הילה =]
אז אני פה !!! מצטערת על ההזנחה ... ומצטערת גם שהפרק משעמם וקצר..אני מבטיחה פיצוי מחר או מחרתיים... ושמעתי שהיה לחלקן בגרות באנגלית...מקווה שעבר לכן טוב ואפילו מצויין :) אווהבת ♥

“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק 30!

הילה =] 13/01/2015 1285 צפיות 4 תגובות
אז אני פה !!! מצטערת על ההזנחה ... ומצטערת גם שהפרק משעמם וקצר..אני מבטיחה פיצוי מחר או מחרתיים... ושמעתי שהיה לחלקן בגרות באנגלית...מקווה שעבר לכן טוב ואפילו מצויין :) אווהבת ♥

נקודת מבט של ליאור-
התקשרתי שוב להילה כשראיתי שהיא לא עונה לי ,סיימתי לעשן את הסיגרייה ובגלל שהיא שוב לא ענתה לי ,שכבתי על הכיסא נדנדה וכיוונתי שעון מעורר לשעה חמש וחצי למקרה שאני ירדם.
נרדמתי על הנדנדה אבל לפתע הפלאפון צלצל "היא מזמינה הפוך לשנינו ורק מתלוננת על החום
איזה חום אולי נזוז שואלת… " עניתי לשיחה "הלו ?מי זה? " שאלתי ,"זאת אמא,מה קורה?" שאלה ,"הכול טוב מה איתך?", "הכול טוב למה אתה נשמע לי צרוד?" , "כי נרדמתי והערת אותי" אמרתי ,"הבנתי ליאור,תקשיב אנחנו נגיע רק ב9 בערב לבית היום" אמרה , "אבל אני לא יכול לשמור עליה יש לי עבודה עוד שעתיים" , "טוב אז תיקח את נועה לסבתא שנחזור,אנחנו נאסוף אותה", "סבבה,אני ילך לארגן אותה" , " סבבה,יאלה ביי יפה של אמא" ,"ביי" אמרתי וניתקתי.
"נועה" קראתי לה בקול, "מה?" שאלה , "בואי לבחור בגדים לישון כי את יושנת אצל סבתא היום", "יש" אמרה ועליתי איתה לחדר שלה ולשים את הבגדים שלה בתוך התיק שלה , לפתע שהשעון מעורר של הפלאפון צלצל וראיתי שהשעה חמש וחצי והלכתי להטעין את הפלאפון , "שמנו הכול בתיק,אפשר ללכת עכשיו לסבתא?" שאלה נועה, "אנחנו הולכים אבל בנתיים תראי בחדר טלוויזיה ואני נכנס להתקלח ואז אני יקח אותך" אמרתי, "בסדר" אמרה,לקחה את השלט של הטלויזיה ושכבה על המיטה שלי.
לקחתי מהארון את החולצה השחורה עם הסמל של האולם שאני עובד בו ומכנסיים שחורים ונכנסתי למקלחת ,התקלחתי, כשסיימתי לבשתי את הבגדים שלקחתי איתי למקלחת ,הלכתי לחדר שמתי גרביים ונעליים בצבע שחור, שמתי דאודורנט ובושם,שמתי את העגיל היהלום באוזן , שמתי שעון והלכתי לחדר.
"יאלה נועה הולכים?" שאלתי ,"כן" חייכה וירדנו לסלון , לקחתי את הפלאפון מהטענה,מפתחות של הבית,שמתי את הסיגריות בכיס ושמתי עליי את התיק של נועה עליי ויצאנו מהבית לכיוון הבית של סבתא.

נקודת מבט של מעיין-
קמתי משינה וראיתי את נאור לידי וחייכתי, לא האמנתי שאני והוא עשינו את זה, המשכתי לבהות בתקרה ולחייך מלחי אל לחי , לפתע נאור התעורר , "התמונה שלי על התקרה שאת ככה בוהה בה ומחייכת? " שאל וצחק , "אוי אוי מי ישמע איזה חתיך אתה " עניתי והוצאתי לו לשון , "פ'חח אני לא חתיך ? " שאל , "לא אמרתי שאתה לא חתיך" אמרתי אבל הוא לא נתן להמשיך את המשפט וכבר טרף לי את הפה ," אז מה אני ?" שאל שהתנתקנו מהנשיקה ,"מדהים ורציתי גם להגיד לך תודה" ,"על מה בדיוק ?" שאל, "על ששמרת עליי אתמול" עניתי, "אין לך מה להגיד תודה,אני לא יכריח אותך לעשות משהו שאת לא רוצה ובטח שלא בכוח" ענה והחזיק את הלחי שלי ונישק אותה ,"אחח' על היופי הזה" אמר וקם מהמיטה, "לאלאל מה אתה עושה ?" שאלתי , "לוקח בגדים שלי מהארון שלך והולך להתקלח " אמר, "טוב אבל מהר גמאני רוצה" אמרתי , "טוב " אמר ונכנס למקלחת.

נקודת מבט של לינוי-
התקשרתי לעומר שיבוא אליי אבל הוא אמר שהוא אצל דודה שלו, אז התקשרתי להילה שנצא לאנשהו, וקבענו ללכת לתל אביב, הלכתי לחדר לבחור בגדים ונכנסתי להתקלח, לבשתי סוודר לבן עם מכנס בורדו ,נעלתי נעליים בצבע לבן ,מרחתי לק בצבע שחור ,חיכיתי שהלק יתייבש ואז שמתי שרשרת מזהב ושעון לקחתי את התיק הלבן שלי ושמתי שם את הפלאפון ,מפתחות של האוטו והבית וארנק ועוד כמה דברים,התאפרתי ושמתי אודם בתוך התיק,התקשרתי להילה שנכנסתי לאוטו ואמרתי לה שאני עוד עשר דקות אצלה,בנתיים שמתי שירים באוטו ונסעתי אליה.

נקודת מבט של הילה-
קמתי מהמיטה,הלכתי לצחצח שיניים והלכתי למטבח להכין משהו לאכול, הכנתי טוסט והכנתי גם נס קפה והלכתי לאכול את הטוסט בסלון, ראיתי טלויזיה ואכלתי,לפתע ליאור התקשר אבל לא יכלתי לענות כי הייתי אוכלת,ברגע שסיימתי לאכול שטפתי את הכלים והלכתי שוב לסלון וראיתי סרט ושמתי את הפלאפון בהטענה לפתע לינוי התקשרה ואמרה שהיא רוצה שניצא לאיפשהו, אז אמרתי לה שטוב ונכנסתי להתקלח , ברגע שיצאתי הלכתי לחדר ובחרתי ללבוש ג'ינס בהיר עם קרעים וגופיה לבנה עם עליונית בצבע אפרסק ונעליים בצבע לבן,הלכתי להוציא את הפלאפון מהמטען וראיתי שליאור התקשר אליי אז התקשרתי אליו בחזרה ," יפה שלי,מה קורה?: שאל, "הכל בסדר מה איתך?" שאלתי , "בסדר" אמר , "הא..תקשיב מצטערת שלא עניתי לך מקודם זה היה משהו דחוף?" , "לא,אבל רציתי להגיד לך שאני לא יכול היום לבוא אלייך" אמר, "אוף נו למה ?" שאלתי , "בגלל שנאור הלך לחגוג עם מעיין את השנתיים שלהם אז הוא אמר לי להחליף איתו משמרת אז הסכמתי" , "הא הבנתי,אז אולי תבוא אליי היום אחרי שתסיים את העבודה " אמרתי , "חכי רגע " אמר לפתע , ואמר "אני פה " ,"מה קרה?" שאלתי ,"סתם הוצאתי סיגריה " אמר , "נו באמת ליאור אמרת שאתה מפסיק עם זה קצת" אמרתי, "אני יודע, אני מנסה אבל אני שאני איתך אני לא מעשן זה כבר שיפור " אמר, "גם נכון, מה עם מה שאמרתי לגבי זה שתבוא אליי אחרי עבודה ? "שאלתי , "אני לא יכול לבוא אלייך אני מסיים לעבוד רק בשלוש לפנות בוקר, מה את רוצה שאני יתקתק לך על הדלת בשלוש וחצי לפנות בוקר?" שאל, "כן,אני יחכה לך " , "לא את לא מחכה לי ,אני מחר ישן אצלך או שאת אצלי" אמר , "אוף נו ליאור", "מה את רוצה שאני יעשה ?את יודעת שרציתי לבוא היום" אמר , "אני יודעת אבל תבוא בכל זאת" אמרתי , "לא , אבל לפני 12 בלילה אני יתקשר אלייך ויגיד לך לילה טוב" אמר, "לאלאל תבוא אליי" אמרתי ועשיתי קול של בוכה, "את בוכה ?" שאל , "כן" אמרתי ., "טוב טוב יא נגסית אני יבוא אבל תחכי לי סבבה ?" שאל , ולפתע שמעתי את לינוי צופרת לי מהאוטו "טוביק תשמע אני ידבר איתך יותר מאוחר היום כי לינוי הגיעה ועוד לא התארגנתי " אמרתי, "הא נחמד איפה אתן הולכות?" , "לתל אביב" עניתי, "סבבה, תהנו ובלי שטויות ,אם חס וחלילה קורה לכן משהו תתקשרו אליי סבבה?" , "טוביק" , "אוהב אותך" אמר, "גמאני" עניתי.


תגובות (4)

תמשיכי מושלם!!!:)

13/01/2015 22:34

תמשיכייי מחר אני דורשת פיצוי גם ככה יש שביתה

13/01/2015 23:04

תמדיכי

14/01/2015 00:14

וואי אהבתי… זה מאוד יפה ואני דורשת המשך :)

14/01/2015 20:53
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך