הילה =]
פרק משעמם !! אני יודעת :( מצטערת על הנטישה ...אוהבת מללא ♥

“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק 29 !

הילה =] 27/11/2014 1241 צפיות 3 תגובות
פרק משעמם !! אני יודעת :( מצטערת על הנטישה ...אוהבת מללא ♥

נקודת מבט של הילה-
בשעה 1 בלילה , ליאור ואני עלינו לאוטו ונסענו לבית שלי. כשהגענו לבית שלי ליאור החנה את האוטו באיזה מקום וליווה אותי עד הבית והביא לי משהו שהוא קנה , "שתכנסי לבית תפתחי את זה " אמר , "טוב " אמרתי וחייכתי, הוא התקרב ונישק אותי נשיקה ארוכה , " לילה טוב " אמר, "בוא כנס ותישן איתי " אמרתי לו , "לא אני הולך לישון בבית, אני צריך מחר לקחת את נועה לגן" אמר, "אווף" ועשיתי פרצוף מבואס, "היי מה פרצוף מבואס ? אני רוצה חיוך כאן ועכשיו " דרש , חייכתי חיוך , "מחר אני יבוא לישון פה…יאלה לכי לישון,לילה טוב" אמר וחיבק אותי . "לילה טוב " עניתי ונכנסתי לבית.
הלכתי לחדר שלי , הורדתי את כל האיפור ולבשתי פיג'מה ופתחתי את המתנה שליאור קנה לי וראיתי את התמונה שלנו מודפסת על הלב והמשפט שכתוב " תחלמי עליי" לקחתי את הכרית ושמתי אותה בפינה של המיטה.
לקחתי את הפלאפון ונכנסתי לוואטצפ וראיתי שליאור שלח לי הודעה " מקווה שנהנת היום" , "נהנתי הכי שיש, תודה על היום הזה ועל המתנה" שלחתי, "בכיף, יאלה לכי לישון יפה שלי ,אוהב "כתב , "גמאני אוהבת,לילה טוב" שלחתי ,נכנסתי למיטה ונרדמתי.

~למחרת בבוקר~
נקודת מבט של ליאור-
השעון מעורר בפלאפון צלצל והראה שהשעה שבע בבוקר, הלכתי לחדר של נועה כדי להעיר אותה , "נו ליאור אני רוצה לישון" אמרה , "יאלה אם אני יכול לקום גם את " אמרתי , "בבקשה ליאור" אמרה , "קומי " אמרתי , "לא רוצה " אמרה , הרמתי אותה והתחילה לבכות , "לא רוצה " התחילה לצרוח , "היי אל תצעקי" אמרתי ולקחתי אותה לחדר שלי ושמתי אותה במיטה שלי. "את יושנת איתי במיטה חמש דקות ואת קמה " אמרתי, "טוב" אמרה ,נכנסתי למיטה והיא חיבקה אותי.
התעוררתי מהצלצול של הפלאפון מכיוון שמישהו התקשר אליי, וראיתי שזאת הילה, והשעה הייתה 11 בבוקר ונועה עוד יושנת לידי, איאי איזה ילדה ,עוד לא בת 8 וכבר מתנהגת כמוני חשבתי לעצמי.
הלכתי למקלחת כדי להתקלח אחרי שסיימתי לבשתי מכנס קצר של אדידס ויצאתי מהמקלחת ,צחצחתי שיניים והלכתי לחדר ואז אני רואה את נועה ערה, "קמת חיים שלי? " שאלתי , "כן, אני רעבה " אמרה ,"יאלה צחצחי שיניים ואני יכין לך משהו לאכול " , "אז שים לי משחת שיניים" אמרה ,מרחתי לה משחת שיניים על המברשת ומילאתי לה כוס עם מים כדי שתשטוף את הפה וירדתי במדרגות לכיון המטבח , לקחתי מחבת והתחלתי להכין 2 חביתות,חתכתי מלפפונים ועגבניות ושמתי בקערה ,לקחתי את החביתות והקערה של הסלט ושמתי על השולחן ראיתי שנועה ירדה במדרגות וקראתי לה לבוא לאכול , הלכתי להביא את התפילין שלי והתחלתי להתפלל,אחרי שסיימתי להתפלל התחלתי לאכול.
שסיימתי לאכול ראיתי עם נועה בובספוג , אין פטריק הזה מסטול מהתחת,מפגר מלידה , האמת ?תאום אבוד שלי ,לפתע נאורהתקשר אליי ," הא אחי ?" עניתי , "מה קורה דבע ?" שאל , ועליתי לחדר תוך כדי השיחה , "סתם מחפש את הסיגריות " אמרתי , "לא אמרת שאתה מפסיק בגלל הילה ?" שאל , "לא נראה לך ? רק שאנחנו ביחד אני לא מעשן אבל ככה בכללי אני חייב לפחות איזה שלוש ביום" , "שלוש ? היית מסומם ונשארת מסומם" אמר , "מה מסומם ? מאז שאני והילה ביחד אני מעשן שלוש אם לא ככה הייתי מסיים חבילה אפילו שתי חבילות ביום" אמרתי , "חארטה " אמר , "מה חראטה ? כואב לך לפרגן הא ילד חרא ?" שאלתי , "לא כואב ,שמע רגע ציון(בעל האולם אירועים שבו ליאור ונאור ממלצרים) התקשר אליי אמר לי שהוא צריך אותי היום , ואני לא יכול יש מצב שאתה מתחלף איתי במשמרות? " שאל , "סבבה אחי ,אבל מה קרה ?" שאלתי , "שנתיים עם מעיין,היא רוצה שנעשה משהו,אנאערף "אמר,
"נו אז תעשה " אמרתי, "עושה עושה ,אז אני מודיע לציון שאתה עובד היום במקומי ?" שאל, "כן"אמרתי "יאלה אני ידבר איתך כבר" אמר ,"ביי" וניתקתי את השיחה, סוף סוף מצאתי את הסיגריות שהתחבאו להם לפתע במגירה , לקחתי אחת הדלקתי אותה ויצאתי לגינה , עישנתי שם והייתי בפלאפון קצת ואז נזכרתי שהילה התקשרה אליי ולא חזרתי אליה.

נקודת מבט של נאור-
הלכתי לבצפר נכנסתי לכיתה וראיתי את מעיין, נישקתי אותה וכשהתנתקנו מהנשיקה היא שאלה אותי "אתה זוכר איזה יום היום?" , "שלישי?" שאלתי , "כן אבל מה מיוחד ביום הזה? "שאלה ,"שיום שלישי זה פעמיים כי טוב " אמרתי ,"צודק אבל מה עוד ? "שאלה ,"נו לא יודע כפרה,אל תשגעי אותי על הבוקר עם הניחושים האלה" אמרתי, "נו באמת " אמרה בעצבים לקחה את התיק ויצאה החוצה.
לפתע לינוי נכנסה לכיתה "מה קרה לה ?" התכוונה למעיין , "לא יודע החליטה לשגע אותי מה יש היום " , "אתה לא יודע מה יש לכם היום?" שאלה , "לא,נראה לך שאם הייתי יודע אז היא הייתה מתעצבנת או ששואל אותך? " , "קיצר יש לכם היום שנתיים ביחד" אמרה, "סעממק,שכחתי מזה בכלל , מי זוכר תאריכים ?" , "היא ועובדה גם אתה צריך לזכור,זה משהו שקשור וחשוב לכם" אמרה, "אני מתערב איתך שעומר גם לא זוכר בכלל " אמרתי , "לא יודעת אם הוא זוכר או לא אבל אני מקווה בשבילו שהוא זוכר,לך תעשה לה משהו כבר, אני ירגיע אותה " אמרה.
בשעה 10 וחצי ציון התקשר אליי ואמר לי שאני צריך לעבוד היום,הסברתי לו שאני לא יכול אז הוא אמר שאני ימצא מישהו שיחליף אותי ,התקשרתי לליאור והוא הסכים,לאחר מכן התקשרתי שוב לציון ואמרתי לו שליאור יחליף אותי היום.
בצלצול של ההפסקה יצאתי מהבצפר והלכתי לחפש משהו למעיין וחשבתי מה לעשות היום, הלכתי לחנות של זהב וקניתי לה שרשרת שהיא הראתה לי,הגעתי לבית ,עליתי לחדר חיפשתי כל מיני תמונות שלנו והכנתי מזה אלבום תמונות שלנו .

נקודת מבט של מעיין-
אחרי שהבנתי שנאור לא זוכר שזה בעצם היום שבו אנחנו ביחד שנתיים יצאתי מהכיתה ופגשתי את הילה בדרך , "מה קרה? " שאלה כשראתה אותי עצבנית קצת , "סתם,זה נאור " ,"מה קרה איתו ?" שאלה ,"כלום,פשוט שכח את זה שאנחנו היום שנתיים,עזבי את זה רגע..איך היה לך עם ליאור אתמול ?" שאלתי , "היה מדהים" אמרה והתחילה לספר לי מה הם עשו אתמול … "אני מבטיחה לך שאם הוא שכח את השנתיים שלכם הוא בטוח ידוע מזה והולך לתכנן משהו" אמרה, "איך אפשר לשכוח? " אמרתי , "תתפלאי ככה זה בנים" אמרה והתחלנו להיכנס לכיתה, ישבתי ליד נאור בשיעור השלישי והרביעי והוא כל שנייה ניסה לדבר איתי אבל לא עניתי לו או ששמתי את הראש על התיק אז הוא נגע בי בגב , ופשוט הזזתי אותו , ושהוא המשיך ללטף לי את הגב פשוט קמתי והלכתי.
ממתי שהתחילה ההפסקה עד שנגמר יום הלימודים לא ראיתי את נאור, הלכתי לבית, נכנסתי לחדר ושמתי שם את התיק , הלכתי לשטוף ידיים ואז מישהו תיקתק על הדלת וראיתי שזאת אמא ,פתחתי את הדלת והיא הייתה עם שקיות של קניות בידיים,עזרתי לה עם השקיות ואז היא הגישה לי וגם לה לאכול.
אחרי האוכל הלכתי להתקלח, אחרי שסיימתי להתקלח לבשתי פיג'מה והלכתי לחדר, ראיתי קצת טלווזיה ואז נרדמתי .
התעוררתי מהצלצול של הפלאפון וזה היה נאור , "מה ?" שאלתי , "מזה מה ? " אמר , "מה אתה רוצה?" שאלתי , "מזה מה אני רוצה ? מזה הדיבור הזה שלך ?" שאל , "איזה דיבור בדיוק ?" שאלתי , "שאת עושה טובה בכלל שאת עונה לי " אמר , "טוב … עוד משהו ? ", "כן, תפתחי לי את הדלת " אמר , "טוב " וניתקתי , הלכתי לדלת וראיתי שנאור בחוץ , פתחתי את הדלת והלכתי לשבת בסלון, "מעיין ,אני מצטער ששכחתי את היום הזה,אני גרוע בתאריכים" , "עדיין זה לא סיבה לא לזכור " אמרתי , "אבל את יודעת שאני דבע,ואני מצטער " אמר והתחיל להתקרב אליי , "די נאור לא רוצה " אמרתי והתרחקתי ממנו , "אז מה את רוצה ? אמרתי לך שאני מצטער ששכחתי, לא שכחתי בכוונה, אבל את עדיין תקועה בזה ששכחתי וזהו מת העולם בשבילך" אמר , "בנאדם שאכפת לו היה זוכר, כנראה שלך לא אכפת" אמרתי , "ממה לא אכפת לי בדיוק ? ממך? מהיום הזה?" שאל , "כן" , "אז את טועה, אכפת לי ממך יותר ממה שאכפת לי מעצמי " אמר , "עובדה אתה לא מראה את זה" , "במה אני לא מראה את זה ? בזה ששכחתי את התאריך?, אני כל יום מראה לך כמה אני אוהב אותך " אמר , "בסדר" אמרתי בייאוש, "הינה היא התחילה עם הפוזות שלה " אמר , "לא עושה שום פוזות,אמרתי בסדר וזהו" , "טוב אין לי כוח לריב איתך , בואי תתלבשי ותבואי הכנתי לך הפתעה" אמר , "לא רוצה לבוא "אמרתי , "נו אני מצטער,כמה אני עוד יכול להצטער?" אמר ,"הרבה " , "בסדר, בואי איתי אני חושב שההפתעה תעזור לך לסלוח לי" אמר , "בסדר" והלכתי לחדר להתלבש.
הלכנו למסעדה ואז סתם טיילנו איפשהו , אחרי זה הוא ליווה אותי לבית ונכנסו שנינו לבית , הלכנו לחדר שלי וישבנו על המיטה ואז הוא הביא לי מתנה ושראיתי שזה שרשרת ואלבום תמונות הייתי בשוק ,"וואי זה כזה יפה נאור",הוא חיבק אותי והתחיל לנשק אותי, התנתקתי ממנו "אם אתה חושב שסלחתי לך,אתה טועה" אמרתי וחייכתי ,"עוד קצת ואני מצליח לגרום לך לסלוח לי "אמר וקרץ , "לא נכון " אמרתי ודחפתי אותו בקטנה מהכתף וקמתי מהמיטה , "בואי לפה " אמר ומשך אותי אליו ויצא שנפלתי עליו והוא נישק אותי ולאט לאט הוא ליטף אותי בכל הגוף,בהתחלה מהרגל ואז עלה לבטן ,הוא הוריד חולצה ואז התחיל ללטף אותי כשהוא הגיע לקו החזייה , אני על המיטה והוא מעליי והוא מנשק אותי ואני מלטפת אותו בגב ולפתע הוא נישק אותי בכתף והתחיל להוריד לי את החולצה , "מעיין,אם את לא רוצה ,רק תגידי,תאמיני לי שאת לא תבאסי אותי" , "אני רוצה אבל חוששת טיפה " אמרתי , "אם זה ככה אז אל תעשי " אמר , "לאלאל זה בסדר,אני רוצה אבל תבטיח לי שתשמור עליי" אמרתי , "אני אשמור" אמר ולאט לאט כל בגדינו ירדו מגופנו ועשינו את זה.


תגובות (3)

מה משעמם בפרק הוא מושלם המשךךךךך

27/11/2014 23:13

איזו מסיבבבבבבהההה קולולולו כמה אהבבבבה!!! וכולם יפים וכולם עפים אין אחד שלא רוקד כאן מאתונה עד איללללת!!! העלת סוף סוף פרק! באמת הרגשה של מסיבה!. כמו תמיד הכתיבה שלך מהממת, הורסת, מעלפת, מחשמלת! אני מכורה קשות לסיפור! חולה על ליאור והילללה, הם כאלה מתוקים! ועל נועה הקטנה ועל נאור ועל מעין! על כולם! תמשיכי מהר!!!!!! אליענה. נ"ב, לא היה לי זמן להגיב לך על הפרקים הקודמים, הם מעלפים! התגעדעתיייייי אליייךךךךךך

27/11/2014 23:42

הופה הההה איזה אהבה עפה לנו באוויר אללה נשמה המשךךך

28/11/2014 00:17
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך