הילה =]
מצטערת שנעלמתי לכל כך הרבה זמן... ומצטערת שהפרק משעמם... היה לי לחץ מטורף בגלל הלימודים וגם שהייתי פנויה לא יכולתי לכתוב פרק כי המחשב מת לי... אבל מחר אני יעלה עוד פרק כפיצוי ... מבטיחה :) הא תגידו ראיתן את הפרסומת של "להקת הבנים" שמפרסמת כדור נגד כאבי מחזור? אמאל'ה נקרעתי מצחוק מי שלא ראתה חייבת לראות היא כבר ביוטיוב :)

“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק 33!

הילה =] 29/04/2015 1130 צפיות 2 תגובות
מצטערת שנעלמתי לכל כך הרבה זמן... ומצטערת שהפרק משעמם... היה לי לחץ מטורף בגלל הלימודים וגם שהייתי פנויה לא יכולתי לכתוב פרק כי המחשב מת לי... אבל מחר אני יעלה עוד פרק כפיצוי ... מבטיחה :) הא תגידו ראיתן את הפרסומת של "להקת הבנים" שמפרסמת כדור נגד כאבי מחזור? אמאל'ה נקרעתי מצחוק מי שלא ראתה חייבת לראות היא כבר ביוטיוב :)

נקודת מבט של הילה-
אחרי שנגמר השיעור במתמטיקה יצאנו כולם להפסקה והלכנו לספסל,התחלנו לדבר עם כולם והיינו שישה אנשים איכשהו יצא שכולם הלכו ונשארנו רק אני וליאור לבד,התחלנו טיפה לדבר ואז יצא שהשלמנו התחבקנו. התנתקנו מהחיבוק ובדיוק היה צלצול לחזור לכיתה,קמנו מהספסל והתחלנו ללכת לכיתה המורה ראה אותנו ואמר לנו להזדרז ולהיכנס לכיתה, נכנסנו לכיתה וישבתי במקום שלי וליאור ישב לידי ולאט לאט התחילו לבוא עוד תלמידים,הוצאתי מחברת וקלמר ושיחקתי בפלאפון בסודה קראש, המורה העיר לי ואמר לי להכניס את הפלאפון לתיק,הכנסתי אותו לתיק והתחלתי לצייר ללבות על השולחן "אני צריך להתחיל לדאוג ?" אמר ליאור , "למה לדאוג ?" שאלתי , "בגלל הלבבות" ענה , "הא..לא הם בגללך" אמרתי , "אני יודע שהם בגללי חסר לך שהם לא בגללי " אמר ולקח לי את היד ונישק אותה , וככה עברו שעתיים עם המורה ואז היה צלצול להפסקה , לקחתי מהארנק כסף והלכתי עם מעיין ולינוי לקיוסק לקנות פיוזטיי וטוסט ,הן גם קנו משהו והלכנו לשבת בספסל והתחלתי לאכול ואז פתאום אסף וברק הגיעו (חלק מחבורה שלנו של המקובלים) ישבו לידנו וסתם התחילו לדבר איתנו היה בעיקר צחוקים.

נקודת מבט של נאור-
קמתי בבוקר ושמעתי צעקות בכל הבית,הלכתי לצחצח שיניים ושטפתי פנים והלכתי לסלון וראיתי את אמא ואבא רבים , מה עוד פעם האבא הזה עושה פה ? לא מספיק אחרי מה שהוא עשה הוא עוד מעז להראות את עצמו פה ? " מה הוא עושה פה ?" שאלתי , "סתם בא לבקש משהו" אמא ענתה , "אתה לא יכול לשאול אותי? " שאל אבא, "אני נגעל להסתכל עלייך אתה עוד רוצה שאני ישאל אותך משהו?" אמרתי, "די נאור" אמרה אמא, "מה די,אני צודק , את רוצה שאני ישקר ויעשה הצגות מולו שהכול טוב ?" אמרתי, "לא אבל עדיין " אמרה אמא , "טוב , רצית שאני יגיד אותך משהו ? " שאלתי והסתכלתי על אבא, "כן" אמר , "צא לי מהבית" אמרתי , "לידיעתך זה הבית שלי " אמר , "עד כמה שזכור לי אתה ואמא שילמתם על הבית הזה ביחד " אמרתי , "טוב אני יצא אבל תחשבי על מה שאמרתי לך " אמר לאמא ויצא .
"מה הוא אמר לך?" שאלתי ,"כלום" אמרה, "יאלה אל תחרטטי אותי,על מה את צריכה לחשוב ?" שאלתי, "שאולי נעבור בית והוא יעבור לחזור לגור איתנו " אמרה, "לגור איתנו ? " צעקתי , "אל תצעק" אמרה אמא , "נגיד ואני זורם עם הראש שלך למה שתקבלי אותו אחרי מה שהוא עשה? " שאלתי , "כי הוא בחובות ואולי אם נעבור בית זה גם יעזור לנו לפתוח דף חדש" אמרה , "חובות ? בגלל זה את רוצה לקבל אותו בחזרה ?, הוא לא שווה את זה" אמרתי , "אבל הוא עדיין אבא שלך ,נאור אתה סתם מקשה עליי" אמרה ,"אני מקשה? אני ?" צעקתי , "כן אתה מקשה" אמרה, "טוב אם הוא נכנס לבית אני לא פה ואני נשבע לך שאני לא יהיה פה " אמרתי והלכתי לחדר להתארגן לבצפר , לבשתי ג'ינס וחולצת בצפר בצבע לבן נעלי אדידס בצבע לבן ,שמתי בושם לקחתי את התיק ויצאתי מהבית לכיון הבצפר.
למדנו שעתיים מתמטיקה ושהיה צלצול להפסקה יצאנו כולם ואז הלכתי לקנות אוכל ואכלתי טוסט ורציתי לחזור לספסל איפה שכולם היו ואז מעיין ראתה אותי ואמרה לי לא לחזור לשם כי היא רוצה שליאור והילה ישלימו אז היא אמרה לי לבוא לאיפה שהיא נמצאת ,התחלתי לאכול וחשבתי על כל מה שקרה בבית, "מה קרה נאור? למה אתה לא מדבר איתי ?" שאלה מעיין , "עזבי" אמרתי, "מה עוד פעם אבא שלך?" שאלה , "סוג של…יש מצב שאני נשאר אצלך לישון עד ראשון ? "שאלתי , "בטח,ארבע ימים תישן לצידי" אמרה בחיוך וניסתה לגרום לי גם לחייך ובסוף הצליחה להוציא ממני איזה חיוך קטן.
אחרי שנגמר יום הלימודים הלכתי לבית ואמא פתחה לי את הדלת והלכתי לחדר , אמא נכנסה לחדר שלי "מה החלטת ? " שאלתי , הסתכלה עליי "אני מצטערת" אמרה , "הבנתי אותך" אמרתי ,לקחתי תיק והתחלתי למלא בגדים והיא התחילה לעצור אותי שאני ישאר, "זוזי נו,אין לי כוח אלייך עכשיו " אמרתי , "מה זה אין לי כוח? אנחנו משפחה תמיד נשאר משפחה לא משנה מה " אמרה , "משפחה את אומרת לי ? משפחה זה בעל שלא בוגד באשתו " אמרתי ואמא קטעה אותי "מספיק נאור" אמרה , "ואשתו לא מקבלת אותו בחזרה אחרי שבגד בה " המשכתי את המשפט ולקחתי עוד כמה בגדים מהארון ושמתי בתיק , "מה שווה משפחה שאת מחזירה את בעלך הבוגד ומאבדת בן? " אמרתי לקחתי את המטען והתחלתי ללכת לדלת של הבית ויצאתי ממנה ועוד יכלתי לשמוע את אמא שלי קוראת לי , כאב לי אבל הייתי חייב ללכת , התקשרתי למעיין "מה קורה מאמי ?" שאלתי ,"הכול טוב מה איתך?" שאלה , "חרא ,את בבית? " שאלתי ,"כן בטח" אמרה , "סבבה אני בא עוד עשר דקות אלייך" אמרתי והיא אמרה עוד משהו וניתקנו את השיחה.
אחרי עשר דקות הגעתי אליה וחיבקתי אותה והלכנו לחדר שלה הנחתי את התיק שלי על הרצפה וישבתי על המיטה והיא התיישבה לידי "מה קרה בבוקר עם אבא שלך? "שאלה , "עזבי אין לי כוח לזה עכשיו" אמרתי , "טוב" וקמה מהמיטה , החזקתי לה את היד "אני מבטיח שאני יספר לך יותר מאוחר היום " אמרתי.

נקודת מבט של ליאור-
בהפסקה השנייה הלכתי למחששה כדי לעשן וכשסיימתי לעשן קמתי כדי ללכת לכיתה כי שכחתי לקחת כסף כדי לקנות בקבוק קולה ואז ראיתי את אסף ואת ברק ליד הילה ,מעיין ולינוי
הלכתי לכיוון שלהם "הא אחים שלי ? " אמרתי , והבאתי חיבוק גברי (כמו של הערסים)לברק וגם לאסף וישבתי איתם קצת ואז קמתי ועליתי לכיתה כדי לקחת כסף ובדיוק רפי התקשר אליי ואמר שבשעה שתיים וחצי אני יבוא למגרש להתאמן קצת לגבי החזרה לקבוצה.
לקחתי כסף מתיק והלכתי לקנות בקבוק קולה ואז היה צלצול לחזור לכיתות , עליתי בחזרה לכיתה והלכתי לשירותים כדי להשתין , יוצא מהתא של השירותים ושוטף ידיים , יוצא לכיון הכיתה ואז אני רואה את ברק , הוא קורא לי "מה גבר? " שאלתי , "תגיד הילה פנויה ? " שאל , "אסף שלח אותך לשאול ? " שאלתי , "אני שאלתי קודם" אמר , "יאלה אל תזיין לי בשכל, מה זה מעניין אותך או את אסף בכלל? " אמרתי ,"מה זה משנה ? היא פנויה או לא ?" שאל , "לך תשאל אותה בעצמך" אמרתי ונכנסתי לכיתה וישבתי במקום שלי ,הוצאתי את הפלאפון ונכנסתי לוואטספ וראיתי שיש לי הודעות ממשפחת סאטלה ,נכנסתי לקרוא ויצאתי ואז נכנסתי לפייסבוק וככה הייתי כל השיעור עד שסיימנו ללמוד.
היה צלצול לסוף היום ושמתי את המחברת בתיק "אני כבר בא " אמרתי להילה ויצאתי מהכיתה מחפש את עומר כדי לקחת ממנו משהו, הלכתי לכיתה בחזרה וראיתי שאסף בכיתה נכנסתי "אז בגלל זה ברק שאל אותי את זה" אמרתי והחזקתי אותו מהחולצה ודחפתי אותו לקיר והוא דחף אותי בחזרה ויצא שאנחנו הולכים מכות אבל היה מורה שבא והפריד בינינו ראיתי שיוצא לי דם מהיד ויצאתי מהכיתה , הילה קראה לי "ליאור חכה שנייה " הסתובבתי וחיכיתי "מה הוא אמר לך ? " שאלתי " סתם רצה לדבר, למה התכוונת בגלל זה ברק שאל אותי את זה ?" שאלה , "לא משנה " אמרתי והתקדמתי ,"נו ליאור מה הוא אמר לך ?" שאלה ותפסה אותי ביד על מנת שאני יעצור , "תתקדמי אני יגיד לך" אמרתי , התחלנו להתקדם והגענו לבית שלה "לא אמרת לי למה אמרת לו את זה" אמרה , "עזבי את זה" אמרתי ,"תספר לי כבר,כל פעם אתה מסתיר משהו ואז שזה מתגלה זה רק הורס בינינו " אמרה, "כל פעם ? אמרת שאנחנו פותחים דף חדש מה עכשיו את נזכרת לי ?" אמרתי , "כדי לגרום לו להישאר דף חדש אתה צריך לספר לי דברים " אמרה, ובדיוק אמא שלי התקשרה אליי עניתי לה וראיתי שהשעה שתיים זה אומר שיש לי חצי שעה לאכול ולהתארגן לאימון ,המשכתי לדבר עם אמא אז תפסתי להילה את הסנטר ונישקתי אותה בפה אבל היא התרחקה "סעממק איתך" אמרתי והלכתי לבית, הלכתי למטבח ואמא הגישה לי אוכל, אכלתי ממש בקטנה והתלבשתי לאימון ויצאתי מהבית והלכתי למגרש.
רפי גרם לי לעשות איזה עשר הקפות של המגרש , מתיחות ועוד כמה דברים ואז התחלנו להתאמן על הגולים, רפי עמד בשער ואני התחלתי לבעוט לשער אחרי שעתיים סיימנו את האימון ושכבתי על הדשא , רפי הביא לי יד כדי לעזור לי לקום , "היית בסדר, אבל יש לך עוד הרבה לשפר ילד , אבל מה? הפצצת בבעיטות" אמר , "כן" אמרתי חצי מונשם , "מה גרם לך לבעוט כל כך חזק בבעיטות ?" , "סתם עצבים" אמרתי, "אז את העצבים האלה תביא כל פעם לאימון וזה יהיה טוב יאלה לך לשתות" אמר ,"הוצאתי מהתיק בקבוק מים ושתיתי ,עליתי לאוטו של רפי והוא הסיע אותי לבית שלי.
נכנסתי לבית ונכנסתי למקלחת ,התקלחתי ואחרי שיצאתי לבשתי מכנס קצר בצבע שחור של נייק וחולצה לבנה וירדתי לסלון , ישבתי וראיתי טלוויזיה ואז נכנסתי לוואטסאפ וראיתי שהילה מחוברת , שלחתי לה סימן שאלה, והיא שלחה סימן שאלה , "מה קורה ?" שלחתי , "בסדר מה איתך" שלחה , "סבבה,אני מצטער על מה שקרה" שלחתי , "גם אני מצטערת אבל רק ככה אתה מבין ואתה לא מספר לי כלום" שלחה ,"אני יודע אני יספר לך" שלחתי , "מתי?" שלחה , " היום" שלחתי , "אז תבוא אליי " שלחה והוסיפה סמיילי מסמיק , " אני הרוס מהאימון תבואי אליי ותישני אצלי " שלחתי , "היה לך אימון היום ?למה לא אמרת לי הייתי באה לראות אותך" שלחה , "מצטער" שלחתי , "טוב יאלה בואי כבר" שלחתי שוב , "עד שאתה לא אומר לי מה שאתה צריך להגיד לי אני לא באה "שלחה , "נו תבואי אליי אני יגיד לך" שלחתי , "תזכור אם לא,אני חוזרת הביתה " שלחה , "סבבה" שלחתי ואחרי רבע שעה היא באה והתיישבה על הספה, התיישבתי גם וליטפתי לה את היד , "נונונו ספר לי" אמרה , "אויי נודניקית" אמרתי והתחלתי לספר לה , "זהו, שמחה ? " שאלתי , "זה מה שהוא אמר ?" שאלה , "כן" אמרתי , "אויש אז למה לא אמרת לי מהתחלה ואז לא הייתם הולכים מכות" אמרה, "אנחנו בנים אנחנו חיים בשביל המכות" אמרתי , "לא אתם מטומטמים לגמרי" אמרה , "לאאא" אמרתי בציניות, "טיפלת ביד?" שאלה , "לא,חיכיתי לרופאה שלי אבל לא אכפת לה, היא לא באה לראות אותי" אמרתי, "עכשיו היא פה ותטפל בך" אמרה , "יואו איפה היא?" שאלתי מחפש אותה בבית, "אני יא דפקט" אמרה וצחקה , "איאי על היפה הזאת " אמרתי ונישקתי אותה בראש, "ליאור " אמרה, "הא?" , "בוא נראה סרט או נעשה משהו" אמרה, "סרט זורם" אמרתי, והיא לקחה את השלט ובחרה סרט, "אני הולך להכין פופקורן" אמרתי , "טוביק ותביא גם שמיכה , פלייזזז" אמרה , "טוב" אמרתי עד שהפופקורן יהיה מוכן ,עליתי לחדר לקחתי את השמיכה וירדתי לסלון,זרקתי על הילה את השמיכה והלכתי למטבח להוציא את הפופקורן מהמיקרוגל ושפכתי את הכל לתוך קערה, הילה לקחה קצת פופקורן וזרקה עליי, "נקמה על השמיכה" אמרה , "ככה ?" שאלתי וזרקתי עליה גם פופקורן "די לזרוק עליי פופקורן " אמרה , "אז את תזרקי עליי ?" שאלתי , "לא" אמרה , "יופי עכשיו בואי לפה " אמרתי וחיבקתי אותה ואחרי שעה וחצי שנגמר הסרט השעה הייתה 1 בלילה , היא נכנסה לחדר שלי והחליפה בגדים ונכנסנו שנינו למיטה,התכסינו בשמיכה נישקתי אותה, חיבקתי אותה ונרדמנו.


תגובות (2)

סוף סוף!! פרק מושלם כמו תמיד!!! תמשיכי!!!

29/04/2015 21:37

די לשלמות ! ! !
עוד פעם אני יזכיר ויגיד : " את מושלמת, כותבת מושלם, מרתק, מעניין, מושך ! "
חייםששליייייי התגעגעתי אליך ואל הכתיבה שלך, אל ליאור ואל הילהההההה
מעלפים שלי
אני רוצה פרק עכשיווו עכשיו עכשיו
אני אוהבת את כל הדמויות והעלילה בסיפור,
אם את לא מעלה פרק אז רק שתדעי אני לא יפסיק להציק לך חיחיחיחי
תמשיכי מהר ומיד
אוהבת אליענה

29/04/2015 21:40
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך