הילה =]
איך הפרק ?
שיהיה חג שמח ומתוק :-)
אווהבת ♥

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 16 !

הילה =] 03/09/2013 1302 צפיות 7 תגובות
איך הפרק ?
שיהיה חג שמח ומתוק :-)
אווהבת ♥

נקודת מבט של הילה-
לא היה לי כוח אחרי כל מה שקרה היום,בסוף יום הלכתי לבית,עליתי לחדר נכנסתי להתקלח ושמתי פיג'מה ונכנסתי לישון,קמתי בסביבות 8 בערב,לינוי התקשרה אליי ואמרה שאנחנו הולכות לקניון,שמתי חולצה כחולה ומכנס שחור ונעלי עקב שחורות,התאפרתי ואחרי חצי שעה לינוי ומעיין באו לאסוף אותי,עליתי לאוטו ונסענו לקניון.
נכנסנו לכל מיני חנויות בקיצור חרשנו את כל הקניון עד שלינוי מצאה מתנה לעומר לכבוד החודשיים שלהם ביחד,בערך בשעה 11 ישבנו בבית קפה והתחלנו לדבר על הכל ואז לינוי שאלה "מה איתך ועם ליאור ?" , "מה איתנו ? " , "אתם רבים כל שני חמישי מה ישלכם ? " ,"כי הוא מעצבן מה את רוצה שאני יעשה ? " ,"הוא לא מעצבן פשוט את מקנאה מאז שהוא אמר לך שהוא אוהב אותך ואת אמרת לו שאת לא אוהבת אותו כמו שהוא אוהב אותך,ואז שניפגשנו בפארק יום אחרי הוא התנשק עם איזו אחת ואת התעצבנת וכעסת עליו ומאז את והוא רבים,כי את לא מסבירה לו למה את כועסת עליו והוא לא מבין מה ישלך שאת עצבנית עליו " , "אני לא כועסת על זה,שיהיה לו בכיף,לא אכפת לי כבר עם מי שהוא מתנשק או עושה ,שיהנה" , "אם את אומרת ככה אז למה את בריב איתו ? " , "כי הוא מעצבן הוא כל הזמן צועק עליי" , "איך את רוצה שהוא לא יצעק עלייך אם את לא מסבירה לו מה מפריע לך,הוא מתעצבן מזה שאת כל פעם מאשימה אותו,ותאכלס אני מבינה אותו כי הכל בסדר איתכם ואחרי כמה שניות אתם כבר בריב" , "אני לא רבה איתו,הוא פשוט חושב שכל העולם טועה ורק הוא צודק " , "הוא צודק אבל לא בהכל ,אבל בנושא הזה הוא צודק שאת מאשימה אותו ,תספרי לו כבר שאת רוצה שקינאת וזהו נגמר הסיפור", "אבלל אני לא מקנאה" , "טובב אחותי משתגידי". בשעה 12 וחצי נסענו חזרה לבית,הגעתי לבית שלי ועליתי לחדר,שמתי פיג'מה ונכנסתי לישון.

-כעבור 3 ימים-

נקודת מבט של ליאור-
"יאלה ליאור סיימת לארוז הכל ? " שאלה אמא, "כן,אמא אולי בכל זאת אני ישאר פה? מה אני יעשה בפתח תקווה ? " , "אתה לא נשאר פה,אתה בא איתנו וזהו,חשבתי שסיימנו להתווכח על זה". פ'חח מי היה מאמין שהיום בערב אני נוסע מפה ,נוסע לעיר אחרת.
השעה הייתה חמש בצהריים,עוד 3 שעות אנחנו נוסעים מפה,אני חייב לדבר עם כולם לפני שאני נוסע כולם יודעים שאני נוסע אבל להיפרד מהם לפחות ביקשתי מהם לא לספר להילה,אלא שאני ילך אליה ויספר לה.
לבשתי חולצה שחורה וג'ינס ונעליים שחורות,סידרתי את השיער בחפיף,שמתי בושם,שמתי עגיל באוזן,והלכתי לבית של הילה.
הגעתי לבית שלה,דפקתי על הדלת,אמא שלה פתחה לי את הדלת , "מה קורה ? הילה בבית ? ", "הכל בסדר…כן היא בחדר שלה".
הלכתי לחדר שלה,דפקתי על הדלת והיא אמרה פתוח,פתחתי את הדלת ונכנסתי לחדר , "מה אתה עושה פה ? " ,"אני צריך לדבר איתך " , "אין לנו על מה לדבר יותר תפנים את זה" , "בסדר,אני מבטיח לך שהפעם אנחנו מדברים ואם את לא רוצה לדבר יותר זה בסדר מצידי אבל הפעם את חייבת להקשיב לי" , "אין לי מה לדבר איתך ,לא מעניין אותי מה ישלך להגיד לי בכלל " , "סבבה" אמרתי ,והיא התחילה לבכות קצת,ישבתי לידה במיטה וניגבתי לה את הדמעה והיא ישר הזיזה את הראש כאילו היא לא רוצה שאני יגע בה. "דייי ליאור,תפסיק כבר,אני לא רוצה שום קשר אלייך " , "סבבה,אני רק מבקש ממך משהו קטן , אם אני מפריע לך כל כך בחיים אני רוצה שתסתכלי לי בעיניים ותגידי לי ליאור לא רוצה לראות אותך יותר,נשבע לך שאני הולך ולא מציק לך יותר" . היא הסתכלה לי בעיניים והמשיכה לבכות,"הבנתי.. " ויצאתי מהחדר שלה,התקשרתי לכולם ונפגשתי איתם בפארק דיברנו וצחקנו.

נקודת מבט של נאור-
ליאור התקשר אליי ואמר שניפגשים בפארק , מעיין התקשרה אליי "מאמיייי " , "חיימשליי ,מה קורה אהבה של נאור ? " , "הכל סבבי,אתה בא אליי לפני שהולכים לפארק יש מבין ? " , "מי אמר שאני מבין ? " , "יופי נאור…לא הלך לך " , "לא התכוונתי גם " צחקתי, "קיצר י'כיעור אתה בא וזהו ביי " , וניתקה. אפילו ביי היא לא נותנת להגיד,איזו חברה ישלי,שלטנית מילה ,אבל אני חולה לה על הצורה . שמתי חולצה לבנה וג'ינס נעליים לבנות,שמתי את העגיל באוזן ושמתי בושם ויצאתי לכיוון הבית של מעיין,הגעתי אליה לבית דפקתי על הדלת ומעיין פתחה את הדלת וישר קפצה עליי , "כל כך מהר התגעגעת ? ידעתי שאת לא יכולה בלעדיי " , "שתוווק יא פווץ וכןן התגעגעתי " נישקתי אותה דקות ארוכות,אחרי שהתנתקו מהנשיקה היא חיבקה אותי,"יווואוו נאור לא התארגנתי בגללך " , "מה אני אשם ששאת זקוקה לי ? " , "יאא איך אתה עף על עצמך ,יאלה אני עפה לחדר להתלבש" , "אני יכול גם לבוא ? " שאלתי בקול של בת , "לא" והיא צחקה.
"טוב יאלה יא סטלה לכי תתלבשי כבר "ושכבתי על הספה וראיתי טלויזיה,אחרי כמה דקות היא יצאה ,"נו אייך יפה חברה שלך ? " , "חיימשלי את יפה בכל מצב " , "גם אם אני יהיה שמנה כמו היפופטם תאהב אותי ? " , "לא " , "אז מה אתה אומר בכל מצב ? " , "אני מעדיף אותך שמנה כמו פילה " , "יופי מצחיק " והיא צחקה . והלכנו לפארק לפגוש את כולם.

נקודת מבט של לינוי-
אני ועומר חגגנו חודשיים ביחד רק לפני שלוש ימים מי היה מאמין? ,"עווומר? " צעקתי , "מה קרה כפרה ? " הגיע לחדר מתנשף כולו , "כלום ,סתם שיעמם לי " , "אז מה את צועקת ? חשבתי קרה לך משהו " ,"לא קרה כלום סתם משעמם לי" ,"יופי גורמת לי לרוץ כמו חמור בגלל שמשעמם לה" והוא הסתובב והלך לסלון , "נו עומר בוא לפה מה אתה בורח ? " , "מה בורח ? אני הולך לישון,הערת אותי עד שנרדמתי " , בדיוק ליאור התקשר אליי ואמר שנבוא לפארק, "סבבה מאמי אנחנו באים" , "לאן באים ? " שאל עומר , "לפארק " , "בחייאת אמא שלך תני לי ללכת לישון אין לי כוח " , "יואו עומר בוא כבר יא קרצייה תישן אחר כך " ונתתי לו נשיקה בלחי , "אם את רוצה שאני יבוא את תצטרכי לספק אותי בנשיקה על הפה " , "לא מגיע לך " , "וואי,למה לא ? " , "כי לא מתחשק לי " צחקתי , "ככה ? סבבה כפרה , אם את לא תביאי אז אני יביא לך " ,התחלתי לרוץ בתוך הבית ובסוף הוא תפס אותי, ואני רק צוחקת , הוא תפס לי את הלחי ונישק אותי. לאחר חצי שעה הלכנו לפארק,פגשנו שם את מעיין ונאור ואת ליאור,נתתי לכולם נשיקה בלחי וחיבוק מוחץ למעיין ,דיברנו על הכל,על זה שליאור עובר לעיר אחרת,"דיברת עם הילה ? " שאלתי את ליאור , "כע..היא לא רוצה לדבר איתי " , "היא אמרה לך ? " , "כע,הלכתי אליה לבית והיא בכלל לא הבינה מה אני עושה אצלה" , "אוקיי..והיא יודעת שאתה עובר ? " ,"לא נראלי ,היא בכלל בכתה ואמרתי לה משהו והיא פשוט לא ענתה אז הלכתי,נשבע שאני כבר לא יודע מה לעשות איתה " , "אני ידבר איתה,היא אמרה לך למה היא כועסת עלייך לפחות ? ", "איזה אמרה ?,אני בא מנסה להבין אותה והיא רק בוכה,כל פעם הכל סבבה אצלנו ואחרי זה אנחנו רבים והיא לא רוצה לדבר איתי בכלל,אני לא מבין אותה תמיד אני מתסבך איתה,אני נשבע שאני כבר משתגע " . "אל תדאג אני ומעיין נדבר איתה ואולי ככה יחזור לה המוח למקום".

נקודת מבט של ליאור-
"אני מקווה " צחקתי בקטנה , " אווף אני לא מאמינה שאתה באמת נוסע,עוד כמה שעות ואתה לא פה" , "אל תדאגי כפרה אני יבוא לבקר מה ישלך ? " , "איזה תבקר ? אתה תשכח מאיתנו מהר מידי " , "פייי איך את חיה בסרט ", " אני לאא אני אומרת את האמת,איפה יהיה לך זמן בכלל לבקר אותנו ? " , "יהיה זמן אל תדאגי יותר מדי".
בסביבות השעה 7 וחצי חזרתי לבית והתחלנו להעמיס את כל הדברים על משאית ההובלה ונסענו לבית החדש בפתח תקווה.
הגענו לבית החדש בשעה 10 בלילה,נכנסנו לתוך הבית ונועה קראה לי "ליאורי" , "מה חיים שלי ?" , "אני רוצה לחזור לבית שלנו באשדוד" וראיתי שהיא עצובה קצת ,"בואי נבחר לך חדר" , והלכנו לחדרים, נועה בחרה חדר ,"ליאור הקירות לבנים אני רוצה קיר בצבע אחר " , "איזה צבע את רוצה ? " צחקתי , כולה ילדה בת 6 וכבר יודעת מה היא רוצה מעצמה , "בצבע ורוד " , "עם פיות? " אמרתי ונקרעתי, "כן" אמרה גם בצחוק.
לקחתי אותה למטבח עד שיסדרו קצת את מה שנשאר , לקחתי את האייפון ונכנסתי לוואטסאפ, ראיתי שלינוי כתבה בקבוצה שלנו "ליאור אני חייבת לדבר איתך תתקשר אליי " , התקשרתי ללינוי "מה קורה כפרה ?" , "הכל טוב..קיצר שומע ? אני ומעיין דיברנו עם הילה והיא בכלל אמרה שהיא מצטערת על כל היחס שהיא נתנה לך והיא גם בכתה ולא ענתה לך כי לא היה לה אומץ להגיד לך מה שרצית שהיא תגיד" , "וואלה ? " , "כן " , "וואי נשבע שאני לא יודע כבר מה לעשות איתה וגם בכללי " , "יהיה בסדר,תבוא לבקר ויהיה טוב " , "מחר או מחרתיים אני יבוא " , "סבבה,יאלה אני עפה לישון,לילה טוב מאמי ", "לילה טוב כפרה ".


תגובות (7)

מעלףףףףףףףףףף
אני אוהבת את הדמויות
מקווה שתמשיכי
חג שמח כישרוניתתתת

03/09/2013 10:15

מעלףףף!!
תמשיכיי
מהר
מהר
מהר

03/09/2013 10:37

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

03/09/2013 12:53

מהממםםםםם

03/09/2013 13:53

מדהים! תמשיכי :)

03/09/2013 15:34

תמשיכי מהמם!

04/09/2013 01:38

וואו הילה ממש מהמםםםםםםםםםםםם אני דורשת המשךךךך

08/09/2013 11:52
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך