אז ככה , תודה ! תודה תודה תודה ! תודה ענקית שנתתם לי פה במה לכתוב ! ותודה שהגבתם קראתתם אהבתם דירגתם , בכל אחת מהדמיות בסיפור כל פעם שכתבתי פרק ניסתי לתת לדמות רגשות שאני הרגשתי באותו יום . החלטתי לתת לנטלי למות כי אז היה לי ממש היה קשה לבחור עם מי היא תהייה או עם ציקי או איתי , בתחילת הסיפור איתי ונטלי ממש התחברו רציתי שהם היו ביחד אבל הרגשתי שכאילו הדמות של ציקי רוצה אותה ואיתי לא כל כך נלחם מספיק להיות איתה . ציקי אף פעם לא היה מוכן לזוגיות עם נטלי הוא ידע שעם נטלי זה הולך להיות רצייני וקשר ארוך טווח אבל הוא לא שאל את עצמו אם הוא רוצה או מוכן לזה . איתי הייה מתפרפר מבחורה ולבחורה והוא אהב את זה אז ככה שגם אני , את אריאל לקח לי מלא זמן לעצב אותו , אנחנו הבנות תמיד חושבות שאם בן נותן לנו יחס חם אז אנחנו מאוהבות בו ואז מתברר שממש לא ואנחנו סתם מתאכזבות אז רציתי לעשות את זה עם אריאל שכאילו הוא קיבל את היחס החם מנטלי וחשב שהוא מאוהב בה אבל מתברר שלא . וזה בסדר להרגיש ככה . את מאיה בכוונה הקצנתי עם הפה הגדול שלה היא תמיד ידעה מתי לעשות סקנדלים וידעה איך לשנות את המחשבות של הדמיות , עד כמה שהיא די טיפשה היא יצאה הכי חכמה בבית . שיר .. שיר די שלא הראיתי את זה בסיפור נקרעה בין שני עולמות העולם של נטלי והעולם של מאיה , היא רצתה להתחבר לשניהן אבל נטלי ושיר יותר התחברו . דניאל אין לי כל כך מה לרשום עליו , בחור זהב באמת להיות עם מישהי מאז שהם קטנים ואז להתחתן איתה ? חלום של כל אישה כמעט . נטלי .. נטלי אני בעצמי לא יודעת איך לפצח אותה עדיין , עבר עלייה מלא והמון תאונות דרכים אונס חטיפה , והייתה נערת ליווי ולא מספיק היא גם יתומה אבל היא תמיד חייכה ואף פעם לא התלוננה על זה אף פעם לא ביקשה שירחמו עלייה וזה מה שאהבתי בה , מתי שהיה לה קשה היא לא הזכירה את הבעיות שלה היא לא התלוננה היא עשתה מה שצריך לעשות ! עשיתי סיכום קל על הדמיות אם יש לכם שאלות תשאלו בתגובות ואני אגיב לכם ואני אכתוב סיפור חדש , סיפור ממש מורכב וממש ממש מעניין ואני מקווה יותר ארוך בעזרת השם . תודה על הכל באמת , אין על כל התגובות שלכן בנות ! הפרק והסיפור עצמו מוקדש לכן !

את אף פעם לא מתגעגעת לדבר טוב , עד שזה נעלם – פרק 38 פרק אחרון

04/06/2015 1060 צפיות 4 תגובות
אז ככה , תודה ! תודה תודה תודה ! תודה ענקית שנתתם לי פה במה לכתוב ! ותודה שהגבתם קראתתם אהבתם דירגתם , בכל אחת מהדמיות בסיפור כל פעם שכתבתי פרק ניסתי לתת לדמות רגשות שאני הרגשתי באותו יום . החלטתי לתת לנטלי למות כי אז היה לי ממש היה קשה לבחור עם מי היא תהייה או עם ציקי או איתי , בתחילת הסיפור איתי ונטלי ממש התחברו רציתי שהם היו ביחד אבל הרגשתי שכאילו הדמות של ציקי רוצה אותה ואיתי לא כל כך נלחם מספיק להיות איתה . ציקי אף פעם לא היה מוכן לזוגיות עם נטלי הוא ידע שעם נטלי זה הולך להיות רצייני וקשר ארוך טווח אבל הוא לא שאל את עצמו אם הוא רוצה או מוכן לזה . איתי הייה מתפרפר מבחורה ולבחורה והוא אהב את זה אז ככה שגם אני , את אריאל לקח לי מלא זמן לעצב אותו , אנחנו הבנות תמיד חושבות שאם בן נותן לנו יחס חם אז אנחנו מאוהבות בו ואז מתברר שממש לא ואנחנו סתם מתאכזבות אז רציתי לעשות את זה עם אריאל שכאילו הוא קיבל את היחס החם מנטלי וחשב שהוא מאוהב בה אבל מתברר שלא . וזה בסדר להרגיש ככה . את מאיה בכוונה הקצנתי עם הפה הגדול שלה היא תמיד ידעה מתי לעשות סקנדלים וידעה איך לשנות את המחשבות של הדמיות , עד כמה שהיא די טיפשה היא יצאה הכי חכמה בבית . שיר .. שיר די שלא הראיתי את זה בסיפור נקרעה בין שני עולמות העולם של נטלי והעולם של מאיה , היא רצתה להתחבר לשניהן אבל נטלי ושיר יותר התחברו . דניאל אין לי כל כך מה לרשום עליו , בחור זהב באמת להיות עם מישהי מאז שהם קטנים ואז להתחתן איתה ? חלום של כל אישה כמעט . נטלי .. נטלי אני בעצמי לא יודעת איך לפצח אותה עדיין , עבר עלייה מלא והמון תאונות דרכים אונס חטיפה , והייתה נערת ליווי ולא מספיק היא גם יתומה אבל היא תמיד חייכה ואף פעם לא התלוננה על זה אף פעם לא ביקשה שירחמו עלייה וזה מה שאהבתי בה , מתי שהיה לה קשה היא לא הזכירה את הבעיות שלה היא לא התלוננה היא עשתה מה שצריך לעשות ! עשיתי סיכום קל על הדמיות אם יש לכם שאלות תשאלו בתגובות ואני אגיב לכם ואני אכתוב סיפור חדש , סיפור ממש מורכב וממש ממש מעניין ואני מקווה יותר ארוך בעזרת השם . תודה על הכל באמת , אין על כל התגובות שלכן בנות ! הפרק והסיפור עצמו מוקדש לכן !

כעבור 10 שנה –

" אבא בוא תראה את הציור שליי " נטלי חייכה והראתה לציקי אבא שלה את הציור שהיא ציירה מהגן , הוא חייך ונישק אותה
" אבא אני אוהבת אותך כי אתה אוהב את הציורים שלי " היא אמרה לו וחיבקה אותו חזק
" אני אוהב אותך המון יפה שלי " ציקי אמר וחייך . ציקי נשוי פלוס שתי ילדים , אחד בן 11 וקוראים לו נדב ונטלי הילדה בת 4 שהיא בגן הוא נשוי לספיר , ספיר מהבית החם זוכרים ? אחרי מה שקרה היא חזרה היא נעלמה כל הזמן הזה לבית של אחייה מתן . אחרי מה שקרה כולם נפגששו עם המשפחות שלהם אמא של ציקי כבר נקייה לחלווטין והאבא החורג שלו בכלא כולם עזבו את הבית החם ואין יותר בית חם .
" חזרנו " נטלי הודיעה בשמחה כשהם הגיעו לבית שלהם
" בדיוק חזרתם בזמן לארוחת ערב " ספיר אמרה בחיוך . איך זה קרה ? איך זה קרה שהם התחתנו ? אז ככה אחריי מה שקרה כולם היו בטראומה ספיר ניסתה לעודד אותם לאט לאט כולם התחילו לצאת אבל לציקי לקח שנתיים וכמעט לקחו אותו לבית משוגעים אבל ספיר לא וויתרה עליו ובזכותה הוא השתקם , התגייס לקרבי הצליח בלימודים אחרי הצבא והציע לה להיות החברה שלו היא כמובן הסכימה ואז הם התחתנו .
" אני הולך שנייה לחדר להחליף בגדים " ציקי אמר והלך לחדר כרגע הוא מנהל בצפר . הוא שנא את המנהל שלו והפך להיות מנהל בעצמו כזה אירוני .. הוא פתח את המגירה והוציא תמונה של נטלי .. נטלי מהבית החם אהובה שלו הוא נישק את התמונה
" יפה שלי אני מתגעגע , מחר זה 10 שנים בלעדייך .. " הוא אמר וחיבק את התמונה נטלי הייתה אמורה להיות השנה בת 26 אבל היא תמיד תשאר בת 16 . יודעים מה קרה בסוף עם שחר ? שחר בסוף חיה , אבל היא משותקת הכדור פגע לה בעורף בדיוק איפה שהעמוד שדרה . שחר במקום מיוחד שמטפלים באנשים משותקים . שחר עדיין בטראומה ענקית ממה שקרה .
ציקי החזיר את התמונה למגירה והלך לסלון לשבת לאכול .
" היי כולםם " דניאל אמר בחיוך ונכנס עם ירדן ההריונית ושהוא מחזיק את הילד שלו נאור ביד
" יאללה בואו שבו לאכול כבר !" ספיר אמרה וכולם צחקו והתיישבו לאכול .

" תלחצי , תלחצי ! " רוצים לשמוע משהו מצחיק ? שיר ומאיה יולדות באותו לילה , שיר התחתנה עם עידו כמובן שהם נפרדנו ואז אחריי כמה שנים הם חזרו ושנה שעברה התחתנו אבל אריאל ומאיה לא נפרדנו מאז . מאיה לא הצליחה לישון בלילות ואריאל היה שם בשבילה .
" זה בן ! "
" זאת בת ! " לשיר יצאה בת ולמאיה יצאה בן
" יששש ישש ישש שזה בן תודה לאל !" אריאל הריע בשמחה וכולם צחקו .
" לחיים ! " כולם הריעו לכבוד איתי , איתי עכשיו התקבל להיות מנכ"ל של חברה מאוד מצליחה בארץ ובחו"ל . יש לו אישה אך אין לו ילדים . מי האישה? אישתו זאת לי , לי זאת בחורה מהשכבה שלו שהייתה ביסודי , הם נפגשו במקרה בנמל התעופה והכירו מחדש וקלטו שהם היו באותו בצפר כשהם היו קטנים .

יום האזכרה של נטלי –

" אז מה רק בפעם בשנה כולנו נתאסף שוב ? " איתי אמר וחיבק את כולם הציג לכולם את לי היפה .
" נכון רק באזכרה של נטלי אנחנו נפגשים , החבורה שלנו התפרקה הא ? " שיר אמרה היא ומאיה היו על ספיקר מכיוון ששתיהן בבית חולים כרגע הן לא היו יכולות לבוא לאזכרה של נטלי
" אני מתגעגעת אלייה .. . " מאיה אמרה ואז נהייה שקט .. ואז היא פרצה בבכי וכולם ביחד איתה .
" אחרי מה שקרה לנטלי עשיתי חיפוש בבית החם בחדר שלה , החבר'ה מהבית החם תמיד היו מצלמים סירטונים של עצמם .. פשווט תראו . . " יואב אמר והקרין סרט של נטלי
" נו .. נו אתה מצלם !? " נטלי אמרה
" כן כן . . " היה את הקול של ציקי והיא צחקה
" אז ככה , זה האוטו של ציקי .. אוטו יפה אבל אני לא אוהבת את האוטו שלו את של דניאל יותר כי הוא יותר נורמלי ולפחות שם המזגן עובד ! " נטלי אמרה וצחחקה
" הי הי הי , לא צריך מזגן אפשר לפתוח חלונות " שמעו את ציקי וכולם צחקו אחרכך ציקי שם את המצלמה וראו שהוא התקדם לנטלי הוא הרים אותה וסובב אותה והיא צחקה היא הייתה מאושרת , ואז הם התנשקנו . ציקי המבוגר יותר כן ? עצם עיניים הוא כאילו הרגיש כאילו נטלי עכשיו יושבת לידו ומחזיקה לו את היד .
" כל הזמן דבוקים לתחת אחד שני " שמעו את מאיה .וכולם צחקו ואז הסרטון הפסיק .
" לצערי הרב זה הסרטון היחיד שיש לי מנטלי . . " יואב אמר וציקי הרכיב משקפי שמש וירדו לו דמעות . הוא ניגש לקבר שלה ונישק את התמונה שלה
" אני מקווה שטוב לך .. הא ? אני זוכר מה שאמרת לי . שאת אוהבת אותי , למה אמרת לי רק בסוף !!? למה לא אמרת לי מההתחלה ? למה ? אני בחיים לא אשכח את האחיזה שלך את הריח את המגע הצחוק השפתיים , הנשימות החיבוקים .. אני אוהב אותך נטלי ! הלוואי והיית חוזרת הלוואי ואני הייתי פה עכשיו במקומך ! " ציקי אמר לה הוא נישק לפרידה וחזר לחיים שלו .


תגובות (4)

אני מאוד אהבתי את הסיפור שלך! זה היה הסיפור שדרכו הגעתי לאתר המקסים הזה, אני עוקבת אחרייך מהפרק הראשון ואין פרק שלא קראתי :) האמת היא קצת חבל לי שהסיפור פתאום נסגר מהר אבל זאת החלטה שלך מה לעשות עם הסיפור! בכל מקרה אני מאוד אהבתי את הסיפור ואת הצורת כתיבה שלך!!

04/06/2015 16:02

אני חולה על הסיפור!
אני ממש אוהבת את צורת הכתיבה שלך, התמכרתי לסיפור הוא היה ממש יפה!!!
חבל לי שנטלי מתה כי הייתי רוצה שהיא וציקי יהיו ביחד אבל אהבתי את זה שהוא אוהב אותה עדיין יותר מאשר את ספיר, וגם את זה שהוא קרה לילדה של על שמה!
תמשיכי לכתוב!!
באהבה, כותבת האהבה3>

04/06/2015 16:20

אני לא מאמינה שזה נגמר
את כותבת מהמם
ואני גם לא מאמינה שנטלי מתה אני פשוט בכיתי
בחיים לא בכיתי מסיפורים !
וזה פשוט סיפור מדהים!

04/06/2015 18:18

וואו. פרק חזק.
חבל לי שהסיפור נגמר כי הוא היה ממש טוב, אבל הוא נגמר בדרך מאוד מספקת.
מבטיחה שאני אנסה לעקוב אחרי הסיפור החדש☺

04/06/2015 22:43
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך