הילה =]
סוורי שאני לא כל כך מעלה לפה פרקים בזמן האחרון פשוט יש לי ים דברים לעשות , אני ישתדל כמה שיותר לעלות פרקים בחופש של סוכות ... מקווה שהפרק לא שיעמם אותכן... אם כן אז שוב סוווורי :)

לאב יווו ♥

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 17 !

הילה =] 10/09/2013 1304 צפיות 7 תגובות
סוורי שאני לא כל כך מעלה לפה פרקים בזמן האחרון פשוט יש לי ים דברים לעשות , אני ישתדל כמה שיותר לעלות פרקים בחופש של סוכות ... מקווה שהפרק לא שיעמם אותכן... אם כן אז שוב סוווורי :)

לאב יווו ♥

-למחרת בבוקר-
נקודת מבט של הילה-
קמתי בבוקר,צחצחתי שיניים,עשיתי פן,שמתי טייצ' אפור חולצה שחורה ונעלי אדידס שחורות ,התאפרתי ועשיתי קוקו גבוה,לקחתי את התיק ושמתי אוכל, לקחתי כסף ופלאפון ויצאתי לבצפר, פגשתי בדרך את לינוי והלכנו ביחד לבצפר,נכנסנו לכיתה וישבתי במקום שלי,התחיל השיעור הראשון ,התחלתי לחשוב על מה שליאור אמר לי אתמול ,שאם הוא מפריע לי שאני יגיד לו ושהוא קם והולך ויותר אני לא יראה אותו,לא יודעת אבל הייתה לי הרגשה כזו שליאור באמת יעלם ולא יחזור. היה צלצול להפסקה ודיברנו אני ולינוי ומעיין בהפסקה,שאלתי אותן "תגידו מה קורה עם ליאור ?הוא לא בא לבצפר היום ויש לי הרגשה שזה קשור למשהו שהוא אמר לי אתמול" , "מה קרה אתמול ? ", וסיפרתי להן ,"הא תקשיבי הוא לא סיפר לך משהו " אמרה לינוי , " מה הוא לא סיפר לי ? " , "אבל אל תתעצבני,הוא רצה לספר לך אבל לא רצית להקשיב לו בכלל " , "נו תספרי כבר ", "טוב,הוא והמשפחה שלו עברה לפתח תקווה" , "מה? " צעקתי , "למה הם עברו בכלל ? " , "כי אבא שלו קיבל קידום וכל זה והם עברו " . הייתי כל כך עצבנית שהוא לא סיפר לי אבל אני מבינה אותו כי רבתי איתו ובכלל לא רציתי להקשיב לו יותר. "אני חייבת לדבר איתו " , "לא את לא, הבטחנו לו שלא נספר לך , שהוא יבוא עוד יומיים תיפגשו והוא יספר לך . "אוווף " , "נו הילה,את לא מספרת לו " , "טוב " . לא רציתי להישאר בבצפר,לקחתי את התיק והלכתי לים.

נקודת מבט של ליאור-
קמתי בבוקר,צחצחתי שיניים,שמתי חולצה כחולה של בצפר ומכנס ג'ינס עם קרעים ונעליים שחורות, שמתי בושם ועשיתי קוצים, לקחתי את התיק והלכתי לבצפר החדש בפתח תקווה , נכנסתי למזכירות ושאלתי "איזה כיתה אני ? שאלתי איזו מזכירה אחת. "כיתה י"ב 3 "ענתה. נכנסתי לכיתה והכרתי שם אנשים ופתאום ראיתי את שני , ילדה אחת שהכרתי בחופש והיה בינינו איזה קטע יצאנו תקופה של חודשיים אבל בסוף נפרדנו כי לא הלך, ישבתי לידה כי לידה היה מקום ריק, ואז נכנסה המורה לאזרחות ,היא התחילה ללמד,ישנתי בשיעור עד שהיא באה אליי והתחילה לצעוק עליי אז יצאתי מחוץ לכיתה והלכתי לספסלים שיש בבצפר. שני יצאה מהכיתה ובאה לספסל שבו ישבתי,התחלנו לדבר ואז קבענו להיפגש בערב.
בסוף יום הלימודים הלכתי לגן של נועה כדי לקחת אותה לבית,הוצאתי אותה והרמתי אותה על הגב, שאלתי אותה "נו איך היה בגן ? " ,"לא נחמד,אני רוצה לחזור לגן של גלית " (הגן שלה בעיר הקודמת שהם גרו) , "יהיה בסדר כפרה, יהיו לך פה חברים " , "לא רוצה ,אני רוצה לגן של גלית " צעקה, "טוב אל תצעקי ,אנחנו נחזור לאשדוד " , והלכנו לכיון הבית,נכנסנו לבית ,אמא הביאה לנו לאכול ,אחרי שסיימנו נכנסתי להתקלח ואז בסביבות השעה 8 בערב הלכתי לפגוש את שני .

נקודת מבט של נאור-
מעיין התקשרה אליי והיא אמרה שהיא באה אליי,אחרי רבע שעה היא הגיעה , באתי לנשק אותה ,"לא אמא לא מרשה לי לנשק זרים " , "ולהיכנס לבית של זרים היא מרשה ?" צחקתי , "לא,פשוט טעיתי בדרך לבית של חבר שלי קוראים לו נאור אמסלם ,אתה מכיר אותו ? " ,"לא נראלי " , "יאא מטומטם שלי " אמרה וקפצה עליי , נישקתי אותה ,והלכנו לשבת בסלון, ראיתי משחק כדורסל , "אווף נאור אתה מתעלם ממני " , "מי מתעלם כפרה ? " , "אתה " , "לא הכי לא כפרה ",היא קמה מהספה וחזרה עם כוס שתייה,היא שתתה ואז היא חזרה לסלון ואז היא התיישבה עליי , "נאווורי " בקול רגוע , יאא איך אני נמס שהיא קוראת לי ככה, התנשקנו ואז היא נשכבה על הספה ואני עליה ממשיך לנשק אותה ,אחרי כך ירדתי לצוואר שלה ונישקתי אותו ,מנשק לה את השפתיים ,תוך כדי מחליק את היד שלי לאורך כל הגוף שלה. "חיימשלי אני אוהב אותך " ,"אני אווהבת אותך הכי בעולם נאור " , נשבע שזרם לי לעשות את זה איתה את זה היום אבל איזה ? שמרנית הילדה הזאת ,אני רק ינסה היא תיקבור אותי חי !

נקודת מבט של מעיין-
נאור התחיל לגעת לי בגוף ,מצד אחד זה היה נעים אבל מצד שני פחדתי ,קמתי לאט לאט והמשכתי לנשק אותו לאחר מכן התנתקנו מהנשיקה , "אני עייפה אני הולכת לבית " , "טוב בואי אני ילווה אותך " , "לא צריך,זה בסדר אני ילך לבד " , "נראלך שאני יתן לך ללכת לבד בשעה הזאת " ,"נו נאור,לא צריך,זה בסדר " , "נו מה עובר עלייך ? לילה , חשוך ,מאוחר אני לא נותן לך ללכת ככה לבד " ,"טוב בסדר" , יצאנו מהבית שלו והלכנו לכיון הבית שלי ,שהגענו התנשקנו ונכנסתי לבית. לא הבנתי כל כך מה הלך בערב הזה , נכנסתי לחדר,החלפתי לפיג'מה ונכנסתי למיטה.

נקודת מבט של ליאור-
התקלחתי,שמתי חולצה שחורה וג'ינס ונעלי ספורט שחורות,שמתי בושם ,לקחתי כסף ופלאפון ויצאתי מהבית.
הלכתי למקום הזה ששני אמרה לי להגיע אליו, הגעתי לשם וחיכיתי לה בספסל בנתיים עישנתי והייתי בפלאפון , שלחו לי מלא הודעות בוואטסאפ ,קראתי וכתבתי בחזרה,לפתע אני רואה שהילה מקליד/ה.. ואז אין כלום ושוב כתוב שהיא מקליד/ה.. ושוב פעם מוחקת , היא משגעת אותי אבל מילה שהתגעגעתי לקופה הזאת רציתי לכתוב לה משהו ואז שני הגיעה , "מה קורה מאמי ?" שאלה , "הכול טוב מה איתך כפרה ? " , "סבבה,יאלה אתה בא להסתובב ? " , "כע " , הלכנו לקניון וראינו סרט לאחר מכן הלכנו לטיילת ואז ליוויתי אותה לבית ,לבסוף הלכתי לבית ועליתי לחדר,נכנסתי לוואטסאפ וראיתי הודעה מהילה.

נקודת מבט של הילה-
אחרי שלינוי ומעיין סיפרו לי על זה שליאור עבר לעיר אחרת והוא לא סיפר לי בכלל החלטתי לבסוף לשלוח לו הודעה בווטסאפ,התחלתי לכתוב ואז מחקתי ,כתבתי שוב ומחקתי שוב פשוט רציתי לכתוב לו משהו לא ידעתי מה לכתוב לו , לבסוף שלחתי לו הודעה "היי" ,בנתיים נכנסתי להתקלח, אחרי חצי שעה במקלחת יצאתי,שמתי פיג'מה וראיתי התראה באייפון שליאור שלח לי הודעה,נכנסתי להודעה והוא כתב "מה קורה ? " , "בסדר כזה … מה איתך ? " , "הכול טוב , למה בסדר כזה מה קרה ? " , "כלום " , "ט'חחח אני מכיר אותך ואני יודע שבסדר כזה זה משהו שמפריע לך " , "לא מפריע לי כלום " , "טוב, מה חדש ? " , "כלום אצלך ? " ,"שהרבה זמן לא דיברנו " , "נכון " עניתי ,"למרות כל הריבים שלנו התגעגעתי אלייך " , "גמאני אלייך" , "מת עלייך " , "חולה עלייך , שומע רגע ? אני עפה לישון למה אני מתה נדבר מחר " , "סבבה,לילה טוב " .
התגעגעתי אליו,אבל כעסתי שהוא לא סיפר לי שהוא הולך לעבור,העדפתי ללכת לישון ולא להתייחס לזה ולריב איתו שוב.

נקודת מבט של לינוי-
התקשרתי לעומר וקבענו שנלך לקניון, בסביבות השעה שמונה וחצי הוא בא, הלכנו לטייל בקניון ועשיתי שם שופינג,גררתי אותו לכל החנויות "נו מה ?תגררי אותי לכל חנות עכשיו ? " , "כן מה רע ? " , "רע כפרה, אני כמו חמור מסתובב אחרייך עם השקיות " , קניתי עוד משהו ונתתי לו להחזיק גם אותה "עוד אחת עכשיו ? " ,"כן בגלל שביקשת כל כך יפה " צחקתי , "מה את צוחקת יא שימפנזה ? " , "מותר לי יא קוף " , "ט'חח נראלך אני הסכמתי לך ? " ,"לא שואלת אותך " צחקתי , "טוב כפרה, נו אני לא יכול יותר עם הקניות שלך אני מתחרפן עם עצמי" , "עוד חנות אחת וזהו טוב חמודי ? " , "חמוודי אני ? " , "כן " , "אז תקני לי מסטיק " אמר בקול תינוקי ,"טוב תינוקי מגודל ".
אחרי כל הקניות חזרנו לבית ,עומר שם את כל השקיות בחדר שלי ובא למטבח,הבאתי לשנינו גלידה בכוס ,"את יודעת שאת יפה ? " , "אני יפה ? " , "כן" ומרח לי גלידה על האף ,"ככה את יותר יפה " צחק , "עוווממרר אני יהרוגג אותך " התחלתי לרדוף אחריו ושכחתי מזה שיש לי גלידה על האף והוא רק נקרע עליי , לקחתי נייר וניקיתי את האף ולאחר מכן הצלחתי לתפוס אותו ונפלתי עליו , "הצלחתי לתפוס אותך נהנהנה" , "בטח שהצלחת אני לא בכושר מה את רוצה ? " ,"אתה בכושר אתה רק ממציא תירוצים " ," אני לא בכושר בגלל הסיגריות יא מכוערת " , "טוב כפרה,מה שתגיד אבל תפסתי אותך מה אכפת לי ? " , "טוב מה שתגידי " והוא נישק אותי.

נקודת מבט של עומר-
בסביבות השעה 1 בלילה יצאתי מהבית של לינוי והלכתי לכיוון הבית , ליאור התקשר אליי " מה קורה אחי ? " , "הכול סבבה מה איתך ? " שאל , "אחלה ..מתי רואים אותך גבר ? " ,"וואלה יש מצב שבחמישי אני בא " , "וואלה ?הולכים למועדונים או עושים ישיבה ברגיל שלנו ? " ,"וואלה כע" , "מילה התגעגעתי לדברים האלה אחי " , "טוב שהתגעגעת לזה ולא אליי " אמר , "בטח שהתגעגעתי אלייך אוהב אותך אישה שלי " , "מאוהב לך בעיניים " , "תעשה ליי ילדים כבר " , עברתי ליד זוג מבוגרים והם חשבו נראלי שאני הומו בכלל , "יאלה אחי תחזור לפה כבר,יא דפקט כולם מתחרפנים בלי הצחוקים שלך " , "אני מת לחזור " , "דבר עם אמא שלך היא בטוח תסכים, ישלה ראש כמו הראש שלנו " , "איזה מסכימה ?כל פעם אני חופר לה על זה והיא משתגעת ממני כבר לא בא לה לשמוע אותי בכלל " , "אז תבוא תתנחל אצל אחד מאיתנו ואל תחזור , גאון אני מילה " , "מה גאון ? יא דבע כבר חשבתי על זה, התכוונתי לעשות את זה ביום חמישי שאני בא לבקר אותכם ".


תגובות (7)

סיפור מושלםםםםםםםם תמשיכיייי

10/09/2013 12:05
LOL LOL

וואיי מושלםםםם שליאור יחזוררררררר

10/09/2013 12:18

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

10/09/2013 12:23

מושלם תמשיכיי

10/09/2013 16:26

המשכתתתתתתתתת
אני חולההה על הזוגות האלה
אני רוצה כבר שהילה ןליאור יהיו ביחד השתי גושי טמטום האךה

10/09/2013 21:47

מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםם

11/09/2013 00:01

תמשיכייי

12/09/2013 10:51
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך