הילה =]
כןכןכן אני יודעת אני מזניחה מקווה שאתן עוד זוכרות אותי D: .... מצטערת לא היה לי זמן בשיט לכתוב לכן פרק...
פרק משעמם אני יודעת אבל זה פרק מעבר :)

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 21 !

הילה =] 15/10/2013 1388 צפיות 8 תגובות
כןכןכן אני יודעת אני מזניחה מקווה שאתן עוד זוכרות אותי D: .... מצטערת לא היה לי זמן בשיט לכתוב לכן פרק...
פרק משעמם אני יודעת אבל זה פרק מעבר :)

נקודת מבט של ליאור-
יצאתי מהבית של הילה בשיא העצבים,חירפן אותי שהיא כועסת מצד שני היא מטפלת בי ומדברת איתי הכי נחמד שיש ואז שוב פעם מנסה לריב איתי , יואו הילדה הזאת חירפנה לי ת'צורה , עליתי לאוטו ונסעתי לכיון פתח תקווה, לאחר שעה וחצי הגעתי לגן של נועה,הוצאתי אותה , "לייאוריי " צעקה בהתלהבות כשראתה אותי , "חיימשלי " , הרמתי אותה והיא חיבקה אותי, "נו ליאור ? אמרת להילה מה שאמרתי לך להגיד ? " , "לא " , "לא נורא,אני יתקשר אלייה ויגיד לה " , "טוב , רוצה לאכול ארטיק ? " , "כן " ,הושבתי אותה במושב באוטו ,ישבתי ונהגתי לכיוון הסופר שליד הבית , הוצאתי אותה מהאוטו והלכתי איתה למקררים של הארטיקים , "תבחרי " , "אני רוצה ענבים " ,"טוב ,ואני יקח לימון " , הלכנו לקופאית ושילמנו לה, אכלנו את הארטיק ,ונסענו לכיון הבית.
הרמתי אותה על הגב ונכנסנו לבית, אמא ראתה אותנו ואמרה "בואו לאכול" ,ישבנו בשולחן והתחלנו לאכול ,לפתע היא אמרה "ליאור מזה היה צריך להיות אתמול ? " , "מה היה אתמול ? " משחק אותה דבע, "שלא אמרת לי שאתה באשדוד בכלל , לא שמפריע לי שאתה שם אבל כל הלילה חיכיתי לך,דאגתי לך,לא ישנתי בכלל ,יכלת להתקשר ולהגיד " , "טוב כפרה,מצטער " , "יופי ,שני התקשרה וחיפשה אותך " , "וואי מה היא רוצה עכשיו ? " , "לא יודעת,היא אמרה שתחזור תתקשר אליה " ,"חירפנה אותי הילדה הזו " , סיימתי לאכול ונכנסתי להתקלח, נכנסתי לפייסבוק ,חיפשתי את האייפון ולא מצאתי , "אמא ראית את האייפון ?" צעקתי לה , "לא כפרה " , חיפשתי בכל החדר,הפכתי אותו מה לא ? , חיפשתי בחדר של ההורים ,בסלון ,ואז פתאום נועה יוצאת מהחדר שלה ואומרת לי ,"ליאור מישהי רוצה לדבר איתך " ,והביאה לי את האייפון, הסתכלתי על המסך וראיתי שזו שני ,"מה כפרה ?" , "סתם רציתי שניפגש איפשהו " , "טוב,בשמונה אני יבוא אלייך ונלך לאנשהו" , "טוב יאלה ביי ", "ביי " אמרה ,ניתקתי ,ושאלתי את נועה "איפה מצאת את האייפון ? " , "לא מצאתי,לקחתי " ,"פיי יא גנבת ,ממי למדת לגנוב הא ?" הרמתי אותה ונישקתי אותה , "ממך ,טוב תחזיר לי את האייפון " , "ט'חח ולמה הגברת רוצה את האייפון שלי ? " ,"כי שיחקתי ושני הפריעה לי למשחק " , "טוב " ונתתי לה את האייפון ,הלכתי לחדר שלי,ושמעתי שירים במחשב ושכבתי על המיטה.

נקודת מבט של הילה-
התבאסתי מזה שליאור הלך,רציתי שהוא ישאר,אבל לא רציתי לספר לו על מה שקרה אתמול,על זה שהוא רצה לנשק אותי,האמת?רציתי שהוא ינשק אותי ,אבל לא שהוא שיכור,אבל רציתי כל כך את הנשיקה הזאת,פתאום הפלאפון צלצל והפסקתי לחשוב,ראיתי שליאור התקשר אליי,חייכתי כמו איזה אהבלה,עניתי ונועה דיברה איתי.
יוואו איך שהתגעגעתי לילדה הזאת,"הילה" היא צרחה לי באייפון, "נועה" צרחתי גם , "מתי את באה אלינו ? ליאור הבטיח לי שהוא ידבר איתך ותבואי אלינו","אני יבוא אני מבטיחה ,אני ינסה לבוא מחר ונשחק ביחד טוב ? ", "טוב" אמרה ואז ניתקה את השיחה.

