הילה =]
כןכןכן אני יודעת פרק משעמם אבל אין מה לעשות... יש גם כאלה פרקים :( ואני יודעת שאני מזניחה,לא היה לי זמן לכלום סווריי !! אווהבת ♥

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 27 !

הילה =] 06/07/2014 1188 צפיות 3 תגובות
כןכןכן אני יודעת פרק משעמם אבל אין מה לעשות... יש גם כאלה פרקים :( ואני יודעת שאני מזניחה,לא היה לי זמן לכלום סווריי !! אווהבת ♥

נקודת מבט של מעיין-
קמתי בשעה 6 וחצי בבוקר בגלל השעון המעורר הזה,נכנסתי להתקלח,יצאתי ולבשתי חולצת בצפר בצבע כחול וטייצ' שחור ונעלי ספורט בצבע אפור,שמתי אייליניר בצבע שחור,סומק ומרחתי אודם בצבע ורדרד. ראיתי שהשעה רבע לשמונה התקשרתי להילה כמו כל בוקר שאני היא ולינוי עושות שיחת וועידה אבל היא לא ענתה לי,התקשרתי לליאור והוא ענה לי, "הלו?" ענה בקול עייף, "אתה עוד יושן?" שאלתי, "כע למה ?" , "מטומטם,ישלך בצפר קום כבר" אמרתי , "מה אכפת לי מבצפר ?" שאל , "אני יודעת שלא אכפת לך אבל קום כבר,הילה לא עונה לי " , "הא זה,כי היא ישנה אצלי אתמול והיא עדיין יושנת" , "מפגר תעיר אותה, וחוץ מזה אני צריכה להזכיר לך מה אתה צריך לעשות היום ?" שאלתי , "מה אני צריך לעשות? " , "לקנות להילה מתנה,אם אתם עדיין יושנים איך תקנה לה ?" , "וואי שיט נכון, טוב אני יעיר אותה ואנחנו נגיע" אמר, "יופי יאלה תבואו" אמרתי וניתקתי.
נאור התקשר אליי ואמר לי שהוא מחכה לי מחוץ לבית ושאני יביא לו שקית שוקו, לקחתי שתי שקיות שוקו מהמקרר ושמתי אותן בתיק וגם שמתי בתוך התיק את הארנק והאוכל וגם את הפלאפון.
יצאתי החוצה ושראיתי את נאור קפצתי עליו ,"מה קרה שמגיעה לי כזו אהבה על הבוקר ?" שאל וצחק , "הא אתה לא רוצה ? לא צריך" , "בטח שאני צריך ,את לא מבינה שאני נושם אותך כל שנייה מהחיים שלי וכל שנייה שאת לא איתי אני מת? " אמר , נישקתי אותו בלחי איזה מיליון פעמים, "הא השוקו שלך בתיק שלי ,תוציא גם את שלי" אמרתי, והוא הוציא את שתי השקיות שוקו ושתינו אותם בדרך לבצפר.

נקודת מבט של ליאור-
הפלאפון צלצל ועניתי,זאת הייתה מעיין והיא הזכירה לי מה שתיכננתי להילה , מילה ששכחתי מזה, ראיתי שהילה יושנת לידי וחייכתי ראיתי שהשעה רבע לשמונה והערתי אותה בעדינות, "חיימשלי קומי עוד חצי שעה אנחנו צריכים להיות בבצפר" אמרתי , לא שבכיף שלי ללכת לבצפר אבל אני חייב שנלך לשם ואז אני ומעיין נלך לקנות לה דברים , " נו לא באלי " אמרה , "יאלה קומי יפשלי בסוף יאשימו אותי שאני מדרדר אותך " צחקתי , "אוווף איתך מעצבן " אמרה וקמה מהמיטה , "שיט אין לי פה כלום, לא מברשת שיניים ולא בגדים" , "אני יתארגן מהר ואני יקח אותך לבית ותתארגני ונלך " אמרתי, "אוח' בסדר" אמרה , התארגנתי מהר, לבשתי חולצת בצפר לבנה וג'ינס קצר בהיר ונעלי ספורט לבנות,צחצחתי שיניים ,שמתי בושם ועגיל באוזן,לקחתי את התיק ,והלכתי לסלון, הילה חיכתה לי שם.
לקחתי מהדלפק את המפתחות של האוטו ועלינו לאוטו ונסענו לבית של הילה.

נקודת מבט של הילה-
יואו איך שאין לי כוח לבצפר עכשיו אמרתי , "אני יודע גם לי אין כוח אבל חייבים" ליאור אמר, הגענו תוך שתי דקות לבית שלי ואמא שלי פתחה את הדלת, "היי אימווש" אמרתי , "איפה היית כל הלילה ?" שאלה , "אצל ליאור,ישנתי אצלו" , "אווקי בגללך אני ואבא לא ישנו, לא יכלת להתקשר ולהודיע ?" , "מצטערת אמא נרדמתי" אמרתי ועליתי מהר לחדר,נכנסתי להתקלח יצאתי אחרי עשר דקות ,ראיתי שהשעה היא שמונה וחמישה,הכנתי מהר מערכת והכנסתי לתיק,צחצחתי שיניים, שמתי אייליניר ואודם בצבע ורוד שמתי גם בושם, לבשתי חולצה ורודה וסקיני ג'ינס כהה ונעלתי סנדלים בצבע שחור ,לקחתי את התיק ויצאתי מהבית ועליתי לאוטו של ליאור.
הגענו לבצפר בשמונה וחצי ועלינו לקומה השנייה איפה שהכיתה שלנו נמצאת,נכנסנו לכיתה וראינו את המורה לספרות,שכחנו מזה שהיום יום שני ועל הבוקר יש ספרות עם המורה שמלשינה על כל דבר ובעיקר צועקת על כל דבר, היא התחילה לצעוק על ליאור ועליי ואנחנו צועקים עלייה בחזרה, בסוף היא התייאשה ואמרה לנו לשבת במקום שלנו ושהיא תעביר את האיחור הזה הלאה כלומר למנהל, "בכיף נשב איתו על כוס קפה ונעשן אצלו בחדר" ליאור אמר, "בסדר אז אני יקרא לו עכשיו" אמרה ,"מחכה לו " אמר וקרץ.
המורה הלכה לקרוא למנהל , והתחלנו לצחוק, עד שהמנהל הגיע ואמר לליאור לצאת החוצה.

נקודת מבט של ליאור-
יצאתי מהכיתה, והמנהל התחיל לצעוק עליי ולהאשים אותי שוב ולהגיד למה אני בא לבצפר וכאלה, אני רק עושה לו כן כן רק שיסתום את הפה, "סיימת ? "שאלתי , "כן" אמר, "יופי אז סע לי מהפנים" אמרתי , "אתה תדבר אליי בכבוד שמעת ?" , "פיי איזה כבוד מגיע לך שמע, נשיא מדינה אתה " אמרתי,ירקתי לצד והלכתי לכיון המחששה.
הלכתי למחששה ואז גיליתי שהשארתי את הסיגריות בבית מרוב המרתון שאני והילה עשינו היום בבוקר, ראיתי ששלחו הודעות בקבוצה שלנו בוואטסאפ, "איפה הלכת?" שאלה לינוי , "במחששה " עניתי , "סבבה אחי אני בא " עומר שלח, "גם אני בא" נאור שלח,"סבבה תעשו מצווה ותביאו לי סיגרייה, אני מת לאחת כזו כבר מהבוקר" שלחתי.
אחרי שתי דקות רק עומר יצא, "איפה המתחנגל השני?" צעקתי לו , "בשירותים" ענה, "הא רק שלא יטביע את עצמו הדבע הזה" ,"בתקווה" אמר עומר , "הלו שני אהבלים מה אתם מרכלים עליי?" שאל נאור שהגיע למחששה, "על מי שמרכלים כנראה הכי אוהבים אותו" אמרתי, "יאלה י'דבע שב בשקט לא יצא לך " אמר, "בקטנה" חייכתי ,"הבאתם לי סיגריה ?" שאלתי , "כן בטח" אמר עומר.
לקחתי לו אותה ועישנתי, "איך התגעגעתי לזה " אמרתי , "למה יש להתגעגע אתה כל שנייה מעשן" אמר נאור ,"י'מסומם אני מאתמול לא עישנתי " , "לא עישנת?" שאל עומר והניח לי יד על המצח, "מה ישלך י'מתחנגל?" שאלתי , "בודק אם אתה חולה,ממתי אתה לא מעשן?" ,"אני מעשן אבל לא יודע אתמול מרוב שהייתי כל הלילה עם הילה אז לא עישנתי" , "כל הלילה ?" נאור שאל, " כן,היא ישנה אצלי" אמרתי ואז היה צלצול להפסקה, "כל כך מהר עברו שעתיים?" עומר שאל, "מסתבר" לינוי אמרה ,היא ומעיין והילה באו למחששה, "מה אתן עושות פה ?" שאל נאור , "סתם התחשק לנו לראות את החברים שלנו" אמרה מעיין , "אבל אמרנו לכן עשרים פעם לא לבוא לפה נכון?" עומר אמר, "אפשר לחשוב מה אתם עושים פה " לינוי אמרה , "יואו עוד פעם הם מתחילים עם זה" הילה אמרה, "וואי הן אף פעם לא יבינו" אמרתי , "חוצפן" אמרה הילה ,הסתכלה עליי וגילגלה עיניים , קמתי מהספסל ,"תפסיקי לגלגל את העיניים,אני שונא שאת עושה את זה" אמרתי, "ישלך בעיה ?" שאלה , "סתכלי על הספסל מאחור ,זה מה שאת רוצה לראות?" היו שם כמה בנים ובנות שעוד שנייה היו עושים את זה על הספסלים שם , "אז למה אתם פה ?" שאלה , "אנחנו פה כדי לעשן, עוד משהו גברת? " שאלתי , "אוח' מעצבנים" אמרה הילה וחזרה לכניסה של הבצפר , "נו כוסאמק למה את עושה את זה עכשיו ?" צעקתי , "לא עושה כלום אתה לא רוצה אותי שם אז אני לא אהיה שם" צעקה ונכנסה לבצפר.
"טוב אנחנו גם הלכנו" אמרה לינוי, "היי מעיין היום את באה איתי כע?" , "סבבה " אמרה , "לאיפה אתם הולכים ?" שאל נאור , "לקנות להילה משהו להיום בערב" אמרתי , "הא סבבה,תחזיר לי אותה שלמה כע?" אמר, "נחשוב עליך" אמרתי. ונכנסנו לכיתה .
אחרי כמה שעות בסביבות השעה 3 סיימנו ללמוד, ואני ומעיין עלינו לרכב ונסענו לכל מיני חנויות וקנינו את מה שמעיין הציעה, "איפה כדי לקחת אותה נראה לך?" שאלתי , "לטיילת היא אוהבת את המקום הזה" אמרה, "סבבה,רעיון טוב". אמרתי ועלינו לרכב, "איפה את רוצה ?לבית שלך או לנאור?" שאלתי, "לנאור" אמרה, "סבבה" ונסענו לבית של נאור, "יאלה ספר לי איך היה " אמרה ונכנסה לבית.
שלחתי להילה הודעה "תהיי מוכנה בשמונה וחצי" ונסעתי לבית להתארגן .


תגובות (3)

תמשיכי ינוטשת

06/07/2014 17:01

תמשיכי עכשיו!!!! את חייבת לכולנו פיצוי על הנטישה!

06/07/2014 19:10

קוראת חדשה :-) תמשיכיייייי מהררר !!!

05/10/2014 02:20
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך