הילה =]
והינה עוד פרק מוכן ;)מקווה שיצא טוב כי כתבתי אותו בשתיים בלילה. מה אהבתם בסיפור ?הכי אהבתי בפרק אתמה שקרה לליאור שהוא פתח את הדלת ואז הילה פתחה עליו את הברז של המים. ואני מתה שיהיה לי חבר כמו ליאור ♥ . אוווווהבת :-*

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 26 !

הילה =] 05/06/2014 1486 צפיות 7 תגובות
והינה עוד פרק מוכן ;)מקווה שיצא טוב כי כתבתי אותו בשתיים בלילה. מה אהבתם בסיפור ?הכי אהבתי בפרק אתמה שקרה לליאור שהוא פתח את הדלת ואז הילה פתחה עליו את הברז של המים. ואני מתה שיהיה לי חבר כמו ליאור ♥ . אוווווהבת :-*

נקודת מבט של ליאור-
ליוויתי את הילה בחזרה לבית שלה,צילמנו תמונה שלי ושלה ופתאום נישקה אותי ועלתה לבית שלה.אני הולך בחזרה לבית שלי וחושב בדרך על מה שהיה עכשיו, והבנתי שאני לא יכול בלעדיה הגעתי לבית ופתחתי את הדלת, עליתי לחדר ונכנסתי לישון.
לפתע הרגשתי שמישהו קופץ על המיטה,בקושי פתחתי את העיניים וראיתי שזו נועה שקופצת על המיטה לקחתי את הפלאפון וראיתי שהשעה שלוש בצהריים, "מה ילדה ?באת להציק לי ? " אמרתי לנועה בחיוך, "כן,אתה יודע שאני אוהבת להציק לך" אמרה ונישקה אותי בלחי ,אחח כמה שאני חולה על הילדה הזאת , "אבל אני רוצה לישון", "אז גמאני יושנת איתך " אמרה יותר נכון קבעה לי שהיא יושנת איתי ונכנסה מתחת למיטה. "אכלת ?" שאלתי , "לא,חיכיתי לך שנאכל ביחד" , "טוב יאלה אני הולך לצחצח שיניים ונאכל,חכי לי פה" אמרתי ובנתיים היא ראתה טלוויזיה בחדר שלי בזמן שאני מצחצח שיניים. "יאללה בואי,סיימתי לצחצח" אמרתי והיא קפצה עליי וירדנו במדרגות לכיוון הפינת אוכל,אמא הגישה לנו לאכול וישבה ואכלנו שלושתינו, "מתי חזרת אתמול? "אמא שאלה,"בסביבות 4 וחצי חמש " ,"אה סבבה,תקשיב אני צריכה שתשמור על נועה היום אני ואבא צריכים ללכת לחתונה", "סבבה מאמא " אמרתי ופיניתי את הצלחת ושמתי בתוך הכיור.
התקשרתי למעיין שתעזור לי מה לעשות לגבי הילה,איך להפתיע אותה שניפגש אני והיא.

נקודת מבט של מעיין-
ראיתי טלוויזיה עד שלפתע שמעתי את הפלאפון מצלצל,ראיתי שזה ליאור,עניתי לשיחה, "הלו?" , "מה קורה כיעור ?" אמר ליאור, "כיעור חברה שלך" אמרתי , "אז את אומרת שחברה שלך כיעור ?" , "חברה שלי ?" , "כן,הילה" אמר, צעקתי לו בפלאפון מרוב התלהבות שהם ביחד סוף סוף , "חיימשלי תנשמי ,הרסת לי את השמיעה" ,"אתם ביחד?" שאלתי , "בערך כזה,שמעי אני צריך את העזרה שלך,אני רוצה להיפגש איתה ולגרום לה שהיא לא תשכח את היום הזה,ישלך רעיון למקום מסויים או למתנה בשבילה?" , "רגע אני יחשוב על משהו,אני יודעת מה תקנה לה " ,"נו דברי" אמר, "היא אוהבת דובים ושוקולדים וממתקים אז תקנה לה דובי ואז כוס או מן קופסא כזו עם מלא שוקולדים וממתקים" ,"סבבה,נשמע רעיון טוב ,תבואי איתי לקנות לה ?" ,"סבבה אין לי בעיה " אמרתי , "מחר אחרי בצפר מתאים לך?" ,"כן סבבה" אמרתי , "טוב תודה יאלה נדבר איתך" אמר , "יאלה ביי" אמרתי וניתקתי.
איך הילה לא סיפרה לי שקרה בינה לבין ליאור משהו? אוח' מעצבנת, התקשרתי ללינוי ועשינו שיחת וועידה עם הילה שתספר לנו כל מה שקרה אתמול.

נקודת מבט של הילה-
איך שמחתי מהאומץ שקיבלתי מאתמול ופשוט חייכתי כל היום,הסתכלתי על התמונה שלי ושל ליאור מאתמול ופשוט חייכתי עוד יותר,ואז נזכרתי ששכחתי לשלוח לליאור את התמונה שלי ושלו מאתמול נכנסתי לוואטסאפ ושלחתי לו את התמונה,לאחר מכן מעיין ולינוי התקשרו אליי והתחילו לתחקר אותי לגבי מה שקרה אתמול והתחלתי לספר להן,"לינוי ממש תודה על מה שאמרת לי אתמול,בלעדייך לא היה לי את האומץ לעשות מה שעשיתי" אמרתי לה ,לאחר שעה וחצי שדיברנו על עוד כמה דברים ניתקתי את השיחה,נכנסתי להתקלח ושיצאתי שמתי פיג'מה קצרה של מיני מאוס ,נכנסתי לחדר ושמתי שירים במחשב ונכנסתי לוואטסאפ וראיתי שליאור שלח לי הודעה "יפים אנחנו",
"צודק" הגבתי ,"את יודעת אנחנו צריכים לדבר " ,"על?" , "איך שהיא אוהבת לשגע אותי ,על כל מיני אני בא לקחת אותך עוד עשר דקות" ,"אבל אני עם פיג'מה ואין לי כוח לצאת מהבית" , "עם פיג'מה ? פ'שש יותר טוב לי" ושלח סמיילי קורץ , "ילד דפוק" והוספתי סמיילי צוחק ,
"טוב אז עוד שעה אני בא לאסוף אותך אם את במיטה עם שמיכה אני פשוט מרים אותך איך שאת וזהו" , "לא נו ,אין לי כוח בוא אליי אתה" , "אני לא יכול אני צריך לשמור על נועה,קיצר תהיי מוכנה עוד שעה אני שם" , "יואו נועוש ,רק שתדע שרק בשבילה אני באה" , "טוב סאטלה" כתב ושלח סמיילי צוחק .
לבשתי שורט ג'ינס בצבע בהיר וחולצה לבנה עם מספר ובתוכם יש פרחים נעלתי נעליים לבנות שמתי אייליניר ואודם בצבע ורוד ושמתי שעון בצבע לבן עשיתי מחליק ובנתיים ליאור התקשר אליי ואמר לי לצאת החוצה,המשכתי לעשות מחליק איפה נשאר לי אחרי עשר דקות סיימתי לקחתי מפתחות של הבית, נעלתי את הדלת של הבית ועליתי לאוטו של ליאור.

נקודת מבט של ליאור-
ההורים שלי יצאו מהבית ונסעו עם המכונית השנייה לכיון החתונה. הרמתי את נועה על הכפתיים שלי עד שהגענו לאוטו והושבתי אותה בכיסא שלה,חגרתי אותה טוב,ונכנסתי למושב הקדמי של האוטו ונסענו לכיון הבית של הילה,התקשרתי להילה ואמרתי לה שאני מחכה לה היא אמרה שהיא באה אבל לפרינססה הזאת היו תוכניות אחרות היא החליטה שצריך לייבש אותי רבע שעה ,אחר כך היא יצאה מהבית ועלתה לאוטו,חיבקה אותי וחיבקה את נועה.
נסענו לכיוון הבית שלנו,כל הדרך היה שקט יותר נכון אפחד מאיתנו לא דיבר ורק נועה החליטה שהיא חופרת והתחילה לשיר את השיר של בובספוג בלעה את ערוץ ניקלודיאון נשבע.
סוף סוף הגענו לבית שלי,החנתי את האוטו ולקחתי את נועה ונכנסו לבית. נועה ישר רצה לסלון לראות טלוויזיה ,והילה ישבה על הספה ואני שמתי את הראש על הרגלים שלה והרגלים שלי בכלל עברו את הספה ,היא ליטפה לי את השיער,אחרי שתי דקות נועה אמרה שהיא רעבה,"את רוצה לאכול טוסט ?" שאלתי אותה ,"כן עם זיתים" השיבה נועה, "את רוצה גם טוסט הילה ? ", "לא באלי,אני לא רעבה" אמרה,"את אוכלת כל מה שאני יכין לך את אוכלת,מצידי גם חביתה שרופה את תאכלי " צחקתי, " לא רוצה לאכול נו מעצבן" , "סתמי אני מכין לך ואת אוכלת איתי ועם נועה" , "בסדר אוף" אמרה ,בנתיים הכנתי 3 טוסטים אחד לי אחד להילה ואחד לנועה.
לאחר מכן לקחתי את שלושת הצלחות ביד אחת והבאתי לנועה צלחת עם טוסט ולי טוסט אחד ולהילה טוסט אחד, "מלצר או לא מלצר?" שאלתי וחייכתי ,"בטח שמלצר" צחקה הילה.
שסיימנו לאכול ,נועה ביקשה שוקו בשקית,אז שלושתינו שתינו שוקו בשקית . לאחר ארבעים דקות נועה נרדמה בספה, העלתי אותה לקומה למעלה לחדר שלה ,החלפתי לה בגדים ושמתי אותה במיטה וסגרתי קצת את הדלת.
ירדתי למטה והילה ישבה על הספה, "חיימשלי אני יוצא לעשן ובא,אם את רוצה בואי" ,"רגע אני יבוא " אמרה, יצאנו לגינה וישבנו על הספסל נדנדה,הדלקתי את הסגריה ועישנתי,שנינו שתקנו כנראה שאף אחד מאיתנו לא רצה להתחיל את השיחה הזאת עלינו,אז פשוט זרקתי את הסיגריה קמתי מהספסל נדנדה ודרכתי עליה שתתכבה, הקמתי את הילה מהספסל נדנדה ופשוט נישקתי אותה,לאחר שהתנתקנו ,"תגיד ? הנשיקה שעוד התנשקנו בים או שנישקתי אותך אתמול עשו לך משהו? " שאלה , "בטח שכן ,מה ישלך ?נראלך שלא?" , "לא יודעת,כל הזמן הזה רק שתקנו" אמרה , "צודקת אבל היא עשתה לי משהו אל תדאגי" אמרתי והיא חייכה ,הצמדנו את המצח שלנו אחד עם השני "הילה את יודעת שאת החיים שלי ואני אוהב אותך?" , "ידעתי אבל זה תמיד כיף לשמוע שוב " אמרה וחייכה את החיוך הממכר שלה , "איאיא איך את אוהבת לגנוב בכוח מחמאות" ,"חוצפן "אמרה ונתנה לי מרפק לצד של הצלעות , "אייי! רופא" צעקתי כאילו שכאב לי ,ט'חח אפילו שלא הזיזה לי המכה שלה, "מגיע לך " אמרה והוציאה לשון כמו ילדה קטנה , "מגיע לי ועוד מוציאה לי לשון?, ישלך 20 שניות לברוח לפני שאני תופס אותך" , "לא תתפוס אותי בחיים" אמרה בצורה מתגרה, "הא לא ? תזכרי שאת ביקשת" והתחלתי לרדוף אחריה בלי סוף בתוך הבית ,מחוץ לבית בקיצור איפה שאתם לא רוצים ,בסוף היא נכנסה לחדר אמבטיה ונעלה את הדלת, "לא תתפוס אותי נה בננה " אמרה ,"לא תישארי שם הרבה זמן בסוף תצטרכי לצאת" , "לא יוצאת" אמרה ,"טוב אז אני פותח את הדלת את יודעת ישלי מפתח " , "לא אכפת לי" , פתחתי את הדלת של חדר אמבטיה וברגע שפתחתי היא פתחה את הברז מים והשפריצה עליי,כולי הייתי רטוב מהשיער ועד האצבע הכי קטנה של הרגל שלי, והיא המשיכה לברוח ,"חכי חכי כפרה" אמרתי ויצאתי מהמקלחת.
שיצאתי דפקתי חלקה של החיים שלי,לא שמתי לב שהמים יצאו קצת מחוץ לחדר מקלחת והחלקתי על התחת ,וואי מילה שהתחת שלי נשבר,לפתע ראיתי שהילה מציצה דרך המדרגות וראתה שאני על הרצפה והתחילה להיקרע מצחוק, "מה את צוחקת ? עוד מעט וזה יהיה המצב שלך" אמרתי.
קמתי מהרצפה וירדתי לקומה של הסלון והמטבח,אני הלכתי לסלון והיא ברחה למטבח,"זהו חיימשלי ניצחת אני באמת לא יכול לתפוס אותך" ,"אמרתי לך נה נה נה ,ועכשיו הילה מה ?" אמרה , "מה הילה ?" שאלתי כלא מבין , "הילה הנסיכה ותמשיך" , "הא..הילה השמנה,הילה הדובה,הילה הפילה להמשיך?" , "חוצפן" וישבה על הספה ושילבה ידיים כמו הילדים הקטנים שכועסים , "מה נעלבת ? את יודעת שצחקתי" וחייכתי , "לא אכפת לי " , "טוב מצטער, הילה המלכה,הילה הנסיכה,הילה האישה היחידה שלי " צעקתי בשמחה.
"יואוו" אמרה וקפצה עליי בחיבוק , "אני האישה היחידה שלך?" שאלה בנוסף , "נו בטח מה חשבת שיש עוד?" שאלתי , "אולי" , "אולי יש עוד אבל את היחידה שלי תאמיני לי" , "אעאעאעא" צעקה לי באוזן ונישקה לי את הלחי בלי סוף , "תגידי מזה השורט הזה? שכחתי להגיד לך ממקודם" , "אוף אני שעה עם זה מה נזכרת בזה עכשיו?" אמרה , "לא יודע,אבל אני צריך לזרוק לך את כל השורטים" , "לא נו פליז,אז לפחות תן לי לשמור את השורט הזה שעליי וכל השאר תזרוק" , "תזכרי מה אמרת" , "סבבה" אמרה, "הא מחר את עושה משהו? " , "לא למה ?" שאלה , "הא סתם ישלי משהו לעשות איתך" , "מה?" צעקה , "תירגעי לעשות איתך משהו אחר לא מה שאת חושבת שזה " הרגעתי אותה ,"הא יופי,נלחצתי " אמרה , "תגידי את אהבלה ?,נראלך שבאמת הייתי עושה את זה איתך עכשיו ? אני יודע שאת לא רוצה ושאת הולכת לייבש אותי הרבה זמן" , "אז זה מה שמעניין אותך? שאני הולכת לייבש אותך ?" צעקה , "תירגעי ,זה לא מעניין אותי כבר כמו פעם,אני יחכה לך כל החיים שלי,אני לא יכריח אותך לעשות משהו שאת לא רוצה " אמרתי ,"טוב" אמרה , "מה טוב ?,אני רוצה חיוך "קבעתי לה , אז היא חייכה ,"אז רגע מה אתה מתכנן לנו מחר?" שאלה ,"הפתעה " אמרתי.
"יש לי מחר הפתעה איזה כיף לי" התחילה לשיר , "רגע אבל מה ההפתעה? שאלה , "זה כול הקטע שאם אני יספר לך זאת לא תהיה הפתעה" , "נו אתה חייב לספר לי " , "לא מספר לך כלום ואני עולה למעלה להחליף בגדים כל הבגדים שלי רטובים בגלל המקלחת הנעימה עשית לי " , "סבבה " , עליתי למעלה והחלפתי למכנס קצר כחול של אדידס וירדתי למטה , "אוף אני עייפה ,אני הולכת לבית" אמרה ברגע שראתה אותי יורד מהקומה למעלה לסלון, "את לא הולכת לבית בשעה הזאת כבר אחד בלילה ואני לא יכול להחזיר אותך כי נועה יושנת" ,"אז אני יחזור לבד לבית" אמרה , "את לא חוזרת לבד,תישארי לישון פה" אמרתי, "אבל לא הבאתי פי'גמה" אמרה , "קחי ממני תשני במיטה שלי ואני ישן בספה " , "לא נו ליאור,לא רוצה תישן בחדר שלך ואני ילך לבית" , "את לא הולכת לבית שלך " אמרתי לה והרמתי אותה הפוכה מהרגליים ככה שהפנים שלה הם מול הגב שלי והעלתי אותה לחדר שלי ,הנחתי אותה על המיטה, "יאלה תבחרי אני בנתיים יכין את הספה" , "טוב מעצבן אחד" ,ובנתיים יצאתי מהחדר, אחרי חמש דקות היא יצאה , " נו יפה לי ?" שאלה ,היא לבשה מכנס אפור של אדידס ולקחה חולצה לבנה , "יפה" וקרצתי לה, "ליאור תישן בחדר נו" , "תישני את אני ישן בסלון" , "לא נו,לא נעים לי" ,"תירגעי הכול בסדר" אמרתי לה , "אז תישן איתי במיטה וזהו" אמרה, "בטוחה ?" שאלתי ,"כן נו בטוחה" ,"טוב" אמרתי ,היא נכנסה למיטה ואני אחריה מלטף לה את השיער עד שהיא נרדמת,אני נותן לה נשיקה על הלחי ונרדם בעצמי.


תגובות (7)

סוף סוף הם ביחדדד
תמשיכייייייי

05/06/2014 18:13

    חח הפרק בכתיבה אז עוד כמה ימים הוא יעלה :)

    22/06/2014 13:26

היליייייי את כותבת מושלם! התגעגעתי אלייך ואל הכתיבה שלך
באמת חיכיתי לפרק והשלמתי אתמול את כל הפרקים וכבר העלת פרק,
הסיפור מושלם!
אהבתי את הקטע עם הברז שליאור החליק
זה קרה לי היום וזה ממש לא כיף חחח חברות שלי השפריצו עליי עם הצינור מים והייתי עם פן והתלבשתי בשביל לנסוע למשפחה שלי
והחלקתי בול כמו ליאור
קיצקצ התאהבתי בנועה! חולה על ילדים קטנים כאלה
ואת עכשיו ממשיכה פרק חחחחחחח
אוהבת אליענוש

05/06/2014 18:28

    אליעניייי ♥
    התגעגעתיי אליייך המוןןן ,שמחה שאהבת את הפרק :)
    מילה שגמאני מאוהבת בילדים קטנים :)
    אוווהבת ♥

    22/06/2014 13:28

הכתחבה שלך מדהימה יש לך כישורים נפלאים תמשיכי לכתוב ואני אמשיך לקרוא וליהנות תודהרבה ממני בקי ♥

05/06/2014 18:43

אהבתי את ההחלקה של ליאור חח ומושלם תמשיכי! ;)

05/06/2014 19:06

תמשיכי!!!!!!

05/06/2014 22:56
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך