הילה =]
מקווה שלא יצא לי פרק משעמם :)
אוהבת אותכן :)

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " פרק 12 ♥ !

הילה =] 11/08/2013 1492 צפיות 5 תגובות
מקווה שלא יצא לי פרק משעמם :)
אוהבת אותכן :)

נקודת מבט של עומר-
הגענו לפארק,קראתי לנאור שהגיע לפארק אחרי 10 דקות "אנחנו חייבים לשכנע אותו לדבר עם הילה לגבי מה שקרה עם אופק,היא לא תאמין לו אנחנו צריכים גם לדבר איתה רק ככה היא תדע שליאור לא משקר.
"סבבה אחי ,בוא נדבר עם ליאור",קראנו לליאור שיבוא אלינו כי היינו עם הבנות וגם הן רצו לדעת מה באמת קרה בין ליאור והילה,דיברנו איתו על מה שקרה עם אופק ואמרנו לו שילך לדבר עם הילה לגבי מה שאופק רצה לעשות ומצידנו גם אני וגם נאור נבוא ונגיד לה.
"אחי,היא לא רוצה לדבר איתי בכלל מאז אותו יום שצעקתי עליה בבצפר לפני חודש משהו כזה שהייתי עצבני ושנכנסתי לכיתה ויצאתי רק עם הסיגריות והיא יצאה אחרי דקה אחריי". ענה
"וואלה חודש אתם לא מדברים,מה קרה באמת ביניכם ? " , "עזוב,סיפור מהתחת,אתה לא רוצה לדעת " , "יאללה י'חמאר ספר כבר " .

נקודת מבט של ליאור-
לא ידעתי אם לספר או לא,לבסוף החלטתי לספר גם לנאור ועמור וגם לבנות ,הם חברים שלי ממש כמו משפחה שנייה שלי,אם לא הם אז מי עוד ? , סיפרתי להם על זה שהיה מצב שיכלתי להיות אבא ,הם היו בהלם , "י'חמור לך לבית שלה ותספר לה מה קרה איתך ועם מורן ושהוצאת עליה את העצבים" אמרה לינוי, עישנתי את הסיגריה עד הסוף וקמתי ואמרתי ביי לכולם והלכתי לכיוון הבית של הילה.
הגעתי אליה לבית,דפקתי על הדלת, "מה קורה אוסנת ? " , "הכול בסדר מה איתך ? " , "הכול טוב…תגידי הילה בבית ? " , "כן בחדר שלה" ,"תודה" , הגעתי לחדר שלה וחשבתי אם לדבר איתה או שלא,הייתי מבולבל מאוד,לבסוף דפקתי על הדלת, "פתוח" היא צעקה , פתחתי את הדלת ושאלתי "מה קורה ? " , "בסדר " , "אני צריך לדבר איתך " , "דיי ליאור,אנחנו רבים ומדברים ואז משלימים,דיי זה נמאס עליי כבר,תבין כבר אני לא יכולה יותר,אין לנו על מה לדבר יותר " , "ישלנו על מה לדבר,תאמיני לי" ,אמרתי. "ליאור אנחנו מדברים ורבים ואומרים דברים שאנחנו לא מתכוונים אליהם,מספיק כבר אני לא רוצה יותר לפגוע בך או להיפגע בעצמי " ,היא התחילה לבכות.
"הלוו … דיי לבכות,אני לא יכול לראות אותך בוכה זה שובר אותי,אבל אני חייב לדבר איתך " , "ליאור,דיי מספיק הדיבורים האלה כבר לא עוזרים לא לי ובטח שלא לך" ,"אני מצטער" ,"רואה?אנחנו רבים ואז אחד מאיתנו מצטער,בוא נחסוך את זה עדיף לשנינו" ,"ככה ? זאת הדעה שלך ? " שאלתי, "כן,אני מתגעגעת לליאור של פעם שלא היה צועק עליי , אני מתגעגעת לליאור הזה שהיה מגן ושומר עליי",המשיכה לבכות.
לפתע אופק נכנס,"מה הולך פה ? "שאל , "כלום" ענתה. "יאלה צא מפה " אמר לי , "פ'חח נראלך שאני יקשיב לך י'הומו ? " , "יש מצב שכע " , "אז יש מצב שאתה טועה "אמרתי , "צא כבר מפה,הפרצוף שלך לא בא לי בטוב " , "וואלה עוד מעט יבוא לי בטוב להביא לך אגרוף לפרצוף " . "דיי כבר שניכם,מה אתם ילדים קטנים ? " . "תקשיב לידידה שלך ,היא יודעת מה טוב בשבילך " אמר. "יש לך מזל שהיא פה למה אם לא ממזמן הייתי שובר אותך". אמרתי ויצאתי מהבית של הילה.

נקודת מבט של נאור-
לאחר שליאור הלך לבית של הילה,אני ומעיין עפנו הפארק והלכנו לקולנוע, קניתי כרטיסים לסרט שבחרתי,לפתע איזו אחת באה אליי ושאלה אותי אם אני זוכר אותה היא הייתה מוכרת לי, השבתי שלא,היא הזכירה לי איך קוראים לה ואמרה שקוראים לה טל.
"האאא טל,מה קורה ?ידעתי שאת מוכרת לי אבל לא זכרתי" , "הכול בסדר " , אני וטל היינו חברים בכיתה י' ונפרדנו בגלל שהיא עברה לעיר אחרת. "אתה יודע?מאז שאני ואתה נפרדנו אני לא הפסקתי לחשוב עלייך " . "וואלה ?אבל אני מצטער ישלי חברה"
"מאמי מי זאת ? "שאלה מעיין , "זאתי שסיפרתי לך עליה שהייתה חברה שלי בכיתה י' " , "היי…מקוורה ?" שאלה טל, "בסדר,נאור אני נכנסת לאולם " ,"נאור נו אז מה אם יש לך חברה? תיפרדו אתה יודע שאני ואתה בחיים לא היינו נפרדים אם לא הייתי עוברת עיר,היינו תמיד ביחד,הייתי האהבה הראשונה שלך בחיים " ,וליטפה לי את הלחי.
"אני יודע שהיית האהבה הראשונה שלי ואת זה אני לא ישכח,אבל ישלי חברה שאני אוהב אותה עד השמיים ואני לא יכול בלעדייה".
"טוב,חבל יכלנו להיות זוג מהסרטים ,אבל איך שאתה רוצה ".

-למחרת-

נקודת מבט של ליאור-
השעון מעורר צילצל ,קמתי ,ציחצחתי שיניים ,התלבשתי,החלפתי עגיל באוזן,שמתי בושם וירדתי לסלון ,לקחתי את האוכל ויצאתי לכיוון הבצפר, ראיתי את הילה בדרך לבצפר,קראתי לה ,היא הסתובבה וראתה אותי והחליטה להמשיך ללכת , התחלתי לרוץ "נו חכי,אני לא בכושר " , "מה ליאור ? מה אתה רוצה ? ", "סתם,לדבר איתך " , "אמרתי לך אין לנו על מה לדבר", "סבבה מכבד את זה,ישלי רק שאלה אחת ואני עוזב אותך " , "נו,תשאל" , "איך את רוצה שאני יחזור להיות ליאור כמו של פעם אם את לא נותנת לי להראות לך שאני כמו פעם ולא נותנת לי לדבר איתך בכלל ? " . "יש דרכים להראות חוץ מדיבורים אתה יודע" אמרה.
"סבבה,אני יחשוב על משהו,תהיי מוכנה בשמונה " , "טוב " ,והלכנו ביחד לבצפר.
התחלתי לחשוב מה לעשות כדי להראות לה שאני עדיין אכפתי כלפייה,שאלתי את מעיין מה לעשות אז היא הציעה "תלכו לטיילת,היא אוהבת את הדברים האלה" , "כן אני יודע,אבל אין לי כוח להסתבך עם החבר שלה,היית צריכה לראות מה היה אצלה בבית,עוד שנייה היינו הולכים שוב פעם מכות", "איאיאי ליאור תהיה בריא,אבל ממתי אכפת לך מחבר של הילה ? " , "אכפת לי כי היא אומרת שאני כל הזמן פוגע בה ואני מנסה כמה שפחות לפגוע בה".

-בערב-

נקודת מבט של הילה-
נכנסתי להתקלח ולבשתי ג'ינס שחור וחולצה נופלת בצבע שמנת ונעלי עקב שחורות,עשיתי פן,שמתי עגילים,התאפרתי ,שמתי בושם ואחרי עשר דקות ליאור התקשר ושאל אם אני מוכנה,הוא אמר שעוד חמש דקות הוא בא לאסוף אותי. בשבע וחצי הוא בא,עליתי לאוטו שלו,ונסענו הגענו לבאולינג,לפני הרבה זמן היינו מבלים שם כמעט פעם בשבועיים ולאחר מכן כבר הפסקנו ואין לי מושג למה אפילו.
התחלנו לשחק,לפתע ליאור שאל "מזכיר לך את הימים שלנו ? שהיינו נפגשים רק אני ואת ? " , "כן" צחקתי בקטנה,"היה כיף פעם" , "אני יודע,איפה הימים האלה ? " .
אחרי כמה זמן הלכנו לבית קפה, לפתע התחיל להיות לי קר,הוא נתן לי את הג'קט אדידס שלו,"מה אתה גנוב ?יהיה לך קר" , "אז מה ?לך יהיה יותר קר יאללה קחי " , "טוב לוקחת קרצייה " , שמתי את הג'קט שלו עליי ,"הילה אני חייב לדבר איתך ולספר לך למה התנהגתי כמו שהתנהגתי לפני חודש" , "טוב תספר" , הוא סיפר לי על כל מה שקרה עם מורן שהוא עשה את זה איתה והיה מצב שהוא הולך להיות אבא הייתי בהלם של החיים,המשכנו לדבר על זה עוד,אחרי שעה הוא הסיע אותי הביתה ,וליווה אותי עד הדלת של הבית.
"הילה,אני מצטער שהתנהגתי כמו חמור,אבל אני לא יודע מה עבר עליי שצעקתי עלייך אני אפילו לא מסוגל להאמין בכלל שעשיתי את זה,את יודעת שאת חשובה לי ושאני הכי אוהב אותך בעולם ,אני עושה טעויות בדרך אבל אני בנאדם,אכפת לי ממך אני דואג לך כל שנייה".
"אני שמחה שיש לי אותך לצידי" ,חיבקתי אותו כל כך חזק כמו שלא חיבקתי אותו,אשכרה להשלים פערים .
לפתע הוא אמר,"אני הכי מצטער בעולם על היחס שלי כלפייך " , "זה בסדר , רק תבטיח לי שלא תהיה כזה שוב,אני רוצה שתהיה כמו שהיית היום אבל לתמיד" , " מבטיח",והוא הלך ואני נכנסתי לבית. הורדתי את כל הבגדים והחלפתי לפיג'מה ונזכרתי שהג'קט של ליאור אצלי,נכנסתי לפייסבוק וראיתי שהוא מחובר , "חכם,שכחתי להחזיר לך את הג'קט " , "בחפיף מצידי תשאירי אותו אצלך " .
"טוביק,יאלה עפתי לישון ,ותודה על היום", "שטויות,אבל אני מבטיח שיהיו עוד ימים כאלה,רגע לפני שאת הולכת לישון אני רוצה להקדיש לך שיר :"מחפש את המילים הנכונות לומר לך כמה אתה יפה ומה את בשבילי ".
"לייאווור אנייי מתה עליייך הכי בעולם " , "מת עלייך הכי שיש , תודה שאת מבינה אותי ואת הטמטום שלי,שאת עוזרת לי בכל דבר שרק צריך ,יאלה לכי לישון י'קטינה לא נפריע לך ", "אני כולה קטנה ממך בחצי שנה ועשית אותי קטינה ? " ,"חחח אתת קטנה שלי ורק שלי י'אחות ,יאלה לילה טוב", "לילה טוב" השבתי ונכנסתי למיטה עם חיוך על הפנים.


תגובות (5)

LOL LOL

מהממם תמשיכייי שליאור והילה יהיו ביחד ((:

11/08/2013 09:17

מושלםםםםםםםם,תמשיכייייייי

11/08/2013 10:02

אני רוצה את ליאור והילה מתחת לחופה!
עכשיו!
פרק!
אני!
מכורה!

11/08/2013 10:44

איזה
פרק
נושייי

11/08/2013 10:57

מהמםםםםם תמשיכיייייייייי

11/08/2013 11:03
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך