הילה =]
כןכןכן אני יודעת שאני מזניחה אבל לא היה לי זמן לכתוב בכלל פרק... היו לי מלא מבחנים או שהיו לי עבודות...והיה לי ביום שישי הזה שהיה יום הולדת והלכתי לחגוג עם המשפחה וחברות אז לעלות לכן פרק לא יצא לי.... בקיצור מצטערת שנעלמתי קצת..אבל לא שכחתי אותכן ,וסוף סוף ישלי קצת חופש היום אז ישר אחרי שבאתי אחרי בצפר [סיימתי ללמוד בשש !! ): ] לכתוב לכן פרק... אז אני מקווה שלא יצא משמעמם מידי... אם כן אז אני מצטערת לא כתבתי הרבה זמן :)
ורק שתדעו שהתחלתי לכתוב כבר את הפרק הבא ;)
טוווב חפרתי מספיק... מקווה שתהנו מהפרק :)

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 22 !

הילה =] 25/11/2013 1325 צפיות 8 תגובות
כןכןכן אני יודעת שאני מזניחה אבל לא היה לי זמן לכתוב בכלל פרק... היו לי מלא מבחנים או שהיו לי עבודות...והיה לי ביום שישי הזה שהיה יום הולדת והלכתי לחגוג עם המשפחה וחברות אז לעלות לכן פרק לא יצא לי.... בקיצור מצטערת שנעלמתי קצת..אבל לא שכחתי אותכן ,וסוף סוף ישלי קצת חופש היום אז ישר אחרי שבאתי אחרי בצפר [סיימתי ללמוד בשש !! ): ] לכתוב לכן פרק... אז אני מקווה שלא יצא משמעמם מידי... אם כן אז אני מצטערת לא כתבתי הרבה זמן :)
ורק שתדעו שהתחלתי לכתוב כבר את הפרק הבא ;)
טוווב חפרתי מספיק... מקווה שתהנו מהפרק :)

נקודת מבט של הילה-
קמתי בבוקר,לא יודעת למה אבל קמתי הכי שמחה שיש ,הייתה לי הרגשה שהיום יהיה משהו טוב ,צחצחתי שיניים,שטפתי פנים,התאפרתי,לבשתי טייצ' שחור וחולצה אדומה של בצפר שמתי נעליי ספורט לבנות ,עשיתי פן ,לינוי התקשרה אליי, "מה קורה חיימי ?", "הכול טוב מה איתך ? ", "סבבה,איפה את ? " שאלתי ,"מחכה לך מחוץ לבית בואי כבר " , "טוב אני באה" , לקחתי את האוכל ויצאתי מהבית,ראיתי את לינוי ונתתי לה חיבוק והתחלנו ללכת לכיון הבצפר.
לפתע לינוי שאלה אותי "תגידי,שמעת שליאור צריך לבוא היום שוב לאשדוד ?" , "וואלה ?" , "כן,נאור אמר לו שיש ישיבה אצלו אז הם הולכים" , "הא..נחמד " אמרתי בייבוש, האמת ששמחתי שליאור יגיע היום ,רציתי כבר להגיד לו מה אני מרגישה כלפיו, ומצידי שימות העולם.
נכנסנו לכיתה והתחיל השיעור,המורה התחילה ללמד,ואני כמו תמיד אף פעם לא מקשיבה בשיעורים התחלתי לצייר לבבות במחברת,
עומר ונאור הגיעו לבצפר בשיעור השני, עומר ראה את הלבבות שציירתי ואמר "מישהי פה מאוהבת קשות אבל" , "שתוק נו" צחקתי, "במי הילדה מאוהבת ? " , "באף אחד ", "בטח באף אחד,אם את מחשיבה את ליאור כאף אחד ". "אני לא אוהבת אותו" , "נכון את רק מאוהבת בו ".
"ילד דבע אתה אתה יודע ?" צחקתי , "מאוד,מודה למדתי הכל ממך " , "מצחיק" אמרתי בזלזול, "בטח מצחיק אני על הרצפה ".

נקודת מבט של ליאור-
קמתי בבוקר ,צחצחתי שיניים ,שמתי ג'ינס וחולצת בצפר ,סידרתי בחפיף את השיער ,שמתי בושם והלכתי למטבח,לקחתי את האייפון והאוכל ,שני התקשרה אליי ושאלה אותי איפה אני , "בדרך לבצפר" השבתי ," בוא תלווה אותי לבצפר ", "טוב אני בא ", מילה שלא היה לי חשק ללוות אותה ואפילו לא היה לי חשק לראות אותה,אבל היום בערב אני יקבע איתה ואני יפרד ממנה.
הגעתי לבית של שני והתחלנו ללכת לבצפר , "כפרה היום בערב ניפגשים,אנחנו צריכים לדבר","טוב " אמרה, הגענו לבצפר והלכתי למחששה ועישנתי ,היה צלצול ונכנסתי לשיעור , ישבתי בשולחן שבסוף הכיתה ,שני שאלה אותה למה אני לא בא לשבת לידה, "אני רוצה לישון כפרה,אין לי כוח " , "טוב מה שתגיד " אמרה ,נכנסתי לאייפון וראיתי שיש לי הודעה מהילה , "מה קורה? ".

נקודת מבט של מעיין-
הגעתי לבית של הילה והלכנו ביחד לבצפר, "נווו תגידי לו כבר שאת אוהבת אותו" אמרתי להילה, "למה נראלך ?" , "כי את אוהבת אותו " ,"אני לא " , "את הכי כן,בגללו את מציירת לבבות" ,"בסדר היום שהוא יבוא אני יגיד לו", "סוף סוףף היא מודה שיש לה רגשות לליאור " צעקתי, "דיי שתקי כבר" אמרה וצחקנו ביחד.
הגענו לבצפר,נכנסנו לכיתה,והתחלנו לרכל אני,הילה ולינוי כמו תמיד,עד שנאור בא מאחורה וכיסה לי את העיניים,"מעניין מי זה " ,"תנחשי" שמעתי אותו אומר, "נאמ…נאור בטוח שלא " , "לאא טעות,תחשבי שוב " , "נאור ? " אמרתי , "נאור ה…תשלימי " אמר, "נאור המכוער" ,"איך שהיא אוהבת לעצבן אותי,נאור החתיך,ההורס,המעלף" והוריד את הידיים מהעיניים שלי , "הצניעות לא תזיק לך " אמרתי לו,
"ככה היא מזלזלת ביופי שלי ,אין בושה לילדה הזאת " ,"פ'חח מזלזלת עאלק " , "בטח מזלזלת ,גם מזלזלת ביופי שלי וגם לא נותנת לי נשיקת בוקר טוב הא ?" אמר , "אני לא מנשקת קופים מצטערת" , "כאב,יאללה תפסיקי לחפור לי יא גורילה ובואי לפה " ,"לא באה " ,"סבבה " והוא הרים אותי,נישק אותי ,הוריד אותי והלך למחששה. "מילה שאין על האהבה שלכם" אמרה הילה, "יכולה להיות גם לך אהבה כזו אם היית אומרת לליאור שאת אוהבת אותו וממזמן הייתם יכולים להיות חברים " אמרה לינוי,"שמעי היא צודקת" אמרתי.

נקודת מבט של הילה-
היה צלצול והתחיל השיעור , המורה לימדה ושלחתי לליאור הודעה בוואטסאפ "מה קורה ?" ,אחרי חמש דקות הוא שלח לי הודעה בחזרה, "הכול מעולה מה איתך ? " ,"בסדר,שמעתי שאתה צריך לבוא לאשדוד היום… " , "כן,שאני לא יבוא ?" , "חח אולי " , "פיי שבורה את הא ?", "יש מצב" והתחלתי לצחוק קצת בקול עד שמורה שמעה והעיפה אותי מהכיתה. "רק שתדע שבגללך העיפו אותי מהכיתה " שלחתי לליאור, "גם שאני לא לידה היא מאשימה אותי " , "מצחיק" , "למה העיפו אותך ועוד בגללי ?" , "כי צחקתי בגללך " , "וואלה בדרן נהייתי ,תמיד ידעתי שיש לי את זה", "אני בטוחה " , "עוד פעם היא מזלזלת בי,איך שאת אווהבת את זה " כתב.
"טוב אני עפה לבית נדברוש בערב " , "סבבה " כתב ,והלכתי לבית.

נקודת מבט של ליאור-
דיברתי עם הילה בוואטסאפ ,היה צלצול לזה שעבר שיעור ויצאתי מהכיתה, "איפה הלכת ?" קיבלתי הודעה משני , "לבחוץ, מה יש ?" , "סתם..התגעגעתי התעלמת ממני מהבוקר " , "לא נורא ,התמודדת עם זה יפה בנתיים" שלחתי, "טוב מה עובר עלייך ?" שלחה ,"כלום,יאלה אני חותך לבית נדבר " שלחתי .
הגעתי לבית וראיתי את אמא בבית, שיט אם היא רואה אותי היא תולה אותי, הסתובבתי לכיוון אחר,רק שהיא לא תראה אותי,אבל בסוף היא ראתה אותי, "ליאור כנס לבית" , "טוב טוב נכנס ", נכנסתי למטבח, "מה קרה שאתה לא בבצפר ?" , "כי לא זורם לי " עניתי , "מהזה לא זורם לי ? תחזור לבצפר " , "מה ישלי לעשות בבצפר ?אני רק יושן בשיעורים מה שאני עושה שם אני יכול לעשות בבית ובתנאים יותר טובים" צחקתי ,"ליאור זה לא מצחיק,אתה חייב ללכת לבצפר" , "לא הולך יותר לבצפר הזה,לא רוצים לעבור בחזרה לאשדוד לא הולך לשום בצפר "עניתי, "עוד פעם השיחה הזאת ? " , "כן,לא רוצה לגור פה ,אני נשבע לך אנחנו לא חוזרים אני קם ועף להתנחל אצל מישהו".
"אין לי כוח כבר לשיחות האלה ליאור,אתה יודע שזה לא תלוי בי,עברנו לכאן בגלל העבודה של אבא" , "מה אכפת לי ? לא רוצים לחזור סלאמת אני שם מצידי" , "אווף ליאור אין לי כוח". הינה עוד אחת מעצבנת, הלכתי לחדר שלי ונכנסתי לפייסבוק,ראיתי התראות והודעות.
בסביבות השעה 3 וחצי התקשרתי לשני ואמרתי לה שאנחנו צריכים לדבר, וקבענו עוד עשר דקות.
בנתיים החלפתי חולצה ושמתי בושם ויצאתי מהבית, הלכתי לבית שלה ,התקשרתי אליה שתצא החוצה, "היי מאמי" אמרה ובאה לנשק אותי , "רגע חכי כפרה " ,"מה הבעיה ? על מה רצית לדבר איתי ?", "תקשיבי את אחלה בחורה,אבל זה לא הולך בינינו,אולי פעם זה הלך עכשיו כבר לא" , "מה לא הולך בינינו ? אני אוהבת אותך ליאור ", "דיי כפרה,שחררי אותי אני ואת זה כבר לא הולך ביחד" , היא בכתה ועלתה לבית,כן הרגשתי ילד חרא,אבל לא רציתי לגרום לה להמשיך לחשוב שהכל סבבה בינינו והיא תחיה באשליה.
חזרתי לבית,ראיתי שהייתה השעה רבע לחמש ,נכנסתי להתקלח , שמתי ג'ינס וחולצה שחורה, לקחתי תיק ושמתי שם חולצה ומכנס אדידס, שמתי נעליים לבנות,שמתי עגיל יהלום באוזן,שמתי בושם ,לקחתי כסף,אייפון ומפתחות של האוטו,והתחלתי לנסוע לאשדוד.

נקודת מבט של לינוי-
התקשרתי לליאור," מה קורה ? " שאל , "הכול מעולה מה איתך ? " , "סבבה ", "מתי אתה בא ? " , "עוד חצי שעה אני אצל נאור" ,"סבבי,יאלה נדבר" , "רגע לינוי,אני צריך לשאול אותך משהו" , "בכיף מה קרה ?" , "תגידי את לבד? " , "לא,מעיין איתי " ,"הילה לא איתכן?" שאל, "לא למה ?", "יופי,אני צריך שתגידו לי מה עשיתי להילה כי היא לא מוכנה לספר לי,ומן הסתם הא סיפרה לכן", "אני לא מספרת לך,אם היא רוצה היא תספר לך " , "נו כפרה עלייך,אני בתסביכים בגללה " , "טוב אני יגיד לך" אמרה לפתע מעיין, "תסתמי,אל תגידי" , "אני אומרת ,די כמה אפשר ? אם זה מה שיגרום להם לדבר ,אז מה אכפת לי ?" ,"נו תספרו כבר" ליאור אמר.
"טוב,תשמע הילה אמרה, שבאת פעם אחרונה לאשדוד ונפגשנו היית שיכור לגמרי והלכת אליה לבית זוכר ?" , "כן נו?" , "אז היא אמרה שאמרת לה שאתה אוהב אותה,ורצית לנשק אותה " אמרה מעיין , "מזה ? אני ? אתן בטוחות ?" ,"כן חיימוש,מאז היא בתסביכים עלייך".
"וואלה ? טוב אני ידבר איתכן שאני יגיע", "טוב יאלה ביוש" אמרנו אני ומעיין ביחד.

נקודת מבט של ליאור-
אחרי שניתקתי את השיחה,הלכתי למקום שלי,המקום שתמיד הייתי הולך אליו שרציתי להירגע,רציתי לחשוב על מה שעשיתי,רציתי לסדר את כל הדברים בראש.
הגעתי לים וישבתי על האבנים שהיו שם, כן זה המקום היחיד שיכול להרגיע אותי, על המקום הזה רק אני והילה יודעים ,מאז אני בא לפה כל פעם שאני רק רוצה להירגע, ישבתי והתחלתי לחשוב על מה שעשיתי להילה,לא פלא שהיא לא רוצה לספר לי, לפתע האייפון שלי צלצל, ראיתי שמעיין מתקשרת אליי,לא עניתי ,אחרי חמש דקות היא ניסתה שוב ולא עניתי, כיביתי את האייפון והמשכתי להירגע ולחשוב.


תגובות (8)

מושלםםם תמשיכייייי
ומזל טוב

25/11/2013 10:51

יאללה תעלי אותו היום אני מאוהבת בליאור נסיך הילד הזה תמשיכיייי

25/11/2013 10:56

מושלם ומזל טוב עד 120 :) ותמשיכי

25/11/2013 11:04

מושלם!!!!!!
יפה שליייייייי מזלללללללל טובבבבבבב הרבה אושר בריאות הצלחה פרנסה אהבה ועוד!
אוהבת אותך!
ותמשיכי להיות סופרת מדהימה כמו שאת

25/11/2013 11:12

תמשיכייי

25/11/2013 11:20

תמשיכיייי ומזל טוב

25/11/2013 11:50

מושלם

25/11/2013 11:55

תמשיכייייי , אני במתח ♥

02/12/2013 07:30
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך