הילה =]
עלה עוד פרק.. מחר פרק חדש :) אוהבת ♥

“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק 38!

הילה =] 30/08/2015 906 צפיות 3 תגובות
עלה עוד פרק.. מחר פרק חדש :) אוהבת ♥

~למחרת בבוקר~
נקודת מבט של ליאור-
התעוררתי בגלל שהשעון מעורר באייפון צלצל והשעה הייתה שבע וחצי, שיט היום יש את המתכונת בספרות , נקווה שיהיה טוב חשבתי לעצמי ,לקחתי את האייפון ונכנסתי לפייסבוק ואחרי עשר דקות לינוי יצאה מהחדר והגיעה לסלון " לא הערת את עומר ?" שאלה , "אם הוא עדיין יושן אז רוב הסיכויים שלא" אמרתי , "שנון ליאור" אמרה , "שנון? ממתי את משתמשת במילים כאלה?" שאלתי ,"מהיום" אמרה בגאווה והעירה את עומר , "הילה קמה ?" שאלתי , "תקום ותראה" אמרה ,"נו.." אמרתי , "היא לא רוצה לקום החברה הפדלאה שלך" אמרה , "היא קודם כל חברה שלך ואחר כך שלי" אמרתי והוספתי "את צריכה לדאוג להעיר אותה" אמרתי ,"מי אמר?" שאלה , "אני" אמרתי, "אתה חי בסרט,לך כבר תעיר אותה" אמרה והוסיפה "ניסיתי להעיר אותה והיא פשוט הרביצה לי" , "מגיע לך,את דורשת מכות" אמרתי , "יואווו נודניק לך תעיר אותה" אמרה וזרקה עליי את הכרית , "פספסת" אמרתי ונכנסתי לחדר שהילה ולינוי ישנו בו.
ישבתי על הקצה של המיטה "יפה שלי קומי" אמרתי ושיחקתי לה בשיער, "נוו לא רוצה,אני רוצה לישון" אמרה וכיסתה את עצמה בשמיכה ,"יאלה חיים שלי תסיימי את המתכונת ואני ידאג לקחת אותך הביתה לישון" אמרתי ,"תזכור" אמרה ," מילה שלי זאת מילה" אמרתי וקמתי מהמיטה , היא הורידה את השמיכה , "קח אותי למקלחת" אמרה והושיטה את הידיים שלה , "מה אמרת? " שאלתי מופתע והסתובבתי אליה, "אויש נו, התכוונתי שתעשה לי שק קמח" אמרה, "אז תגידי שק קמח" אמרתי והתקרבתי למיטה והיא קפצה עליי ולקחתי אותה שק קמח עד למקלחת וכשהגענו הורדתי והיא מרחה משחת שיניים לשנינו על המברשות שלנו וצחצחנו ביחד , "יאלה תתארגני אני הולך להניח תפילין" אמרתי ונישקתי אותה בראש , "סבבי" אמרה והלכתי לסלון והנחתי תפילין.

נקודת מבט של הילה-
אחרי שליאור הלך להניח את התפילין אני חזרתי לחדר וראיתי שלינוי שם, אז נעלתי את החדר והתלבשנו ביחד בחדר, לבשתי חולצה ירוקה של בצפר וג'ינס בהיר גבוה וכפכפים ,מרחתי איילניר ושמתי סומק ומרחתי אודם אדום בהיר ולקחתי מלינוי את הפן שלה ועשיתי מחליק, שמתי בושם ,חיכיתי ללינוי שתסיים להתארגן ויצאנו שתינו מהחדר , "סוף סוף" אמר עומר , "יאלה השעה שמונה וחצי נצא?" אמרה לינוי, "יאללה" אמרתי ,"שנייה שכחתי את האייפון בספה" אמר ליאור שהתקרבנו לדלת כדי לצאת , "וואי איזה מלך רפי הזה" אמר , "למה מה קרה?" שאלתי , "שלח לי הודעה שיהיה לי בהצלחה במתכונת היום והודיע לי על האימון היום" אמר , "וואי חמוד לגמרי" אמרתי .
התחלנו ללכת לכיון הבצפר והשעה הייתה עשרה לתשע,הבנים החליטו שהם רוצים לעשן במחששה ואני ולינוי נכנסנו לתוך הבצפר וראינו באיזה כיתה שמו אותנו ,אני הייתי בכיתה י"ב 3 וכל האחרים היו בי"ב 1 , נכנסתי לכיתה והתיישבתי בשורה השלישית והמורה ששומרת עלינו התחילה לחלק דפים שנרשום את התשובות שלנו עליהם ואז אחרי עשר דקות היא חילקה לנו את המבחנים עצמם והתחלנו לענות עליהם.
אחרי שלוש שעות שנגמרה המתכונת , ראיתי בקבוצה שלנו בוואטסאפ שכולם סיימו את המתכונת וליאור הלך לאימון שלו , לינוי ועומר הלכו לת"א ומעיין ונאור הלכו ממזמן לבית כי הם הראשונים שסיימו אז יצא שנשארתי רק אני, יצאתי מהשיחה של הקבוצה שלנו בוואטסאפ ונכנסתי להודעה של ליאור "מצטער שלא נשארתי לחכות לך, הייתי חייב ללכת לאימון , מקווה שהלך לך טוב במתכונת וחוץ מזה אני בטוח שהלך לך טוב את גאון" כתב ,יצאתי מהשיחה וחיברתי אוזניות לאייפון ושמתי שירים והתחלתי ללכת לכיון הבית ,כשהגעתי לבית אבא שלי פתח את הדלת "חיים של אבא" אמר וחיבק אותי , "מה קורה אבווש?" שאלתי , "סבבה ,בואי אני יביא לך לאכול" אמר , "אתה לא אוכל?" שאלתי , "אני הולך להתקלח ואז אני יאכל" אמר, "אז תלך להתקלח ואני יחכה לך לאכול" אמרתי ,"סבבה" אמר ונכנס למקלחת . בנתיים ישבתי על הספה וראיתי טלוויזיה וכשאבא סיים להתקלח הוא הלך למבטח והוציא שתי צלחות ומזג לי ולו אוכל והביא את הצלחות לסלון והביא שתי כוסות וקולה וראינו סרט ואכלנו מול הטלוויזיה.

נקודת מבט של עומר-
אחרי שנגמרה המתכונת לינוי באה אליי לבית , "אוף עומר תכין לי משהו לאכול" אמרה, "שאני יכין לך? אני בונה על האוכל של אמא שלך " אמרתי , "שמן, אמא שלי לא בעיר" אמרה , "אז בואי נלך לאכול איפשהו" אמרתי ,"בוא נלך לתל אביב" הציעה, "יאלה בואי" אמרתי ,עלינו לאוטו ונסענו ספונטנית לתל אביב.
"בחמישי כולנו הולכים לפורום" כתבתי בקבוצה של החבר'ה (רק של הבנים) בזמן שהיה רמזור אדום , "תפסיק לכתוב שאתה בכביש" אמרה לינוי , "כתבתי שאני ברמזור אדום" אמרתי ,"עדיין תפסיק" אמרה , "טוב אמא" אמרתי והמשכתי לנסוע לכיוון היציאה מהעיר.
"בוא נלך לעזריאלי "אמרה לינוי , "מה איבדתי בקניון?" שאלתי ,"אותי,תחפש אותי שם" אמרה , "מצידי תישארי שם" אמרתי ,"חוצפן" אמרה והוסיפה "לפחות תשאיר לי כסף" , "משאיר לך את האשראי שלי" אמרתי , "אז תשאיר אותי בקניון" אמרה וחייכה ,"נראלך שאני ישאיר אותך שם?איך אני ישרוד?" שאלתי ונישקתי אותה בפה, "יאלה מתחילים על הסבל" אמרתי שנכנסנו לתוך הקניון, ולינוי גררה אותי למיליון חנויות של בגדים עד שהיא החליטה שאין לה כוח זה בגלל שהיא הייתה רעבה "בוא נלך לקפה גרג" אמרה ונכנסה לבית קפה ואני? נכנס אחריה.

נקודת מבט של ליאור-
אחרי המתכונת, רפי הזכיר לי שיש לי אימון בשעה 2 בצהריים אז ישר שסיימתי את המתכונת הלכתי לבית , שכבתי על הספה "איך הייתה המתכונת?" שאלה אמא , "וואלה סבבה" אמרתי , "תשעים כמו שהבטחת לי?" שאלה, "תקווי" אמרתי , "מקווה ומחזיקה אצבעות" אמרה ,"אתה רוצה לאכול הכנתי קוסקוס ושניצלים" אמרה ,"בטח תביאי לאכול" אמרתי בהתלהבות.
כשסיימתי לאכול השעה הייתה בסביבות השעה 1 וארבעים , עליתי לחדר להתלבש על מכנס קצר וחולצת טי שירט בצבע שחור ונעלי ספורט ולקחתי איתי תיק עם בקבוק מים,מגבת ואייפון , "יאלה אני הולך" אמרתי ונישקתי את אמא בראש , "מה איתי?" שאלה נועה (אחות קטנה של ליאור בת 6) ," מה איתך?" שאלתי , "נשיקה" אמרה והצביעה על הלחי , "בואי בואי,נראה לך שאני ישכח לתת לך נשיקה?" אמרה והיא רצה אליי , הרמתי אותה ונישקתי אותה מיליון נשיקות בלחי.
יצאתי מהבית והלכתי לכיון המגרש ופגשתי שם את רפי , "נו איך הייתה המתכונת?" שאל תוך כדי שהתחלתי לעשות חימום , "בסדר כזה" אמרתי , "אני מקווה שציון גבוה אם האימונים פוגעים לך בציונים אנחנו מפסיקים את האימונים האלה ואתה שוכח מלחזור לקבוצה" אמר רפי ,"לא יפגע מילה שלי" אמרתי והתחלתי לרוץ סביב המגרש , בנתיים רפי סידר מלא כדורים במקביל לשער, הוא קרא לי לבוא לכיון הכדורים ולהתחיל לבעוט אותם לכיון השער " מה זה יתן לי להתאמן ככה אם אף אחד לא עוצר את הגולים שלי?" שאלתי ,"אל תדאג" אמר "בנתיים תבעט לשער " הוסיף.
לא עברה רבע שעה וראיתי שמישהו גבוה נכנס למגרש "מי זה?" שאלתי את רפי ,"יואב ג'רפי,השוער של מ.ס אשדוד , שכחת אותו כבר?" שאל וחיבק את יואב חיבוק גברי , "מה פתאום?" אמרתי וחיבקתי אותו חיבוק גברי שיואב התקרב , "מה הולך ילד?" שאל ג'רפי , "וואלה מצויין מה איתך?" שאלתי , "וואלה סבבה אחי, אתה חזר לנו רק שתדע " ג'רפי הוסיף , "בע"ה עוד נחזור" אמרתי , "יאלה בנות מספיק דיבורים תתחיל להתאמן ליאור" התערב פתאום רפי , יואב הלך לכיון השער ואני התחלתי לבעוט בכדורים כדי להבקיע שערים.
אחרי שעה של בעיטות,ריצות,גולים ובעיקר זיעה הסתיים לו האימון , שכבתי על הדשא "משחק טוב ילד" אמר יואב , "וואי אין לי כוח הרסתם אותי " אמרתי ,"עוד קצת אימונים ואתה מסודר להיכנס שוב לקבוצה" אמר ,חיבק אותי ואת רפי חיבוק גברי, אמר להתראות והלך.
"יפה ליאור, תמשיך ככה" אמר רפי והלכתי לשתות מים , "תשתה עוד" אמר רפי ,"שותה שותה" אמרתי ולקחתי מהתיק את האייפון שלי וראיתי ששלחו הודעות בוואטסאפ , נכנסתי לקבוצה שלנו (שלי,נאור,עומר ועוד כמה חברים) "מחר פורום" עומר שלח ,"זורם" אמר אסף , "מי אמר שאנחנו רוצים שתבוא?" כתבתי (אסף התחיל עם הילה שליאור והילה רבו) ויצאתי מהוואטסאפ , "יאלה בוא אני יקפיץ אותך לבית" אמר רפי ,"סבבה" אמרתי ועליתי לאוטו של רפי ונסענו לבית שלי.
הגענו לבית שלי "בוא כנס,אמא שלי הכינה את העוגה שאתה אוהב" אמרתי , "וואלה? פעם הבאה, אני חייב ללכת לראשון לציון לאסוף את הבת שלי משם" אמר , "סבבה יאלה ביי תודה" אמרתי ונכנסתי לבית.
"נו איך היה באימון?" שאלה אמא , "וואלה נחמד יואב ג'רפי בא גם " אמרתי , "מי זה?" שאלה , "השוער של הקבוצה" אמרתי, "הא נחמד מצידו" אמרה "יאלה כנס להתקלח אני יכין לך עוגה שאתה אוהב" הוסיפה , "תכיני לי את העוגת גבינה שאני אוהב" אמרתי ,נישקתי את אמא ונכנסתי למקלחת, יצאתי מהמקלחת ונכנסתי לחדר ושמתי שירים במחשב ולקחתי מהארון מכנס לבן קצר של נייק וגופייה אפורה וירדתי לכיוון המטבח ובדרך נכנסתי לוואטסאפ וראיתי שיש הודעות בקבוצה של החברים , "לא נראה לי שאני שואל אותך,אני בא" כתב אסף , התחלתי לקלל אותו בקבוצה ואז לירן כתב "מה הולך ביניכם?" , "תשאל את החרא הזה" כתבתי ויצאתי מהוואטסאפ .
"בוא תאכל פירות קצת ליאור" אמרה אמא , "לא באלי " אמרתי וישבתי על הספה, "מה קרה?" שאלה ,"כלום מה קרה?" שאלתי , "אתה עצבני , תמיד שקורה משהו אתה עצבני" אמרה, "סתם בקטנה עזבי את זה" אמרתי , "טוב תאכל אבטיח" אמרה ונתנה לי קערה עם אלף חתיכות של אבטיח, "נכון שאני אוהב אבטיח אבל למה את חושבת שאני יאכל את כל זה?" שאלתי והצבעתי על האבטיח ,"תאכל כמה שאתה יכול ותגרום גם לנועה לאכול כי היא לא מקשיבה לי , רק לך היא מקשיבה" אמרה ,"סבבה" אמרתי וקראתי לנועה , " מה ?" שאלה נועה, "בואי שבי לידי ותאכלי אבטיח" אמרתי , "לא רוצה" אמרה ,"תאכלי ואני יתן לך את האייפון שלי" אמרתי , "טוב אבל אבטיח קטן" אמרה, "סבבה " אמרתי ונתתי לה את האייפון , "ליאור מה זה מניאק?" שאלה נועה, "איפה שמעת את המילה הזאת?" שאלתי , "ככה כתוב פה" אמרה והראתה לי , "כמה פעמים אמרתי לך לא להיכנס לפה ?" שאלתי ויצאתי מהוואטסאפ , "אבל זה נכנס לבד" אמרה ולקחה בחזרה את האייפון ,"בסדר" אמרתי וראיתי טלויזיה.
פתאום קמתי משינה ששמעתי את הפעמון של הבית, "ליאור תפתח את הדלת" אמרה אמא ,"טוב" אמרתי ופתחתי את הדלת ,"שיר?, מה את עושה פה?"(שיר זאת האחות הגדולה של ליאור ונועה והיא בת 24) שאלתי ,"קפצתי לביקור, מה רע אח קטן?" שאלה , "ביקור? פעם אחרונה שראיתי אותך בבית זה היה שהייתי בן 14 ואת היית בת 20" אמרתי , "בסדר ,תן לי להיכנס" אמרה ונכנסה לבית , "אמא" צעקה בהתלהבות שראתה את אמא , "כפרה שלי, איך התגעגעתי" אמרה אמא "איפה נעלמת?" הוסיפה ,"הייתי בארה"ב וחזרתי לפה" אמרה שיר , "איפה החבר שלך?" שאלה אמא , "בבית של ההורים שלו בחולון , מחר הוא צריך להגיע לפה" אמרה , "שירררר" אמרה נועה ורצה אליה , "הבאתי לך הפתעה" אמרה שיר לנועה ,"מה זה?" שאלה נועה ,שיר חיפשה משהו בתיק והוציאה בובה שקנתה לנועה, "היא יפה" אמרה נועה וחיבקה את שיר והלכה לשחק בחדר שלה עם הבובה.
אני יצאתי לגינה וישבתי על הספסל נדנדה ,הדלקתי סיגריה והייתי באייפון , "מה קרה אח קטן? למה אתה עצבני?" שאלה שיר כשיצאה לגינה , "שיר עזבי אותי" אמרתי , "מה קרה?" שאלה , "אין לך זכות לקרוא לי אח קטן או לשאול מה קרה לי אחרי שארבע שנים לא ראית אותי " אמרתי , "אבל כן דיברתי איתך כשיכלתי" אמרה שיר , "כשיכלת?פעם בחודש?" אמרתי והמשכתי לעשן , "תתפלא אבל שהתקשרתי אלייך פעם בחודש זה היה ככה גם לאבא ואמא ואיתך תמיד דיברתי עד שבגיל 16 לא רצית לדבר איתי וניתקת איתי קשר" אמרה ," התאים לי שזה ככה, למה באת?" שאלתי , "להשלים איתך את הקשר שאבד, לא רציתי להמשיך לאבד אותו" ,"הוא כבר אבד לא הבנת את זה?" שאלתי,זרקתי את הסיגריה על הרצפה ודרכתי עליה , "חבל שלא נשארת בארה"ב" אמרתי ועליתי לחדר.
"ליאור,אני מצטערת" אמרה שיר כשנכנסה לחדר שלי , "אין לך על מה להצטער, אם כבר אני מצטער שאני אח שלך ויש לנו קשר דם" אמרתי והמשכתי להיות באייפון.
(ליאור ושיר היו מחוברים תמיד אבל ברגע ששיר סיימה את השירות הצבאי שלה , היא סיפרה לליאור שהיא הולכת לטייל בעולם ושתתקשר אליו כל יום אבל בשיחה האחרונה שלהם , ליאור ביקש משיר שתישאר בבית אבל היא אמרה שהיא חייבת לעצמה את הטיול הזה ומשם הכל התחיל להידרדר הם היו פשוט רבים על כל דבר וביום ששיר הייתה צריכה לטוס ליאור לא בא להיפרד משיר משדה תעופה).
"אני אוהבת אותך אח קטן" לחשה שיר ויצאה מהחדר שלי, ראיתי שאסף ממשיך לקלל אותי בוואטסאפ , המשכתי גם אני לקלל אותו ,שמתי נעלי ספורט בצבע שחור של נייק ,לקחתי את האייפון ויצאתי מהבית לכיון הפארק בתחושה שאולי אסף נמצא שם , "הינה החרא הקטן" אמרתי שראיתי את אסף ועוד שני חברים שלנו יושבים על הספסל , "לקלל דרך הוואטסאפ אתה גאון אבל פנים מול פנים אתה יכול?" הוספתי , "בטח שכן" אמר והתקרב אליי.

נקודת מבט של הילה-
כשסיימתי לראות את הסרט ,דפקו על הדלת אז הלכתי לפתוח את הדלת "מתי נסעת אם היית פה בבוקר?" שאלתי את אמא כשראיתי אותה נכנסת לבית עם מזוודות, "יופי מצחיקה זה של אורנה וגל(אורנה זאת אחות של אמא של הילה, וגל זאת הבת של אורנה).
עזרתי לאמא להכניס את המזוודות לתוך הבית שלנו וכשאורנה וגל נכנסו חיבקתי אותם וגם אבא חיבק אותם, עזרתי לגל לקחת את המזוודה שלי ושמנו אותה בחדר שלי, "מה קורה יפה?,הרבה זמן שלא נפגשנו" אמרתי , "כן,אבל הינה אני פה" אמרה ,"יהיה לך כיף פה" אמרתי ויצאנו מהחדר לכיון הסלון.
"יהיה בסדר אורנה,את תראי שאת תצאי מזה ויהיה לך חיים יותר טובים,בנתיים את יכולה להיות פה כמה זמן שרק תצטרכי" אמר אבא, "מה קרה?" שאלתי , "כלום נסיכה,לכי תצאי עם גל החוצה תראי לה קצת את השכונה" אמרה אמא, "בסדר" אמרתי ויצאנו מהבית.
"גל מה קרה?" שאלתי , "זוכרת שאבא שלי עזב אותנו?" שאלה, "כן,מה הקשר אליו אבל,אתם הרבה זמן לא בקשר" שאלתי , "נכון אבל הוא עזב אותנו עם חובות וברגע שהיו חובות הם רק גדלו וגדלו ופשוט עקלו לנו את הבית לפני שבועיים" אמרה , "וואי באמת?,אז איפה הייתן בשבועיים האלה?" שאלתי , "אצל סבא וסבתא " אמרה, "הבנתי.. טוב אם את צריכה משהו אל תהססי לבקש וכל מה ששלי זה גם שלך" אמרתי וחיבקתי אותה "יהיה בסדר אני מבטיחה" הוספתי, "אני מקווה" אמרה גל והתחלנו להתקדם לכיון הפארק, המשכנו לדבר עד שגל פתאום ראתה שיש מכות בין שני בנים ועוד שני בנים מנסים להפריד , "ליאור שחרר אותו" שמענו ילד אחד צועק , "אסף מספיק" אמר הילד השני, התקרבנו קצת יותר לראות מי אלה וכשהתקרבנו ראינו שזה ליאור ואסף רבים, "מספיק לריב" צעקתי , והם הפסיקו ומיד מישהו אחד לקח את ליאור לצד והחבר השני לקח את אסף לצד.
התקרבתי לאיפה שליאור עמד "מה קרה?" שאלתי ,"כלום" אמר ,"יוצא לך דם מהמרפק" אמרתי ,"עזבי את זה" אמר והלך לעשן בצד , "למה הוא עצבני?" לחשה גל באוזן, "אם רק הייתי יודעת" אמרתי , התקרבתי לליאור "למה באת לפה? אחר כך את מתעצבנת עליי שאני מעשן לידך או מעשן בכללי" אמר רגוע , "כדי להרגיע אותך,מה אתה עצבני כל כך?" שאלתי ,"סתם כל החרא נפל עליי היום" אמר ,"תסביר" , "סתם קיללנו אחד את השני אה וגם שיר חזרה הביתה" אמר, "סבבה עצבני בגלל שהוא קילל אותך אבל מה הקשר לשיר?" שאלתי , "שכחת מה קרה בינינו?" שאל והוציא את העשן לצד ,"לא שכחתי אבל אתה לא צריך להוציא על אסף את כל העצבים שלך" אמרתי , "הוא חלק מהעצבים שלי" אמר והמשיך לעשן , "מה שתגיד" אמרתי "אני הולכת לקניון בוא איתי" הוספתי , "מה לי ולקניון הזה עכשיו?,תלכי עם חברה שלך" אמר ,"היא בת דודה שלי והיא באה איתי בכל מקרה סתם הצעתי לך לבוא איתנו" אמרתי , "פעם אחרת" אמר ,נישק אותי בפה,הסתכל על אסף והלך לבית שלו.
"הא זה חבר שלך?" שאלה גל , "כן,זה ליאור שסיפרתי לך עליו" אמרתי , "חתיך" אמרה , "חתיכוס שלי הוא" אמרתי והלכנו לאסף "מצטערת על מה שהוא עשה" אמרתי לאסף , "שטויות" אמר אסף "אני לא מבין מה את עושה איתו,את בן אדם מדהים והוא זבל של בן אדם" הוסיף , "די אסף את כל הטמטום שלכם תשאירו ביניכם אל תכניס אותי באמצע" אמרתי , "סבבה,מי זאת היפה הזאת?" שאל , "בת דודה של הילה,קוראים לי גל" אמרה גל, "גל?שם מדהים לילדה יפה כמוך" אמר , "חמוד" אמרה גל, "רוצה לבוא איתנו לקניון?" הוסיפה גל , "יאלה בואי" אמר והתחלנו ללכת לקניון.

נקודת מבט של ליאור-
חזרתי לבית ושיר פתחה לי את הדלת , "היי" אמרה , "ביי" אמרתי באדישות ועליתי לחדר וראיתי שהדברים של שיר אצלי בחדר , "מה הדברים שלה עושים אצלי בחדר?" שאלתי את אמא , "היא תישן אצלך בחדר כמה ימים, אני בטוחה שלא יפריע לך לישון בסלון על הספה" אמרה אמא , "בטח לא יפריע,גם באה לפה מתי שבא לה וגם משתלטת על הכל " צעקתי , "טוב עזבי אמא זה לא רעיון טוב,אני ילך לישון בבית מלון" אמרה שיר , "שתלך כבר,לא יכול לראות אותה" אמרתי, "מספיק ליאור, שיר את יושנת בחדר של ליאור היום ומחר כבר נראה מה לעשות " אמרה אמא.
נכנסתי לוואטסאפ כי ראיתי ששלחו משהו בקבוצה של החברים ואסף שלח שם תמונה עם הילה ובת דודה שלה , "בוא תעצבן אותי עוד קצת ותראה איפה תגיע" כתבתי בקבוצה , אחרי חמש דקות לירן כתב שנפסיק לריב ושיש היום ישיבה אצלו ,האמת מתאים לי לברוח קצת מהבית אבל לא זורם לי לראות את הפרצוף של אסף, אבל מה יותר מעצבן מלהראות לו את הפרצוף שלי?.
נכנסתי לחדר, "תדפוק על הדלת בפעם הבאה" אמרה שיר ,"חדר שלי למה אני צריך לדפוק?" שאלתי, "בגלל שאני פה אולי?" אמרה, "ונראה לך שמעניין אותי שאת פה?" שאלתי, "יואו אח מעצבן ישלי" אמרה ,"את תמיד יכולה להתנדף מהחדר שלי ובעיקר מהחיים שלי" אמרתי והוצאתי מהארון ג'ינס ברמודה בהיר וחולצה כחולה ונעליים בצבע לבן , "יאלה צאי" אמרתי לשיר , "לא יוצאת" אמרה , "צאי לי מהחדר" צעקתי עליה , "למה אתם צועקים אחד על השני?" שאלה אמא כשעברה ליד החדר שלי ,"הוא סתם מציק לי" אמרה שיר , "אוי אתם כל כך מזכירים לי את התקופה שלכם שהייתם קטנים" אמרה אמא בחיוך , "תקופה עם אחות כזו אני מעדיף למות" אמרתי ויצאתי מהחדר והלכתי להתלבש במקלחת.
אחרי שסיימתי להתלבש ,שמתי בושם ועגיל באוזן ,נכנסתי לחדר ולקחתי את האייפון שהיה על השולחן , לקחתי קופסת סיגריות ושמתי בכיס של המכנס , ירדתי לסלון "בי אמא" אמרתי ונישקתי לה את הראש , "איפה אתה הולך עכשיו?" שאלה , "ללירן" אמרתי , "טוב אל תחזור מאוחר" אמרה ,"סבבה" עניתי ולקחתי את המפתחות של הבית והלכתי לבית של לירן.
"הא אחי?מה קורה?" שאלתי את עומר שראיתי אותו בדרך ללירן ,"וואלה מצויין מה איתך אח יקר?" שאל אותי, "בסדר" עניתי , "מה הולך איתך ועם אסף?" שאל ,"סתם ילד עלוקה,מתערב איפה שלא צריך" אמרתי וירקתי על הרצפה ,"זה בגלל שהוא התחיל עם הילה אז לפני שבועיים?" שאל ,"אז מה נראלך? בוא נראה אותך גיבור גדול אם הוא היה מתחיל עם לינוי ממזמן היית שובר אותו ולא היית סובלני כמוני" אמרתי , "צודק" ענה , עלינו לבית של לירן וראיתי שברק,נאור כבר הגיעו והם הביאו כל מיני סוגי של אלכוהול,אני ועומר הצטרפנו אליהם ,מזגנו לכוסות את השתייה שכל אחד רצה, לקחתי את הכוס והדלקתי סיגריה ושתיתי , ולפתע בת דודה של הילה ואסף נכנסנו לבית של לירן, "מה קורה?" שאלתי את גל ונישקתי אותה בלחי , "סבבה" ענתה , "איפה הילה לא באה איתכם?" שאלתי , "לא,היא רצתה להמשיך לבית אז ליוונו אותה לבית והגענו לפה" אמרה ,"סבבה" אמרתי, צילמתי תמונה עם כולם והעלתי לפייסבוק, וכתבתי ישיבה עם האחים רק חבל שיש פה אחד מיותר" ותייגתי את כולם.
התקשרתי להילה "חיים שלי יפים,מה קורה?" שאלתי , "הכול טוב מה איתך?" שאלה , "סבבה" ענתה , "התקשרתי להגיד לך לילה טוב" אמרתי , "אוי איזה חבר חמוד ישלי" אמרה ,"יופי מצחיקה,הבנתי שאסף וגל ליוו אותך הביתה" אמרתי , "כן,הם רצו לבוא אליכם אבל אני רציתי לבית וגם רציתי לתת לך קצת חופש ממני" אמרה וצחקה, "אני לא צריך שתתני לי חופש ממך אני רוצה אותך צמוד אליי כל היום" אמרתי , "לאאא ,אני יהיה אחר כך דבק" אמרה , "נו מצויין,דבק זה דבר טוב" אמרתי ,"יופי ליאור" אמרה, "בואי לפה" אמרתי , "נו אני עייפה וחוץ מזה אתה שם עם כולם תהנה" אמרה, "אני לא יכול להינות בלעדייך " אמרתי , "אתה כן" אמרה, "בסדר אני יהנה אבל אותך אני יכול לנשק ,אותם לא" אמרתי , "אויש ליאור ליאור ,חבר טמבל ישלי" אמרה , "ליאור תביא לי סיגריה" עומר אמר , "שנייה אני איתך מאמא " אמרתי ונתתי לעומר סיגריה ,"הבטחת לי שאין יותר סיגריות" אמרה , "את יודעת שאני משתדל" אמרתי , "נכון,יאלה אני עפתי לישון,לילה טוב" אמרה
"לילה טוב נסיכה שלי" אמרתי וניתקתי.
"דיברת עם הילה?" שאלה גל, "כן,למה?" שאלתי ,"הא כי אסף רצה לשאול אותה משהו" אמרה , "תגידי לו שאם הוא בא לעצבן אותי אז לא כדי לו" אמרתי, "הוא סתם רוצה לשאול אותה משהו" אמרה.
"לשאול אותה משהו הא?" אמרתי ודחפתי את אסף, "תגיד אתה מטומטם?" אמר , "אל תעשה את עצמך מטומטם,גל אמרה לי שרצית לדבר עם הילה" אמרתי ,"ואסור לי לדבר איתה?" שאל, "לא" אמרתי והוא דחף אותי גם ומפה לשם התחלנו ללכת מכות שוב פעם אבל הפעם יותר ברצינות ועומר ונאור הפרידו בינינו אבל לפתע אסף הפיל אותי על השולחן של השתייה ויצא שבקבוק נשבר ונכנסו לי זכוכיות לאיזור של הגב. למרות הכול דחפתי אותו ממני והפלתי אותו על גב ויצאתי מהבית של לירן, עומר בא אחריי ,"אחי אתה כולך מדמם בוא לבית חולים" אמר ,"שום בית חולים זה בסדר" אמרתי, "תפסיק יום אחד להיות גיבור ולדאוג לכולם ותן פעם אחת למישהו לדאוג בשבילך" אמר והוא ונאור העלו אותי לאוטו של עומר, "תיזהר עם אתה מתקשר להילה או להורים שלי ומודיע להם שאני בבית חולים" אמרתי ,"לא אומר העיקר בוא לבית חולים ויטפלו בך שם" אמר , ונסענו לבית חולים.


תגובות (3)

נדיר מושלם איזה חמוד ליאור תמשיכי

30/08/2015 21:16

פרק מושלם!!תמשיכי@!

30/08/2015 22:52

תמשיכי אני קוראת חדשה סיפור מושלם

31/08/2015 02:25
35 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך