הילה =]
מצטערת שלא העלתי הרבה זמן פרק אבל הינה העלתי, עדיף עכשיו מאשר בכלל לא. אני כבר כותבת את הפרק החדש והוא יעלה ביום חמישי או שישי :) מצטערת גם אם הפרק משעמם,אבל זה רק הקשר למה שיקרה בפרק הבא :) אוהבת עד אינסוף :-*

“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק 37!

הילה =] 26/07/2015 910 צפיות 3 תגובות
מצטערת שלא העלתי הרבה זמן פרק אבל הינה העלתי, עדיף עכשיו מאשר בכלל לא. אני כבר כותבת את הפרק החדש והוא יעלה ביום חמישי או שישי :) מצטערת גם אם הפרק משעמם,אבל זה רק הקשר למה שיקרה בפרק הבא :) אוהבת עד אינסוף :-*

~למחרת בבוקר~
נקודת מבט של ליאור-
השעון המעורר שבאייפון של הילה צלצל וראיתי שהשעה שמונה וחצי , הילה התעוררה "בוקר טוב" אמרה וחייכה , "איזה בוקר טוב ? רק שמונה וחצי בבוקר " אמרתי ,"נו אנחנו צריכים להיות בבצפר בשעה עשר " אמרה, "זה עוד שעה וחצי מהחיים שלי" אמרתי וחזרתי לישון , "נו ליאור קום כבר י'עצלן" אמרה , "אין לי כוח " אמרתי, "אויש" אמרה והתחילה לזרוק עליי כריות , "בסדר בסדר אני קם " אמרתי והלכתי למקלחת כדי לצחצח שיניים בנתיים הילה הלכה לשירותים, מרחתי משחת שיניים על המברשת שלי ושל הילה והתחלתי לצחצח שיניים שהילה חזרה מהשירותים כבר סיימתי לצחצח שיניים "אני הולך להתלבש" אמרתי , "סבבה" אמרה והמשיכה לצחצח שיניים, בזמן שהיא צחצחה שיניים חזרתי למיטה, כיסיתי את עצמי עם שמיכה והמשכתי לישון "ליאור מה חזרת לישון?" הילה שאלה , "כפרה עלייך השעה רק שמונה וארבעים תעירי אותי בתשע ורבע" אמרתי , "קום עכשיו" אמרה ולקחה את הכרית מתחת לראש שלי והרביצה לי איתה, ראיתי שהיא ממשיכה להרביץ לי פשוט הפלתי אותה על המיטה וחיבקתי אותה והמשכתי לישון , "נו ליאור קום כבר, ואתה גם מוחץ אותי "אמרה ,"לא אכפת לי אם זה מה שיגרום לך לתת לי לישון אני ימשיך לעשות לך את זה כל הזמן" אמרתי ,"טוב טוב שחרר אותי ואני יערי אותך בתשע ורבע "אמרה ,"תזכרי מה שאמרת" , "כן כן" אמרה וקמה מהמיטה ,ברגע שהיא קמה מהמיטה היא פשוט חטפה את השמיכה וברחה איתה בכל הבית העיקר שאני לא ישן , "יואוו ילדה מעצבנת תתני לי לישון" אמרתי והמשכתי לישון על המיטה בלי כרית ובלי שמיכה.

נקודת מבט של הילה-
אחרי שברחתי לליאור עם השמיכה שמעתי אותו אומר שאני ילדה מעצבנת , צחקתי והנחתי את השמיכה על הספה והלכתי למטבח וראיתי שאמא כתבה פתק על המקרר "בוקר טוב יפה שלי ,הכנתי לך ולליאור סנדוויצ'ים שיהיה בתיאבון,אוהבת אותך" , אחח אין על האמא הזאת בעולם , הרתחתי מים כדי להכין בשבילי תה ולליאור נס קפה אז בנתיים הלכתי לחדר והוצאתי מהארון חולצת בצפר בצבע ירוק וטייצ' שחור וסנדלים בצבע שחור והרצועה עם אבנים, "אמאל'ה " צעקתי שליאור חיבק אותי והרים אותי "תוריד אותי" הוספתי , "פעם הבאה תציקי לי? "שאל , "כן" אמרתי וצחקתי ,"הא כן? אז אני לא מוריד אותך " אמר, "תוריד אותיייי " צעקתי והתחלתי לצבוט אותו בגב ובבטן , "רק שתדעי שזה לא מזיז לי הצביטות שלך" אמר , התחלתי לנסות לדגדג אותו עם הציפרניים שלי וזה עזר קצת "תפסיקי" אמר, "אז תוריד אותי" אמרתי , "סבבה" אמר והפיל אותי על המיטה הוא היה מעליי והתחיל לנשק אותי כל נשיקה שלו הייתה מלא זמן , לאט לאט התרגלתי לנשיקות האלה עד שלינוי התקשרה אליי וקמתי כדי לענות לה , "לא צריך עוד מעט תחזרי אליה " אמר והמשיך לנשק אותי וגם על הדרך ליטף אותי.
אחרי עשר דקות ליאור נתן לי את נשיקה ועצר אותה מהר, נשיקה כזו שאת רוצה שהיא תימשך לנצח וקם והוציא מהארון שלי חולצה שחורה של בצפר וברמודת ג'ינס ונעליים בצבע לבן , קמתי מהמיטה גם ולקחתי את הבגדים שבחרתי "יאלה צא" אמרתי לליאור , "מה זה יאלה צא ?" שאל , "תצא בבקשה מהחדר כי אני רוצה להתלבש" אמרתי , "לא יוצא , נו אני לא מסתכל עלייך גם ככה " אמר , "הא אתה לא מסתכל עליי ?" שאלתי , "נו י'דבעית לא בקטע כזה , אני לא יסתכל עלייך שאת מתלבשת" אמר ," לאלא נו תצא" אמרתי ,"הינה אני מסתובב מבטיח לך שאני לא רואה שום דבר" אמר ,"סבבה אם אתה רואה אני לא מדברת איתך כל החיים שלי" הזהרתי , "סבבה " אמר והורדתי מהר את החולצה של הפיג'מה ושמתי מהר את החולצה של הבצפר וככה גם את המכנסיים של הפיג'מה הורדתי מהר ושמתי את הטייצ' , "זהו? " שאל , "כן" אמרתי , "רואה שלא הסתכלתי ?" אמר והתחיל להוריד את הבגדים שלו ושם את הבגדים שהוא בחר לבצפר "מה הבעיה שלכן להתלבש מולנו?" שאל , "פדיחות " אמרתי , "לא ולראות אותך עם בגד ים זה בסדר אבל לראות אותך מחליפה בגדים זה פדיחות, אין הגיון אצלכן נשבע לך" אמר והלך לכיון המקלחת כדי לשים בושם , בנתיים אני שמתי בושם ועשיתי מחליק, שמתי איילניר ואודם בצבע קורל ועגילים צמודים ונעלתי את הסנדלים.
ראיתי שהשעה 9 וארבעים אז אמרתי לליאור שצריך לצאת, לקחתי את האייפון והבאתי לליאור את האוכל שלו ולקחתי את האוכל שלי ושמתי בתיק, שמתי כסף בארנק ואת המפתחות של הבית שמתי בתיק והתחלנו ללכת לכיוון הבצפר.

נקודת מבט של נאור-
אחרי שישנתי אצל מעיין, קמתי בסביבות השעה שמונה וחצי וכיסיתי אותה ויצאתי מהחדר שלה, לפתע ראיתי את אבא שלה ,התחלנו קצת לדבר ואחרי עשר דקות יצאתי מהבית שלה והלכתי לכיון הבית שלי , דפקתי על הדלת ושאמא פתחה לי את הדלת חיבקתי אותה והלכתי לכיוון החדר שלי והוצאתי בגדים ונכנסתי להתקלח.
כשיצאתי מהמקלחת ראיתי שהשעה תשע וחצי, לבשתי חולצת בצפר בצבע לבן ומכנס שחור ונעלי נייק בצבע לבן , "נאורי היום אני ובתאל הולכות לראות את הבית שבראשון לציון אתה רוצה גם לבוא? " שאלה, "סבבה,מתי אתן הולכות?" שאלתי, "בסביבות חמש אנחנו יוצאות מהבית " אמרה ," סבבה אני ילמד למתכונת ואני יבוא איתכן" אמרתי , "הא יש לך מתכונת בספרות מחר,אז אל תבוא תלמד בבית " אמרה , "לא צריך אני יבוא,גם ככה אני יודע פחות או יותר את החומר אני רק צריך ללמוד על משהו אחד וזהו " אמרתי , "בסדר אבל אני רוצה במתכונת הזאת ציון של 90 אם לא יותר" אמרה , "אמא את מגזימה קצת, תורידי קצת בציון" אמרתי , "בסדר 85 ולא נקודה אחת פחות" אמרה , "סבבה" אמרתי ולקחתי את האוכל שאמא שלי הכינה והכנסתי לתיק את האוכל וגם את האייפון ויצאתי מהבית לכיון הבצפר.
מעיין התקשרה אליי "הא חיים שלי יפים ?" שאלתי , "איפה אתה ?" שאלה , "בדרך לבצפר אני בכיכר" אמרתי , "סבבה תחכה לי אני עוד שתי דקות שם" אמרה , "סבבה,יאלה ביי יפה " אמרתי וניתקתי את השיחה ,אחרי חמש דקות מעיין הגיעה והתחלנו לדבר והגענו לבצפר .
עלינו לכיתה וראינו שכולם כבר יושבים והתחילו כבר את החזרה למתכונת, מירי שראתה אותנו אמרה "למה הגעתם עכשיו? גם מביאים לכם להתחיל בשעה עשר ואתם גם מאחרים? , "העיקר הגענו" אמרתי , "תשבו ושזה לא יחזור על עצמו שוב, בזמן הבגרות עצמה אם איחרתם זאת בעיה שלכם אף אחד לא יחזיר לכם את הזמן הזה שאיבדתם" אמרה והמשיכה ללמד.
"אווף שונאת אותה " אמרה מעיין ,"תאמיני לי שגן אני שונא אותה" אמרתי , "נאור מה זה הדיבורים האלה ?" מירי שאלה , "סתם שאלתי את מעיין משהו שקשור לשיר שאנחנו לומדים" אמרתי , "אנחנו לומדים על סיפור" אמרה והוסיפה "תצא החוצה תחזור עוד עשרים דקות " אמרה , יצאתי מהכיתה והלכתי למחששה לעשן סיגריה , יצא לי טוב ההפסקה הזאת של העשרים דקות חשבתי לעצמי ,"מה אתה עושה בחוץ אדון אמסלם?" שאלה המחנכת דבורה, "מירי הוציאה אותי ,מה אני יכול לעשות?" שאלתי , "כנס עכשיו לכיתה ותגיד לה שאני אישרתי לך להיכנס ואני גם יבוא איתך למקרה והיא לא תכניס אותך " אמרה , "סבבה" אמרתי וכיביתי את הסיגריה והלכתי לכיתה , "אמרתי לך לחזור עוד עשרים דקות" אמרה מירי, "דבורה אמרה לי להיכנס עכשיו אם את לא מאמינה לי היא מחכה פה בחוץ עד שאני יכנס " אמרתי .
אחרי שיום הלימודים נגמר בסביבות שתיים וחצי רבע לשלוש, ליוויתי את מעיין הביתה והלכתי לכיון הבית, שנכנסתי לבית שטפתי ידיים והתחלתי לאכול את הארוחת צהריים שאמא שלי הכינה , כשסיימתי לאכול מעיין התקשרה אליי והזכירה לי שאני צריך ללמוד למתכונת ,נכנסתי לחדר והתחלתי ללמוד למתכונת ואז בשעה ארבע אמא נכנסה לחדר ואמרה שהיא יוצאת לכיון ראשון לציון, "רגע אני בא גם" אמרתי, "אבל אתה לומד" אמרה, "נו אני ילמד בדרך" אמרתי , "סבבה, יאלה בוא" אמרה ויצאנו אני אמא ובתאל לכיון האוטו ונסענו לראשון לציון.

נקודת מבט של ליאור-
לאחר שסיימנו לעשות את התיגבור לקראת המתכונת של מחר בספרות רפי התקשר אליי ואמר לי שבגלל שאני צריך ללמוד למתכונת אז מחר במקום לעשות אימון של שעתיים הוא עושה לי מחר אימון של ארבע שעות.
יצאתי מהבצפר ביחד עם הילה,לינוי ועומר והתחלנו ללכת לכיון הבתים שלנו ,הוצאתי את הקופסאת סיגריות מהתיק ועישנתי רחוק מהילה, "תביא לי גם סיגריה אחי " אמר עומר, הוצאתי מהתיק עוד סיגריה ונתתי לעומר , "היום אתם באים אליי ללמוד" עומר אמר , "מי החליט?" שאלתי , "אני" אמרה לינוי , "סבבה באיזה שעה ?" שאלה הילה , "בסביבות שבע וחצי בערב " אמר עומר , "סבבה יאלה ביי אחי " אמרתי ונתתי לו חיבוק (חיבוק כמו של הערסים).
ליוותי את הילה לבית שלה, חיבקתי אותה ונישקתי אותה ואז אני המשכתי לבית שלי,זרקתי את התיק על הרצפה ונכנסתי למטבח ולקחתי צלחת ומזגתי לעצמי אוכל, כשסיימתי לאכול פיניתי את הצלחת ונכנסתי להתקלח, ראיתי שהשעה שש אז ראיתי קצת טלוויזיה ונרדמתי מולה.
האייפון לפתע צלצל "הלו?" שאלתי , "ליאורווווש " אמרו מהצד השני של הקו ,"מי זה?" שאלתי ,"הילה י'דביל אחד" אמרה , "הא מה קורה יפה שלי?" שאלתי , "סבבה אתה בא לעומר ?" ,"כן אבל מה השעה בכלל?" שאלתי , "שבע ועשרים" אמרה , "סבבה אני יבוא אלייך ואז נלך ביחד לעומר" אמרתי , "טוביק יאלה אני מחכה לך " אמרה וניתקה , קמתי מהספה ועליתי לחדר שלי, לקחתי חולצת בצפר וג'ינס ונעלי אדידס בצבע לבן ושמתי את כל זה בתיק, שמתי בתיק גם מברשת שיניים ומכנס לשינה וחולצה לשינה, שמתי גם את הקופסאת סיגריות , שמתי מחברת ספרות בתיק וירדתי לסלון , "ילד יפה שלי לאן זה?" שאלה אמא, "לעומר ,ללמוד למתכונת של מחר" אמרתי , "סבבה,תלמד טוב אני רוצה ציון גבוה " אמרה , "איאיא אמא את קצת חיה בסרט אבל בסדר" אמרתי , "אני יודעת שאתה יכול אם אתה רוצה" אמרה, "אני לא יכול " אמרתי , "אתה יכול יאללה לך תלמד,בהצלחה ילד שלי" אמרה , "תודה" אמרתי ונישקתי לה את הראש ,לקחתי את המפתחות של הבית והאוטו ונסעתי לבית של הילה.
התקשרתי להילה , "נסיכה שלי אני כבר פה אני מחכה לך" אמרתי ,"טוביק אני מגיעה עוד חמש דקות" אמרה , "יאלה זריז" אמרתי וניתקתי , בנתיים עד שהילה הגיעה שמתי שירים במכונית והתחלתי לשיר ואז היא הגיעה , היא פתחה את הדלת של המכונית ונכנסה לתוכה.
היא נישקה אותי בלחי והתחלתי לנסוע לכיון הבית של עומר , "רגע ליאור שכחתי משהו בבית" אמרה כשכמעט הגענו לבית של עומר, "אז רגע אני יחזור לבית שלך" אמרתי , "לא צריך,תיסע לסופר כלשהו ואני יקנה משם" אמרה , "סבבה" אמרתי ונסעתי לסופר הקרוב, "מה שכחת אבל?" שאלתי , "סתם משהו" אמרה ויצאה מהמכונית לכיון הסופר.
אחרי עשרים דקות היא חזרה עם שקית , "מה ששכחת זה חטיפים?,לעומר יש מלא חטיפים בבית" אמרתי ,"זה לא חטיפים" אמרה והכניסה מהר את השקית לתוך התיק , "אז מה זה עוד יכול להיות?" שאלתי , "לא משנה,תיסע לעומר וזהו" אמרה , "טוב" אמרתי באדישות ונסעתי לכיון הבית של עומר.
כשהגענו לבניין של עומר, לקחנו את התיקים שלנו ועלינו לבית של עומר, כשהגענו לדלת של הבית של עומר נקשנו על הדלת ולינוי פתחה לנו את הדלת "מה קורה מכוערים?" שאלה , "מכוערים את והחבר שלך" אמרתי וצחקתי, "הלו הלו מי זה שאמר לי מכוער?" שאל עומר , "אני" אמרתי ,"בוא בוא י'כוסית נעשה לך שבט של ילדים מכוערים" אמר ,"יאלה אני בא" אמרתי ונכנסנו לבית.
"מה זה ההורים שלך לא בבית ?" שאלתי ,"לא הם נסעו לדודה שלי הם יחזרו רק בעוד יומיים" עומר אמר, הלכנו לכיון המרפסת ,ישבתי על הכיסא ואז עומר נכנס עם אקסלים ובקבוק וודקה ואמר "אי אפשר להתחיל ללמוד מבלי לשתות" , "צודק אח" אמרתי ולקחתי פחית אקסל ושתיתי ממנה , "טוב אני ולינוי דקה חוזרות" הילה אמרה ," טוב" אמרנו אני ועומר.

נקודת מבט של הילה-
הלכתי עם לינוי לחדר של עומר וסיפרתי לה שקיבלתי מחזור ואני לא יכולה לישון עם ליאור אז שהיא תישן איתי היום למרות שזה מבאס בשבילה לא לישון עם עומר בגללי.
"אין לי בעיה" אמרה לינוי , אחרי זה חזרנו לאיפה שהבנים היו וראינו אותם מעשנים ושותים , "ככה אתם לומדים?" שאלה לינוי ,"חיכינו לכם לא באתן" אמר ליאור ומשך אותי אליו , "הכל בסדר?" שאל וחיבק אותי מהבטן , "כן" אמרתי והורדתי את היד שלו מהבטן שלי, "בטוחה?" שאל , "כן כן" אמרתי.
לקחנו את המחברות בספרות והתחלנו ללמוד, לאט לאט השעות עברו והגענו לשעה 11 בערב , "נו כולם מוכנים?" שאלתי , "פחות או יותר" אמר ליאור , "מה לא הבנת?" שאלתי , "מה שלא הבנתי את תסבירי לי בחדר" אמר ונישק אותי , "לא..אני לא יושנת איתך היום , הבטחתי ללינוי שאני יושנת איתה" אמרתי , "הא וואלה?" שאל , "כן,מצטערת" אמרה לינוי , "שטויות" אמר ליאור , "אז מה אח? אני ואתה יושנים בסלון?" שאל עומר , "יש לי ברירה?" אמרתי בצחוק , "טוב יאלה לילה טוב" אמרה לינוי והתקדמנו לכיון המקלחת כדי לצחצח שיניים לפני השינה, נכנסנו למיטה של עומר וישנו ביחד.
בסביבות השעה שלוש לפנות בוקר קמתי מהמיטה כדי ללכת לשירותים אבל מישהו היה שם,נקשתי על הדלת כדי שיצא מהר מהשירותים , ואחרי שנייה ליאור יוצא מהשירותים "הא זאת את הלחוצה" אמר, "כן" אמרתי ועקפתי אותו כדי להיכנס לשירותים.
כשיצאתי מהשירותים ראיתי את ליאור במקלחת שוטף ידיים ,"מה קרה שאת לחוצה היום? "שאל , "אני לא לחוצה,סתם חוששת מהמתכונת של מחר" אמרתי , "חרטטנית,אם זה מה שמפריע לך היית יושנת איתי בכל מקרה" אמר , "לא נכון" אמרתי מתפדחת , "אוי ממה את מתפדחת? "שאל , "סתם כלום" אמרתי והוספתי "לילה טוב" , "מצטער אם עשיתי משהו לא בסדר" אמר וחיבק אותי , "לילה טוב" הוסיף , "לא עשית כלום אני מבטיחה לך" אמרתי , "אז?" שאל , "סתם נו" אמרתי ,"רגע בואי נחשוב הלכת לסופר כדי לקנות משהו ושהגענו לפה החלטת פתאום שאת יושנת עם לינוי ,קיבלת מחזור כאילו?" שאל, "לא" אמרתי מתפדחת שוב , "האהא זה מחזור, מזה עשית סיפור? "שאל , "זה לא כזה סיפור בשבילי" אמרתי ,"יא מצחיקה היית אומרת לי" אמר , "זה מצחיק ומפדח לספר לחבר שלך מתי קיבלת מחזור" אמרתי , "מצחיק ומפדח כן אבל את יכולה לספר לי דברים כאלה" אמר, "טוב מצטערת אני יספר לך בפעם הבאה הכל, גם איך כואבת לי הבטן הכל כולל הכול אני יספר לך" אמרתי , "את לא חייבת הכל בקשר למחזור אבל מה שאת יכולה תספרי,יאללה לילה טוב יפה שלי,אוהב אותך" אמר ונישק אותי במצח.


תגובות (3)

תמשיכע והפרק מהממם

26/07/2015 20:40

מעניין ממש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יש מצב את קוראת את הסיפור שלי ונותנת חוות דעת לא סגורה על זה שאני צריכה להמשיך אותו https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%90%D7%94%D7%91%D7%94/%D7%94%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-1.html

27/07/2015 00:40

תמשיכיייי

27/07/2015 12:33
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך