הילה =]
הפרק מוקדש לחדשה :) אני יודעת שנעלמתי והזנחתי אבל הינה העלתי פרק חדש. מצטערת על הכל אבל התחלתי כבר לכתוב את הפרק החדש :) אוהבת המון ♥

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 25 !

הילה =] 14/05/2014 1369 צפיות 5 תגובות
הפרק מוקדש לחדשה :) אני יודעת שנעלמתי והזנחתי אבל הינה העלתי פרק חדש. מצטערת על הכל אבל התחלתי כבר לכתוב את הפרק החדש :) אוהבת המון ♥

נקודת מבט של עומר-
ליאור התקשר אליי ואמר לי שהיום הוא חוזר לאשדוד,התקשרתי לכולם ואמרתי שחייבים לעשות מסיבה. לא שאני לא עושה מסיבות ברגיל אבל עכשיו שליאור חזר אז בכלל עושים מסיבה.הלכתי עם נאור לקנות שתייה,שחזרנו עם כל הבקבוקים פשוט הודענו לכולם שיש מסיבה אצלי בבית.
נאור חזר לבית שלו כדי להתארגן, ואז נכנסתי להתקלח לאחר מכן לבשתי מכנס אפור של אדידס, לינוי התקשרה אליי ואמרה לי שאני יבוא אליה."חיים שלי אני בא עוד חצי שעה לאסוף אותך","טוב אהובי ביי בנתיים" ,"ביי" אמרתי וניתקתי.בנתיים הלכתי לראות את התוכנית שני גברים וחצי בטלוויזיה(ממליצה על התוכנית הזאת פשוט מצחיקה בטירוף) אחרי שנגמרה התוכנית לקחתי גופייה לבנה ושמתי כפכפים ,מפתחות של האוטו ויצאתי. הגעתי לבית של לינוי, והיא פתחה לי את הדלת, היא אמרה "חיימשלי" קפצה עליי ונישקה אותי ,"נו יאלה את מוכנה ? " , "נראלך ? רק עכשיו אני נכנסת להתקלח ולא עומר אתה לא בא למקלחת גם" צחקה אחרי שראתה את הפרצוף הממזר שלי.
"טוב אני מחכה לך בחדר" אמרתי וישבתי על המיטה שלה.

נקודת מבט של לינוי-
יצאתי מהמקלחת וראיתי את עומר בחדר שלי,למזלי הייתי עם פיג'מה ואמרתי לו לצאת,הוא יצא ונעלתי את הדלת לאחר מכן שמתי שמלה שחורה קצרה עם פייטים,שמתי איילניר,מייקאפ,סומק,מסקרה ואודם בצבע ורוד.שמתי נעלי עקב בצבע שחור,שמתי בושם ויצאתי מחדר.
עומר ראה אותי וקם מהספה "אין מצב שאת באה ככה חיימשלי","נו עומר פליזוש אני כבר מוכנה" אמרתי, "לכי תחליפי נו" אמר בעצבנות קצת, "יואו עומר אבל אני יפה" ,"את יפה בכל מצב אבל יותר יפה שאת לא לובשת קצר" אמר, "פליז עומר נו,מבטיחה לך שיותר אני לא ישים כזה קצר" ומצמצתי בעיניים כאילו מבקשת ממנו בנחמדות, "כושיליראבק בסדר תלבשי אבל אני נודר לך אחרי המסיבה הזאת אני לוקח את כל הבגדים הקצרים האלה,שורף אותם ופשוט מקדים את ל"ג בעומר ועושה מדורה" ,"יש,תודה תודה תודה" אמרתי ונישקתי אותו איזה מיליון ואחת פעמים בלחי,"יאלה את באה?"שאל , "כן" ,לקחתי מפתח,פלאפון ,עומר חיבק אותי מאחורה והלכנו לרכב.

נקודת מבט של ליאור-
עומר התקשר אליי ואמר לי שהוא עושה מסיבה אצלו,וואלה איך מתאים לי מסיבה עכשיו חופשי קרחנות,אחרי שלוש שעות של נסיעה הגענו סוף סוף לבית שלנו באשדוד,סידרנו במשך שעתיים את הבית,את הבגדים בארון שלי,הבגדים של נועה בארון שלה,וגם ככה אצל ההורים שלי.כל הרהיטים שלנו בכל מקרה היו בתוך הבית,לא מכרנו אותו כי ידענו שאנחנו נחזור שוב לאשדוד מתי שהוא,אז ככה שלא היה ממש בלאגן.
השעה כבר 9 בערב וב10 וחצי מתחילה מהמסיבה,נכנסתי להתקלח שמתי חולצה לבנה עם כיס מצד בצבע כחול וג'ינס ככה ,שמתי עגיל יהלום באוזן,שמתי נעליים בצבע לבן ,שמתי בושם והלכתי לסלון.
אמא שלי ראתה אותי ושאלה "לאן אתה הולך?" ,"אמרתי לך אני הולך לעומר" ,"הא נאכון,אל תשכח לקחת מפתח" ,"סבבה מאמא,יאלה ביי" אמרתי ולקחתי את המפתח של הבית ויצאתי מהבית.ראיתי שהשעה 10 והלכתי לבית של הילה,לא רציתי שהיא תבוא לבד לבית של עומר בשעה הזאת,נקשתי על הדלת ואמא שלה פתחה לי את הדלת, "מה קורה ?" שאלתי וחיבקתי אותה היא ממש כמו אמא שנייה בשבילי ,"בסדר,מה איתך?" ,"הכול טוב הילה בבית נכון?" ,"כן" והלכתי לחדר שלה,ונקשתי על הדלת,מנומס אני או לא? .

נקודת מבט של הילה-
יצאתי מהמקלחת ושמעתי נקישה על הדלת ,"רגע,אני מתלבשת" אמרתי , לבשתי חולצה שחורה עם אבנים באיזור של הצוואר וחצאית פרחונית שמגיעה עד הברכיים ומנופחת למטה בקטנה,לקחתי חלק מהשיער ועשיתי צמה קטנה והשארתי את כל שאר השיער פזור,נעלתי נעלי עקב בצבע בורדו,שמתי איילניר,סומק,מסקרה ואודם בצבע אדמדם.
לאחר מכן פתחתי את הדלת וראיתי את ליאור יושב על הרצפה ליד הדלת, "מה את עושה על הרצפה?" צחקתי, "מחכה שתפתחי לי את הדלת" אמר וקם מהרצפה ,"אז הינה היא נפתחה" חייכתי,והתחבקנו ,אחרי כל היחס המגעיל שלנו אחד כלפי השני רק רצינו להתחבק לשכוח מהכול. "התגעגעתי" אמר לי בלחש באוזן, "גמאני" אומרת לו גם בלחש. המשכנו להתחבק עד שנאור התקשר לליאור,"אני בדרך,באתי לקחת את הילה" ליאור אמר, נאור אמר לו עוד משהו ואז ליאור אמר ביי.
הלכנו לסלון ואז אמא שלי אמרה לי "תהני מאמי שלי ותעני לי לפלאפון" ,"בסדר אמא" צחקתי ואני וליאור יצאנו מהבית שלי.
התחלנו ללכת לבית של עומר שהוא לא כל כך רחוק ממני ואז לפתע ליאור שאל " מה קרה לנו? שאנחנו כל הזמן רבים?" ,"אני לא יודעת,אני אפילו לא זוכרת על מה רבנו בכלל" השבתי,פתאום הוא התקרב ושם את היד שלו על הלחי שלי וליטף אותה עם האגודל,"בוא אנחנו צריכים ללכת" אמרתי,הגענו בסוף לבית של עומר,וכולם קפצו על ליאור וחיבקו אותי הלכתי לחדר של עומר כי ידעתי שמעיין ולינוי שם מתארגנות עוד קצת ,וואלה צדקתי.

נקודת מבט של ליאור-
אני והילה הגענו לבית של עומר,שכולם ראו שנכנסנו הם חיבקו אותי ואת הילה,לאחר מכן ראיתי את הילה עולה לחדר של עומר,אני בנתיים הלכתי עם עומר ונאור לשתות,בסוף הבנות יצאו מהחדר של עומר והגיעו לחצר,"עכשיו אפשר להתחיל בקריוקי" אמרה לינוי.
היא לקחה את המיקרופון והתחילה לשיר,לאחר מכן אמרו לי לעלות ולשיר , "מה לי ולזה ? יש לי קול זוועה" ,הילה עמדה לידי ולחשה לי "ישלך קול יפה תעלה כבר" וחייכה,יואוו חולשה שלי הילדה הזאת,כושליראבק עם החולשות האלה חשבתי והלכתי לשיר.
שרתי את השיר שלמאור אדרי כמו שאת.

…"הייתי עיוור בלעדייך, בלי כיוון בדרכים.
הייתי חולם רק עלייך אם לא היית כאן איתי.

כמו שאת, אני צריך אותך כאן
לא לפעמים כל הזמן, ברגעים שקשה לי מידי
זו את, שזורקת חיוך, אז כל מה שהפוך,
מסתדר בחיי שזו את"….

שרתי והסתכלתי על הילה שחייכה ואני איתה מחייך ביחד.
נגמר השיר ונתתי למישהו אחר את המיקרופון,חיפשתי את הילה ורציתי כבר לספר לה מה אני מרגיש ולא היה לי אכפת לצאת קוקסינל או לא.הלכתי לחצר אבל איזו אחת ראתה אותי והתחלנו לדבר מפה לשם מצאתי את עצמי הולך איתה לחדר,היא הייתה על המיטה ואני מעליה,ועשינו את מה שעשינו לאחר מכן פשוט לבשתי את כל הבגדים בחזרה,הלכתי לחפש את הילה ובסוף מצאתי אותה יושבת על כיסא נדנדה,הלכתי לשבת לידה "נו איך שרתי ?" שאלתי ,"ממש יפה,אוף אתה עם הקול שלך,פשוט לקנא בך", "לקנא ? ועוד בי? אני שר חרא", "בטח ליאור" אמרה, "למה את פה לבד?" ,"סתם חושבת קצת" , "על מה ?" שאלתי , "סתם מחשבות" ,"טוב אם את צריכה אותי אני פה" וחיבקתי אותה,היא חיבקה אותי בחזרה ולא התנתקנו פשוט נשארנו מחובקים לפתע הרגשתי דמעות חמימות כאלה על הכתף שלי ולא הבנתי מה קורה, "הזזתי את הכתף והרמתי לה את הראש היא התנגדה והסיטה את ראשה לכיון השני , "היי,למה את בוכה ?" , "אני לא בוכה נו" אמרה בקול שקט וניגבה את הדמעות וישר קמה ונכנסה לבית.

נקודת מבט של הילה-
לאחר שליאור סיים לשיר הלכתי לחצר לנשום קצת,הכול היה חנוק מריח של אלכוהול וסיגריות,ישבתי על הכיסא נדנדה והתחלתי לחשוב על כל מיני דברים,עד שלפתע ראיתי את ליאור בא לחצר אבל איזו אחת באה ולקחה אותו ושניהם עלו למעלה,אוף למה הייתי צריכה להתאהב בו דווקא? לאחר מכן לינוי ומעין באו וסתם דיברנו ולאחר עשרים דקות הלכנו לרקוד קצת וחזרתי שוב לחצר לאחר חמש דקות ליאור הופיע ודיברנו לאחר מכן התחבקנו חיבוק ארוך ואז התחלתי לחשוב שזאת הייתה טעות לאהוב אותו,נכון שהוא אוהב אותי אבל אני צריכה להפנים שלמרות שהוא אוהב אותי הוא מעדיף שנישאר ידידים,והתחלתי לבכות ואז הוא שאל אותי למה אני בוכה,הסברתי לו שאני לא בוכה ונכנסתי לתוך הבית והלכתי לשירותים. בדקתי שהאיפור לא נמרח,כי זה פאדיחות שהכול ימרח ושהעיניים יהיו נפוחות מדמעות וגם האמת שרציתי לברוח גם מליאור,לא רציתי להפיל את זה שאני אוהבת אותו עכשיו,תיקנתי כמה שיכלתי את האיפור ויצאתי.
מישהו נקש על הדלת למזלי זאת הייתה לינוי,"אי אפשר איתכם כבר" אמרה , "למה ?מה עשיתי עכשיו?","כל הזמן אתם מתקרבים קצת ומתרחקים המון אי אפשר ככה" ,"מה אני אשמה ?" שאלתי,"את אשמה המון אם את רואה שהוא לא אומר כלום תגידי ותעשי את במקום לחכות שהוא יעשה או יגיד" , "בסדר,אני יספר לו" , "מתי בדיוק ? " שאלה ,"בעוד כמה שנים טובות" , "וואי הילה,תהיי בריאה מה הבעיה לספר לו כבר? להרוס את הידידות שלכם זה לא יהרוס,מקסימום הוא יגיד לא ותתאכזבי אבל עדיף שתתאכזבי מאשר שתישארי במצב שאת נמצאת בו עכשיו" אמרה, "צודקת,אני יספר לו היום או מחר מבטיחה" , "יופי,יאלה בואי לרקוד קצת תשתחררי קצת מהמחשבות האלה שלך" אמרה ,"לא אני הולכת לבית אני לא מרגישה טוב קצת" , "מה קרה לך?" ,"סתם כואבת לי הבטן" אמרתי , "טוב מאמי שאת מגיעה לבית את מתקשרת אלי או שולחת לי הודעה, רגע אני יחפש את ליאור או מישהו שיכול להחזיר אותך לבית" , "לא צריך נו,אני יחזור לבד" אמרתי, "את לא חוזרת לבד אני הולכת לבדוק מי יכול להחזיר אותך" ,"אוף איתך".
בנתיים הלכתי לסלון ופתחתי את הדלת כדי לצאת לבית ואז ליאור ישב על המדרגות שיש בחוץ שתה ועישן,עקפתי אותו והתקדמתי.
הוא קרא לי "מה?" אמרתי , "לאיפה את הולכת?" , "לבית" עניתי, "למה כל כך מוקדם ?" ,הסתכלתי בשעון והשעה הייתה 4 וחצי לפנות בוקר ,"כל כך מוקדם ? כבר 4 וחצי לפנות בוקר וחוץ מזה אני הולכת לבית כי אני לא מרגישה טוב" אמרתי."טוב חכי אני יסיים את סיגריה שלי ואני ילווה אותך לבית","לא צריך נו אני יחזור לבית אני יסתדר" ,"למה נראלך שתחזרי בשעה כזו מאוחרת לבד לבית? " אמר ועישן עוד קצת את הסיגריה. "בסדר" ועוד לא סיימתי להגיד את הבסדר הוא סיים את הסיגריה,"יאלה נלך? " שאל והנהנתי בראשי.
התחלנו ללכת לכיון הבית ומרוב שהיה לי קר התחלתי לרעוד, "קר לך ? " , "לא" , "שקרנית למה את לא אומרת שקר לך?,הייתי מביא לך את החולצה שלי אבל גם היא קצרה אז היא לא תעזור לך כל כך,אז נעשה משהו אחר" אמר וחיבק אותי צמוד כך שיוצא שהוא מחמם אותי בחיבוק. הגענו לבניין שלי והסתכלנו אחד על השני, "אני יעלה לבית" , "תשתי מים ותקחי כדור " , "ליאור דואג לי ?ממתי ?" שאלתי בציניות, "איך שהיא אוהבת את הציניות הזאת,ואני דואג לך תמיד,יאלה לכי תעלי לבית תנוחי" , "בסדר" והלכתי למדרגות של הבניין
"רגע ליאור" אמרתי , "הא ?" אמר וחזר ונכנס לתוך הבניין "חייבים תמונה" אמרתי , "את והתמונות שלך",הצטלמנו ואז "יאלה יסאטלה לכי תישני ותגידי לי בבוקר אם את מרגישה יותר טוב" אמר ואז בלי לחשוב על כלום פשוט נישקתי אותו ושהתנתקנו רצתי למדרגות הסתובבתי ואמרתי לו "לילה טוב" וחייכתי.


תגובות (5)

סוףףף סוףףף העלת פרקקקקקקקק
תעלייייי היום עודד פרקקק
וזה מושלםםםל

14/05/2014 17:15

באמת נעלמת.. מושלם! ותמשיכי :)

14/05/2014 17:30

נוטשת!!!!! שנים אני מחכה שתעלי עוד פרק!!!! אני מאוהבת בסיפור הזה!!!!!! תמשיכי!!!!!!

14/05/2014 18:04

תמשיכיייייייייייייייי ינוטשת אני חולה על הסיפור שלך!! ממליצה לך לקרוא את הסיפורים שלי :) וסוף סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14/05/2014 20:03

אעאעאעאעאא הם סוף סוף התנשקוו,והפרק מוקדש לי זהו סופית אני מאושרתת,תמשיכיי כמה שיותר מהר אוהבתת אותך3>

14/05/2014 22:50
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך