הילה =]
הזנחתיי מצטעררת המון !!! אין לי זמן לכלום,כל שבוע ישלי מבחן חדש או שעד שסוף סוף ישלי זמן פנוי אני יוצאת עם חברות,אני חוזרת לבית בשעות מטורפות מבצפר אזז סוורייי אם הזנחתי ואני מקווה שלא שכחתן אותי כי אני? ממש אבל ממש לא שכחתי אותכן !!
אוווהבת ♥

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 24 !

הילה =] 18/02/2014 5007 צפיות 6 תגובות
הזנחתיי מצטעררת המון !!! אין לי זמן לכלום,כל שבוע ישלי מבחן חדש או שעד שסוף סוף ישלי זמן פנוי אני יוצאת עם חברות,אני חוזרת לבית בשעות מטורפות מבצפר אזז סוורייי אם הזנחתי ואני מקווה שלא שכחתן אותי כי אני? ממש אבל ממש לא שכחתי אותכן !!
אוווהבת ♥

נקודת מבט של ליאור-
הלכתי לחצר,שתיתי עוד קצת ונפרדתי מכולם, "מה אחי ?אתה פורש ? " אמר עומר , "כן" , "מה? רק 12 וחצי בלילה" , "אני הולך להילה, הא שומע ? אני בא לישון אצלך היום" , "סבבה נישן כפיות נסיכה שלי ?" אמר , "ברור מהממת שלי " צחקתי , "יאללה אני עפתי ביי". נתתי לכולם חיבוק ויצאתי מהבית של נאור, הלכתי לכיוון של הבית של הילה, הוצאתי סיגריה והתחלתי לעשן כבר לא ידעתי מה לעשות עם הילה, עם עצמי , קיבלתי עצבים ועישנתי יותר ויצא שעישנתי קופסא שלמה של סיגריות עד שהגעתי לבית שלה,טוב למזלי יש לי עוד קופסא בתיק שהשארתי אצל נאור , שלחתי לעומר הודעה " אל תשכח לקחת את התיק שלי מנאור", "סבבה" שלח לי חזרה.
הגעתי לבניין שלהילה,והתחלתי לעלות במדרגות עד שהגעתי לדלת של הבית שלה, דפקתי על הדלת,ואמא שלה פתחה לי את הדלת,"מה קורה ליאור ?" , "הכול טוב מה איתך?" , "בסדר" והכניסה אותי לתוך הבית, "מה קרה שאת לא יושנת?" , "סתם אני רואה סרט" , "הא וכבר חשבתי שהערתי אותך " ,"לא מהפתאום?" חייכה, " תגידי הילה בחדר ?" , "כן" , "סבבה" והלכתי לחדר שלה , ראיתי שהדלת של החדר שלה פתוחה קצת , פתחתי אותה יותר, ונכנסתי לחדר, ראיתי אותה יושנת במיטה, מחבקת את הדובי שהבאתי לה ביום הולדת,מילה שהיא יושנת כמו נסיכה.
ישבתי על הכיסא שהיה לה בחדר ,ישבתי עם פישוק עם המרפקים על הירכיים והגוף נוטה קדימה והסתכלתי עליה,ולאחר מכן עלו לי מחשבות לראש, איך זה שבחיים לא ראיתי אותה כחברה שלי ורק כידידה שלי ככל שחשבתי עליה ,נזכרתי שפגעתי בה יותר והסתכלתי למטה לכיוון הרצפה.

נקודת מבט של הילה-
אחרי הנשיקה עם ליאור,הרגשתי הכי מעופפת שיש ,האמת? שחיכיתי לה, אבל אז אחרי שהתנתקנו הוא פשוט אמר מצטער ,קם והלך.
ידעתי שהוא חושב שהנשיקה הזאת בשבילו היא סתם טעות,ופשוט בגלל שהוא מצוברח אז הוא נישק אותי, אני פשוט צריכה להפנים שהוא לא אוהב אותי,ואם הוא כן אוהב אותי זה בתור ידידה שלו ולא מעבר.
החלטתי לחזור לבית מאשר עכשיו ללכת לבית של נאור ולראות את ליאור,ידעתי שאני ירגיש לא בנוח אם מה שקרה,אז העדפתי פשוט לחזור הביתה ,לאחר ארבעים דקות מעיין התקשרה אליי,ושאלה למה לא באתי,חירטטתי לה שאני לא מרגישה טוב,אבל זאתי ישר עולה מתי אני מחרטטת אותה או שאומרת לה את האמת,לבסוף אמרתי לה שלא באתי בגלל ליאור,ואמרתי לה שלא תעשה או תגיד לו כלום אבל זה לא עניין אותה ואמרה ביי וניתקה.
נכנסתי להתקלח ,לאחר חצי שעה של מקלחת,שמתי פיג'מה של מיקי מאוס בצבע ורוד חלש, ראיתי קצת טלוויזיה עם אמא ,והכנתי לי לאכול, אחרי שאכלתי ,ראיתי את התוכנית הכוכב הבא,לאחר שהתוכנית נגמרה ישבתי על המחשב ושמתי שירים שקטים,והייתי קצת בפייסבוק,בסביבות השעה 12 בלילה הלכתי לישון,חיבקתי את הדובי שליאור הביא לי ונרדמתי.
לפתע הרגשתי את הרטט של הפלאפון ,לכן קמתי וראיתי מישהו יושב לידי בפישוק עם הגוף נוטה קדימה ומסתכל על הרצפה , "ליאור ?" ,והוא הרים את הראש, "מצטער הערתי אותך? " , "לא,אבל מה אתה עושה כאן?לא היית צריך להיות אצל נאור?" והתיישבתי על המיטה, "הייתי ובאתי לפה כי רציתי לדבר איתך על מה שקרה היום בים" , "ליאור אין על מה לדבר" , "למה לא ?" , "כי ככה,הכול בסדר" , "תפסיקי להגיד כבר שהכול בסדר,שום דבר לא בסדר" צעק טיפה, "אווקי…מה לא בסדר?" , "לא יודע אני בתסביכים עלייך" וקם מהכיסא והתחיל ללכת בחדר , "תסביכים עליי ? מה קרה ?" ,"לא יודע,עזבי אני הלכתי" והוא יצא מהדלת,נשענתי על הקיר ולקחתי את הפלאפון,שלחתי לליאור הודעה," אתה לא יכול להגיד לי שאתה בתסביכים עליי ופשוט ללכת בלי להסביר לי ".

נקודת מבט של ליאור-
יצאתי מהבית של הילה,ולפתע שמעתי צלצול של הודעה , הילה שלחה לי הודעה ,אני יודע שיצאתי זבל שאמרתי לה שאני בתסביכים עליה ופשוט הלכתי אבל האמת? התחרטתי בכלל שסיפרתי לה שאני בתסביכים עליה כי ידעתי שאני לא מתאים לה ,אני ילד חרא אני רק יפגע בה יותר ממה שאני פוגע בה בתור ידיד שלה , התחלתי לבעוט באבנים והתחלתי לחשוב מה לעשות עם עצמי,הייתי עצבני רצח ,רציתי עכשיו רק את הסיגריות שלי ואת האלכוהול,ראיתי שהשעה 2 וחצי,התקשרתי לעומר ושאלתי אותו איפה הוא ? , הוא אמר לי שהוא בבית של לינוי כי אין לו מפתח לבית, הלכתי לבית של לינוי, דפקתי על הדלת,ולינוי פתחה לי את הדלת, "חיימי" , "כפרה" אמרתי ונכנסתי לבית.
שכבתי על הספה, ועומר בא לשבת עליי,"זוז י'מסריח לפני שתמחץ אותי ולא תראה אותי " ,"אבל התגעגעתי אלייך אישתי ", "גמאני אלייך בעלי","הייי למי קראת אישתי ?" שמענו את לינוי צועקת, "לליאור" אמר עומר, "חשבתי שאני האישה היחידה שלך " , "נכון את האישה היחידה שלי,אבל הוא האישה השנייה שלי "צחק. "מילה שאני יתן לך סטירה" אמרה ,"בואי נראה" ושכב על הספה השנייה ,לינוי באה לעומר מאחוריי הספה והביאה לו כאפה , מילה שנהיה לו וואחד דופק שם. "פייי ישלה אומץ זאתי הא? " אמרתי , "רוצה גם אתה סטירה ?" , "למה אני ? מה עשיתי ?" , "סתם משחק בחברה שלי " , "אני משחק?,את שרוטה ?,למה שאני ישחק בה ?", "כי הלכת אליה עכשיו ואם לא חזרת מאושר אז כנראה ששוב עשית משהו לא טוב" אמרה ,"מה לא טוב ? אני מגן עליה מאנשים דבעים כמוני, ומגן עליה ממני במיוחד", "למה ממך?מה אתה כבר יכול לעשות לה ?" , "אני יודע שאני חרא,אני יודע שאני יפגע בה יותר ממה שאני פוגע בה ככה בתור ידיד שלה ,אני חרא של בנאדם בקיצר".
"מי אמרה לך את זה ?" , "אף אחת אני פשוט יודע שאני אפגע בה" , "אתה יודע שעצם זה שהלכת אליה וברחת רק פוגע בה יותר", "אבל מה אני יעשה ? רציתי להגיד לה שכן אני אוהב אותה,אבל אני רק יפגע בה" , "תגיד ליאור ? אתה אוהב אותה ? אבל בלי קשר לזה שתפגע בה או לא" , "כן" ,"המון?" , "כן נשבע לך שהנשיקה הזאת עשתה לי משהו,לא שלא היה לי כלום לפני זה,פשוט הנשיקה הזאת רק פתחה לי את העיניים יותר". ואז פתאום עומר קם ונתן לה כאפה בתחת, "יווואווו עוממר אתה תתחרט על זה " , "זה על הדופק המהמם שעשית לי". והם התחילו לרדוף אחד אחרי השני בסלון ובמטבח, מילה שקינאתי בהם,שסוף סוף הם זכו לאהבה כזו, טוב מה ישלי ?התחלתי לדבר כמו איזה אחד קוקסינל מאוהב,מודה שאני מאוהב,אין הילדה הזאת פשוט הרסה אותי. הלכתי להחליף את הבגדים,שמתי חולצה לבנה ומכנס אדידס ונשכבתי על הספה ונכנסתי לפייסבוק וכתבתי סטטוס.

נקודת מבט של הילה-
קמתי בשעה 2 וחצי בצהריים,עדיין לא קלטתי מה הלך אתמול בערב עם ליאור, והוא אפילו לא הגיב לי על ההודעה שכתבתי לו,אוח' ילד מעצבן,הלכתי לצחצח שיניים ושטפתי פנים,הלכתי למטבח להכין לי טוסט עם זיתים והכנתי נס בדיוק כמו שאני אוהבת,לקחתי את הצלחת והכוס וישבתי בסלון,ראיתי טלויזיה ותוך כדי אכלתי ,לקחתי את האייפון ונכנסתי לפייסבוק וראיתי כל מיני סטטוסים עד שראיתי את הסטטוס של ליאור:
~ Lior Amar ~
"כבר לא כותב על אלף בחורות אצלי בחדר, כי יש לי אותך וזה מה שאני צריך… לילה טוב :)"
לא הילה,תירגעי ותנשמי את יודעת שזה לא עלייך, התחלתי לחשוב ,הוא לא אוהב אותי,אז הסטטוס הזה לא עליי בכלל,למה שיהיה עליי?הבנאדם בכלל אומר שהוא בתסביכים עליי ולא מסביר לי כלום, אווף אני לא יכולה איתו.
נכנסתי לוואטסאפ וראיתי שליאור כתב לי "בוקר טוב" בסביבות השעה 12, לא עניתי,למה שאני יענה ?שאני שלחתי לו הודעה אתמול הוא לא ענה אז למה שאני יענה לו? פשוט ילד זבל.
התקשרתי ללינוי ושאלתי אותה אם באלה לבוא לקניון והיא כמובן הסכימה, התקשרתי גם למעיין ושאלתי אותה אם היא באה לקניון והיא אמרה שכן,קבענו להיפגש שם בסביבות 6 וחצי,ראיתי שהשעה עכשיו 3 וחצי, ראיתי את הסרט יצאת גבר, ובשעה 5 וחצי בערך נכנסתי להתקלח,לאחר שיצאתי לבשתי ג'ינס בהיר עם קרעים וגופייה כחולה עשיתי קוקו גבוה, שמתי את השרשרת עם השם שלי,עגילים בצבע לבן, שמתי נעלי בובה אפורות של אדידס שמתי איילינר,סומק בקטנה,מסקרה ואודם בצבע אדום בורדו ,עשיתי פן ובסביבות השעה 6 ורבע יצאתי מהבית.
התחלתי ללכת לתחנת אוטובוס כדי להגיע לקניון,בנתיים שחיכיתי לאוטובוס,ליאור התקשר אליי "מה קורה ?" , "בסדר מה איתך?" שאלתי,"סבבה,היום אני ואת נפגשים" , "מי אמר שבאלי ?" , "הא יעני את לא רוצה?" שאל , "לא" , "טוב סבבה,לא הכרחתי אף אחד" , "טוב…ביי" , "ביי" אמר וניתקתי את השיחה.

נקודת מבט של לינוי-
קמתי בבוקר בסביבות השעה 11 וחצי ,ראיתי שעומר ישן לידי אז התחלתי לקפוץ עליו,והוא בכלל לא זז מטר, התחלתי לנשק אותו וגם אז הוא לא הגיב,אווף ילד מעצבן חשבתי לעצמי אז הלכתי לסלון וראיתי את ליאור יושן על הספה,הערתי אותו "נוו תני לי עוד חמש דקות " אמר, "תזכור אם אתה לא קם עוד חמש דקות אתה מקבל דלי של מים על הפרצוף" , "טוב אחי" אמר , "חוצפן אעעלק אחי" בנתיים הלכתי למטבח הכנתי לי לשתות ולאכול , ואז הילה התקשרה אליי ועניתי לה "מה קוורה חיימושית?" שאלתי , "הכול טוב מהאיתך?" , "סבבי,מה שמעתי שהיה לך בלאגנים אתמול עם ליאור?" , "סתם אמר שתסבכתי לו את החיים והלך אחר כך שלחתי לו הודעה והוא לא ענה לי עליה בכלל" , "וואלה ?צריך לטפל בו" מלמלתי , "מה ?" אמרה, "כלום" , "טוב,באלך לבוא היום לקניון?" , "סבבה בסביבות השעה 7 בערב?" שאלתי , "כן,אני יגיד גם למעיין לבוא" ,"סבבה,יאלה אני ידבר איתך יותר מאוחר"," סבבה יאלה ביי" אמרה וניתקה.
הלכתי לסלון ולא ראיתי את ליאור פתאום,איפה הוא נעלם? ,לאחר כמה דקות ראיתי אותו ,אני יחזור עוד שעה יאלה ביי" אמר ויצא מהדלת.

נקודת מבט של ליאור-
לינוי באה להעיר אותי וואי מילה שהיא חופרת,לא נותנת לישון הילדה הזאת אחרי כמה זמן קמתי והלכתי למקלחת לצחצח שיניים,שטפתי פנים,לבשתי מכנס טרנינג של אדידס וחולצה לבנה,שמתי בושם ועגיל באוזן, שמתי נעלי ספורט בצבע לבן של אדידס.לקחתי את האייפון חיברתי אליו אוזניות ויצאתי מהבית של לינוי,שמתי את האוניות באוזניים והתחלתי לרוץ,וואי איזה קשה זה לרוץ,שנים שלא רצתי וגם הסיגריות האלה עוד מקשות עליי,המשכתי לרוץ ואז הפסקתי לרוץ והתחלתי ללכת,החלפתי שירים באייפון, ואז אמא שלי התקשרה.
"הא אמא ?" , "מה קורה ?" שאלה, "הכל טוב מה איתך?" , "סבבה,תקשיב ישלי חדשות טובות בשבילך" ,"והם?" שאלתי כלא מבין,
"תבוא לבית נספר לך" ,"סבבה אני עוד שלוש שעות שם" , "טוב ביי" אמרה וניתקה.
המשכתי לרוץ אחרי ריצה של שעה הגעתי לבית של לינוי,נכנסתי להתקלח ,לאחר שהתקלחתי ,לבשתי ג'ינס וחולצה לבנה,שמתי שרשרת
של מגן דוד שמתי נעליים לבנות של אדידס ,שמתי בושם ,סידרתי בחפיף את השיער ,הלכתי למטבח ואז עומר קרא לי לבוא למרפסת,
הלכתי למרפסת "הא אחי ?" ,"מה אתה הולך?" שאל, "כע" , "למה ?", "אנאערף אמא שלי אמרה לבוא לבית ישלה איזה דיבור שהיא צריכה לעשות איתי" ,"הא הבנתי אחי,בטח דיבור אתה צריך לקבל מכות כי באת לפה " ,"פ'חחח רק לי יביאו מכות" ,"נו בטח" ,"מה בטח?שהולידו אותך ישר נתנו לך כאפה" , "מצחיק י'קוקסינל" אמר , "טוב יאלה אני הלכתי" ונתנו חיבוק גברי ויצאתי מהבית.
עליתי לאוטו ונסעתי לכיוון הבית,לאחר שעתיים הגעתי לבית,עליתי לבית , נכנסתי לבית וראיתי את אמא שלי,אבא שלי ואת נועה יושבים בסלון ורואים טלוויזיה,ישר שהם ראו אותי,נועה רצה אלי וחיבקה אותי,לאחר מכן אמא שלי ואז אבא שלי נתן לי את החיבוק הגברי , "טוב מה אתם מחבקים אותי כאילו אני הולך למות?", "יואו עוד פעם הוא מדבר שטויות" אמרה אמא, "טוב טוב מצטער,אז קיצר מה הולך?" , "תקשיב אני ואמא החלטנו שאנחנו חוזרים לאשדוד",אמר אבא "היום אנחנו אורזים את הכול ומחר בבוקר נוסעים חזרה" אמר.


תגובות (6)

תמשיכיי

18/02/2014 06:56

מושלםםםם תמשיכייייייי דחוףףףףףף

18/02/2014 07:04

באמת נעלמת.. לא שכחתי אותך ;) תמשיכי!

18/02/2014 07:43

תמשיכי בבקפליז

18/02/2014 13:59

<(")

13/03/2014 19:37

גברתת מישהי פה הבטיחה לי פרק יום רביעי!
דרך אגב הבגרות יצאה מעולה יצא לי ספרתית חחחח.
תמשיכיי כברר3>

11/05/2014 19:49
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך