הילה =]
מקווה שהפרק לא שיעמם כתבתי אותו בשלוש לפנות בוקר אז סוורי הוא יצא משעמם :)
חג שמחחח אוהבת המון ♥

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 19 !

הילה =] 17/09/2013 1494 צפיות 8 תגובות
מקווה שהפרק לא שיעמם כתבתי אותו בשלוש לפנות בוקר אז סוורי הוא יצא משעמם :)
חג שמחחח אוהבת המון ♥

נקודת מבט של מעיין-
קמתי בבוקר,צחצחתי שיניים,שמתי חולצה ירוקה של בצפר וטייצ' עשיתי מחליק וקלעתי צמה לצד , נעלי ספורט אדידס לבנות ,שמתי אודם,בושם ולקחתי את התיק והלכתי לסלון,נאור התקשר אליי , "חיימשלי " צעקתי , "מה את צועקת בפלאפון יא חולת נפש ? " , "באלי " , "טוב אחותי, אני מחכה לך בחוץ באלך לצאת ? " , "לא ,תמשיך לחכות " ,"טוב אני חוזר לבית ביי " , "לאלאל אני באה יא קרצייה " , "יאלה ביי " , שמתי את הארנק והכסף בתיק ויצאתי, נאור בא ונישק אותי , והתנתקנו " התגעגעתיי אלייך " אמרתי , "גם אני חיימשלי " , והוא חיבק אותי מאחור ונישק לי את הראש. הגענו לבצפר וראיתי את לינוי ועומר מחכים לנו , נתתי להם נשיקה על הלחי כמו כל בוקר והלכתי עם לינוי לספסל ,התחלנו לדבר ולפתע ראינו את הילה בדיכי משהו פחד , "הילללההה " צעקנו ביחד , והיא באה אלינו , "מה קרה יפתיי ? " , "כלום ,הכל סבבה " , "לא הכול לא סבבה למה את בדיכאון ? " , "אני לא " , "רואים עלייך שאת בדאון חיימשלי ,אנחנו רק רוצות להבין מה קורה לך ולעזור לך " .

נקודת מבט של הילה-
קמתי לבצפר בלי חשק בכלל ,אני אפילו לא מאמינה על מה שקרה אתמול, אשכרה רציתי להגיד לו שאני אוהבת אותו מתי שהוא בא לבקר אותנו , יואו היום הוא בא לבקר אותנו שיט ,אני מקווה שהוא לא יוכל לבוא וככה אני לא אצטרך לראות אותו. התלבשתי ,לקחתי את התיק ויצאתי מהבית,שהגעתי לבצפר שמעתי ששתי בנות קוראות לי בשם שלי , הסתובבתי וראיתי שאלה מעיין ולינוי והלכתי לספסל שבו הן ישבו,הן שאלו אותי למה אני בדאון כזה , והסברתי להן שאני לא והכול סבבה,האמת? לא רציתי לספר כלום החלטתי שאני פשוט מדחיקה את מה שאני מרגישה לליאור וזהו, אבל אם חברות כאלה אי אפשר לשמור כלום הן תמיד מגלות ויודעות מה עובר עליי. לבסוף סיפרתי להן, "מה?את מרגישה אליו משהו ? "שאלה מעיין , "כן " , "סוף סוף " , "מה סוף סוף ? עבר לי כבר ממנו" , "מה עבר ?איך עבר כל כך מהר ? " שאלה לינוי, "ככה " , "מזה ככה ? תסבירי " , "עבר וזהו לא משנה בגלל מה או מי פשוט אני לא אוהבת אותו כבר ,והיום הוא צריך לבוא אז ככה שאם אתן אומרות לו אני הורגת את שתיכן " ,"לא מספרות יא לחץ ככה את מכירה אותנו ? " , אחר כך עלינו לכיתה וישבתי בשולחן שלי והנחתי את הראש על התיק .

נקודת מבט של ליאור-
קמתי בבוקר,לעוד יום מסריח של בצפר,שני התקשרה אליי ,"מה קורה מאמי ? " , "הכול טוב מה איתך כפרה ?" שאלתי , "בסדר,אתה בא אליי לפני הבצפר שנלך ביחד ? " , "כן עוד חמש דקות אני שם " , "סבבי ביוש בנתיים " ,לקחתי את התיק ושמתי אוכל ויצאתי , הגעתי לבית של שני ,והיא בדיוק יצאה, "היי " ונישקה אותי ,הלכנו ביחד לבצפר , הלכתי לעשן ואמרתי לה שאני יפגוש אותה בכיתה ,"טוב יאלה ביי " אמרה , עישנתי את הסיגריה ,ואז בצלצול עליתי לכיתה ,ישבתי ליד שני ואז שלחו לי הודעה , "היום קרחנה אחיי ! " עומר שלח לי , "חופשי קרחננה " , "מתי אתה בא היום ? " , "נראלי בסביבות ה-7 וחצי בערב " , "וואלה זורם אחי" ,"איפה נפגשים ? " ,"בפארק עם הבנות ואז פורשים למועדון " , "וואללה שנים לא יצאתי איתכם למועדון " , "התגעגעתי י'מכווער " , "אני אלייך יותר , תעשה לי שבט של ילדים כבר " שלחתי , "תבוא היום נעשה לך גדוד י'אח ". הייתי בבצפר עד שעה 4 ועשרים ואז הלכתי לגן להוציא את נועה , הוצאתי אותה והרמתי אותה על הכתפיים ,"יאא איזה כייף ליאוריי אני גבוהה " צחקנו ביחד , "ליאור ? " , "הא חיימשלי ? " , "אני יכולה להגיד לך משהו ? " , "בטח ,תמיד מה קרה ? " , "אני מתגעגעת להילה " , "וואלה ? למה ? " , "כי היא הייתה משחקת איתי בבובות " , "רק בגלל זה ? " צחקתי , " לא ,היא הייתה מצחיקה אותי ומדגדגת אותי " , "אז את רוצה שאני ישחק איתך בבובות ? " אמרתי בקול של בת וצחקתי , "כןןןן ,נעשה לבובות תסרוקת חדשה " , "חיימשלי ,אני לא בת ,את רוצה אני יביא את הילה לבית שלנו והיא תשחק איתך טוב ? " , "ישש הילה תבוא ? " , "כן " , "ליאור אתה הולך לפגוש את הילה היום נכון ? " , "כן " , "אז תגיד לה שאני אוהבת אותה ושאני מחכה שהיא תבוא לשחק איתי " , "טוב " ,אחרי דקה הגענו לבית, הייתה השעה 5,אמא הביאה לי לאכול ,אכלתי מהר ואז הלכתי למקלחת, התקלחתי ואז יצאתי, שמתי חולצה שחורה וברמודה טורקיז ונעליים שחורות ,עשיתי קוצים,שמתי עגיל יהלום באוזן ,שמתי בושם ,לקחתי את המפתחות של הבית ושל האוטו ויצאתי מהבית. נכנסתי לאוטו והתחלתי לנסוע לכיון אשדוד לפגוש את כולם.

נקודת מבט של הילה-
בסביבות השעה 3 וחצי סיימנו ללמוד ,הלכתי עם לינוי ומעיין לבית שלי ,סתם דיברנו וריכלנו כמו תמיד, ואז מעיין אמרה " היום ליאור בא לבקר אותנו ,אתן באות כן ? " , "ברור " אמרה לינוי , "אני לא באה " אמרתי , "מה למה ? " , "כי לא באלי לראות את ליאור " , "בגלל שיש לו חברה וכל זה ? " , "לא רק.. " ," אז מה חיימשלי,תפרגני לו תאמיני לי אם זה היה הפוך הוא היה מפרגן גם לך " ,"ברור שהוא היה מפרגן אבל לא באלי לבוא " ,"אבל הוא בא לבקר את כולנו ואותך במיוחד ,זה ההזדמנות שלך לדבר איתו ולהגיד לו מה את מרגישה כלפיו " , "אני לא אומרת לו כלום,במיוחד מה שאני מרגישה כלפיו " , "תספרי לו " , "אני לא אומרת לו אמרתי לכן שכבר עבר לי ממנו " , "איך שאת רוצה כפרה ,אבל את בערב באה ולא מעניין אותי " ,"טובטוב ", אחרי שעתיים הן הלכו לבית ואני הלכתי לסלון לראות טלויזיה לבסוף נרדמתי,בשעה 8 מעיין התקשרה אליי "נו את מוכנה ? " , "לא,למה נראלך ? נרדמתי בכלל " , "טוב אז תקומי ישלך שעה עד שאני באה אלייך,כי ליאור מגיע בסביבות 9 " , "טוב אני קמה ומתארגנת " , "יופי ביוש בנתיים " , נכנסתי להתקלח, שמתי חולצה נופלת בצבע שחור וג'ינס בהיר עם קרעים ,כפכפי הוויאנס ,התאפרתי ,שמתי בושם ,בנתיים מעיין הגיעה לבית שלי ונכנסה לחדר שלי ,דיברנו ותוך כדי עשיתי פן. "חיימשלי את בטוחה שאת לא רוצה להגיד לו מה את מרגישה כלפיו ? " , "בטוחה " , "טוב איך שאת רוצה " , אחרי עשר דקות יצאנו מהבית והלכנו לכיון הפארק, ראיתי באופק את לינוי,נאור,עומר וליאור, איך שראיתי את ליאור רציתי רק לחזור לבית, הוא קם ונתן לי חיבוק ונשיקה על הלחי .

נקודת מבט של ליאור-
ראיתי את הילה מרחוק,פייי איזה יפה היא,טוב מה אני חושב עליה ? היא לא שמה עליי בכלל וחוץ מזה ישלי חברה , קמתי ונתתי לה נשיקה על הלחי וחיבוק,כולם התחילו לחבק אותי כאילו לא ראו אותי עשרים שנה,התחלנו לדבר ולעשות צחוקים,לפתע שני התקשרה, "הלו ? " , "מהקורה חיימשלי ? " , "הכול טוב מה איתך ? " אמרה , "הכול סבבה " , "ליאוור איפה אתה? אני מתגעגעת " , "באשדוד ,מה מתגעגעת כולה עזבתי אותך לחמש שעות לבד " , "אבל עדיין אני מתגעגעת " , "טוב אני יחזור ואני יבוא אלייך " , "סבבה ביוש " , "יא ראבייי איזה חברה חופרת " צעקתי, "אתה בחרת אותה דבע " מעיין אמרה, "נו ומאיפה אני יודע שהיא כזו ? פעם היא לא הייתה ככה " , "פעם זה היה פעם,אנשים משתנים " , "צודקת " , "טוב שתוק כבר י'דבע מה עכשיו חברה ? הולכים להתקרחן באיזה מועדון יאלה בוא " , ראיתי שהילה בדאון ,הכי אאוטסיידרית שיש היום , "תתקדמו אני בא עוד 10 דקות " ,מעיין ולינוי קמו והלכו לכיוון נאור ועומר , "רגע חכו אני באה " אמרה הילה , "את לא הולכת , אני ואת צריכים לדבר ", "ואם אני יגיד לך שאני לא רוצה לדבר איתך אז תשחרר ממני ? " , "לא " , "טוב יאלה דבר " , "מה קרה את נראית עצבנית היום ? " , "לא עצבנית " ,"טוב אז בדיכאון " , "אני לא בדיכי ,יואו מעצבנים מה ישלכם ממני היום ? " , "את בדיכאון אני קורא אותך כמו את כף היד שלי " , "אז אתה קורא אותי לא נכון " , "אני מכיר אותך יותר מדי זמן כדי לדעת שעובר עלייך משהו", "לא עובר עליי כלום אל תדאג " , " טוב איך שאת רוצה אבל רק שתדעי שאני תמיד פה בשבילך " , "אני בטוחה " אמרה בזילזול , "אני שומע זילזול ? " , "לא בכלל לא " , "טוב קיצר את באה למועדון איתם ? " , "לא,אני חותכת הביתה " , "טוב אני ילווה אותך " , "לא צריך " , "אני רוצה " , "טוב " , והתחלנו ללכת לכיון הבית שלה .
"הילה,מה קורה איתנו ? אנחנו נריב כל הזמן או נכעס אחד על השני כל הזמן ? אני אומר לך דוגרי נשבר לי כבר מהפוזות האלה " אמרתי רגוע. "אמרתי לך שאני לא עושה עלייך פוזות,אתה רוצה שנדבר נדבר אני לא מכריחה אף אחד להיות חבר שלי" .


תגובות (8)

מושלםםם תמשיכיי

17/09/2013 05:31

תמשיכי

17/09/2013 05:48
ADI

מושלמיי אני קוראת חדשהההה D:::

17/09/2013 05:53

מעלףףףףף אני מחכה שהם כבר יצאו השתי טימטןמים האלה

17/09/2013 06:18

מהמם תמשיכי!!!!!!!וזה לא משעמם בכלל

17/09/2013 08:53

לא משעמם בכלל! תמשיכי :)

17/09/2013 14:39

חחחחחחחח תמשיכ :-) בבקשה

17/09/2013 22:56
LOL LOL

ממש לאאאאאאא תמשיכייייי

22/09/2013 12:15
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך