי אליו ישבנו בפינת אוכל.. ואז הוא אמר "אני רוצה שהעסקים שלי יעבדו כרגיל, את תנהלי אותם" הפסקתי לנשום לשנייה..! עסקים של בן? שאלוקים יעזור לי.. זה לא קל..! זה להתעסק בעיקר עם גברים, כספים, ספקים, לקוחות מה לא? יש לו חברת הלוואות חוקית ענקית … שאבא שלי השאיר לו ועכשיו הוא מעביר אותה לי… "זאת עבודה של גבר בן מה יש לך? זה לא ימצא חן בעיניי אמא אני אומרת לך" בן: "אז בואי אני יספר לך סוד קטן שיישאר ביני לבינך…" אני: "מה ?……" בן: "לפני שאבא מת הוא כתב צוואה שדאגנו לא להראות לך עד השלב שאני אטוס לחו"ל.." אני: "מה קורה בבית הזה מסתירים ממני כל מיני דברים כאילו אני לא שייכת לכאן!!!" בן ניגש להביא את הצוואה שהוחבאה בכספת… והיה רשום בפירוש… כשבן טס לחו"ל החברה וכל הכסף שברשותה עובר לידי בתי, ליאן ולא אחרת… אני לא מבינה למה אבא שלי רצה שהחברה הגדולה הזו תהיה על הכתפיים שלי, בנוסף בכתב מודגש רשום שאני לא אנהל אותה לגמרי לבדי אלא היחיד שיעזור לי בכל מה שאצטרך יהיה לא מאשר נוראל…..
נוראל נוראל… זה כבר סיפור אחר הוא חבר של המשפחה……. הוא בכלל מרחובות בחור בן 24, אבל מה זה משנה לו… רחובות, נתניה, חדרה, ראשון הוא מבחינתו שולט על כל העולם ואשתו… וגם כן כל העולם ואשתו דופקים לו חשבון… לעבוד איתו? מה עכשיו….. זה חתיכת סיפור כזה…. אחד כזה שאחריו שיירה של בחורות מפה ועד ללבנון.. פרצוף יפה, קצת מתנשא למה זה נפל עליי?… אבל אם אבא שלי הדריך אותי יש סיבה לכל דבר… ולקחתי את זה בשתי הידיים…
בן: "יש לנו כמה ימים רצופים ללמוד על החברה הכל…. ולהסביר לך כמה דברים ליאן" אני: "בסדר.." בן: "אני מבין אותך.. זה לא קל אבל לא סתם אבא רצה שאת תהיי במקומי … וחוץ מזה נורל איתך, הוא תותח ואת מודעת לזה… אף אחד לא יפגע בך… כשהוא בסביבה, אבא ביקש בפירוש נורל ולא מישהו אחר אז אל תתערבבי יותר מדי עם אנשים, יש לך את הפקידה במשרד, שרית, היא מתקתקת הכל, תשני על זה הלילה… מבטיח לך שזה ישנה לך את החיים.. את בתוך תוכך אלופה בזה את יודעת חשבון, יש לך גישה לאנשים מכל הסוגים אפילו אני שאני פרמיטיבי כזה, סמכתי על ההחלטה של אבא, ואין לך מה לדאוג אמא יודע מהכל.. לאט לאט זה ירוץ באזור כולם יגשו אלייך וידעו שאת לא שונה ממני או מאבא ז"ל" אני: "טוב מאמי אני עולה להתקלח…" הרבה זמן לא עשיתי מקלחת כזו ארוכה… חשבתי על הכל… נעשה לי מיקס.. והחיים שלי קיבלו הפכה רצינית.
התחלתי לעכל את הרעיון לגבי החברה, בכל זאת מדובר בהמון כסף והיא רק שלי אני יוכל להתפתח מבחינה כלכלית ברמה גבוהה…!!! אז אמת לאמיתה הלכתי על זה בכל הכוח….! אז יאללה.. שיהיה בהצלחה…
וככה זה המשיך.. במשך כמה ימים רצופים קצת התנתקתי מהמסיבות והחברים והתחלתי ללמוד הכל מא-ת, כמובן שנכללו גם הפגישות עם בעלי העסקים שחלקם אני ממונת עליהם, ייפוי כוח ו… נא לא לשכוח הפגישה הסופית עם נוראל שכללה בהתחלה את אחי אבל לאחר מכן נשארנו לבד כדי לדסקס על הדברים…..


תגובות (2)

היי ליאן החביבה
ואוו אני המגיבה הראשונה זה מרגש, תקשיבי מתוקה שלי אהבתי את הסיפור שלך ורק רוצה לומר כי את כותבת מהמם ממש כך ותמשיכי בבקשה לכתוב כל דקה בזמנך הפנוי תודה ובהצלחה בכל אשר תפני ממני בקי ♥♥♥♥

06/12/2011 07:06

היי בקי, תודה רבה רבה רבה זה נותן מוטיבציה להמשיך לכתוב !!
אגב… התמכרתי לסיפורים שלך… אז גם את אל תפסיקי לעולם !!!!!!
ושוב תודה רבה רבה… ! :-) :-*

06/12/2011 15:10
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך