הילה =]
אז פרק סוף סוף עלה !!!! חג ט"ו בשבט שמח :) והיום יש עונה חדשה לזגורי ....מי רואה ? :) מחר יעלה עוד פרק מבטיחה ;)

“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק 31!

הילה =] 03/02/2015 1226 צפיות 3 תגובות
אז פרק סוף סוף עלה !!!! חג ט"ו בשבט שמח :) והיום יש עונה חדשה לזגורי ....מי רואה ? :) מחר יעלה עוד פרק מבטיחה ;)

נקודת מבט של נאור-
התעוררתי וראיתי את מעיין בוהה ומחייכת לתקרה,חייכתי אליה נישקתי אותה וקמתי מהמיטה הולכתי לארון שלה והוצאתי משם חולצה ומכנס שלי ונכנסתי להתקלח, לאחר עשר דקות יצאתי והלכתי לחדר של מעיין והיא נישקה אותי ושאלה אותי איזה פיג'מה יותר יפה לה, "אני לא יודע מה שבאלך " אמרתי וישבתי על המיטה וראיתי טלוויזיה,"אוי,מעצבן" לקחה איזה פיג'מה שבא לה ונכנסה להתקלח, שראיתי שהיא לא יוצאת מהמקלחת אחרי חצי שעה הלכתי למקלחת ותקתקתי על הדלת, "מעיין הכל בסדר ?" שאלתי , "כן אני כבר יוצאת" אמרה ,הלכתי בנתיים לחדר, והייתי בפלאפון ,נכנסתי לוואטסאפ וראיתי הודעות מהסטלנים (קבוצה שאני,ליאור,עומר ועוד כמה חבר'ה שנמצאים שם) לחצתי על הקבוצה וראיתי את ההודעות "היום בשש וחצי בערב כדורגל במגרש" , כולם אמרו שהם באים כתבתי שגם אני בא ובנתיים מעיין באה והתיישבה לידי , נישקתי אותה וחיבקתי אותה "אוי אוי כמה אהבה" אמרה , "שתקי את יודעת שאני אוהב אותך" אמרתי ,"אוי אתה מביך אותי " אמרה וצחקה ,ראיתי שהשעה 2 בצהריים , "יאלה מאמא אני הולך הביתה" אמרתי ונעלתי את הנעליים , "לאלא תישאר איתי" , "אני לא יכול קבעתי עם כולם במגרש" אמרתי , "מתי ?" שאלה , "בשש וחצי משהו כזה" , "נו אז יש זמן תאכל איתי צהריים ואז תלך" אמרה ,"טוב אבל בתנאי שתפנקי אותי באיזה שקשוקה" אמרתי , "טוב יאלה בוא שמן"