נקודת מבט של ליאור-
"הינה האייפון קח " אמרה והביאה לי את האייפון ,"תודה " , נכנסתי לוואטסאפ לראות אם יש הודעות ,לא היו הודעות ,נכנסתי להודעות עם הילה ,פיי השיחה האחרונה שלנו הייתה מלפני שבועיים. נכנסתי לתמונת פרופיל שלה , והיא הייתה עם חיוך וואי נשבע שאני נמס לראות אותה מחייכת , אבל אני מפגר,גורם לה לבכות כל הזמן , במקום לגרום לה לשמוח ולחייך אני רק מעציב אותה ופוגע בה , נזכרתי בזה שהיא שאלה אותי אם אני זוכר מה עשיתי אתמול והתקשרתי אליה, היא לא ענתה לי, טוב ננסה להתקשר אליה עוד שעה , ראיתי שהשעה שבע וחצי , נכנסתי להתקלח ואחרי כמה זמן יצאתי, שמתי חולצה לבנה ומכנס שחור,נעליי אדידס לבנות ,סידרתי את השיער בחפיף ,שמתי בושם,לקחתי כסף ומפתחות ויצאתי מהבית.
הלכתי לבית של שני ,היא כבר הייתה בחוץ מחכה לי , "נו כמה זמן אני צריכה לחכות לך ? " צעקה, "מה את רוצה ? רק שבע חמישים קבענו בשמונה ,ודבר שני אל תצעקי עליי,למה אני לא חייב לך כלום" , "מה אתה רוצה ?טעיתי תהרוג אותי וזהו,טוב,לא נורא ,איפה הולכים ? " , "לא יודע,איפה באלך ? " , "בוא לבית קפה ", "טוב " והלכנו לבית קפה, המשכנו אחרי זה לטייל בטיילת בסביבות 12 ליוויתי אותה לבית וחזרתי לבית, ושמעתי את האייפון מצלצל, "הלו ?" , "היי ", "מה קורה ?" ,"הכול טוב מה איתך ?" , "סבבה ,ראיתי שהתקשרת,מה רצית ?" כן זאת הייתה הילה, "סתם נזכרתי ששאלת אותי אתמול אם אני זוכר מה עשיתי" , "ונזכרת ? " , "לא ,אני חייב שתספרי לי ".

נקודת מבט של הילה-
נכנסתי להתקלח,ואחר כך לקחתי את האייפון רציתי לשמוע שירים וראיתי שליאור התקשר אליי, התלבטתי אם להתקשר או לא,לבסוף התקשרתי, הוא ענה לי, מילה שהייתי בלחץ ,הוא אמר שהוא נזכר במה ששאלתי אותו לגבי אתמול בערב, ואמרתי לו שלא, "את חייבת לספר לי ", "עזוב ליאור זה שטויות באמת ", "בשבילי זה לא שטויות", "עשיתי משהו שלא הייתי צריך לעשות ? " שאל , "לא משנה ליאור,הכל טוב " , "יואוו הילה את משגעת אותי, בחיים שלי לא התחרפנתי ממישהי ,תספרי וזהו,אני יבין מה עשיתי לא טוב " . "ליאור,עזוב את זה " , "יודעת מה ?אני לא עוזב,אני חופר לך כל יום עד שתספרי לי ואני לא צוחק ", "בחיים לא תצליח לחפור לי ", "את ביקשת כפרה".
"סבבה" והתחלתי לצחוק.

נקודת מבט של ליאור-
היא התחילה לצחוק באמצע השיחה,איך שאני אוהב את הצחוק שלה,התחלתי לדמיין אותה כבר,את החיוך שלה,את השפתיים שלה,את העיניים שלה,בקיצור כל מה שקשור אליה. "ליאור ,אתה פה ? "שאלה, "הא? כע כפרה, דברי " , "אני עייפה אני הולכת לישון,נדבר " ,"סבבה לילה טוב נסיכה " וניתקתי. נכנסתי לחדר ואז נאור התקשר אליי , "מה קורה י'אח בלב ?" , "וואלה מצויין מה איתך ?" , "אחלה,אחי אתה בא מחר לישיבה אצלי" ,"סבבה ", דיברנו על עוד משהו וניתקנו את השיחה.
יום אחרי יום אני נמצא באשדוד, מה אני בכלל עושה בפתח תקווה ? עיר של דבעים,לא נהנה בכלל מהחיים כאן,רוצה לבלות כמו שביליתי באשדוד,מילה שאני מתגעגע לחברים שלי ולא שלא התחברתי לפה לאנשים אבל אני לא יכול בלעדיי החברים מהילדות שלי.
נכנסתי למקלחת, התקלחתי ,לבשתי מכנס אדידס והלכתי למטבח,מזגתי לעצמי קולה ועליתי לחדר, נכנסתי לפייסבוק ,התנתקי ונכנסתי לישון.


תגובות (8)

מושלםםם תמשיכיי

15/10/2013 08:25
LOL LOL

מושלםםםםםםם

15/10/2013 08:41

שלמות מהלכתתת

15/10/2013 09:07

תמשיכי! :)

15/10/2013 09:55

מושלם

15/10/2013 10:29

תמשיכי

15/10/2013 11:50

בבקשה תמשיכי !!

15/10/2013 15:22

תמשייכייי מוקלם

19/10/2013 07:36
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך