הילה =]
עוד פרקקקקק !!!!!!!!! אז מצטערת אם הפרק שיעמם אותכן אבל מפה הפרקים הבאים יהיו עם הפתעות... שווה לחכות ;) אוהבת ♥

“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק 32!

הילה =] 12/02/2015 1205 צפיות 6 תגובות
עוד פרקקקקק !!!!!!!!! אז מצטערת אם הפרק שיעמם אותכן אבל מפה הפרקים הבאים יהיו עם הפתעות... שווה לחכות ;) אוהבת ♥

נקודת מבט של הילה –
אחרי שליאור הלך למשחק כדורגל שלו עם הבנים , ראיתי קצת טלוויזיה ולאחר מכן רציתי להיכנס להתקלח,הלכתי לחדר והוצאתי משם חולצת שיפון שחורה וג'ינס אבל לפתע שמעתי התרעה בפלאפון וראיתי ששלחו לי הודעה רגילה ממספר חסוי ,נכנסתי להודעה ולפתע ראיתי ששלחו תמונה של ליאור מתנשק עם איזו אחת מהעבודה שלו, התחלתי לבכות ונכנסתי למיטה ולאט לאט נרדמתי.
אמא שלי פתחה את הדלת וראתה אותי יושנת והעירה אותי "מה קרה מאמי שלי ? למה בכית?" שאלה , "לא סתם,בגלל איזה סרט שראיתי לפני שנרדמתי " שיקרתי, "טוב נסיכה לכי תתקלחי ונאכל ארוחת ערב ביחד" אמרה ,"טוב" אמרתי וחייכתי בקטנה , לקחתי מהארון פיג'מה ונכנסתי למקלחת. אחרי שהתקלחתי הלכתי למטבח אני אמא ואבא אכלנו ביחד ארוחת ערב וכסיימנו ראינו טלוויזיה ואז אבא אמר שהוא צריך ללכת לבקר את אמא שלו כאילו את סבתא שלי כי היא חזרה לפני יומיים מבית חולים ואני ואמא המשכנו לראות טלוויזיה עד שזה נמאס עליי ואמרתי לאמא שאני הולכת לישון "טוב מאמי שלי לילה טוב אוהבת אותך" אמרה "גם אני אוהבת אותך" אמרתי וחיבקתי אותה והלכתי לחדר, סידרתי את השמיכה על המיטה כדי ללכת לישון ואז לפתע ליאור שולח לי הודעה איפה אני אמרתי לו שאני לא באה ואז אחרי חמש דקות הוא כבר הגיע אליי הביתה,נכנס לחדר שלי וחיבק אותי מאחור הסתובבתי והעפתי אותו ממני והוא שאל אותי למה אני בוכה סיפרתי לו שאני יודעת על התמונה והראתי לו את התמונה ואז הוא אמר לי שהיא התנפלה עליו ושאני חשובה לו ואז הוא חיבק אותי ושנינו שתקנו ואז אמרתי לו שאני רוצה להיפרד, "מה להיפרד?בגללה ?" שאל , "לא בעיקר בגללך" אמרתי, "אבל נשבע לך שאת היחידה שלי ושאיתך אני רוצה להיות היא התנפלה עליי" אמר , "מצטערת אני כבר לא יכולה יותר לסבול את זה" אמרתי , "לסבול ממה ?אני פה איתך" אמר , "אם אתה איתי לא היית גורם לי לסבול" אמרתי, "אני נשבע לך שזו הייתה טעות ואין לי שום רגש אליה " אמר , "לא אכפת לי ,נמאס לי כבר כול פעם לבכות בגללך" אמרתי , "אני מצטער ואת לא מבינה כמה אני מצטער על מה שקרה את חשובה לי " אמר וליטף את הלחי שלי , "אני לא יודעת כבר מה להגיד" אמרתי , "שאת נלחמת ונשארת איתי " אמר , "אבל כרגע לא " אמרתי, "סבבה איך שאת רוצה " אמר ויצא .

נקודת מבט של ליאור-
יצאתי מהבית של הילה עצבני יותר מתמיד הלכתי לאיזה קיוסק וקניתי שתי חבילות של סיגריות ועישנתי אחת ,נכנסתי לוואטסאפ ושלחתי לנאור הודעה "וואלה לא ידעתי שאתה כזה חבר זבל" , "מה קרה כבר שאני חבר זבל?" כתב, "שלחת להילה את התמונה שלי ושל חן זה למה אתה זבל" כתבתי , "לא שלחתי לה כלום" כתב , "אז איך ישלה את התמונה הזאת? "כתבתי ,"לא יודע אבל אני לא שלחתי,איך היא יודעת בכלל ?" כתב , "לא יודע איזה אחד ממספר חסוי שלח לה " כתבתי, "וואלה, ומה קרה?" כתב , "נפרדה ממני" כתבתי , "פיייי באמת אחי? " כתב , "כן" כתבתי ורק הכן הזה גרם לי לעצבים יותר ועישנתי עוד סיגריה "וואלה אתם תחזרו כמו שאני מכיר אותכם" כתב , "הפעם נראלי שלא,יאלה אני ידבר איתך כבר" כתבתי , "נדבר" כתב ויצאתי מהוואטסאפ והלכתי לבית, לקחתי בקבוק של וודקה ויצאתי איתו למרפסת, שתיתי כמעט אתת כול הבקבוק והלכתי למיטה ופשוט נפלתי עליה ונרדמתי.

נקודת מבט של עומר-
הלכתי ללינוי אתמול וישנתי אצלה, לפתע הרגשתי מלא נשיקות על הלחיים ואז התעוררתי וראיתי את לינוי מעירה אותי עם נשיקות,חיבקתי אותה והפלתי אותה עליי "תישני איתי" אמרתי, "לא,קום יש בצפר" אמרה , "ממתי בצפר מעניין אותי?" שאלתי , "מהיום אם אתה רוצה לעבור את הבגרויות וזהו" אמרה ,"נראלך שאכפת לי מבגרויות?" שאלתי , "כן כי אם לא תהיה לך בגרות ולא יצא שסתם יצא לך שלמדת 12 שנות לימוד ולא עשית כלום עם החיים שלך" אמרה , "נו אבל יום אחד לא יקרה כלום" אמרתי , "יאלה קום קוף" אמרה וקמה מהמיטה ולקחה מהארון את הבגדים שלה מהארון והוציאה גם לי חולצה ומכנסיים וזרקה עליי , "בואי לפה,מה נראלך ?" שאלתי , "תתלבש" אמרה ,הוציאה לשון והלכה למקלחת , קמתי מהמיטה והלכתי למקלחת , "זוזי קופה אני צריך להשתין" אמרתי , "זוז אתה אני קודם" אמרה , "זוזי" אמרתי ודחפתי אותה בקטנה , "זוז" אמרה ודחפה אותי גם ואז התחילה מלחמת דחיפות ,"נו עומר זוז באמת יש לי פיפי" אמרה , "הינה יצאתי בכיינית" אמרתי ויצאתי, אחרי כל ההתארגנויות של הבוקר אני ולינוי הגענו לבצפר וראינו את ליאור ישן על הספסל הבאתי לו כאפה ," מה אחי?למה אתה יושן פה ולא בבית?" שאלתי , "זה מה שקורה שאמא נמצאת בבית בבוקר" אמר , "אז היית יושן אצל הילה " אמרה לינוי , "איך אני ישן אצלה ?" ליאור שאל, "כמו כל הפעמים שישנת אצלה " אמרה לינוי , "היא בכלל נפרדה ממני היא לא סיפרה לך?" שאל , "לא אבל היא התקשרה אליי" אמרה לינוי ,"עומר בוא למחששה" אמר ליאור , "יאלה " אמרתי אחרי שלינוי הלכה למעיין והלכנו שנינו למחששה ואז ראינו גם את נאור והוא גם בא למחששה איתנו ועישנו שם וליאור סיפר למה הילה נפרדה ממנו כי הוא חשב שאנחנו יודעים אולי מי שלח את ההודעה הזאת עם התמונה, "טוב אתם באים?,ציפי מחפשת אותכם" שאלה לינוי כשהגיעה למחששה ,"באים" אמרתי ועלינו לכיתה ואז ציפי ראתה את שלושתינו והתחילה לצעוק עלינו שאנחנו מאחרים בלי סוף וכל אחד ישב במקום שלו.

נקודת מבט של ליאור-
אחרי מה שעשיתי אתמול בלילה היה לי כזה כאב ראש אבל אמא שלי העירה אותי והכריחה אותי ללכת לבצפר,קמתי בקושי והלכתי לבצפר, כשהגעתי לבצפר פשוט הלכתי לספסל ונרדמתי שם ואחרי חצי שעה מצאתי את עצמי הולך לכיתה ויושב במקום שלי ליד הילה,היא ואני לא דיברנו רק ישבנו אחד ליד השני ושהיה צלצול הלכתי לקנות טוסט בקיוסק והלכתי לספסלים איפה שלינוי עומר נאור מעיין הילה ועוד כמה היו , לפתע המאמן שלי התקשר (ליאור היה שחקן כדורגל בנבחרת הצעירה של העיר אבל הוא פרש אבל ליאור והמאמן שלו נשארו בקשר גם אחרי ,ליאור רצה להיות בנבחרת שוב אבל מישהו אחר לקח את המקום שלו) דיברתי איתו כמו תמיד עד שלפתע הוא אמר "ליאור יש מקום בנבחרת ויש מצב שאתה תחזור אבל אתה צריך להיות בכושר כמו פעם ולהתאמן ואז אני ועוד 2 נראה אם אתה עדיין מתאים", "וואלה סבבה ,מתי ?" שאלתי ,"מהיום עוד שבועיים" אמר , "סבבה" אמרתי , "שום סבבה אני ואתה רק אימונים בשבועיים האלה כל יום וכל היום " אמר , "בסדר" אמרתי , "יאלה נדבר" אמר וניתק את השיחה , "וואי אני לא מאמין רפי (המאמן) התקשר ואמר לי שאני יכול לחזור לנבחרת" אמרתי ,וכולם התחילו לשמוח אחרי שלוש שעות שיחררו אותנו הביתה והלכתי לבית,סיפרתי לאבא שלי על מה שרפי אמר והוא שמח ואמר שהוא גאה בי וכך גם אמא הייתה, הלכתי למבטח ולקחתי משהו לאכול ואחרי שסיימתי לאכול רפי התקשר ואמר שעוד רבע שעה שאני יגיע למגרש, נכנסתי להתקלח לבשתי מכנס קצר בצבע אפור וחולצה לבנה ונעלי ספורט של הכדורגל ויצאתי למגרש.
כשסיימנו את האימון, רפי שאל אותי אם אני עדיין מעשן כי בזמן הנבחרת בקושי עישנתי ,"אני מעשן סדרתי" אמרתי לו ,"אז אתה מתחיל להפסיק עם זה,ראית שזה גרם לך לאיטיות מידי פעם בלי קשר לזה שהרבה זמן לא התאמנת" אמר , "כן אני יודע,אבל זה יפסק" אמרתי , "מה קרה כבר שעישנת כל כך הרבה?" שאל , אני ורפי מדברים על הכל הוא האבא השני שלי ,"סתם" אמרתי , "צרות עם האישה?" שאל , "כן…" אמרתי נאנח , "אל תדאג בסוף של דבר זה יסתדר " אמר , "לא נראה לי שזה יסתדר ,היא ראתה תמונה שלי מתנשק עם מישהי מהעבודה שאני עובד" אמרתי , "וואה נתפסת , אבל יהיה בסדר אני בטוח שלא בגדת בה" אמר , "בכלל לא,אבל היא לא מוכנה להקשיב ,היא אמרה שאין לה מה להגיד יותר ונמאס לה ממני אז אמרתי לה להילחם עליי,אבל היא בשלה " , "אז תילחם עליה כי אם לא תאבד אותה למישהו אחר" אמר , "צודק אני ילך לעשות את זה "אמרתי ראיתי שהשעה כבר 10 בלילה הלכתי לכיון של הבית וראיתי שיש לי הודעה נכנסתי אליה וראיתי שעומר שלח לי הודעה וכתב שיש אצלו ישיבה. הגעתי הביתה ישר נכנסתי להתקלח ואז שמתי חולצה בצבע תכלת ומכנס אפור ונעליים שחורות שמתי בושם ויצאתי מהמקלחת , הלכתי למטבח לקחתי את המפתחות של האוטו ויצאתי ונסעתי לבית של עומר.
כשהגעתי לבית שלו ראיתי את נאור ועוד כמה שכבר הגיעו,ישבתי באיזה כיסא והתחלנו לשתות לעשן ולצחוק.

~למחרת בבוקר~
נקודת מבט של ליאור-
קמתי בגלל השעון המעורר הזה ראיתי שהשעה כבר 12 בבוקר ומצאתי את עצמי יושן על הספה בבית של עומר ,קמתי ולאט לאט כולם כבר התחילו לקום ואחרי עשרים דקות כבר יצאתי ונסעתי בחזרה לבית, " ליאור איפה היית ?" שאלה אמא , "בבית של עומר" אמרתי , "אז למה לא אמרת כל הלילה התקשרתי אלייך" אמרה , הסתכלתי באייפון וראיתי 40 שיחות שלא נענו , "וואה מה כבר קרה? איפה אני יכול להיות כבר?" שאלתי , "לא יודעת אבל תודיע לאיפה שאתה הולך אני לא ישנה בגללך בלילות אני כל פעם מחכה לך " אמרה , "מצטער מאמא" אמרתי ונישקתי אותה בראש ועליתי לחדר שלי ,פתחתי את הארון והוצאתי משם את המכנס נייק השחור שלי ונכנסתי למקלחת ,אחרי שסיימתי להתקלח נכנסתי לישון.
"היא מזמינה הפוך לשנינו ורק מתלוננת על החום ואיזה חום …" האייפון צלצל , עניתי לשיחה מבלי לראות מיזה, "ליאור מה קורה ? זה ציון" אמר , "הא..הכל טוב מה איתך?" שאלתי , "סבבה,תגיד אתה יודע שאתה מאחר למשמרת?" שאל , "איזה משמרת עכשיו? לא קבעתי שום דבר" אמרתי, "בטח שכן כתוב לי פה מול העיניים " אמר , "אז שנייה אני ידבר עם נאור אולי הוא יכול להחליף אותי או לא אני יגיע עוד שעה " אמרתי ,התקשרתי לנאור והוא אמר לי שהוא בכלל מחוץ לעיר, נכנסתי להתקלח ויצאתי עם מגבת ושמתי את המכנסיים והתחלתי לחפש את החולצה של העבודה ולא מצאתי ואז נזכרתי שהיא אצל הילה הלילה ההוא שישנתי אצלה, לקחתי סתם חולצה ושמתי על עצמי לקחתי את המפתחות של האוטו ונסעתי לבית של הילה.

נקודת מבט של הילה-
התעוררתי בבוקר וצחצחתי שיניים וקבעתי עם לינוי ומעיין ללכת לקניון בעוד שעתיים ובנתיים הלכתי להתקלח כשסיימתי להתקלח הלכתי למטבח והכנתי לעצמי טוסט ושוקו וכשטוסט היה מוכן שמתי אותו בצלחת ולקחתי את הצלחת לסלון ואכלתי על הספה.
מישהו דפק על הדלת והלכתי לפתוח וראיתי את ליאור , "היי" אמר , "היי" אמרתי גם , "תגידי ראית אולי במקרה את החולצה שלי של העבודה ?" שאל , "לא, לא מצאת אותה אצלך? " שאלתי ,"לא איזה,אני יודע שהשארתי אותה אצלך כבאתי לישון אצלך" אמר ,"טוב בוא נלך לחדר אולי זה שם" אמרתי ונכנסנו לחדר,והתחלנו לחפש את החולצה בכל החדר ומישהו התקשר אליי "שנייה אני באה" אמרתי והלכתי לסלון ולקחת את האייפון ועניתי דיברתי עם לינוי ולקחתי על הדרך את הטוסט ,ניתקתי את השיחה והלכתי לחדר שלי ואכלתי קצת מהטוסט,ליאור ראה אותי "תראו אותה במקום לעזור לי היא אוכלת" אמר , "מה לעשות שאני רעבה" אמרתי ,"האמת גם אני רעב תביאי לי ביס" אמר ,"קח" אמרתי והבאתי לו , הוא לקח ביס והחזיר לי, "לאלא קח תאכל " אמרתי , "זה שלך תאכלי " אמר , "לאא תאכל " אמרתי , "בגלל שאנחנו לא ביחד אז אם אכלתי ממך אז את כבר לא אוכלת מהפה שלי ?" שאל והמשיך לחפש את החולצה , "לא מה הקשר ?" אמרתי , "ככה זה נראה " אמר , "לא פשוט אתה רעב אז תיקח אני יכין לי חדש" אמרתי , "עזבי קחי אני לא רעב" אמר , "תפסיק ליאור,רוצה שאני יכין לך חדש ?" שאלתי , "לא" אמר , "טוב" אמרתי , "מה טוב ?בואי לעזור לי לחפש את החולצה שמנמנה" אמר , "שמנמנה? על היחס הזה תחפש לבד" אמרתי והלכתי , "נו בואי לפה את יודעת שצחקתי " אמר ובא לסלון , "גם אני צחקתי,בוא נעזור לך לחפש" אמרתי והמשכתי להגיד בשקט שתוכל לנשק את חברה שלך , "אמרת משהו?" שאל , "לא" אמרתי ,"טוב" אמר , פתחתי את הארון וראיתי שם את הבגדים של ליאור ומצאתי שם את החולצה,לקחתי את חולצה "הינה היא" והבאתי לו , "וואי תודה" אמר ולקח אותה וחייך,גם אני חייכתי אליו בחזרה "טוב יאלה אני הלכתי" אמר ויצא מהחדר , "רגע הטוסט שלך" אמרתי והבאתי לו את הטוסט , "לא צריך" אמר, "קח ושתוק" אמרתי , הוא לקח והלך לדלת והלכתי איתו גם לשם , "תודה" אמר חיבק אותי ונישק אותי בראש , הסתכלתי עליו , "מצטער אני לא רגיל" אמר , "זה בסדר" אמרתי , "יאלה ביי" אמר ויצא מהבית.

נקודת מבט של ליאור-
יצאתי מהבית של הילה ,נכנסתי לאוטו ונסעתי לעבודה. הגעתי לשם ולבשתי את החולצה והתחלתי לעבוד ראיתי את חן והיא באה אליי ואמרה לי שהיא מצטערת, "זה בסדר תשכחי מזה" אמרתי , "מצטערת אם עשיתי בלאגן עם חברה שלך" אמרה , "לא נורא" אמרתי, והמשכנו לעבוד כרגיל עד שעה 3 לפנות בוקר. נסעתי הביתה עליתי לחדר ונרדמתי ישר.
בבוקר,השעון מעורר של האייפון צלצל וקמתי השעה הייתה שבע וחצי בבוקר,נכנסתי להתקלח ולקחתי מגבת והתקלחתי , יצאתי מהמקלחת עם מגבת עליי ונכנסתי שוב לחדר לבשתי חולצה לבנה של בצפר וג'ינס בהיר עם קרעים ונעליי נייק בצבע לבן,שמתי בושם,שמתי את התיק על הכתף ראיתי שהשעה שמונה אז ירדתי למטבח ולקחתי שוקו ויצאתי מהבית.
בדרך ראיתי את הילה , "בוקר טוב " אמרתי , "בוקר טוב" היא גם אמרה , "תודה על אתמול" אמרתי , "זה בסדר "אמרה , ומאז לא דיברנו עד שהגענו לבצפר , הלכתי לכיתה ולמדנו שעתיים מתמטיקה מילה שלא הבנתי כלום ולפתע המורה שאלה אותי מה עושים בתרגיל הזה "לא יודע,אני לא מבין את זה" אמרתי , "מאיפה לא הבנת?" שאלה ,"כלום לא הבנתי" אמרתי , "טוב אני יסביר לך מחר בשעה החופשית שלכם אבל אני רוצה שמישהו יאמץ אותך ותתחיל להסביר לך את החומר שאנחנו לומדים " אמרה , "מה לאמץ? אני חיית מחמד?" שאלתי , "לא,התכוונתי שמישהו ישב איתך וככה תצליח "אמרה וצחקה , מילה שזאת המורה שהכי כיף לדבר איתה , "סבבה מי יהיה אבל?" שאלתי , "אני חושבת שהילה תתאים לך" אמרה , "לא,עזבי המורה לא נראה לי שיש לה זמן" אמרתי , "איך אתה יודע ? שאלת אותה כבר היום?" שאלה , "אני מנחש" אמרתי ,ואז היא פנתה להילה ושאלה אותה "הילה את יכולה לשבת עם ליאור ולהסביר לו קצת?", "כן,בטח" אמרה , "רואה?סתם אתה חושב דברים" אמרה והמשיכה לתלמיד אחר שיענה לה על התרגיל , "תודה שוב" אמרתי להילה, "בכיף" אמרה , ואז כבר הגיע הצלצול להפסקה , יצאתי עם עומר וישבנו על הספסל ואז גם הילה ולינוי הגיעו לספסל ואז התחלנו לדבר ולפתע עומר אמר ללינוי לבוא איתו לאנשהו ויצא שאני והילה נשארנו לבד, היא הייתה באייפון אז הוצאתי סיגריה ועישנתי , "בא לך לכבות אותה ?" שאלה , "הא בטח" אמרתי וכיביתי אותה , היא כיבתה את האייפון שלה ושאלה לפתע "אנחנו יכולים לדבר?", "בטח, מה קרה ?" שאלתי , "כלום רק רציתי שנדבר עלינו" אמרה , "כן גם אני חושב ככה " אמרתי, "אנחנו יומיים לא מדברים וזה קשה" אמרה, "כן התגעגעתי אלייך" אמרתי והסתכלתי קדימה , "גם אני התגעגעתי אלייך, אני רוצה שנמשיך להיות ביחד אבל לא ככה " אמרה, "אמרתי לך שאני מצטער שזה קרה לא תיכננתי את זה ולא התכוונתי לזה ,אין לי שום רגש אליה" אמרתי , "זה לא היה נראה ככה" אמרה , "אני יודע אבל אני אוהב אותך תאמיני לי" אמרתי , "אני מאמינה אבל קשה לי כל פעם אני נפגעת מחדש וזה נמאס עליי "אמרה , "אני יודע גם לי נמאס שאת נפגעת ככה בגללי כל פעם מחדש " אמרתי , "אז מה עושים?" שאלה , "החלטה שלך" אמרתי והחזקתי לה את היד , "אם אנחנו חוזרים להיות ביחד אז אנחנו לוקחים את זה לאט " אמרה , "מקובל עליי" אמרתי והתקרבתי אליה והיא שמה על הכתף שלי את הראש שלה , "באמת שאני מצטער על הכל" אמרתי , "עזוב את זה ,פתחנו דף חדש אבל מעידה הכי קטנה אני יותר לא חוזרת" אמרה, "מוסכם עליי " אמרתי והתחבקנו.


תגובות (6)

את כותבת ממש יפה !

12/02/2015 22:56

את מעצבנת אותי. חלאס לנטוש!! תמשיכייי

12/02/2015 23:37

את כותבת מהמם תמשיכיייי

13/02/2015 00:32

הילה את היחידה שהצליחה לעלות לי חיוך על הפנים , הפרק מושלם.
אני לא יכולה לחכות שליאור והילה ימשיכו להיות מהממים אחד לשני
אני כח פעם מחכה לזה שתעלע לרק וזה קרה!
את כותבת מושלם
מחכה להמשך ורוצה שזה יקרה במהירות חחחחחח
אוהבת ואין עוד כותבות כמוך
אליענה.
נב- מחכה לפרק יותר מידי שאנע מרעננת את המסך מלינוניייייייי פעמים

14/02/2015 20:09

תמשיכי אני במתח

07/03/2015 10:20

למה את לא ממשיכה זה לא פייר להשאיר אותי במתח וציפיה לפרק הבא

19/03/2015 07:56
סיפורים נוספים שיעניינו אותך