נקודת מבט של ליאור-
אחרי שסיימתי לדבר עם הילה עליתי לאוטובוס ונסעתי לאולם שאני עובד בו, ראיתי את חן עוד אחת שעובדת איתי ועם נאור באולם) והיא ישבה לידי ונתנה לי נשיקה בלחי, התחלנו לדבר והגענו לתחנה שאנחנו אמורים לרדת מהאוטובוס,ירדנו מהאוטובוס והתחלנו ללכת לאולם ברגל , כשהגענו לאולם ישר ציון קרא לכל המלצרים והתחיל לדבר איתנו לגבי האירוע של היום, אחרי שהוא סיים לדבר אמרתי לכולם שלום והתחלנו לסדר קצת את הדברים הקטנים שנשארו לנו ולאט לאט התחילו להגיע אנשים שהיו מוזמנים לאירוע שהיה, ואחרי חצי שעה שאנשים טחנו את הבופה הדלתות של הכניסה לאולם נפתחו והאנשים נכנסו פנימה לשבת בשולחנות ,התחלתי להוציא את הסלטים ושמתי אותם על השולחנות שאני ממלצר אותן, אחרי שכל האירוע נגמר בסביבות אחת וחצי התחלנו לסדר את האולם , ניקינו את השולחנות ואחרי שסיימנו את הכל חיכינו להסעה שתיקח את כולם לבית , אבל הנהג של אחת ההסעות התקשר לציון, וציון אמר שהנהג מאחר ויגיע עוד חצי שעה, הלכתי לפינת עישון עם עוד אחד שעובד איתי ועישנו סיגריה לפתע חן באה ולקחה ממני את הסיגריה ועישנה אותה "פיי מה נראה לך ?" שאלתי , "נראה לי" אמרה והמשיכה לעשן את הסיגריה שלקחה ממני, לקחתי ממנה בחזרה והמשכתי לעשן, והיא שוב לקחה אותה ופשוט נישקה אותי. ועוד הקטע הדפוק שאני לא עצרתי אותה אלא אני המשכתי לנשק אותה לפתע ציון אמר בקול שההסעה הגיעה ,התנתקנו ולא האמנתי שנישקתי אותה "מצטער חן לא התכוונתי " אמרתי , "אבל אני כן התכוונתי" אמרה , "לא יודע אבל אני לא יכול יש לי חברה" אמרתי ," לא אכפת לי " אמרה ונישקה אותי שוב ,התנתקתי ממנה והלכתי לכיון של ההסעה ועליתי עליה, ירדתי ברחוב של הילה ולמזלי חן לא עלתה איתי להסעה שלי כי לא היה לי כוח להתמודד איתה עכשיו , דפקתי על הדלת ואף אחד לא פתח לי את הדלת ,אז התקשרתי להילה והיא ענתה לי , "מאמא תפתחי לי את הדלת " אמרתי , "טוב דקה" אמרה ופתחה לי את הדלת, נכנסתי לבית "לא הלכת לישון?" שאלתי , "לא אמרתי לך שאני מחכה לך" אמרה , "טוב אני מתקלח מתלבש ובא" אמרתי, לקחתי את המכנס נייק השחור שלי והלכתי למקלחת, כשסיימתי להתקלח לבשתי את המכנסיים והלכתי לחדר של הילה וראיתי שהיא רואה טלויזיה בחדר,הלכתי לחדר שלה הרמתי את התיק מהרצפה והוצאתי סיגריה וזרקתי את התיק על הרצפה ,יצאתי למרפסת ועישנתי את הסיגריה ואז הילה הגיעה "לא הבטחת לי שדי עם הסיגריות?" אמרה , "אני יודע שהבטחתי אני מנסה את יודעת" אמרתי בכעס, והאמת שלא כעסתי עליה אלא רק כעסתי על עצמי שנישקתי את חן בזמן שיש לי חברה ואשכרה לא העפתי אותה ממני אלא המשכתי לנשק אותה , "טוב מה אתה כועס ?רק אמרתי שזה מה שאתה אמרת,בו תמשיך לכעוס עליי רק בגלל זה" אמרה והלכה ,"ס'עמממק נוו אני מצטער" אמרתי וכיביתי את הסיגריה ונכנסתי לחדר של הילה, "זוז נו" אמרה כשעמדתי מולה והפרעתי לה לראות טלויזיה , "לא זז עד שאת לא כועסת עליי יותר" אמרתי , "לא כועסת רק תזוז כבר" אמרה , " לא זז" אמרתי ולקחתי כרית , "תזוז כבר" אמרה , "לא זז" והבאתי לה בקטנה את הכרית בראש , "ככה ?" שאלה ולקחה כרית , "ככה" עניתי והתחילה להרביץ לי עם כרית , "א'חח זהו ניצחת" אמרתי ונפלנו על המיטה ביחד שאני מעליה, ונישקתי אותה "אני אוהבת אותך" אמרה , "גם אני" אמרתי , ונכנסנו למיטה וישנו מחובקים.
התעוררתי בשעה 2 וראיתי שיש הודעה מהקבוצה של הסטלנים שהם קבעו משחק כדורגל בשש וחצי, צחצחתי שיניים והלכתי למטבח וראיתי שהילה מכינה אוכל , "א'חח על המבשלת הזאת " אמרתי , "אומרים בשלנית ודבר שני איזה בשלנית בשכל שלך ?" שאלה , "את בשלנית והכי חשוב האוכל שאת מכינה" אמרתי, "איי מה אוכל עכשיו? מה איתי ?" אמרה ,"גם את חשובה לי" אמרתי ונישקתי אותה בראש ,אכלנו ביחד את האוכל וישבתי איתה בסלון והיא החליטה שהיא רוצה לראות סרט ,"תקשיבי אני עוד חצי שעה הולך ,קבעתי עם כולם משחק כדורגל ואם באלך את רוצה את יכולה לבוא אליי היום בערב ותבחרי איזה סרט שבאלך, סבבה? " שאלתי , "סבבי" אמרה וחיבקה אותי.

נקודת מבט של נאור-
סיימתי לאכול אצל מעיין והלכתי לבית להתארגן למשחק ובסביבות שש ורבע יצאתי מהבית והגעתי לשביל שמוביל למגרש ראיתי שדולב (אחד העובדים שעובד עם נאור וליאור באולם) הגיע גם, "הא אחי? מה קורה?" שאלתי וחיבקתי אותו חיבוק של גברים, "וואלה קטלני,שמעת מה קרה אתמול עם ליאור וחן?" שאל , "לא..מה קרה ?" שאלתי , "לא יודע חשבתי אתה יודע כי ששלחו לי את התמונה הזאת" אמר והראה לי את הפלאפון וראיתי שם שליאור מנשק את חן, "וואי אני שובר אותו היום" אמרתי לדולב , ואז הגיעו עוד כמה חברים שלנו למשחק כדורגל שקבענו,אמרתי שלום לכולם, "מי חסר? " שאל דולב , "רק ליאור" אמרתי ,"התגעגעתם? באתי" צעק לפתע מישהו הסתובבנו וראינו שזה ליאור, הוא אמר שלום לכולם,התחלנו לשחק את המשחק ואחרי שניצחתי את הקבוצה שלו 5-3 כולם התחילו ללכת הביתה ואני וליאור המשכנו ללכת לכיון הבית שלי (ליאור גר קרוב לנאור) "אחי מה זה תודה לגבי אתמול " אמרתי ,"וואלה שטויות היה קטלני" אמר , "קטלני? בדיוק כמו הנשיקה שלך ושל חן?" שאלתי , "איך אתה יודע על זה ?" שאל, "אתה יודע מספיק תמונה אחת ויודעים הכל" אמרתי ,"ס'עמק " אמר ,"אתה דפוק בחיי, יש לך את הילה ואתה ככה הולך לנשק בנות אחרות?מה עוד אתה רוצה?"שאלתי ,"בחיי שלא תכננתי לנשק אותה , היא התנפלה עליי ונישקה אותי אבל זרמתי איתה בנשיקה ותאמין לי שאני מצטער על זה" אמר ,"סיפרת להילה ?" שאלתי , "לא עוד לא,היום בערב אני יספר לה" אמר.
כשהגענו לרחוב "טוב י'אח אני הלכתי נדבר" אמרתי , "ביי" אמר והלך לבית שלו.

נקודת מבט של ליאור-
נכנסתי לבית וראיתי שחן התקשרה אליי וגם שלחה לי הודעה "אני מצטערת על מה שקרה אתמול" אמרה , "זה בסדר יאלה זה עבר" שלחתי לה הודעה ונכנסתי להתקלח , יצאתי מהמקלחת והלכתי למטבח וראיתי את אמא שלי שם, "מה קורה אמא?" שאלתי , "סבבה,מה איתך חיים שלי ?" שאלה, "הכל טוב,איפה אבא?" ,"עוד עשר דקות הוא יגיע ונאכל כולנו ביחד ארוחת ערב" אמרה, "סבבה " אמרתי ולקחתי שלוק מהמקפיא והלכתי לסלון וראיתי טלויזיה, ואז אבא הגיע ,בנתיים הוא נכנס להתקלח וכשסיים להתקלח הוא ירד למטבח,קראתי לנועה שתבוא לאכול וישבנו כולם לאכול ארוחת ערב והתחלנו לדבר ולצחוק , כשסיימנו לאכול אני ואבא הלכנו לסלון לראות משחק כדורגל מ.ס. אשדוד נגד מכבי חיפה , "יאלה מ.ס. אשדוד" צעקנו אני ואבא , הלכתי להביא גרעינים ושתייה , לפתע אבא שלי אומר "גווווולל" , "שיט איך פספסתי ?" צעקתי , "בוא תראה את ההילוך האיטי לפחות זה" אמר, ראינו את כל המשחק וראיתי שהשעה 11 בלילה התקשרתי להילה והיא לא ענתה לי , "את רוצה שאני יבוא אלייך?" שלחתי לה הודעה בוואטסאפ, "לא צריך" ענתה , "טוב אני בא לאסוף אותך" שלחתי , "לא צריך" כתבה, "מה יש?" שלחתי , "כלום" ענתה , "אז מה את רוצה לעשות?" שלחתי , "כלום " ענתה , "נו מה קרה ?" שלחתי , "אמרתי לך שכלום למה אתה מעצבן?" שלחה , "אני מעצבן ?את זאת שאומרת לי כל שנייה כלום כלום" שלחתי ,"בסדר…" שלחה , "טוב מה את רוצה שאני יגיד לך?" שלחתי , "שאם זה באמת נכון או לא?" שלחה, "מה נכון או לא ?" שלחתי באמת שלא הבנתי על מה היא מדברת , "אתה לא יודע ?" שלחה , "לא אין לי מושג מה את רוצה " שלחתי , "מה שתגיד אבל אין לי כוח יותר ליאור נמאס לי" שלחה , "ס'עמק מה קרה עכשיו?מה עשיתי ?" שלחתי , "אוף עזוב אותי כבר עם השטויות שלך" שלחה , "איזה שטויות?" שלחתי , "לא יודעת רק תעזוב אותי " שלחה , "מה לא יודעת? את יודעת טוב מאוד,טוב אין לי כוח אני בא אלייך" שלחתי שמתי חולצה ונעליים לקחתי את הפלאפון ,מפתחות של הבית ויצאתי לכיון הבית של הילה, "אל תבוא" ראיתי שהיא שלחה , "מה אל תבוא? עוד דקה אני בבית שלך" שלחתי , ודפקתי על הדלת , אוסנת (אמא של הילה ) פתחה לי את הדלת , "מה קורה ?" שאלתי , "הכול טוב מה איתך ?" ענתה , "סבבה,הא אמא אמרה לי להגיד לך שהיא אהבה את מה ששלחת לה והיא רוצה שתלמדי אותה את זה…משהו כזה היא אמרה לי " אמרתי , "וואלה באמת ? התכוונתי להתקשר אליה עכשיו" אמרה, "אחלה ,הילה בבית נכון?" שאלתי , "כן היא בחדר" אמרה, הלכתי לחדר של הילה והיא הייתה עם הגב אליי התקדמתי אליה וחיבקתי אותה , היא הסתובבה והעיפה אותי ממנה, "מה יש ?למה את בוכה?" שאלתי , "תעזוב אותי,פשוט תעזוב " אמרה, "אני עוזב אותך ברגע שאת מסבירה לי " אמרתי ,"לא מסבירה לך יותר כלום בחיים שלי" אמרה והמשיכה לבכות , "תפסיקי לבכות,מישהו פגע בך?" שאלתי , "לא יודעת" , "לא יודעת אצלך זה כן,מי זה עכשיו אני הולך לאשפז אותו" אמרתי, "לאשפז?בטוח שאתה יכול לאשפז אותו?" שאלה , "בטח שכן את יודעת שאת חשובה לי" אמרתי , "אז אם אני חשובה לך אז למה נישקת אותה ?" צעקה , "את מי נישקתי ?" שאלתי , "אחת מהעבודה שלך" אמרה , "איך את יודעת על זה ?" שאלתי , "מספר חסוי שלח לי את התמונה הזאת והיא הראתה לי את התמונה, וואי אני משפד את נאור , "אני מצטער הילה אני נשבע לך שזה לא היה בכוונה" אמרתי וליטפתי לה את הלחי , "תעזוב אותי ולך מפה " אמרה , "מה לך מפה ? אני לא הולך,אני מצטער היא התנפלה עליי ,את יודעת שאת חשובה לי ורק אותך אני אוהב" אמרתי והתקרבתי אליה ומחבק אותה ושנינו מתחבקים ושותקים, עד שהיא שוברת את השתיקה ואומרת "אני רוצה להיפרד".


תגובות (3)

תמשיכי

03/02/2015 21:59

זגורייי בלב ובנשמהההה תמשיכיייי ינוטשת זה מושלםםם

03/02/2015 23:17

תמשיכי אני במתח מטורףףף את כותבת מושלם

05/02/2015 10:30
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך