הילה =]
אייך עבר עליכן הצום ?
לי הוא עבר קל :)
חתימה טובה ,אווהבת אותכןןן ♥

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 18 ! :)

הילה =] 14/09/2013 1231 צפיות 7 תגובות
אייך עבר עליכן הצום ?
לי הוא עבר קל :)
חתימה טובה ,אווהבת אותכןןן ♥

נקודת מבט של ליאור-
קמתי בבוקר,שמתי מכנס לבשתי חולצת בצפר בושם עגיל יהלום ועפתי לבצפר, הגעתי לבצפר ופגשתי בדרך את שני , הלכתי למאחורי הבצפר ששם אפשר לעשן ,והיא אמרה "אולי דיי לעשן כבר ?" , "הינה הפסקתי " זרקתי את הסיגריה על הרצפה ודרכתי עליה.
נכנסנו לכיתה והמורה נכנסה , אחרי השעתיים הראשונות הלכתי עם כל האלה שהכרתי פה לעשן ואז חמש דקות אחרי זה שני באה,"מאמי אני צריכה לדבר איתך " , "סבבה,דברי " , היא לא אמרה מילה פשוט נישקה אותי ,ואני ? זורם עם הנשיקה הזאת, היה צלצול והתנתקנו מהנשיקה ,"התגעגעתי אלייך אתה יודע ? "אמרה לפתע, "וואלה ?נחמד לך כפרה " אמרתי בייבוש, "למה אתה לא התגעגעת ?" ,לא עניתי לה ,טוב מה ברור שהתגעגעתי היא החברה הראשונה שלי בחיים ,זה לא שלא היה לי חברות לפניה ,היה לי איזה שלוש אבל היא היחידה שהחזקתי איתה הכי הרבה חודשיים ,"טוב לא תענה לי ? " אמרה ,"התגעגעתי,מה ישלך ? " ,"יופי " ונישקה אותי שוב.

נקודת מבט של הילה-
קמתי והתארגנתי לבצפר,לבשתי טייצ' שחור וחולצה תכלת ונעלי אדידס לבנות ,עשיתי קוקו גבוה,שמתי עגילי פנינה בצבע לבן,שמתי בושם,לקחתי את התיק ויצאתי לבצפר, חיברתי אוזניות לפלאפון ושמעתי שירים והלכתי לבצפר,הגעתי לשער וראיתי את לינוי,"חיימוושיית "צעקתי, "אהבהה בללב " צעקה גם היא, "מה קורה ? " , "הכל טוב מה איתך ? " ,"סבבי,למי את מחכה בשער ? " ,"למעיין היא אמרה שהיא רוצה לדבר איתנו דחוף", "הא וואלה שכחתי מזה לגמרי בכלל " , "מה עובר עלייך נהיית מסטולה מיום ליום ? " ,"מי מסטולה ? " , "את " , "בטח רק אני " , "טוב שתקיייי יא מכוערת " , "סתמיי יא כיעווריי " , ואז מעיין הגיעה , היא נתנה לנו נשיקה על הלחי "מעיינו מה היה דחוף ? הלחצת אותנו " אמרתי,לפתע היה צלצול לשיעור הראשון , "אני יספר לכן שניפגש בים " ,"סבבה" ,ונכנסנו לכיתה.
ישבתי ליד לינוי כי עומר לא הגיע ,"אווף אני מתגעגעת לעומר" אמרה לינוי, "אז תתקשרי אליו או תשלחי לו הודעה " , "שלחתי הוא לא ענה לי עליה " , "בטח הוא יושן " , "אולי,הוא יצא מהבית שלי בסביבות 1 בלילה " , "נו אז מה את בלחץ ? בדוק הוא יושן " .
לפתע ראיתי שליאור התקשר אליי, יצאתי מהכיתה "הלו ? " , "הלו ? ,מי זה ? " , "הילה, מה עובר עלייך ליאור ? " , "הא הגעתי אלייך ? רציתי בכלל למישהי אחרת,מצטער כפרה " , "טוב ,אז ביי " , "רגע חכי " , "מה ? " , "לא יודע " , "אז תדע ואחרי זה תתקשר אליי ",
"עוד פעם את עצבנית עכשיו ? " , "לא " , "טוב כפרה מה שתגידי " ,"טוב ליאור מה אתה רוצה ?עוד פעם לריב אני לא מבינה ? " , "מי רב?מה את רוצה ? מנסה לדבר ואת לא רוצה " , "טוב ליאור אין לי כוח נדבר ביי " וניתקתי, נכנסתי שוב לכיתה "יואו איזה שיחה הזויה הייתה לי עם ליאור אתן לא מבינות " אמרתי ללינוי ולמעיין, "ספריי מה קרה " , "שניפגש " צחקתי .

נקודת מבט של ליאור-
התקשרתי להילה ואמת אין לי מושג למה ,ככה יצא שהתקשרתי אליה, שהיא ענתה דיברנו מוזר בקיצור שיחה הזויה , לקחתי את התיק ויצאתי " איפה אתה הולך ? " שמעתי קול של מישהי , הסתובבתי וראיתי שזו שני , "לבריכה " , "טוב חכה לי אני באה גם " , היא לקחה את התיק שלה ויצאנו מהבצפר. הלכנו כל אחד לבית שלו ,הגעתי לבית,נכנסתי לחדר שמתי בגד ים ויצאתי מהבית ,הלכתי לבית של שני והתקשרתי אליה שתרד למטה , "עוד חמש דקות אני באה " , "טוב " , בנתיים הייתי באייפון ,נכנסתי לפייסבוק ראיתי שהבנות העלו תמונה שלהן בקניון ,וראיתי את הילה מחייכת ,פיי איזה חיוך ישלה ,לא מהעולם הזה . שני ירדה וחיבקה אותי מאחור "מה קורה כפרה ? " , "הכול טובי יאלה הולכים ? " , " כע" והתחלנו ללכת לכיוון הבריכה.
הגענו לשם וקפצתי לבריכה והיא לא נכנסה התחלתי להעיף עליה מים ,"ליייאור אני יהרוג אותךך " צרחה , "בשביל להרוג אותי את צריכה להיכנס למים " , "חכה חכה " והיא נכנסה למים ,ובנתיים אני רק בורח לה, "י'פחדן מה אתה בורח ? בוא לפה כמו גבר ותן לי להרוג אותך בשקט " , "טוב טוב אני בא " , באתי אליה והעפתי עליה עוד מים , "ליייייאווור " צעקה ,ואני רק נקרע , "טוב אני בא כפרה " ,באתי אליה,והיא חיבקה אותי והתנשקנו , לאחר שהתנתקנו מהנשיקה , "ליאור זה לא מזכיר לך את הימים שלך פעם ? " , "בטח מזכיר " ,"אתה לא רוצה לחזור אליהם ? היה לי הכי כיף שהיינו ביחד ,אתה חסר לי " , "דיי שני זה לא הלך בינינו ,לא חבל שסתם נבזבז את הזמן של שנינו ? ", "לא נבזבז אני בטוחה ,נפרדנו בגלל שעברתי לעיר אחרת וגם בגלל שרבנו בכלל ,אנחנו יכולים לנסות שוב ,הפעם אפחד לא הולך לשום מקום " , "לא יודע כפרה,טוב לי ככה בנתיים " , היא נישקה אותי "אני מבטיחה לך שלא תתחרט על כל שנייה שנהיה ביחד " ,המשפט הזה גרם לי להאמין לה ונישקתי אותה.

נקודת מבט של הילה-
אני,מעיין ולינוי הלכנו לקניון כמו כל פעם שאנחנו עושות שיחת בנות על משהו, או שסתם בא לנו להתנחל ולקנות חצי קניון , הלכנו לבית קפה ואכלנו שם ארוחת צהריים ,"נו מקרה מעייניי ? " , "כלום " , "נו תספרי כבר,אמרת שזה משו דחוף " , "טובטוב תקשיבו אני יספר לכן מהתחלה " , והיא סיפרה לנו מה שקרה לה עם נאור, "פ'שש יפפה אחותי " , "מה יפפה ? אני בבלבלות עם עצמי מאז מה שקרה " , "למה בלבלות ? " , "עוד שנייה והיינו עושים את זה " , "מההה ? " צרחתי , "שתקיי מה את צורחת ? ,לא אמרתי שאני יעשה את זה איתו עכשיו אני בכלל לא יודעת אם אני מוכנה " , "יופי " , "אבל היה נעים ומביך כזה ,פחדתי ומצד שני זרמתי ,אוווף אני לא מוכנה בכלל לזה, למרות שהיה לי נעים וכיף אבל אני יודעת שאם אני יגיד לנאור שאני לא מסכימה לעשות את זה הוא יפרד ממני " , "תגידי מה את שרוטה ? הוא אוהב אותך ,הוא יחכה לך כמה שתרצי ,מצדו תייבשי אותו עד גיל 60 הוא יאהב אותך עדיין " , "לא נראלי " , "וואי את חיה בסרט הא ? ,הוא יחכה לך ,אם את רוצה את יכולה לדבר איתו על זה ותראי שמה שאני אומרת לך הוא גם יגיד לך אותו דבר ".
"אווקי,יאללה תספרי כבר מה קרה עם ליאור " ,אמרה מעיין , והתחלתי לספר להם על השיחה ההזויה שהייתה לי עם ליאור, "טוב את יודעת שזה בגללך ? " , "מה אני עשיתי ? " , "את זו שתמיד רבה איתו והוא מנסה להבין למה ,ואת עוד יותר מתעצבנת עליו ואז בכלל נהיה יותר גרוע " , "גם אם אני רוצה לדבר איתו על זה ,זה לא יעזור לי " , "למה לא ? " , "כי הוא בכלל בפתח תקווה ,מה יעזור שאני יבקש סליחה והוא ממני וכל זה דרך הפלאפון? " , "אז תגידי לו פנים מול פנים ,הוא אמור לבוא מחר לאשדוד לבקר אותנו שכחת ? " , "לא ידעתי מזה בכלל " , "מה לא ידעת ? " , "לא ידעתי,הוא לא מספר לי כלום מה אני אשמה ? " , "את אשמה " , "טוב חיימשלי " , "מאז שהוא אמר לך שהוא אוהב אותך אתם רק רבתם ולא דברתם נורמלי אפילו פעם אחת. אחרי הקניון הלכנו כל אחד לבית שלה, נכנסתי לחדר שלי,נכנסתי להתקלח , יצאתי ,התחלתי לחשוב על ליאור ושאולי אני כן רוצה להיות חברה שלו אבל קודם שלפחות נחזור להיות ידידים כמו שהיינו פעם ,בלי מריבות בלי כעסים , כי בתכלס אני אוהבת אותו הכי בעולם ולא משנה אם זה בתור חברה או ידידה,אבל האמת?מאז שהוא אמר לי שהוא אוהב אותי ,חשבתי רק עליו , החלטתי להיכנס לפייסבוק וראיתי שליאור נמצא במערכת יחסים עם שני ,בדקתי מי זו השני הזאת ,וזאת שני ההיא שהייתה חברה שלו לפני שנתיים ,איך שהלב שלי התרסק באותה השנייה , הצטערתי על זה שנכנסתי בכלל לפייסבוק ובכלל הצטערתי שאני בכלל אוהבת אותו ,הוא לא שווה את האהבה שלי בכלל ,נכנסתי למיטה כיסיתי את עצמי לקחתי את הדובי שפעם ליאור הביא לי ,והתחלתי רק לבכות.


תגובות (7)

העלת את הפרק הזה כבר

14/09/2013 15:02

ומחקתי אותו כי תיקנתי בו דברים… איפה הוא נמצא ? הוא לא מראה לי בכלל שיש אותו :X

14/09/2013 15:05

תמשיכי!!!!

14/09/2013 18:33

מעלףףףף מחכה להמשך
ובא לי כבר שליאור הדביל יבין שהילה הכי מתאימה לו

14/09/2013 22:05

מושלםםםם תמשיכיייי

14/09/2013 22:48

מושלם תמשיכי ושהם יהיו ביחד הם זוג מושלם!!!!!!!! (קוראת חדשה)

15/09/2013 01:04

מהמםםם ומגיע להילה כי היא כל הזמן רק רבה איתו ושהוא אמר לה שהוא אוהב אותה היא לא התייחסה .
תמשיכיייי

15/09/2013 03:41
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך