הילה =]
כןכןכן אני מזניחה אני יודעת !! אני ממש מצטערת שאני בקושי פה אבל אני ממש בעומס עם הלימודים אני כל יום חוזרת בשש בערב ואני כבר מתה מעייפות, אבל אני מגיבה לכל הסיפורים כמעט ואם לא אני יתחיל להגיב :) (אני מקווה שאתן לא כועסות עליי ;] )
בקיצור מה שרציתי להגיד לכן שהיום סיימתי מוקדם וכתבתי לכם פרקים... אז בנתיים הינה הפרק הראשון והשני בנתיים עוד בכתיבה...

אווהבת אותתכםםם !! ♥
מוווואהה :-*

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 23 !

הילה =] 07/01/2014 1269 צפיות 6 תגובות
כןכןכן אני מזניחה אני יודעת !! אני ממש מצטערת שאני בקושי פה אבל אני ממש בעומס עם הלימודים אני כל יום חוזרת בשש בערב ואני כבר מתה מעייפות, אבל אני מגיבה לכל הסיפורים כמעט ואם לא אני יתחיל להגיב :) (אני מקווה שאתן לא כועסות עליי ;] )
בקיצור מה שרציתי להגיד לכן שהיום סיימתי מוקדם וכתבתי לכם פרקים... אז בנתיים הינה הפרק הראשון והשני בנתיים עוד בכתיבה...

אווהבת אותתכםםם !! ♥
מוווואהה :-*

נקודת מבט של הילה-
מעיין התקשרה לליאור והוא לא ענה לה ,ניסיתי אני להתקשר אליו והוא גם לי לא ענה , המשכתי לנסות להתקשר אליו, התחלתי לדאוג והתקשרתי לאמא שלו , "היי אוסנת,מה קורה ?" ,"הכול טוב הילה מה איתך?" ,"בסדר…תגידי את יודעת איפה ליאור? " , "הוא יצא מהבית הוא הלך לפגוש אותכם,למה ?" , "כי פשוט הוא לא עונה לנו ואנחנו שעה מנסים להשיג אותו" , "אווקי אני ינסה להתקשר אליו גם" ,"סבבה תודה "וניתקתי. שלחתי לו הודעות בפייסבוק , בוואטסאפ ,שלחתי לו גם הודעות רגילות,נסיתי שוב להתקשר אליו לא עזר כלום,הוא פשוט לא ענה לי.
אמרנו שנלך כולנו לחפש אותו בסביבה, התחלתי ללכת והתקשרתי שוב לליאור הוא לא ענה לי,הייתה לי הרגשה שהוא נמצא במקום שלנו שנמצא בים. הלכתי לכיוון הטיילת וכשהגעתי לטיילת הלכתי לאבנים וראיתי שם מישהו, "ליאור ?" ואז הוא הסתובב אליי וראיתי שזה ליאור.

נקודת מבט של ליאור-
"ליאור?" שמעתי מישהו קורא לי, הסתובבתי וראיתי שזו הילה, "מה את עושה פה ?" שאלתי, "אתה יודע ,מחפשת אותך ,מתקשרת אלייך,דואגת" , "את דואגת לי ? ממתי ? " , "מאז ומתמיד" אמרה והתיישבה לידי.
"וואלה" , "מה וואלה ליאור ? אנשים דואגים לך ואתה פשוט נעלם ?" , "כע,מה רע ?,באתי לפה לחשוב קצת ולהירגע" , "אווקי,ונרגעת?" , "לא יודע" , "ליאור,אתה יודע אתה פשוט לא רוצה לספר לי " אמרה ,"נו ו.. ?מה רע ?" , "מה רע ? תמיד סיפרת לי מה שהפריע לך" .
"אבל לא קרה לי כלום" השבתי, "אז סתם באת לפה ? לא נראלי ,תספר לי" .
"אני יודע מה עשיתי לך באותו יום שהייתי שיכור ובאתי אלייך לבית " , "ומי סיפר לך ?" שאלה , " מעיין ולינוי " .
"בגלל זה באת לפה ?" , "כן,לחשוב קצת על מה שעשיתי,רציתי לבוא אלייך ולבקש ממך סליחה על מה שהלכתי לעשות ", "ליאור,אתה לא צריך לבקש סליחה , הכול בסדר,באמת" אמרה, "שום דבר לא בסדר, אבל אני מצטער,נשבע לך שאני מצטער אני לא יודע מה חשבתי לעצמי באותו רגע" , "דיי ליאור, זה בסדר באמת" ,הסתכלתי לה בעיניים.

נקודת מבט של הילה-
הוא הרים לי את הסנטר ויצא ששנינו מסתכלים אחד על השני, הסתכלתי על העיניים שלו, ופשוט חיבק אותי ,"הילה ?" אמר, "כן?" , "אני מצטער על כל זה", "זה בסדר ליאור,יאללה זה מאחורינו" אמרתי והנחתי את הראש שלי על הכתף שלו. הייתה שתיקה והמשכנו להסתכל על הים,לפתע הוא אמר משהו , "הילה אני מצטער על זה שפגעתי בך כל הזמן הזה " , "מתי פגעת בי?" שאלתי , "כל התקופה שכעסתי עלייך והוצאתי עלייך את העצבים וגרמתי לך להיפגע" . "זה בסדר" וחייכתי חיוך מאולץ,לפתע נזכרתי באותו יום שהוא שם במערכת יחסים עם שני ממש רציתי לרצוח אותו,ממש קינאתי באותו רגע. ואז הוא אמר, "מה ישלך את שקטה ?" , "לא סתם חשבתי על משהו" והורדתי את הראש כלפי מטה , לפתע הוא הרים לי את הסנטר בחיים אל תורידי את הראש שלך כלפי מטה" אמר, ויצא שהסתכלנו שוב אחד לשני בעיניים , ואז הוא חייך ,איין אני פשוט מאוהבת בחייוך הזה שלו, והתנשקנו, לאחר מכן התנתקנו והוא אמר "מצטער" ופשוט קם והלך.

נקודת מבט של ליאור-
לאחר שהתנתקנו מהנשיקה קמתי והלכתי לכיוון הבית של נאור וכל הדרך התחלתי לחשוב על מה שהלך עם הילה בים, דיברנו ולאחר מכן הסתכלנו אחד לשני בעיניים מילה שהייתי חייב לנשק אותה,הגעתי לבית של נאור, דפקתי על הדלת ומעיין פתחה לי את הדלת, "חיימושש" צעקה וחיבקתי אותה ונתתי לה נשיקה בלחי, "מה קורה י'אהבלה ?" , "פ'חח ועוד אני אהבלה" ,"כע" , "דבע התגעגעתי" אמרה , ולפתע נאור אמר למי את עוד יכולה להתגעגע חוץ מאליי?" , "לליאור מטומטם" , ואז הוא ראה אותי , "אחיי" בא ונתן לי חיבוק (כמו שהערסים עושים) "מה קרה? נעלמת לנו ? כולם מחפשים אותך " ,"וואלה הייתי צריך לחשוב על משהו" , "סבבה אחי, ראית את הילה בסביבה ?" , "האמת? לא למה ?" , "כי התחלנו לחפש אותך ואז היא נעלמה לנו כזה " , "וואלה לא יודע,תתקשרו אליה", "טוב דקה אני כבר מתקשרת אלייה " אמרה מעיין.
הלכתי בנתיים לחצר של נאור, וראיתי שם את לינוי ועומר מתנשקים,עוד שנייה בולעים אחד את השני נראלי, התקרבתי ונתתי לראש של עומר כאפה, ואז הם התנתקו והוא הסתובב ואמר "עיניים שלי" ," אישה שלי " אמרתי וחיבקתי אותו , אחר כך חיבקתי את לינוי ונתתי לה נשיקה על הלחי.
ואז מעיין באה ואמרה שהיא התקשרה להילה "הילה אמרה שהיא לא באה" , "מה? למה ? אבל היא הייתה פה לפני שליאור היה פה " אמרה לינוי, "אני יודעת אבל היא אמרה שהיא לא הרגישה טוב פתאום" , ידעתי שהילה לא באה בגללי , לא רציתי שהיא לא תרגיש בנוח בגלל מה שקרה בים ,אבל מילה שזרם לי לנשק אותה ,גם שנישקתי אותה הרגשתי שזאת הייתה באמת נשיקה ולא עוד סתם נשיקה עם מישהי.
התחלתי לחשוב מה היא עושה עכשיו , ואז לפתע נאור הגיע עם האלכוהול ,התחלתי לשתות שם עם כולם , אבל הפעם ?בקטנה,כי האמת? רציתי לקפוץ לבית של הילה ולדבר איתה.

נקודת מבט של מעיין-
השעה הייתה 1 בלילה, בנתיים שכולם שם שותים בלי סוף הלכתי לחדר של נאור והתקשרתי להילה ,היא ענתה לי , "היוווש" , " היווש " עניתי לה ושאלתי ,"מה קרה שלא באת היום ?" , "באתי והלכתי כי לא הרגשתי טוב", "הילה אני יודעת מתי את מרגישה טוב ומתי לא, את סתם מתחמקת מהדיבור שלך עם ליאור" , "לא מתחמקת" , "הילה את כן מתחמקת ,כל מה שקשור אלייך ולרגשות שלך כלפיי ליאור את מעדיפה להתחמק ולהדחיק אותם" , "הינה היא עוד פעם מתחילה" אמרה, "אני רק שואלת בגללו לא באת?" , "לא יודעת" , "נו הילה תגידי לי כבר בגלל מה זה ,אם זה בגללו תאמיני לי אני כבר יטפל בו" , "הוא קשור לזה,אבל עזבי אותו" , "לא עוזבת" , "נוו מעיין הוא לא עשה כלום" , "ביי הילה" וניתקתי.
יצאתי לחצר איפה שכולם היו, "ליאוור" צעקתי , "מה קרה י'משוגעת?" אמר , "ועוד אני משוגעת בוא לפה עכשיו" , "בא מה הלחץ שלך? " , ושנינו נכנסנו לתוך הבית וישבנו בסלון, "מה קרה ?" שאל , "תגיד לי אתה יודע שבגללך הילה לא באה לפה ? " , "מה אני אשם? היא אמרה שהיא לא מרגישה טוב" , "לא אתה דבע שאין דברים כאלה " צעקתי, "תירגעיי מה את רוצה ממני ? " אמר , "תגיד שחיפשנו אותך,היא מצאה אותך? " שאלתי , "נו כע אז ?" , "שהיא מצאה אותך מה עשיתם? " , "מה מה עשינו? מה אני יכול לעשות איתה ?" , "לא יודעת לדבר איתה אולי " צעקתי , "כן דיברנו וזהו.. " , "מה זהו ? " , "יואוו כן דיברנו, כן התחבקנו וכן התנשקנו שמחה?" צעק ובעט בספה.
"התנשקתם? " שאלתי , "כן" וישב על הספה, "ומה הקשר בין הנשיקה שלכם ובין זה שהיא לא באה ?", "כאילו אחרי שהתנתקנו כזה מהנשיקה רק אמרתי לה מצטער וברחתי משם כזה" אמר , " לא אתה דפוק שאין דברים כאלה " , "מה עכשיו? " , " תגייד אתה אוהב אותה בכלל? " , "לא יודע" , "מה לא יודע ?" , "לא יודע נו אל תשגעי אותי " , "תקשיב אני יגיד לך את זה פעם אחת ותפנים את זה כי שניכם חשובים לי באותה מידה,אם אתה לא אוהב אותה אל תנשק אותה סתם כי התחשק לך, היא לא עוד מישהי אל תלך לנשק אותה סתם,אתה רק תיפגע בה יותר" , "אז נישקתי אותה אז מה את רוצה שאני יעשה ? יתלוש את השפתיים שלי ?" , "אם זה מה שיעצור אותך מלנשק אותה אז כע, אתה לא מבין מאז שאתה ושני חזרתם שוב היא הייתה בדיכאון רצח", "טווב אני ילך אליה עכשיו".


תגובות (6)

תמשיכייייייייייייייי דחוףףףףףףףףףףףף

07/01/2014 10:46

תמשיכי

07/01/2014 10:51

תמשיכייי:)

07/01/2014 10:54

תמשיכי! :)

07/01/2014 11:14

שכחתי מה הוא עשה שהוא היה שיכור? תמשיכייייייייי

07/01/2014 11:25

תמשיכי

08/02/2014 15:48
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך